بازدید 32347
هزار و هشتصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خرازی: چه می‌کردم که اثبات کنم اصلاح‌طلب هستم؟ / ادعای روزنامه کویتی درباره مذاکره ایران و عربستان / توصیه استاد اخلاق احمدی‌نژاد به اصولگرایان / آمار جان‌باختگان حوادث آبان چه زمانی اعلام می‌شود؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روحانی پیغام فرستاده که رأی‌گیری بر سر FATF عقب بیفتد / نامه مردم به مرجع تقلید: چرا به مسئولان نمی‌گویید به ما توجه کنند؟ / تحلیل معنادار عباس عبدی درباره خبر جنجالی رویترز و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 25 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
دولت به ازای هر ایرانی در سال آینده چقدر هزینه می‌کند؟

میزان هزینه کرد برای هر شهروند ایرانی در سال آینده در بخش دفاعی و امنیتی برابر با ۸۲۴ هزار و ۸۵۲ تومان است. در عین حال در حوزه قضایی نیز این هزینه کرد به ۸۲ هزار و ۶۲۷ تومان می‌رسد. در حوزه سلامت، سهم هر ایرانی ۲۶۱ هزار و ۶۰۷ تومان و در بخش آموزش و پرورش برابر با ۹۳۷ هزار و ۷۰۷ تومان است. در بخش فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، گردشگری و ... این سهم به ۸۳ هزار و ۳۵ تومان می‌رسد. نزدیک به یک درصد یعنی یک از هزار حساب‌های بانکی شخصی، بالای یک میلیارد تومان موجودی دارند. حدود سه در ده هزار خودرو‌های سواری داخل کشور بنز با سال ساخت بالای ۲۰۱۰ هستند. این رقم برای بالای ۲۰۱۵، به هفت در صدهزار می‌رسد. هر کودکی که امسال در کشور به دنیا خواهد آمد با حداقل ۸ میلیون تومان بدهی عمومی انباشته چشم به جهان خواهد گشود. هر ایرانی امسال یک میلیون تومان بدهی بودجه‌ای خواهد داشت/خبرآنلاین.

با این روند آلودگی بدتر خواهد شد

مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: اگر با همین روند ادامه بدهیم، سال دیگر هم وضعیت بدتر از امسال می‌شود. کشور باید در رابطه با آلودگی هوا به یک نتیجه‌گیری برسد. اینکه کدام را انتخاب کنیم؛ هوایی پاک یا رشد اقتصادی؟ اندازه گیری‌هایی که در این مدت در مناطق مختلف انجام شده است نشان می‌دهد که نباید درباره کیفیت بنزین ماشین‌های سواری نگرانی داشته باشیم. موضوع آلودگی هوا باید از بحث سیاسی به یک خواسته و اراده تبدیل شود و مسئولان از بالا بخواهند آن را درست کنند. مسئولان نظام نسبت به موضوعات دیگر مثل کنترل ارز، تحریم‌ها و ... بسیار جدی‌تر هستند و آلودگی‌هوا را آنقدر جدی نمی‌گیرند.

اصولگرایان هرگز به وحدت نمی‌رسند

محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان وقتی از دولت روحانی حمایت کردند، نمی‌توانند حمایت خودشان را بردارند این کار نه اخلاقی و نه به لحاظ سیاسی درست است؛ یعنی بی‌اعتمادی را به نسبت به خود اصلاح‌طلبان به وجود می‌آورد. علاوه بر این در این شرایط و اوضاع و احوال کشور، نه فقط اصلاح‌طلبان بلکه همه ارکان حکومت باید به دولت برای انجام کار‌ها کمک کنند و نباید زیر پایش را خالی کنند. باید با شورای نگهبان گفتگو کرد، گفتگو جزو خصلت‌های اصلاح طلبان است، اما وقتی که از الان برای آن‌ها شرط بگذاریم، می‌دانیم که آن‌ها اهل شرط و شروط نیستند./ایلنا

روحانی پیغام فرستاده که رأی‌گیری بر سر FATF عقب بیفتد

آقای روحانی اواخر سال پیش از طریق آقای دژپسند، وزیر اقتصاد، پیغام فرستاده بود که برای رأی‌گیری بر سر FATF فعلاً دست نگه داریم. همچنین آقای مجید انصاری هم خواست تصمیم‌گیری را عقب بیندازیم، چون آن‌ها می‌دانستند در صورت رأی‌گیری، رأی مجمع به این موضوع منفی خواهد بود. گروهی می‌گویند «اگر دولت در اختیار اصولگرایان بود، تا به حال مجمع برای پیوستن به FATF رأی مثبت داده بود»، که در جواب باید گفت: چنین برداشت‌هایی غلط است. من نمی‌دانم چطور این دروغ‌ها را می‌گویند و ۴۳ نفر از اعضا را به بی‌دینی متهم می‌کنند. اساساً مساله به این مهمی را نباید وارد رقابت‌های سیاسی کنیم و چنین مواضعی بگیریم. /اعتماد آنلاین
 
ناگفته‌های خرازی از دوران اصلاحات: چه می‌کردم که اثبات کنم اصلاح‌طلب هستم؟

دبیرکل حزب ندای ایرانیان می‌گوید: من باید چه می‌کردم که اثبات کنم اصلاح‌طلب هستم؟ در دوران اصلاحات بیشترین مدیریت سیاست خارجی با من بود. طبق گفته آقایان موفق‌ترین سفیر تاریخ ایران در فرانسه بودم. تاریخ به خوبی قضاوت می‌کند. این حرف‌ها ادعا نیست. آمار و ارقام وجود دارد. صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین به سوالاتی درباره رابطه اش با رهبر انقلاب، اتهامات به او درباره رانت داشتن در نظام و ارتباطاتش با رئیس دولت اصلاحات پاسخ داد. پدر من تنها فقیه بارز حوزه در هفتاد، هشتاد سال اخیر است که یک ریال از وجوهات شرعی استفاده نکرده است. با این تفاسیر من از ابتدا واقعا نمی‌دانستم باید چطور زندگی کنم تا به این حرف و حدیث‌ها نرسد. چون گرایش سیاسی‌ام اصلاح‌طلبانه است، اما نزدیک‌ترین فرد به رهبری انقلاب بودم. من باید چه می‌کردم که اثبات کنم اصلاح‌طلب هستم؟ در دوران اصلاحات بیشترین مدیریت سیاست خارجی با من بود. طبق گفته آقایان موفق‌ترین سفیر تاریخ ایران در فرانسه بودم. تاریخ به خوبی قضاوت می‌کند. این حرف‌ها ادعا نیست. آمار و ارقام وجود دارد. وقتی آقای خاتمی از ریاست‌جمهوری رفت آیا من رفتم با احمدی‌نژاد کارکنم؟ تنها سفیری که در این مملکت شهر به شهر به نفع آقای هاشمی سخنرانی کرد من بودم. مقالات و سخنرانی‌های آن روز من وجود دارد. به مردم ایران گفتم اگر احمدی‌نژاد رای بیاورد و این تفکر حاکم شود ایران بدتر از بنگلادش می‌شود و امروز شد. امروز بنگلادش از ما جلوتر است. این‌ها را من انجام دادم و گفتم. من دیگر باید چه می‌کردم؟ در سال ۸۴ اولین سفیری که عزل کرد من بودم. با کینه هم عزل کرد. شنیدم که رهبری هم گفته‌اند ناراحت شدم.
 
ادعای روزنامه کویتی درباره مذاکره ایران و عربستان

روزنامه القبس کویت به نقل از منابع آگاه مدعی شد به زودی مذاکراتی سه جانبه میان عربستان و کویت از یک طرف و ایران از طرف دیگر برگزار خواهد شد. این منابع اعلام کردند که این نشست در پی توافق دیروز (سه شنبه) عربستان و کویت در رابطه با برخی مناطق و آب‌های منطقه‌ای و بررسی این مساله با ایران برگزار می‌شود. کویت و عربستان دیروز (سه شنبه) توافقنامه و یادداشت تفاهمی را امضا کردند که پس از سال‌ها توقف، راه را برای ازسرگیری تولید نفت در میادین نفتی واقع در منطقه حائل میان دو کشور هموار می‌کند. این یادداشت تفاهم ملحق به دو توافقنامه تقسیم منطقه حائل و تقسیم منطقه مجاور این منطقه است.
 
توصیه استاد اخلاق احمدی‌نژاد به اصولگرایان

حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» در تشریح مهمترین محور‌های مدل انتخاباتی گفت: پایداری برای ⁧وحدت⁩ بین انقلابیون طرحی داده و در جلسات با دوستان از آن رونمایی کرده است. امیدوارم در این گفتمان رضای الهی باشد و مطالبات مقام ولایت سلام‌الله علیه به دست فرزندانشان در این انتخابات تحقق یابد. وی ضمن توصیه به پرهیز از تخریب، خاطرنشان کرد: ما که در اصول، ولایت‌مداری، حفظ نظام، مجاهدت زیر سایه مقام ولایت و... تردیدی نداریم؛ پس به هیچ وجه بر سر اختلاف سلایق به جان یک‌دیگر نیفتاده، به مخالف مشترک سوژه نداده و آب به آسیاب آن‌ها نریزیم. دبیرکل جبهه پایداری افزود: شاخص‌های "اصلح" را معین کنیم، تا بر آن مبنا به "اصلح" برسیم و بر وحدت شاخص‌ها گفتگو داشته باشیم تا به شاخص‌های واحدی که برگرفته از اولیای اسلام، امام عزیز (ره) و مقام معظم رهبری باشد، دست یابیم. از افراد صلاحیت‌دار دعوت کنیم که برای انتخابات ثبت‌نام کنند تا در بزنگاه دستمان برای رسیدن به لیست واحد و افراد مطمئن خالی نباشد. آقاتهرانی یادآور شد: پس از این باید تلاش شود که به لیست واحدی برسیم، اگر به لیست واحد نرسیدیم، مشترکات لیست را در حد امکان بالا ببریم.
 
آمار جان‌باختگان حوادث آبان چه زمانی اعلام می‌شود؟

یک منبع آگاه با اعلام اینکه آمار قطعی جان‌باختگان حوادث آبان به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: آمار جان‌باختگان بسیار کمتر از ۱۵۰۰ است و رسانه‌های غربی نمی‌توانند حتی اسامی یک دهم از آمار ادعایی خود را اعلام کنند.یک منبع آگاه در گفتگو با فارس با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در حوادث ناشی از سوءاستفاده برخی آشوب‌طلبان از اعتراضات به سهمیه‌بندی بنزین گفت: در بررسی‌های انجام شده فقط در دو استان تهران و البرز مشخص شد تاکنون حدود ۶۰ درصد جانباختگان اغتشاشات اخیر ربطی به آشوب‌گران نداشتند و با اسلحه‌های سبک غیرسازمانی و یا سلاح سرد به قتل رسیدند. وی افزود: مطابق دستور اخیر رهبر انقلاب این افراد به عنوان شهید به بنیاد شهید معرفی خواهند شد. این منبع آگاه همچنین درباره تعداد کشته‌شدگان گفت: آمار قطعی به‌ زودی و پس از اتمام بررسی‌ها توسط مراجع ذیربط اعلام خواهد شد. وی با مضحک خواندن آمار‌های رسانه‌های غربی درباره تعداد کشته شدگان که میزان آن را ۱۵۰۰ تن اعلام کرده اند، گفت: آمار جانباختگان بسیار کمتر از این تعداد است و این رسانه‌ها مطمئنا نمی‌توانند حتی اسامی یک دهم از آمار ادعایی خود را اعلام کنند.
 
اظهارات جدید یک نماینده درباره «روح‌الله زم»

ابطحی با بیان اینکه اپوزیسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد بهره برداری کند، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون منتشر و مشخص شد که این افراد دوره دیده بودند. او در پایان تاکید کرد: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد.
 
نامه مردم به مرجع تقلید: چرا به مسئولان نمی‌گویید به ما توجه کنند؟

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به خطبه سوم نهج‌البلاغه معروف به خطبه شقشقیه اظهار داشت: در این خطبه آمده خداوند از علما پیمان گرفته که در برابر پرخوری ظالمان و گرسنگی مظلومان نباید بی‌تفاوت باشند. مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: حضرت علی (ع) در جای جای نهج‌البلاغه وظیفه مسئولان را مشخص کرده که نباید مسئولان صف خود را از صف محرومان و مظلومان جامعه جدا کنند. وی بیان کرد: نامه‌هایی به ما نوشته می‌شود که "چرا به مسئولان نمی‌گویید به مردم توجه کنند"، اشخاصی هستند که حقوقشان ده‌ها میلیون تومان است درحالی که حقوق مردم محروم و پایین‌دست جامعه چندروزه تمام می‌شود. آیت‌الله نوری‌همدانی یکی از موضوعات اقتصادی مردم را وضعیت معیشت آنان عنوان و تصریح کرد: گله مردم از بی‌توجهی مسئولان بوده و تذکرات مردم به گوش مسئولان نمی‌رسد، مسئولان همه‌چیز را به تحریم گره می‌زنند. وی با اشاره به سیل اهواز و مشکلات مردم خوزستان گفت: سؤال مردم این است که چرا مسئولان بموقع به موضوع سیل ورود نمی‌کنند و بعد از خرابی و ویرانی‌های خانمان‌سوز آن‌هم با دستور رهبری اقدام می‌کنند.
 
تحلیل معنادار عباس عبدی درباره خبر جنجالی رویترز

عباس عبدی نوشت: خبر رویترز درباره کشته شدن ۱۵۰۰ تن در حوادث ایران به کلی معادلات سیاست خبری رسمی کشور را به‌هم ریخت. در واقع بهتر است بگوییم معادلات بی‌خبری را به‌ هم ریخت و یک بار دیگر نشان داد که چگونه یک جامعه از بی‌اعتباری نهاد رسانه‌ای خود ضربه می‌خورد. روزنامه اعتماد در قسمتی از یادداشتی به قلم عباس عبدی آورده است: خیلی‌ها می‌توانند خبر رویتر را نقد کنند، ولی این کار را انجام نمی‌دهند، زیرا چنین خبری از دو حال خارج نیست؛ یا به‌طور تقریبی درست است یا به طرز معنادار و فاحشی نادرست است. اگر درست است که طبعا کسی نباید آن را رد کند، ولی اگر نادرست است، پیش از رد و اصلاح آن باید پرسید چه وضعیتی داریم که یک خبرگزاری بین‌المللی چنین خبری را از روی اشتباه یا عمد منتشر می‌کند و تکذیب جدی و موثری هم نمی‌شود؟ در واقع ریشه قلب واقعیت و دروغ در اخبار کشور در وجود نظام رسانه‌ای بسته و یک‌سویه است. چرا باید اخبار ایران را دیگران و به نام منابع مطلع و ناشناخته بازتاب دهند؟ یک بار دیگر به دستورالعمل‌ها یا توصیه‌های ابلاغ شده به مطبوعات در طول این حوادث مراجعه کنید، پاسخ روشن می‌شود؛ بنابراین خودکرده را تدبیر نیست. آن روزی که دادستان کل گاه می‌گوید تعداد را نمی‌دانم، گاه عدد دیگران را تکذیب می‌کند و گاه با اعتماد به نفس می‌گوید که افراد خارجی دسترسی به آمار ندارند یا اعلام می‌شود که تعداد را دادستانی می‌گوید، ولی هیچگاه عدد و رقمی گفته نمی‌شود و... باید فکر چنین روزی را می‌کردند.
 

بهزاد نبوی: ممکن است نظر ناطق نوری برای نامزدی در انتخابات 1400 تغییر کند
بهزاد نبوی گفت: من دو سال پیش با آقای ناطق دیداری داشتم و در ایشان تمایلی برای حضور در صحنه سیاسی نیافتم ولی ممکن است شرایط تغییر کند. آقای ناطق شخصیتی پخته و سیاسی است. البته ذاتا دلش نمی‌خواهد بیاید. از بازرسی نهاد رهبری استعفا داد، چون شاید احساس می‌کرد که نمی‌تواند نقشی مفید و موثر ایفا کند. ولی شاید اگر اصولگرایان معتدل و میانه رو و اصلاح‌طلبان از ایشان بخواهند نظرش تغییر کند.

قطع اینترنت خانگی در شیراز
برخی کاربران اینترنت خانگی از  نقاط مختلف شیراز  با دفتر خبرگزاری ایلنا در شیراز، از قطع اینترنت های خود خبر دادند. برپایه این گزارش از صبح امروز چهارشنبه -چهارم دی ماه - بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده  اینترنت با مشکل مواجه شده  و برخی نیز قطع شدند. پیگیری‌ها‌ی ایلنا حاکی است، اینترنت همراه در شیراز نیز با مشکل مواجه شده و سرویس‌دهی به شهروندان در شبکه‌های همراه اول و ایرانسل مختل شده است و کاربران به سختی می توانند به سایت و شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و اینستاگرام دسترسی پیدا کنند./ایلنا

ممنوعیت استفاده از عنوان دکتر برای دارندگان سطح چهار حوزه
شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۴ در مورد دانش آموختگان حوزه علمیه قم ضوابطی را به شرح‌ زیر تصویب کرد. اما بدنبال مصوبه مجلس این سوال برای دانشگاه های کشور پیش آمد که آیا اطلاق عنوان دکتر برای دارندگان سطح چهار حوزه مشمول ممنوعیت استفاده از عناوین دکتری می شود یا خیر؟ در همین زمینه وزارت علوم طی بخشنامه ای اعلام کرد “برابر ماده واحده مصوب مجلس  سوء استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند آن و استفاده غیر مجاز پس از آن در مکاتبات اداری و یا وسایل ارتباطی جمعی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، سایت و در نطق ها ها و مجامع عمومی اوراق چاپی یا خطی، مشمول مجازات ماده (۵۵۶ ) قانون مجازات اسلامی می شود و سوءاستفاده به میزان سه ماه تا یک سال حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود. لذا کسانی که قبل از اتمام دوره دکترا در مقالات یا کتاب‌ها و مکاتبات از این عناوین استفاده کنند یا دارندگان مدارک معادل و سطح سه و چهار حوزه و خبرگان بدون مدرک که این عناوین را برای خود به کار ببرند پرونده علمی آنان فاقد وجاهت قانونی و قابل ارجاع به مراجع قضایی است. مقتضی است در بررسی مدارک علمی متقاضیان، این نکات مورد توجه قرار گیرد.”

سه جبهه پایداری، خط امام (ره) و هماهنگی اصلاحات حق فعالیت ندارند
ملانوری، مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: جبهه پایداری و جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت خود را به کمیسیون ماده ۱۰ اعلام نکرده‌اند، بنابراینريال نمی‌توانند فعالیت سیاسی داشته باشند و به اسم این جبهه‌ها در نشست‌های انتخاباتی سخنرانی کنند. وی با بیان اینکه جبهه با ائتلاف احزاب دارای پروانه فعالیت شکل می‌گیرد، ادامه داد: تشکیل جبهه باید به اطلاع کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برسد. در غیر این صورت، رسما نمی‌توانند فعالیت داشته باشند. تشکیل جبهه از ائتلاف دست‌کم دو حزب امکان‌پذیر است. احزاب دقت داشته باشند در صورت پیوستن به جبهه‌ای که به کمیسیون اعلام نشده است فعالیت آنها مخدوش می‌شود.

واکنش ربیعی به ادعای رویترز درباره تعداد آمار کشته‌شدگان حوادث آبان
علی ربیعی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آمار اعلام شده توسط رویترز درباره کشته‌های حوادث اخیر چقدر واقعیت دارد، اظهار کرد: اینها سازمان‌های شناخته شده و دروغگویی هستند که به انتشار این دروغ‌ها عادت دارند. آنها به انسان‌ها نگاه فله‌ای می‌کنند. وی ادامه داد: شاید اشکال از ماست که باید به سرعت آمار تفکیک شده و اسامی را اعلام کنیم. این کار در حال انجام است اما باید با دقت باشد. این آمار اعلام خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا در اعلام این آمار تاخیر بیش از حدی انجام نشده است، تصریح کرد: من در جریان تفکیک آمار نیستم و نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد ؛اما این آماری که اعلام شده بسیار غلوآمیز است و من آن را به شدت تکذیب می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۶
باز صدای پایش بر برفها نیامد
شاید بخواب شیرین فرهاد رفته باشد!!!
این شعار مرگ بر همه دنیا اگر برای قاطبه ملت چیزی نداشت برای عده زیادی نان داشت! برای دلالان ارز و سکه، مافیای دارو مافیای خودرو سازی مافیای گوجه فرنگی مافیای قطعه سازی،گوشت،پوشک بچه، سیب زمینی،و....
به برکت تحریمها و خرد شدن استخوان طبقه ضعیف، گردن کلفت کردند و فرزندان غرق در فسادشان پیج بچه پولدار و لاکچری ساختند و هی شعار دادند و بلندتر شعار دادند !!!!برخی به بهانه سر در نیاوردن دشمن ،، از نور افتادن به حسابهای بانکیشان جلوگیری کردند و اینست وضعیت امروز کشوری که هر روز بسمت افول حرکت میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
بقول صادق خرازی : واقعا از بنگلادش هم عقب تر افتادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
واقعا احسنت
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
انصاری فرد: مثل استراماچونی نمیشود!!؟
کالدرون: من میمانم!!؟
شو مضحکی بود آقای انصاری فر و مازیارخان.
مردم را چی فرض کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
۳۰ سال از ۴۰سال انقلاب دست اصلاحات بود ،خیلی باید بد باشی بگی که دوره احمدینژاد کشور بد شده،درحالیکه فقط در دوره اون مرد فاصله فقیر وغنی کم شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
ر"هر کودکی که امسال در کشور به دنیا خواهد آمد با حداقل ۸ میلیون تومان بدهی عمومی انباشته چشم به جهان خواهد گشود"با این اوضاع مرتبا تشویق به فرزند آوری میکنند حالا پیدا کنید پرتغال فروش را
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
آق کمال خراز
باید که جمله جان شوی تا لایق اصلاحات شوی
بستنی سرد است لاکن حلیم گرم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
بنفش جان به احترام کشته شدگان آبان دست از مسخره بازی بردار حداقل مثل رییست هفته ای یک بار مردم را مسخره کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
حلیم گرم است و تو همچنان مزخرف
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
حلیم داغ بخوره تو سرت
این عبدی چی گفت خودش فهمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
شما خودتو به نفهمی بزن !؟
والا نظر عباس عبدی کاملا شفاف بود
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
به نوعی گفت آمار شهدا و... و تمامی خبرها را خودمان به مردم بگوییم! و اگر ما نگفتیم و دیگران گفتند به تکذیب کردن نیافتیم که فایده ای ندارد!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ایشان گفتند ...... تازگیها تو خیلی بلا شدی ....راستی راستی درد بی دوا شدی
کاش ما این همه ثروتمند مفت خور و رانت خور داریم یکیشون یک سرپناه خوب و مجهز با امکان اشتغال و زندگی بیخانمان ها میساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
این ثروتمندان به قول شما مفت خور و رانت خور از سهم همون بیخانمان ها رشد کردن و ثروت جمع کردن. اگه همه چی درست بود نه بیخانمان داشتیم، نه ثروتمند مفت خور و رانت خور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
زبانت را گاز بگیر اگر قرار بود از این کارها بکنند که پول جمع نمیشد بیسرپناه حق زندگی کردن ندارد همینکه نفس میکشد زیادی است
متاسفانه و برخلاف تصور موجود در دنیا که باید به فقرا کمک مالی کرد تا دنیا از فقر ریشه کن بشه این تفکر کاملا اشتباه هست.

مثلن خود آمریکا و اتحادیه اروپایی سالانه ملیاردها دلار به آفریقا و دیگر کشورهای فقیر دنیا کمک میکنند اما فقر ریشه کن نشده. دلیل اون هم این هست که فقرا بیشتر از آنکه به کمک مالی نیاز داشته باشن به آموزش و به خصوص آموزش روشهای پیشگیری از زاد و ولد نیازمندند.

اگر به فقرا قرص های پیشگیری میدادند تا الان ریشه فقر در دنیا ریشه کن میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
قرص پیشگیری رو باید به ثروتمندا بدن تا نسلشون منقرض شه و شرشون کم شه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
منظورت اگر ترویج همین ایدولوژیک هست که اللن خودمان دچار شدیم .....بجای این ماست مالاسیون فکری به حال مردم غرق در فاضلاب خوزستان و پابرهنه های سیستان بکنید . استان خودم بخاطر نداشتن الگوی شهر سازی نه خیابان درستی دارد نه الگوی شهر سازی خوبی دارد . فاضلاب تمام زمین های زیر سطح را با موارد شیمیایی مصرفی منازل خاک را مسموم کرده و درختان میوه دچار سر سوزی از شاخه ها شدند . باید کارخانه زباله سوز در تمام شهرها ایجاد شود تا جنگل ها زیر انباشت زباله نرود و چشمه هابی بالا دست مسموم نشوند . فقط بچه درست کردن و ترویج آن نه اینکه درد جامعه را التیام نمیدهد بلکه فرزند آوری زیاد خودش باعث مشکلات بیشتر در جامعه ای هست
اقای خرازی اصلاحطلبی یعنی مشکلات موجود را به صدای رسا بگویی و برای اصلاح ان تلاش کنی.در این راه از تهمت و زندان و تحقیر نترسی و حرف مردم و دغدغه انها را دنبال کنی و برای ماندن در قدرت به هر قیمت، محافظه کاری و مماشات نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
خرازی و زندان؟ والله این بنده خدا فقط به فکر انگشتر عقیق و عصا و عینک و کت و شلوار اتوکشیده است فکر زندان می تواند شب ها او را بی خواب کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
حنای اصلاحات هم خیلی وقته بی رنگ شده
از عملکرد نفر اول امیدتان ، عارف ، در مجلس کاملا مشخص است
که از تند روهای جبهه پایداری هم سبقت گرفته است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
۲۲.۱۳
بنابراین عارف هیچوقت اصلاحطلب واقعی نیست.شاید در یک حزب بدین نام بوده باشد اما اصلاحطلبی یک منش و رویه است نه یک حزب خاص.در بین سیاسیون فعلا حجاریان تاجزاده خاتمی(البته تا حدودی)عبدی کرباسچی و امثالهم هم هزینه دادند و هم بخاطر پافشاری بر اصلاحات در کشور از دایره قدرت کنار گذاشته شدند.بنابر این اصلاحطلب واقعی امروز یا بیرون دایره قدرت است یا مانند خانم سلحشوری و اقای صادقی از دستشان در رفته.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
اصلاح طلب واقعی در حوزه اقتصادی دستاورد علمی اقتصاد را بهتر قبول میکنند و در حوزه سیاسی به دمکراسی . حالا چند تا اصولگرا و تندرو میگویند ما زنان میتوانند به ورزشگاه بروند منتها زیر ساخت ها حتی دستشویی جداگانه باشد و م
صندلی ها جدا باشند بجای اعدام از مجازات جایگزین شلاق استفاده شود ........
از هیچی شانس نیوردیم. حتی اگه آفریقایی هم بودیم باز به نظرم زندگیمون شادتر میبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
آقای ناامید، تو همونی نیستی که توی کارتون گالیور همش آیه یاس میخوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
باهات موافقم
خیلی وشورها فقیرن ولی شادن
اینجا فشار مضاعفه هم فقیر هم سرکوب
آمارجان باختگان اعلام هم بشود کم یا زیاد فرقی نمی کند اصولا همه حرف های مسئولان در این کشور مانند وسط زمین گفتن ملا نصرالدین شده پس بهتر است هیچ کس حرف نزنند ومصاحبه هم نکنند .
ازدواج و زاد و ولد اون هم در ایران فقط به مشکلات اضافه میکنه علاوه بر اینکه کشور از نظر جمعیتی از حد اشباع رد شده و شما میبینید چه شرایط اسفناکی در کشور وجود دارد، آلودگی هوا، بیکاری، فقر گسترده، رواج گسترده زباله گردی و دست فروشی و .......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
جمعیت بالای صد میلیون چون تکالیف زیادی دارد . با بالا رفتن رشد فکری و سیاسی و توسعه صنعت و مطالبات و بهداشت و تحصیل و توسعه زیر بناها ....برای اداره کشور همیشه نمیشود از خشونت استفاده کرد . نمیشود برای همیشه از ابزار استفاده کرد انهم‌در جامعه ای که ۹۰ درصد گفتمان آن روی زنان شامل .موی سر . چادر و روسری و ارایش و جوراب و شکل لباس متمرکز شده است . دیگر ارزش های انسانی مانند کرامت انسان . معرفت . راستگویی به حاشیه رفته است ...
پس بگو چرا تایید یا رد شدن این به عقب افتاده و تقصیر را به گردن مجمع انداختن اقایان دولت و افراد وابسته که حواس ها را پرت کنند
شما برجام را اینطوری کردین با تحریم بیشتر خدا به داد کشور این برسد که اگر مبادا روزی تصویب شد و خواستید تحریم ها را دور بزنید و اطلاعات این دور زدن ها را ندادین مانند ان پی تی راحت می برند شما را به شورای امنیت سازمان ملل
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ناشناس .... ان محمد علی که جواب ما را نداد که آیا عدالت و ازادی دست یافتنی هست ؟ ولی شما زحمتی بکش چرا امریکا از برجام خارج شد و چه دلایلی را عنوان کرد . و حالا در گام پنجم قرار هست اروپا تز ماشه را اعلام کرده . چرا هیچوقت واقعیت ها را شرح نمیدهید همیشه متاسفانه معلول ها را زیاد تمرکز میکنید . چرا بعد از اخطار چهار ماهه خارج شد. مردم‌میدانند تو بیشتر شرح بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
امریکا به این خاطر از برجام خارج شد چون یکی از دلایل ان میدانست که اقتصاد ایران دیر یا زود به مرحله بحرانی خواهد رسید چون به خاطر دستکاری دولت در اقتصاد که کرده بود و به همین دلیل فشار را خواست بیشتر کند
یک جو عقل چنده؟
الان بچه پولدارهای تهران دارن آماده میشن برا گرفتن جشن کریسمس و پارتی شبانه و پای کوبی . فکر کنم اونجوری که ایشان کریسمس رو جشن میگیرن مسیحیای اروپا و آمریکا هم در اون حد جشن نمیگیرن

خوب توف به اون غیرتت مگه تو ایرانی نیستی. به جای این همه ریخت و پاش یک مقداریش رو هم به هموطنان نیازمندت کمک کن گور به گور شده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
خوب تو هم دوستانت را دعوت کن با اهنگ اهنگران حال کن . یا برو با دوستانت دو انگشتی کف بزن . باز اگر ناراحتی درب مسجد که همیشه باز هست برو دعا بکن . دعای شهادت برای خودت و شفاعت برای کسانی که پایکوبی میکنند ...
من ناگفته های زیادی دارم اما به خاطر مصلحت فعلن صحبتی نمیکنم
حلیم از آش خوشمزه تر است
الان چه کسی نسبت به زمان احمدی نژاد بدتر کرد ، شما اصلاح طلب ها که الان شد!!!
تابناک رفتی در الکسا رتبه ات را ببینی که نزول پیدا کرده؟
نکن و مثل سابق وابسته به یک جریان خراب نشو که با طناب شما را می کشد پایین ان هم با سقوط ازاد
لازم نيست ثابت كنيد اصلاح طلب هستيد نشانه بارز اصلاح طلبان منفعل بودن انها وبي اختياري در مقابل مشكلا ميباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
وهمچنین اصولگرا ها اصلا در ایران باید چشم وکوشت به دهان وگفته های سایه باشد فرق ندارد اصول داری یا بی اصول هستی فقط گوش کن انوقت تو خوبی وراه برایت باز خواهد شد
اگر توجه نمی کنند چون کارهای مهمتری دارند از قبیل اینکه چجوری بودجه راببندن که راه را برای فشار بر ملت باز بگذارند تا بگویند که تا مذاکره و باج ندهید وضع همین است
در مورد یک امار(جان باختگان حوادث ابان ماه) نمی تونید به یک تصمیم گیری برسید ورک وراست به مردم بگید چه خبره ,اونوقت میخواهید یک کشورو با این همه مشکلات ومعضلات مدیریت کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
منتظر نتیجه مذاکرات با خانواده قربانیان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
از قرار معلوم آش خیلی شور شده
حالا اقای خرازی چرا اینقدر زور میزنی که ثابت کنی اصلاح طلبی ؟
شادی روح اصولگرایان و اصلاح طلبان صلواه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
چرا شادی روح
پروین اعتصامی فرمود:

...
تیر گشتن در کمان آسمان / بهر افتادن شد، این معنی بدان

این کمان را تیر، مردم گشته‌اند / سر کار اینست، زان سر گشته‌اند

چرخ و انجم، هستی ما میبرند / ما نمی‌بینیم و ما را میبرند

ره نمی‌پرسیم، اما میرویم / تا که نیروئیست در پا، میرویم

کاش روزی زین ره دور و دراز / باز گشتن میتوانستیم باز

کاش آن فرصت که پیش از ما شتافت / میتوانستیم آنرا باز یافت

دیدهٔ دل کاشکی بیدار بود / تا کمند دزد بر دیوار بود
اقایون اصلا حرف شما درست واینااغتشاگر واراذل بودن .میخوام بدونم جواب سنگ وچوب اینا رو باگلوله باید جواب داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
در هندوستان یک جمعیت مسلمان معترض دو هفته یک اتوبان ۶ بانده اصلی دهلی نو را بسته اند
و نیروهای نظامی هم دارند از آنها محافظت میکنند
حدود 7 سال پیش به توصیه خانواده برای استفاده از امتیاز انتقال دانشجویان خارج از کشور به رشته های پزشکی داخل به دانشگاه آزاد شعبه دبی رفتم.

در دبی زندگی بسیار خوبی داشتم. شب ها با دوستان به لب ساحل میرفتیم و از موهبت های الهی بهره مند میشدیم و یا اینکه به مال های زیبا دبی میرفتیم و خرید میکردیم.

البته اونجا فقط اسمش دانشگاه بود و بعد از 1 سال گواهی گذراندن 120 واحد درسی رو در ازای 500 هزار دلار به من دادند. بسیار خوشحال بودم و در پوست خود نمیگنجدیدم از این موفقیت بزرگی که به آن دست یافته بودم.


در بازگشت به ایران وارد رشته پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی شدم.

من تمام این موفقیت ها را مدیون پدر عزیزم هستم که عضو هیات علمی دانشگاه هستند.
جواب روحانی به سوال درباره کشنه شده ها
زنو ونون
هر چی این ملت بیچاره الان داره مکافات میده از گور بازاری ها و کارکنان شرکت نفت هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
بازاری به جیبش فکر میکنه، و شرکت نفتی از ترس
هر طور حساب می کنم به نقطه بدون بازگشت رسیدیم
عجب خوابی بود پر از فریاد
سلام صبح نارنجی
من خود مرگم و از مرگ نمی ترسم
به نظر من اگر بهره بانکی صفر شود، همه شرکت های دولتی و وزارت خانه ها ، مجلس، دولت، بانک مرکزی و .... منحل شوند و امور به دست مردم داده بشه، عوارض گمرکی برای کالاهای مورد نیاز مردم صفر شود، دو فرغون ساز عمده کشور تعطیل بشن، تصمیمات مهم کشور با انجام نظر سنجی عمومی انجام بشه و برای انجام های کارهای مدیریتی مهم از افراد متخصص در اروپا ، امریکا یا ژاپن استفاده بشه به شما قول میدم 1 ماهه همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

شما میدونید چقدر مالیات از تولید کننده ها، مردم عادی و ... گرفته میشه مبلغ به قدری زیاده که میشه باهاش کل زیر ساخت های کشور را نوسازی کرد اما متاسفانه این پول ها در نهایت به جیب عروس، داماد، پسر، یا دختر مسئولین میره و از توش نمونه هایی مثل مرجان شیخ اسلامی آل آغا و خاوری در میاد

در انتخابات آینده به من رای بدید تا من مشکلات رو حل کنم این برنامه من برای آباد کردن ایران و زیبا کردن زندگی مردم بود. من از همه شما مردم عزیز حمایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
هیچوقت تورم به صفر نخواهد رسید و دلایل زیادی دارد . اگر به صفر برسد یعنی رکود اتفاق میفتد . در دیگر کشورهای پیشرفته با تحریک تقاضا و رونق اقتصادی اجازه نمیدهند تورم صفر شود . ولی اگر به قول خودت تورم صفر باشد سود بانکی باید سه درصد خواهد بود
دولت به ازای هر ایرانی در سال آینده چقدر هزینه می‌کند؟

جالبه مردم یک چیزی هم بدهکار شدن. این هزینه هایی که دولت انجام میده دقیقن کجا میره. کل بودجه کشور که داره میره تو جیب 50 تا نهاد و کارانه پزشکا، حقوق های نجومی کارکنان شرکت نفت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، قضات، وزرا، نمایندگان مجلس

بقیش هم میره تو جیب کارمندهای تنبل ادارات دولتی و معلم های همیشه معترض که اینها همشون رو هم 15 میلیون نفر میشن

اون 100 میلیون نفر بقیه مردم هم که هیچ سهمی از درآمد های کشور ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
در سایت ها طبق تحلیلی که از بودجه ۹۹ داد شد بعضی از نهادها روزی ۱۰۵ میلیارد تومان هزینه روی دست ملت گذاشتند ..با این بودجه میشود روزی صد بیمارستان و دانشگاه و صد پل در سراسر ایران ساخت روزی صد روستا را آسفالت کرد .
ارز و تحریم رو جدی می گیرند چون در ارتباط با "بود و نبود"خودشون هست و آلودگی هوارو جدی نمی گیرند چون در ارتباط با "بود و نبود"ماست!
داش صادق، حالا که ماجرا تموم شده اصلاح طلب شدی؟؟؟

تمومه تموم، می فهمی؟

حالا چه اصلاح طلب باشی چه اصول گرا
با گرانی بنزین و تبعات آن که بوجود امد کسی مسولیتش را قبول نکرد . حال با رد لوایح و رفتن به لیست سیه مالی کسی باید مسولیت نهایی آنرا بپذیرد
سرتاسر این بسته خبری را مطالعه کردم . هیچ تفاوتی بین این دو جناح را متوجه نشدم . بهرحال این دو جناح در مورد معترضین بنزین هیچ تفاوت دیدگاه وجود ندارد . در مورد سیاست داخلی و خارجی تفاوتی وجود ندارد . یکی ناز میکند دیگری ناز میخرد . هر دو یکی هستند و افرادی هم که سیاسی و سیاستمدار هم نیستند بین دو طرف جابجا میشوند . فقط یک تفاوت کوچکی وجود دارد که اگر اصولگرایان دست به خشونت بردند اصلاح طلبان با دلجویی و دلگرمی قضیه را سرهم میکنند . برای چی باید رای دهم که نگاه به گذشته دارد ولی به پیشرفت کشور فکر نمیکند . وقتی هر نوع سیاستی را میخواهند با هزار سال پیش تطبیق دهند برای چه رای دهم
عباس عبدی ....کشته شدگان اخیر که توسط روییتر از قول منابع نزدیک اعلام شد یا درست هست یا غلط هست .......‌‌....عامل گرانی بنزین معلوم نیست و معترضیین توروریست و داعشی بودند . آلودگی هوای تهران خارجی ها مقصر هستند . و از کشته شدگان هم اماری نداریم و دیگران هم اگر اماری دادند هم‌اشتباه هست .‌.... در ظرف یکساعت میشود از شهرستانها از طریق مراکز امار و جمعیت و اطلاعاتی فهمید که چقدر جوان کشته شده اند . علت عنوان نکردن مثل هم گران کردن بنزین ساعت ۱۲ شب هست .هیچ کشور دنیا با ملت خود چنین نمیکند . . حداقل اگر یک کشور خارجی به ایران و مردم حمله میکرد داشتن سلاح و دفاع میشود انجام داد . آیا ملت بی سلاح چنین کشته شدند .
دولت به ازای هر ایرانی در سال آینده چقدر هزینه می‌کن؟
شوما جیب ما رو نزنید ، هزینه پیشکشد
هر قسمت از کشور توسط یک طابفه ........؟؟؟؟؟؟؟؟
شاخص‌های "اصلح" را معین کنیم، تا بر آن مبنا به "اصلح" برسیم
حتما اولین شاخص جزء پایداری باشد
استاد اخلاق احمدي نژاد نتوسته او را ادب كنه حالا چه ميگه بره گرين كارت هم كه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
نه این که دوستان شما با ادبن وگرین کارت ندارن
آمار جان باختگان حوادث اخیر قبلا به صورت تلویحی از سوی دادستانی منتشر شده است آقای منتظری فرمودند که تعداد کشته های نیروهای امنیتی و انتظامی بیش از کشته های معترضان است. در طی 40 روز گذشته سه نفر از این نیروها تشییع و خاکسپاری شدند و با این حساب تعداد کشته های مردم قطعا کمتر از 3 نفر و احتمالا تنها دو نفر است. علت اینکه بررسی مرگ این دو نفر هم تا به این حد طولانی شده این است که مشخص نیست که مرگ آنها ناشی از درگیری با ماموران بوده یا اینکه آنها در اقدامی خودجوش کشته شده اند.
البته مشکل و یا مشکلات اصلی چیز دیگریست ولی وسایلی که برای کنترل شورشها استفاده می شود می بایست عوض شود.در حال حاضر وسایلی وجود دارد که تنها با یک شوک ساده از دور ناآرامیها را کنترل می کند
سرانه بهداشت و سلامت هر ایرانی کمتر از ۲۶ دلار است، مقایسه کنید با ۶۴۰۰ دلار در کانادا یا ۶۵۰۰ دلار در فرانسه و.... این بودجه سلامت مردم ایران، ۴۰ سال بعد از انقلاب است، که البته اغلب آن هم از جیب پزشکان و پرسنل درمانی پرداخت میشود
تمدن محصول ثانویه تجارت بین المللی است.
لذا بدون تجارت بین المللی تمدن در هر کشوری از بین میرود.
من از مسئولین خواستم آمار کشته شدگان را به من هم ندهند و هر موقعی که صلاح دیدند و هر تعدادی که صلاح دیدند خودشان اعلام کنند. بالاخره یک صبح جمعه من هم اطلاع پیدا می کنم.
این خبر به نقل از کیه؟؟؟؟ "روحانی پیغام فرستاده که رأی‌گیری بر سر FATF عقب بیافتد "
سلام بر کل مردم دوست داشتنی ودونداشتنی ایران
جناب دکتر خرازی پیش گویی دقیقی دارد اگر ممکن است دوباره پیش گویی کند ایران هم اکنون ودر آینده به کجا سیر می کند
آقای خرازی امثال شما بودید که باعث شدید اصلاحات به این روز بیفته و شعار اصلاح طلب اصولرگرا ..... امثال شمایی که هیچ اعتقادی به اصلاحات نداشتید و در مقابل گروهی هم بودند که قدرت داشتند و هیچ راهی برای اصلاحات نگذاشتند
اقای خرازی یک نفر از انهایی که گفتند بهترین سفیر تاریخ در فرانسه بودید را نام ببرید. مگر انکه عمویتان اقای کمال خرازی باشد. . اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نمیکند
تاییدات بی حساب و کتاب شما ها کار را به اینجا رساند صریحا نظرت را در مورد حوادث آبان ماه اعلام کن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها