بازدید 4788

کواکبیان: اهل قهر با صندوق رای نیستیم

دبیرکل حزب مردم سالاری تاکید کرد: ما اهل قهر با صندوق رای و تحریم انتخابات نیستیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 29 December 2019

دبیرکل حزب مردم سالاری تاکید کرد: ما اهل قهر با صندوق رای و تحریم انتخابات نیستیم.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در نشست خبری خود که صبح امروز (یکشنبه) در محل دفتر مرکزی این حزب برگزار شد، با اشاره به برگزاری هجدمین کنگره حزب مردم سالاری گفت: از سال ۸۰ که حزب مردم سالاری تاسیس شده به طور منظم هر ساله کنگره برگزار شده و امسال هم هجدهمین دوره آن با شعار احیای مجلس در راس امور لازمه حفظ جمهوریت نظام برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله اصولی که در دفتر حزب بر آن تاکید شده مشارکت بالا و همیشگی در انتخابات بوده و ما اهل قهر با صندوق رای و تحریم انتخابات نیستیم.

کواکبیان با تاکید بر اینکه اولویت ما حفظ وحدت جبهه اصلاحات است، خاطرنشان کرد: قطعا نامزد‌های حزب را با همکاری و هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام خواهیم کرد؛ البته اولویت با کسانی است که عضو احزاب اصلاح طلب هستند.

دبیرکل حزب مردم سالاری ضمن انتقاد از تندرو‌هایی که مجلس را قبول ندارند، تصریح کرد: یک از دیگر از اصول ما مقابله با همین جریان تندرویی است که پلاکاردشان «لیاخوف کجایی؟» بود، که اساسا مجلس را قبول نداشته و رای مردم را تزئینی محسوب می‌کنند.

کواکبیان ضمن انتقاد از عملکرد شورای هماهنگی اقتصادی اظهار داشت: این شورا نباید مجلس را از مسیر قانونگذاری حذف کند و عملا این اتفاق می‌افتد و قانونگذاری هم در این شورا اتفاق می‌افتد.

کواکبیان با بیان اینکه اولویت ما معیشت مردم است، تصریح کرد: در ابعاد مختلف اقتصادی کشور آمار خوبی را ندارد و به طور مثال در شاخص فلاکت رتبه چهارم را داریم.

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه اولویت بعدی هم رفع تحریم‌ها و تنش‌زدایی با جهان است، گفت: مجلس دهم در زمینه رفع تحریم‌ها و تنش زدایی با جهان توفیق چندانی نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل