بازدید 4586

اعلام لیست توسط احزاب همدان درست نیست

کد خبر: ۹۴۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 29 December 2019

همدان دبیر ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه فعالیت زودهنگام داوطلبان خلاف قانون است، گفت: ارائه لیست به موقع خود اشکالی ندارد اما در حال حاضر اعلام لیست توسط احزاب همدان درست نیست.

ابولقاسم الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارائه لیست کاندیداها توسط احزاب، اظهار کرد: ارائه لیست کاندیداها توسط احزاب تاکنون در استان همدان دیده نشده است.

وی درباره آغاز فعالیت برخی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلبی در فضای مجازی و یا حقیقی فعالیت انتخاباتی داشته باشد، خلاف قانون بوده و برخورد می‌شود.

الماسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر برگزاری محافل و جلسات توسط داوطلبان انتخابات مجلس، تصریح کرد: برگزاری محافل و جلسات تا زمانی که به عنوان داوطلب نباشد، مشکلی ندارد اما اگر درباره مباحث انتخاباتی به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس سخنرانی شود، خلاف است.

وی با تأکید بر وجود تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی ادامه داد: در صورت مشاهده یا گزارش فعالیت زودهنگام کاندیداها در فضای مجازی و محافل به دستگاه قضا و سازمان بازرسی گزارش داده خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان درباره شفاف سازی هزینه کردهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس نیز بیان کرد: بحث شفاف سازی در مجلس شورای اسلامی عنوان شده تا هزینه‌های تبلغات شفاف سازی شود اما هنوز جزئیات آن منتشر نشده است. باید منتظر ماند تا ببنیم در مجلس به تصویب می‌رسد یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی