بازدید 3555

پرداخت خسارت پیمانکار از سوی قاضی دادسرا

کد خبر: ۹۴۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 29 December 2019

قاضی دادسرای ویژه سرقت پایتخت پس از تبرئه یک ضایعات فروش که به اتهام سرقت یک لوله آب از داخل بوستان دستگیر شده بود خسارت پیمانکار را نیز از جیب خودش پرداخت کرد.

به ‌گزارش ایران، روز اول دی امسال مأموران شهرداری مستقر در یکی از بوستان‌های شمال غرب تهران به مرد جوانی که یک لوله دو ونیم متری آب در دست داشت ظنین شده و پس از سد کردن راه وی مدعی شدند او سارق لوله آب است وبا اعلام موضوع به مأموران پلیس گفتند: ساعتی قبل متوجه شدیم یکی از لوله‌های آب داخل پارک قطع و سرقت شده است این در حالی بود که آب زیادی در حال هدر رفتن بود.

وقتی در حال بررسی پارک بودیم این مرد را با لوله پیدا کردیم. بدین ترتیب مرد جوان دستگیر شد و به شعبه دوم دادیاری منتقل شد.

وی که مدعی بی‌گناهی بود به قاضی حسین‌پور گفت: من در کار خرید و فروش ضایعات هستم و با خودرو در شهر می‌چرخم و کار می‌کنم. آن روز در حالی که مرد جوانی یک لوله آب در دست داشت به سراغ من آمد و لوله را 80 هزار تومان از او خریدم من نمی‌دانستم لوله سرقتی است.

وی در ادامه گفت: من تازه سه روز قبل ازدواج کرده‌ام و امروز هم در خانه مادرزنم دعوت بودیم اما پلیس مرا دستگیر کرد و آبرویم رفت.

قاضی پس‌از بررسی سوابق این مرد و صحت اظهاراتش دستور آزادی وی را صادر کرد اما پیمانکار پارک که شاکی پرونده بود گفت: هزینه نصب دوباره این لوله حدود 100 هزار تومان می‌شود حالا که دزد اصلی پیدا نشده است چه کسی این خسارت را می‌پردازد؟ قاضی نیز برای اینکه به بیت المال خسارت بیشتری وارد نشود هزینه نصب دوباره لوله را خودش پرداخت کرد و بدین ترتیب پرونده برای شناسایی سارق اصلی در اختیار پلیس قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار