بازدید 3966

حماس هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را رد کرد

عضو دفتر سیاسی حماس هر گونه سازش این جنبش با رژیم صهیونیستی را بصورت کامل تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸ 29 December 2019

یک عضو جنبش حماس شنبه شب توافق این گروه با رژیم صهیونیستی برای ارائه تسهیلات به غزه در ازای توقف شلیک موشکی این گروه به سرزمین‌های اشغالی را رد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه تلویزیونی "المیادین"، "سهیل الهندی" عضو دفتر سیاسی حماس هر گونه سازش این جنبش با رژیم صهیونیستی را بصورت کامل تکذیب کرد.

الهندی اضافه کرد: اخبار رسانه‌های اسرائیلی درباره اینکه در صورت توقف شلیک موشک از سوی حماس به سمت سرزمین‌های اشغالی، اسرائیل تسهیلاتی را به غزه ارائه می‌دهد، بی پایه و اساس است.

تکذیب اخبار رسانه‌های صهیونیستی توسط اعضای جنبش حماس پس از آن صورت می‌گیرد که چهارشنبه شب گذشته در جریان سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم تل‌آویو یک موشک به شهر عسقلان واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

نتانیاهو که برای سخنرانی و تبلیغات انتخاباتی به شهر عسقلان رفته بود، پس از شلیک این موشک ، محل سخنرانی را ترک کرد و به پناهگاه منتقل شد.

شلیک این موشک به قدری ترس بر جان صهیونیست‌ها انداخته است که بسیاری از سران این رژیم بار دیگر گروه‌های مقامت را تهدید کرده‌اند که سیاست ترور رهبران آنها را در پاسخ به این اقدام از سر خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل