بازدید 7545
لیگ برتر انگلیس

سرانجام پای جهانبخش در کریسمس به گل بازشد

مهاجم ایرانی گرانقیمت این تیم که گفته می‌شد در لیست فروش قرار گرفته، بالاخره موفق به گلزنی شد. این مهاجم ۲۰ میلیون پوندی سرانجام و با تاخیر بسیار طولانی نشان داد که هنر گلزنی را دارد و بعد از تیموریان و دژاگه سومین ایرانی شد که در لیگ جزیره گلزنی می‌کند
کد خبر: ۹۴۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 28 December 2019

برایتون با حساب دو بر صفر بورنموث را شکست داد و علیرضا جهانبخش سرانجام نخستین گل تاریخی خودش را پس از یکسال و نیم طلسم در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند و بعد از تیموریان و دژاگه سومین ایرانی باشد که در لیگ جزیره گلزنی می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، برایتون در تعطیلات کریسمس میزبان بورنموث بود و توانست مهمانش را با حساب دو بر صفر شکست دهد و مهاجم ایرانی گرانقیمت این تیم که گفته می شد در لیست فروش قرار گرفته، بالاخره موفق به گلزنی شد. این مهاجم 20میلیون پوندی سرانجام و با تاخیر بسیار طولانی نشان داد که هنر گلزنی را دارد و با نخستین شانس بازی در ترکیب اصلی کارش را در همان سه دقیقه نخست کرد.

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش که بعد از ماه‌ها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در همان دقیقه سه، نخستین گل خودش را در لیگ انگلیس به ثمر رساند و تیمش را هم پیش انداخت. در دقایق پایانی بازی آرون موی گل دوم برایتون را زد تا این تیم با ۲۳ امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود و بورنموث با ۲۰ امتیاز به رده شانزدهم سقوط کند. حالا شانس ماندن جهانبخش در لیگ برتر جزیره افزایش یافته است.

در طول فصل جدید گراهام پوتر کمتر به جهانبخش بازی داده بود اما او امروز در بازی با بورنموث برای اولین بار در طول این فصل در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۳ بازی توانست اولین گل فصل خود را بزند، او در این دقیقه از بازی پاس رو به عقب مایوپی را از گوشه سمت چپ محوطه جریمه با یک ضربه سرضرب و زیبا به زاویه مخالف زد و توپ در گوشه دروازه تیم حریف آرام گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل