بازدید 4476
۱

رادوشویچ با فشار کالدرون پول گرفت و به تعطیلات رفت

کد خبر: ۹۴۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 28 December 2019

مدیریت باشگاه پرسپولیس یکی از خواسته‌های گابریل کالدرون که تسویه به بازیکنان خارجی بود را به صورت نصفه و نیمه برآورده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ از جمله بازیکنان خارجی پرسپولیس هستند که هنوز بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکار هستند و بار‌ها خواستار دریافت آن شده‌اند.

در این میان گابریل کالدرون قبل از بازی تیمش با نساجی از انصاری‌فرد خواست حتماً با رادوشویچ تسویه حساب کنند تا با روحیه خوبی راهی تعطیلات کریسمس شود. با توجه به همین مسئله باشگاه پرسپولیس بعد از بازی این تیم با نساجی طلب رادشویچ از فصل قبل را به وی پرداخت کرد و او شب گذشته راهی کشورش شد.

بشار رسن هم قرار است امروز راهی تعطیلات شود، اما باشگاه پرسپولیس از وی زمان خواسته تا بعد از بازگشت به تهران دریافتی داشته باشد که این مسئله مورد موافقت هافبک عراقی سرخپوشان قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کالدرون اگه به فکر بازیکنای خارجی تیمش هست، پس چرا برای بشار رسن تلاش نکرده؟ چون بشار مسلمونه؟ مدیران باشگاه چرا به بازیکن مسلمون خودشون کمتر توجه می کنند؟ متاسفم که برای بازیکن مسلمون و غیر مسلمونشون به یک اندازه عزت قایل نشدند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل