بازدید 8263
۳

استخدام در شهرداری تهران ممنوع است

کد خبر: ۹۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 29 December 2019

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که جذب هرگونه نیروی جدید در شهرداری تحت هر نامی ممنوع و خلاف مصوبات شورا است.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، احمد مسجدجامعی روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: چندی پیش فراخوان انتخاب مدیران محله منتشر و ثبت نام از آن‌ها از ۲۷ آذر انجام شد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حناچی شهردار تهران گفتم که این موضوع خلاف است و ایشان هم تایید کردند، اما اتفاق خاصی نیفتاد و تغییری در این وضع ایجاد نشد.

مسجد جامعی تاکید کرد که انتخاب مدیران محله غیرقانونی است و ظاهرا مدیران میانی از عمل به بالاترین مرجع شهر خودداری می‌کنند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: جذب هر گونه نیروی جدید در شهرداری تهران خلاف مصوبات شورای شهر است و بجز من دیگر اعضا هم خواستار عمل به این مصوبه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
سال هاست که استهدام در شهرداری تهران ممنوع است اما نه برای اقوام و آشنایان و هم گروهی ها! هم در دورۀ قالیباف و هم در دورۀ حناچی!
فقط برای بچه‌های ما کارمندان بازنشسته ممنوع شده ولی برای از ما بهترون این موضوع معنی ندارد همونجوری که آقای قالیباف کلی آدم رو با مدرک پایین استخدام کرد
در این دو سال بقدری نیروی کم سواد در شهرسازی مناطق استخدام کرده اند که مجبور شده اند فضا را چند برابر کنند در حالیکه سرعت انجام کار مردم کمتر از یک پنجم قبل است.
تمام عوارض اضافی و خارج عرف شامل عوارض دستی و ده ها عوارض دیگر هم که غیر قانونی دریافت می شود فقط بابت حقوق این پرسنل بلا استفاده خرج می شود.
الان یکنفر مثل معاون شهرسازی که باید یک کارتابل داشته باشد تا حدود بیست نفر جانشین دارد که کارهایش را انجام می دهند و معاون ایشان که ریس نظارت است باید یک کترتابل داشته باشد ولی بیشتر از سی نفر کارتابل جانشین دارد که بجای ایشان کار انجام شود!!
یعنی کار تعریف شده برای دو نفر را پنجاه و دو نفر دارند انجام می دهند.این را تعمیم دهید به سایر مدیران و رواسای شهرداری.
تعداد پرسنل مناطق و نواحی را با نیروهای خدماتی و پیمانکاران جمع کنید از جمعیت ساکن خود آن منطقه بیشتر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل