بازدید 14578
۶
گزارش بازی

تراکتور با گلباران تیم یحیی به جمع مدعیان بازگشت

تراکتوری‌ها با هدایت ساکت الهامی با کسب سومین پیروی متوالی خود ۲۷ امتیازی شدند و با صعود به رده پنجم جدول به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شدند. شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز با ۲۸ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول باقی ماندند.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 24 December 2019

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل شهر خودرو دوباره به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های تراکتور تبریز و شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیداری عقب‌افتاده از هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه ۳۸، مسعود شجاعی در دقیقه ۵۰ و اشکان دژاگه در دقیقه ۷۱ برای تراکتور و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۵۳ برای شهر خودرو در این بازی گلزنی کردند. حمید حاج‌ملک قضاوت این بازی را بر عهده داشت. او به امین قاسمی‌نژاد و اکبر صادقی از تیم شهر خودرو کارت زرد نشان داد.

تراکتوری‌ها با هدایت ساکت الهامی با کسب سومین پیروی متوالی خود ۲۷ امتیازی شدند و با صعود به رده پنجم جدول به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شدند. شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز با ۲۸ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول باقی ماندند.

شرح گل

تراکتور ۱ - شهرخودرو صفر (دقیقه ۳۷: رضا اسدی): پاس بلند زیبای ایمان سلیمی از میانه زمین به سمت چپ، میثم تیموری را در موقعیت خوبی قرار داد که حرکت سریع او و پاس در عرض این مدافع چپ را رضا اسدی تبدیل به گل کرد.

تراکتور ۲ - شهرخودرو صفر (دقیقه ۵۰: مسعود شجاعی): ارسال احسان حاج‌صفی از روی ضربه ایستگاهی را مرادمند به شکل ناقص دفع کرد که در ادامه توپ به رضا اسدی رسید، ولی شوت کم‌قدرت او را در میانه راه مسعود شجاعی زد و گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

تراکتور ۲ - شهرخودرو ۱ (دقیقه ۵۳: محمدحسین مرادمند): سانتر بلند فرشاد محمدی‌مهر از سمت راست میانه زمین به پشت مدافعان تراکتور را محمدحسین مرادمند با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد.

تراکتور ۳ - شهرخودرو ۱ (دقیقه ۷۲: اشکان دژاگه): ایمانی در سمت چپ محوطه جریمه احسان حاج‌صفی را صاحب توپ کرد که نفوذ تند و تیز و پاس کات‌بک او را اشکان دژاگه با شوت بیرون پای زمینی و تماشایی زد تا گل سوم تراکتور به زیبایی ثبت شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حالا که استقلال را از هم پاشیدند حداقل اجازه بدهندبجای لنگ یکبار تراکتور قهرمان شود
تراکتور بر می خیزد
سپاهان تراکتور و شهرخودرو، نماد تیم های شهرستانی که در برابر مافیای قدرت و ثروت دو تیم نازپرورده تهرانی، جز دعای خیر تماشاگرانشان، پشتگرمی دیگری ندارند
در لیگ امسال علیرغم تمام دسیسه ها، حمایت های آشکار و پنهان و ناداری ها، قهرمان یکی از این سه تیم خواهند بود هر چند هر سه همیشه قهرمانند
خب
بالا خره گرگ هاي سهند يوز هاي مشهد را دريدند.
این خود شیرینی‌‌ها را دیگه مردم میفهمند
یاشا تراکتور
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی