بازدید 7408

منبع درآمد فدراسیون فوتبال ایران از زبان تاج

کد خبر: ۹۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 24 December 2019

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: منبع اصلی درآمد ما فدراسیون جهانی است.
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال فضایی را به وجود می‌آورد که همه درباره آن صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهیم تیم ملی فوتسال قوی داشته باشیم باید لیگ قوی داشته باشیم.

او بیان کرد: اگر بخواهیم لیگ را فدای تیم ملی کنیم شاید در کوتاه مدت جواب دهد، اما در بلند مدت آسیب می‌بینیم. نشستی که امروز برگزار کردیم ثمره اش را سال آینده می‌بینیم. تیم ملی فوتسال ما زمانی به تیم‌های دیگر ۹ گل می‌زد، اما الان می‌بینیم که تیم‌هایی مثل تایلند و ژاپن در حال رشد و پیشرفت هستند.

تاج تصریح کرد: باید بستر خوبی برای تیم ملی فوتسال به وجود بیاوریم و تا می‌توانیم پشتوانه سازی کنیم. تیم‌های ملی امید و جوانان پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان است.

منبع درآمد فدراسیون فوتبال از فیفا است. ما ۱۸ تیم ملی داریم و اداره آن‌ها سخت است. من از اینکه ناظم الشریعه به عنوان سرمربی ایران است خیلی خوشحالم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکلاتی دشمنان ما برای ما به وجود آوردند، اما تا الان هیچ اردویی را لغو نکردیم و تا آنجا که بتوانیم تیم‌های ملی را به اردو‌های خارجی می‌فرستیم.

تاج گفت: در فوتسال نباید از رنکینگی که هستیم پایین‌تر بیاییم و در فوتبال هم باید اینطور باشد. می‌دانم باشگاه‌ها چه مشکلاتی دارند. ما در فدراسیون سعی می‌کنیم تا این شرایط را بهتر کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار