بازدید 55026
هزار و هشتصد و هفتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر رهبر انقلاب در مورد وزارت زنان به روایت کدخدایی / جوادی‌حصار: عبور از خاتمی را نیز عباس عبدی کلید زد / واکنش مهاجرانی به شایعه بازگشتش به ایران / انتقاد وزیر بهداشت از ائمه جمعه / غرضی: دولت روحانی هم چوب را خورد و هم پیاز را

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای برخی رسانه‌های عربی درمورد ترور سردار حاجی زاده و تکذیب صداوسیما / سرلشکر صفوی: مسئولانی که از رهبر انقلاب تبعیت نکردند، عاقبت به خیر نشدند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 23 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نظر رهبر انقلاب در مورد وزارت زنان به روایت کدخدایی

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد رهبری مخالفتی با وزارت زنان ندارد. در ادامه سلسله دیدارهای تشکل‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی، این بار نمایندگان تعدادی از تشکل‌های دانشجویی با عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کردند.کدخدایی در پاسخ به سوالی درخصوص رجل سیاسی و تفسیر آن اظهار داشت: رجل سیاسی مساله جدیدی نیست و دو نظر را در حوزه فقهی داریم که از قدیم در حوزه علمیه بوده است. در بحث وزارت زنان در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد اتفاق افتاد و مقام معظم رهبری مخالفتی نکرد و فقط چند تن از آقایان قم اعتراض داشتند که ممکن است در بحث ریاست جمهوری هم اینطور باشد.
 
جوادی‌حصار: عبور از خاتمی را نیز عباس عبدی کلید زد

محمدصادق جوادی‌حصار از اعضای شورای مرکز حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس در همین زمینه می‌گوید که عباس عبدی همواره مبدع طرح عبور بوده و حتی عبور از سیدمحمد خاتمی را نیز در دولت دوم اصلاحات، وی کلید زد. وی تصریح کرد: آقای عبدی این بار هم طرح عبور را کلید زده، اما جایگزین هم نمی‌دهد یعنی ما باید همه چیز را وا بگذاریم به جریان منتقد دولت که آن‌ها بیایند و میدان‌داری کنند پس دیگر انتخابات و تفکیک قوا چه معنایی دارد؟ جوادی حصار افزود: ما معتقدیم که تزاحم قوا و منافع وجود دارد و جریانات سیاسی مختلف در کشور، منفعت‌گرایانه یا ایده‌آلیستی پیشنهاد‌هایی را مطرح می‌کنند. روحانی برود چه کسی بیاید؟ ایده‌الیسم جریان منتقد دولت، آقای احمدی‌نژاد بود. این عضو شورای مرکز حزب اعتماد ملی درباره اینکه منتقدان دولت چندین دسته بوده و خود اصلاح‌طلبان هم الان منتقد دولت هستند و برخی جریانات که به گفته وی ایده‌آل‌شان دولت احمدی‌نژاد بوده نیز هم‌اکنون از وی عبور کرده‌اند، گفت: ایرادی ندارد که عبور کرده باشند، اما جایگزینشان کیست و چیست؟ نمی‌شود مثل برانداز‌های جمهوری اسلامی رفتار کرد و گفت: «جمهوری اسلامی فعلا نباشد، ما بعدا برای جایگزین فکر می‌کنیم»؛ بنابراین منتقدان باید بگویند جایگزینشان کیست و چیست؟
 
واکنش خبرنگار کیهان به شایعه شهادت سردار حاجی زاده

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: چرا ادعای رسانه‌های سعودی درباره شهادت فرمانده هوافضای سپاه در سوریه و در حمله موشکی رژیم صهیونیستی دروغ است؟ پاسخ پیچیده نیست. به این دلیل روشن که قطعا در صورت ارتکاب چنان خبطی از سوی صهیونیست ها، تل آویو و حیفا و مراکز مهم نظامی و اقتصادی اسرائیل بلافاصله با صد‌ها موشک شخم زده می‌شد. این را سران رژیم صهیونیستی بهتر از هر کس می‌دانند و یک بار در ابعادی به مراتب کوچک تر، در تاسیاست نظامی و راداری خود در نزدیکی بلندی‌های جولان تجربه کرده اند.
 
توئیت چهره نزدیک به احمدی نژاد درباره ردصلاحیت سعید زیباکلام

وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد به یخ زدن دو برادر کولبر و رد صلاحیت سعید زیبا کلام واکنش نشان داد.غلامحسین الهام، وزیر دادگستری در دولت محمود احمدی نژاد، در واکنش به یخ زدن دو برادر نوجوانِ کول‌بر و رد صلاحیت شدن سعید زیباکلام، در توئیتی با هشتگ های کوله بری، عدالت طلبی و سوء شهرت نوشت: «‌۱.دو برادر نوجوان که ‎کوله‌بری می‌کردند، از سرمای کوهستان یخ زدند! ۲.سعید زیباکلام که سالهاست شهرت به ‎عدالت طلبی دارد و دانشجویان عدالت‌خواه گردش جمع شده‌اند، بدلیل ‎سوء شهرت توسط هیأت اجرایی رد صلاحیت شد! به نظر شما این دو واقعه به هم هیچ ربطی ندارند؟ کاش هر دو خبر دروغ می‌بود!»
 
واکنش مهاجرانی به شایعه بازگشتش به ایران

عطااللّه مهاجرانی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، خبر بازگشتش به ایران را تکذیب کرد. مهاجرانی در صفحه توییتر خود نوشت: مشتاق دیدار! هم چنان لندن هستم؛ خبر بازگشتم به ایران درست نیست.
 
ادعای برخی رسانه‌های عربی درمورد ترور سردار حاجی زاده و تکذیب صداوسیما

در ساعت‌های اخیر برخی رسانه‌های عربی مدعی شده بودند که سردار حاجی زاده در سوریه به شهادت رسیده است. این رسانه‌ها مدعی شده بودند فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی شب گذشته اسرائیل به سوریه به شهادت رسیده است. به دنبال این شایعه، باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشت که پس از پیگیری‌ها مشخص شد که خبر به شهادت رسیدن سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحت ندارد و وی در سلامتی کامل به سر می‌برد.

سرلشکر صفوی: مسئولانی که از رهبر انقلاب تبعیت نکردند، عاقبت به خیر نشدند

سرلشکر صفوی خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین کرده و در جهت امیدافزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شئون مختلف تبیین کنید. در کتاب‌های خود به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می‌شوند بپردازید. مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان گفت: این حجم از بارندگی در این استان آن هم در یک روز بی سابقه است، اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند، باید به مشکلات مردم برسند و اصلاً برای همین مسئول شده اند. وی با اشاره به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت‌های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می‌گویم آن‌هایی که حرف رهبری را اطاعت کردند عاقبت به خیر شدند و آن‌هایی که از حرف ایشان اطاعت نکردند عاقبت به خیر نشدند؛ لذا از شما نویسندگان می‌خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی و تبیین کنید.

درخواست سردار نقدی برای افزایش اعتبارات سپاه و بسیج

سیدحسین نقوی‌حسینی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» و همکاران وی جهت بررسی بودجه و اعتبارات سپاه پاسداران تشکیل شد که در این جلسه معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گزارشی از فعالیت‌های سپاه و بسیج در سال جاری ارائه کرد. وی تصریح کرد: سردار نقدی در توضیح گزارش خود یادآور شد که سپاه و بسیج تاکنون در هیچ ماموریتی نگفته است که این اقدام وظیفه کیست؟ بلکه وارد عمل شده است. از سیل و حضور در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده تا سقوط پهپاد آمریکایی سپاه و بسیج در خط مقدم بوده‌اند و در هر گوشه‌ای از ایران اسلامی هر اقدام فداکارانه، ایثارگرانه و خدمت‌رسانی که لازم بوده حضور پیدا می‌کند. نقوی‌حسینی ادامه داد: براساس گزارش مذکور در جلسه امروز سردار نقدی در ادامه به وضعیت بودجه سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت که در ارتباط با مظلومیت اعتبارات این حوزه همین بس که بودجه سپاه و بسیج در جدول ۲۲ قرار دارد نه در جدول ۷. چرا اعتبارات ما در جدول متزلزل قرار می‌گیرد؟ لذا اولین درخواست ما اصلاح جایگاه سپاه و بسیج در جدول است سپس انتظار داریم در تخصیص اعتبارات تورم و برنامه‌های پیش رو دیده شود.

انتقاد وزیر بهداشت از ائمه جمعه

سعید نمکی در چهلمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: چندی پیش، یکی از امامان جمعه در فرمایشات خود گفت، دارو یافت نمی‌شود و چنانچه یافت شود، قیمت آن گران است! اما هیچ وقت از بنده سوال نکرد که شما در شرایط تحریم اساسا چگونه دارو‌ها را تهیه می‌کنید؟ روزی که وزارت بهداشت را تحویل گرفتیم، ذخایر استراتژیک دارو و تجهیزات پزشکی کفایت نمی‌کرد و حداکثر برای یک ماه وجود داشت. امروز می‌توان با افتخار اعلام کرد که تا تیرماه سال آینده دارو‌ها و تجهیزات پزشکی اساسی مان را تهیه کرده ایم. اما، هیچ کسی سوال نمی‌کند در این باتلاقی که ماه عسلش گذشته، چگونه سر می‌کنید؟ و فقط پشت تریبون ها، مواخذه و محکوم می‌کنند. گویا فقط ما باید پیشانی ضربه گیر تحریم‌ها باشیم.

قاضی پور: می‌توانیم با اتکا بر هزاران جوان دختر و پسر تحصیلکرده بیکار هواپیما تولید کنیم

نمایندگان در نشست علنی روز یکشنبه اول دی ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تحقیق و تفحص از قرارداد‌های منعقده برای تامین هواپیما با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر در صحن با این طرح مخالفت کردند. در حاشیه بررسی این طرح نادر قاضی‌پور گفت: باید مجلس و دولت بدانند که این همه اتفاق در سوانح هوایی می‌افتد و تاخیر‌ها و سقوط ها، علت آن چیست. ملت باید بدانند چه کسی با جان و مال آن‌ها بازی کرده است. قاضی پور با بیان اینکه هنوز به مجلس هیچ گزارشی داده نشده است، گفت: ما می‌توانیم با تقویت تولید ملی و تولید داخلی و اتکا بر هزاران جوان تحصیل کرده دختر و پسر که بیکار هستند، هواپیما تولید کنیم و صنایع هوایی را رونق بخشیم.

محمد غرضی: در طرح بنزین، دولت روحانی هم چوب را خورد و هم پیاز را

محمد غرضی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره منصفانه بودن انتقاد‌ها به حسن روحانی گفت: معمولا دولت‌ها را به رأس می‌شناسند، حال آنکه عملکرد را بدنه انجام می‌دهد. بدنه همه دولت‌ها یکسان بوده و تدریجا بدنه به یک تشکیلات وسیع تبدیل شده است که هیأت وزیران دیگر نمی‌توانند بر بدنه دولت فرمانروایی کنند. وی هزینه بدنه دولت و امتیازخواهی آن را بسیار زیاد خواند و افزود: در همه دولت‌های بعد از انقلاب بدنه بر ستاد غالب شده است. در ماجرای اتفاقات آبان ماه بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، بدنه دولت بود که فشار آورد تا این تصمیم اجرایی شود. نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ یادآور شد: البته ستاد دولت آقای روحانی توانمند به شناسایی بدنه خودش نیست؛ بنابراین تسلیم فشار بدنه شد، چون فکر می‌کرد از محل فروش هر لیتر بنزین ۲ هزار تومان به دست می‌آورد و با این حساب نجات پیدا می‌کند؛ حال آنکه اوضاع دقیقا برعکس شد و ستاد دولت آقای روحانی هم چوب را خورد و هم پیاز را.
 
اظهارات عجیب خانم سخنگو در باره میزان فروش نفت ایران

مژگان خانلو سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نکته مهم درباره درآمد‌های نفتی در بودجه ۹۹ بحث روحیه و امیدآفرینی است. در حال حاضر تمام مجموعه برای انجام صادرات تلاش می‌­کند. من نمی‌­توانم رقم دقیق صادرات را عنوان کنم، ولی می‌­توانید از منابع معتبر بپرسید که تلاش­‌هایی که برای صادرات نفت به چه صورت است. اینکه بخواهیم در بودجه بگوییم در مقابل تحریم‌­ها تسلیم شدیم و پذیرفتیم که بیشتر از ۳۰۰ هزار بشکه نمی­‌توانیم به صورت رسمی صادرات داشته باشیم، در راستای امیدآفرینی به مردم نیست. ما برای صادرات نفت بیش از یک میلیون بشکه تلاش نمی­‌کنیم، زیرا می‌ دانیم تلاش­‌ها هم به هدف نمی‌­رسد، اما برای یک میلیون بشکه هدف­گذاری کردیم و می‌خواهیم برای رسیدن به آن تلاش کنیم. این متفاوت است با اینکه بخواهیم با ارقامی که تسلیم‌­پذیری شما را نشان می­دهد پیش­‌بینی بودجه را انجام دهید.

نامه گروهی از نمایندگان به رهبر انقلاب درباره FATF
 
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نامه گروهی از نمایندگان به رهبر انقلاب در خصوص FATF و تبعات نپیوستن به آن از منظر فعالان اقتصادی خبر داد. شهاب‌الدین بی مقدار، عضو فراکسیون امید: اکثرا فعالان اقتصادی که در این زمینه صاحب نظر هستند تاکید دارند که اگر ما به FATF نپیوندیم و در لیست سیاه قرار بگیریم دست و پای کشور قفل می‌شود و شعبات بانک‌های ما در خارج از کشور بایکوت خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲۲
کسی میدونه هزینه احداث یک نیزار چقدره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
به نظرم احداث پیست موتور سواری برای جوونک ها خیلی می تواند سرگرم کننده باشد .مخصوصا یک جوان عصبانی را می تواند تخلیه عصبی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
واسه ساخت میدان تیراندازی می خواهید ؟
من ماهی و میگو دوست ندارم لاکن مرغ، بوقلمون، غاز و گوشت چهرپایان را بسیار دوست میدارم
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
الاغ کجا بود حتی سگ وگربه هم پیدا نمی شه.
هلو از خربزه بسیار کوچکتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
خدا رو شکر چون اگر اندازه خربزه بود اونوقت اگر کسی هلو رو پرت می کرد سمت یک نفر دیگر یارو حتما کله اش می شکست.
خخخه
فکر کن فقط الودگی هوا و بوی بد را به fatf ربط ندادن!!!
عزیزان یک سوال ساده چرا قبل از سال ۹۵ که در لیست سیاه بودیم کار واردات و صادرات قفل نشده بود؟ البته اگر دارید که ندارید البته!!
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
چرا ما دیگر موشک نمی پرانیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
چرا دیگه هر جمعه پرچم اتیش نمیزنند . ؟ ld nhkdn چقدر پارچه سوزانده شد . میتونید حساب کنید .
من در مورد مبارزه با فساد به نظرم به راحتی میشه از الگوی کشورهای اروپایی یا کشورهای موفق جنوب شرق آسیا پیروی کرد. ما قرار نیست برای هر کاری 40 سال آزمون و خطا انجام بدیم تا خودمون یک روش رو ابداع کنیم. من از هر قدمی در جهت کاهش فساد حمایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
شما برای شب یلدا پسته خریدی؟
قابل توجه وزیر بهداشت قدیما یه نقل از امام راحل پشت دفترچه نوشته بودن که مریض بجز دق دقه مریضی مشکل دیگه ای نداشته باشد الان چی بای بنویسن به چه درد میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
الان باید بنویسند با جیبی پر از پول دغه دغه ای نداری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
از کجا ؟ جایی که شما زندگی میکنی ؟ با این پرچم ؟
برای امید افرینی یک میلیون زدین در بودجه؟!!!!
مالیات نگرفتن از دلالان هم همینجوری امضا کردین؟!
برجامتون هم همین طوری امضا کردین؟
اب و هوایی هم همین جوری؟
سند۲۰۳۰ را همین جوری؟
Fatfهم همین جوری رفتید تعهد دادین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اگر اینکارها شده بود که
اینقدر گرفتاری نداشتیم
شانس رو میبینید تو 200 و چند کشور باید در ایران به دنیا می اومدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
:))
زاد و ولد نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
زاد و ولد نکنید تا یک عده بیشتر بخورند و به آقازاده هاشون اونور آب برسونن
......
شما همون پرايد رو درست توليد كنيد هواپيما پيشكش .
جناب قاضی پئر عزیز اگر شما بعنوان سرگروه جوانان بیکار قرار گیرید حتما" ما هواپیما می سازییییییییییییم
اقا اون تتمه بودجه رو هم بدين دست نهاد ها كه راضي باشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
واقعا که بعضی ها ، رو را در خواستن بیشتر ، به کمال رسانده اند !؟
طمع زدگی انسان رو نابود میکنه. یک ضرب المثلی هست که میگه هیچ وقت گنجشکی رو که در دست داری به بهانه کبوتری که در آسمونه رها نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
فعلا که شپش هم در کف دست نداریم !؟
تابناک خبری هست که شدی سخنگوی موافقان اف ای تی اف و چند روزی هست فقط حرف انها را منتشر می کنی ولی حرف کارشناسان مخالف که اتفاقا محکم تر و با سند است را سانسور کردی
قبلا بی طرف تر بودی و خبری هست طرف یک جریان را منتشر می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
بدجوری داغ کردی کلک.با حساب اجاره ای داری دلالی دلار میکنی؟هر چقدر هم مافیاتون قوی باشه بلاخره در برابر حق بازنده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
دوستانتون که می گویند اگر اف ای تی اف نباشد کار بانکی و دلار قفل می شود البته به دروغ ان وقت تو می گویی دلال
حالا بدو لواشکت رو بخور
جناب نقدی از سپاه و بسیج محتاج تر هم داریم
آقای غرضی از شرکت مشانیر چه خبر؟
نه تنها کارمندان با یک مدرک ویک سابقه ویک رشته تحصیلی در دو وزارتخانه دریافتی ها ومزایای حقوقی متفاوتی دارند بلکه کارمندان یک وزارتخانه یا سازمان با یک سابقه و طبقه شغلی ومدرک تحصیلی یکسان در دو استان مختلف حقوق متفاوتی دریافت می کنند که گاهی این رقم اختلاف حتی تا 1 میلیون تومان هم می رسد چرا برای همیشه این مسئله را حل نمی کنید.دیگر واریز حقوق که کار دشمن نیست.خصوصی هم نیست
طبق شریعت زن نمی تواند رییس شود و حرام است
همان طوری که خدا یک پیامبر زن نفرستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
سلام بر سایبری ها تعدادتون در تابی یه کم داره بیشتر میشه
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اونایی که مجبورم رای بدن به زنان رای بدن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
آدم جان یک زن درآمریکا رئیس جمهورش را به محاکمه کشید آلمان ِیک قدرت جهانی صدر اعظمش زن است پاذشاه انگلستان زن است بازم بهت بگم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
آقا محمد خان قاجار میتونه . ولی صدر اعظم آلمان مرکل نمیتونه .؟ سوزن شماها در دوره قاجار گیر کرده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بنده خدا نظر خودش رو نگفته بلکه گفته طبق نظر شریعت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
فنلاند بعنوان ثروتمند ترین و شادترین و پاکترین و موفق ترین کشور دنیا
دارای ۶۰ در صد وزرای زن زیر ۴۰ سال است
بهتر است بگویی این بدنه در دولت کسانی هستند که با مشاوره غلط البته با کمک صندوق بین المللی پول سرکوب قیمتی را پیشنهاد می دهند و بعد شوک قیمت را دنبال می کنند
همه ی ما می دانیم تاروزی که بانک ها برای سپرده بانکی سود های بالای 20 درصد پرداخت می کنند تولید در این کشور شکست خورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جک نگو در کشوری که تورمش ۴۰ درصده با سود بیست درصدی بانک در واقع طرف هم پولشو داده به بانک هم ماهی ۲۰ درصد داره سود میده.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ایکاش کمی از فرمول ها و تفسیرهای اقتصاد بیشتر مطالعه میکردی .... یادت هست وقتی روحانی میگفت اینقدر تورم را باید پایین اورد که به زیر شاخص اقتصادی یک ۴یا ۵ درصد برسد ؟ در همان‌موقع یادم هست کارشناسان اصولگرا گفتند با این روش انبساطی دولت و خرج‌نکردن پول و ندادن معوقات شرکت های پیمانکار میخواهد تورم را و نقدینگی را کنترل کند . انها پشت سر هم به دولت فشار وارد میکردند که سرمایه ها ازاد کنید کشور در حال رکود هست . ......میخواهم ذهن شما را به این‌مسله روشن کنم که بازی کردن با فرمول های اقتصادی اگر بد عمل کنی بد عمل میکنند . اگر هر دولتی با ابزارهای علمی تولنست نرخ تورم را به نقطه مطلوب یعنی ۳ درصد برساند انوقت شما بیا در مورد نرخ بهره و سود بالا بحث کن . . وقتی تورم چهل درصد هست آیا با سود ۲۰هزار تومان‌میشود یک کیلو گوشت خرید ؟ در صورتی دو سال پیش امکانش بود . چرا اینقدر پوپولیستی حرف میزنید ؟
اینقدر که این ها روی برجام و fatfهزینه و وقت صرف می کنند روی کارهای بنیادی و اصلاح داخلی تمرکز کرده بودن الان ناسزا نثار این سیاسیون نمی شد البته اگر از عمد برای باج دادن به خارجی ها نباشد صلوات دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
پارسال بهت گفتم برو هواپیما مسافر بری بساز هنوز نشستی اینجا داری شعار میدی؟.کسی جلوی کار بنیادی تو رو گرفته؟
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
حاجی نگران نباش سر همه چیز وقت میزارن شما بیایین نابودش کنید مهم نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جک میگی . شماها هنوز نتونستید همان پراید مونتاژ شده و قالب کره جنوبی را درست بمردم تحویل دهیید . مگر هواپیما شوخی هست . . هواپیما و صنعت ابنقدر در حوزه علم هم بی در و پیکر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
این اف ای تی اف را امضا نکنید
ولی مردانه مسولیتش را بپذیرید !؟
نه آنکه برای زدن ضربه نهایی به روحانی چون ابزار از آن استفاده کنید
آقای مهاجرانی نکنه دلارهای سعودی تون داره ته میکشه که هوس برگشت کردی؟! متاسفانه اینجا هیچ جایی برای شما نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
در سایه ملکه الیزابت عزیز
و پرچم پرستاره آمریکا
آغازاده ها و ابوی و اخوی و سبیه و همشیره هاشون بیشتر احساس امنیت و سرخوشی می کنند !؟
مردم هم تحمل کنند و در انتخابات به دستورات خارج نشینان گوش کنند !؟
رای بی رای
آلودگی هوا از بنزین است که در شرایط تحریم تولید شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
با ااون وارد کننده بنزین نسبتی داری؟ یا خودشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بنزین سرطان زای پتروشیمی
دارد مردم را راحت می کند !؟
امروز شبکه خبر داشت خبر تیر خوردن و دستگیری ابو عمر الفلسطینی جوان 16 ساله رو به دست نظامیان صهیونیستی با آب و تاب اعلام میکرد و هر 1 ساعت 2 بار زیرنویس میداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مصرف سیاسی این‌جور حرف ها شعارها دیگه تمام شد . ارزش جان هموطنانم خیلی بیشتر از مردم دیگر ممالک هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ارزش جان هیچ انسانی بیشتر از انسان دیگه نیست. چه هموطن چه غیر هموطن . داری درباره جان "انسان ها" صحبت میکنی.
البته حساب جانی ها ودشمنان انسان و انسانیت جداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
پس از ۴۰ روز هنوز
آمار قربانیان و شهدا و زخمی ها و زندانیان ۲۵ آبان ماه اعلام نشده است
البته مردم دلیل آنرا می دانند
عبور از خاتمی کار درستی بود که شعور سیاسی مردم علت آن بود
عباس عبدی هیچ مقبولیتی بین مردم ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خاتمی خودش خودش رو سوزوند. .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
محبوبیت سیاسی بخاطر نبودن احزاب سیاسی مستقل یک حد و اندازه ای دارد . . انقلاب برای این بود که دمکراسی . عدالت و آزادی احیا شود
ما در ایران بدون واردات حتی توان تولیدنداریم آن وقت قاضی پور میخواد با هزاران جوان دختر و پسر بیکار که البته رقم واقعی آنها بیش از 30 میلیون نفر هست میخواد هواپیما بسازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ایشان فکر کردن که پروژه سبزی آش پاک کردن است !؟
که اگر تعداد زیاد باشد میتوان یک تریلی سبزی را سریعا پاک کرد !؟
معاود هم اینقدر پررو؟
جایی که توسط افراد بیکفایت اداره شود از این بهتر نمیشه
چرا برخی ایمه جمعه سواد حوزوی دارند در سیاست . اقتصاد . فرهنگ . بین الملل و حقوق . علوم سیاسی . هوا و فضا و بانک . بازار . مجلس . . نظر میدهند چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
تو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم هستند . اصلا بگو کجا نیستن ؟؟؟
خخ قیافه سعید خان دیدنیه الان
یادته چه دفاعی میکردی
به آغوش مردم خوش برگشتی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ظاهراً شما سعید رو با صادق اشتباه گرفتی. این ۲ تا برادر در ۲ جناح کاملاً مخالف قرار دارند.
چهل سال گذشت هنوز نتوانستند رجل سیاسی را تفسیر کنند . اصلاح طلبان چه مواردی را میخواهند اصلاح کنند ؟
عاقبت بخیری افراد خصوصا در حوزه سیاست دست فرد یا گروه نیست بلکه عاقبت بخیری اگر منظور حب مردم هست که سنگ تمام گذاشتند و اگر منطور از عاقبت در دنیای دیگر هست که کسی خبر ندارد شاید ان افرادی که منطورشان هست الان در بهشت بسر میبرند . اما من خودم فکر میکنم افرادی که در حوزه سیاست ورزی قلم میزنند یا سخن میگویند و یا مسولیت دارند قصاوت را به خود خداوند واگذار کنیم . از کجا معلوم خودم در دنیای دیگر چگونه قضاوت میشوم
جناب نقدی در اقتصاد مقاومتی بودجه چیزی را افزایش نمیدهند،کاهش میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
امنیت چیز نیست، نیاز اولیه همه است. اگه راست میگن در اقتصاد مقاومتی بودجه نهاد ریاست جمهوری و کاهش بدن بااون همه ریخت و پاش.
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... بی عدالتی ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ... غارت ...
درخواست سردار نقدی برای افزایش اعتبارات
بسیج اسمش روشه. قرار بود فی سبیل الله کار کنند همونطوری که توی جنگ کار کردند
چه خبره تو مملکت واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
از اولش هم‌کسی فی سبیل الاه کار یدی نمیکرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بسیج از جونشون برای امنیت امثال شما مایه میذارن. همین حالا هم خیلی از بسیجی ها و سپاه هر جا که مشکل پیش بیاد مثل سیل و زلزله و ... کارجهادی میکنن. ولی فی سبیل الله یعنی غذا هم بهشون ندن؟ ایاب و ذهابم از جیبشون بدن؟
اینا فی سبیل الله کار کنن ، باصطلاح آقازاده ها و داداشا و دامادها ... اگر دین ندارید لااقل وجدان داشته باشید، آزادگی پیشکش
آقای قاضی پور بی خیال هواپیما گلابی رو عشق است.
بله که دارو هست ولی وضعیت خدمات دهی بیمارستانها صفر شده است. هزینه سنگ شکنی کلیه در بیمارستان هاشمی نژاد تهران دو سال پیش 180هزار تومان بود و الان یک میلیون و 180 هزار تومان‌ شده ، عمل عمل utl که 400توملن بود الان شده 4میلیون و 400 در بیمارستان هاشمی نژاد . یعنی خیلی بده که اینقدر ناقص به هر چیزی اشاره می کنند و مدعی می سوند که تا چند ماه دارو هست. قسمت اول حرف آقای وزیر البته درست است که می پرسد امام جمعه بگوید در شرایط تحریم چطور دارو تامین می شود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
برو خدا رو شکر کن که همین عمل ها در بیمارستان خصوصی از زندگی ساقطط میکرد.پدر من هم دو هفته پیش در همین بیمارستان عمل سنگین کلیه در دو مرحله انجام داد و 5 روز بستری بود که کل هزینه ما یک میلیون و دویست شد که با بردن مدارک به بیمه تکمیلی،مقدار زیادی هم برمیگرده.ضمنا این بیمارستان یکی از بهترین ها در ایرانه.
چیزی که در این کشور بسیار نایاب شده عقل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
عقل و علم
بچه آوردن در ایران اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
کلیپی در فصای مجازی دست بدست میشود که یک روحانی با شمایل خاص میگوید شما سلبریتی ها غلط میکنید که میگویید ما دیگر در آینده رای نمیدهیم شما غلط میکنید که میگویید یک دو کافی هست . سوالم از روحانیون آخه بچه درست کردن شد کار ؟ این روحانی اه و ناله مادران داغ دیده این‌ماه را ندیده ؟ چرا باید فرزندی داشته باشم که در کشوری بدنیا بیاید که اینقدر شهروند خوب بودن در آن اینقدر سخت هست که هر چه بیشتر بفهمد حتی با یک انتقاد صنفی به دایره عیر خودی پرتاب میشود چرا ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
بچه درست کردن شدن کار ؟ چی کاریه . برو دوعت را بخور حالت جا بیاد . این تفکرات میدونی چقدر برای خانوادها درد سر درست کرده . تحصیل و درمان و مسکن را رایگان کن . فردای دیگر جوانم در خیابان به بی عدالتی فریاد زد تضمین میکنی هیچی نگی . آره قول میدی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بچه نیاوردن در ایران اشتباهه. تا چند سال دیگه با نرخ رشد منفی جمعیت ، اکثریت جمعیت پیر میشن که این علاوه بر مخاطرات امنیتی ، مخاطرات اقتصادی و اجتماعی زیادی برای کشور داره. عامل جمعیت یک اهرم مهم در حفظ امنیت و اقتصاد هر کشور هست. مثل چین و هند که از پرجمعیت ترین و قدرتمندترین کشورای جهان هستند
فرزنداوری درایران خود کودک ازاری هست انهم از نوع شدیدش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
گناه نابخشودنی هست . چون حقوق شهروندی وقتی به حاشیه رفته . برای سرنوشت فرزند در اینده چگونه خواهد شد . مطمن هستم خوب که نخواهد شد بلکه از سوریه بدتر خواهد شد چون هر چه جلوتر میرویم آن سخنان زیبا و کلام خوشگل دیگر رنگ باخته است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بچه نیاوردن در ایران اشتباهه. تا چند سال دیگه با نرخ رشد منفی جمعیت ، اکثریت جمعیت پیر میشن که این علاوه بر مخاطرات امنیتی ، مخاطرات اقتصادی و اجتماعی زیادی برای کشور داره. عامل جمعیت یک اهرم مهم در حفظ امنیت و اقتصاد هر کشور هست. مثل چین و هند که از پرجمعیت ترین و قدرتمندترین کشورای جهان هستند
اگه روحانی نبود ایران تبدیل به سوریه شده بود ؟ متاسفانه فضای داخلی به شدت ملتهب شده . خدا به همه ما رحم کنند با این افراطیون همیشه طلبکار و مدعی ؟؟
ابا کسی بر بودجه بسیح نظارتی هم دارد ؟؟؟؟؟!! کشور در اوج فلاکت و بدختی است و معوقات وزارت بهداشت و اموزش و پروش از یکسال قبل پرداخت نشده ؟ اقایان دنبال سهم بیشتر هستتد ؟؟،
آقایان کمی به فکر کشور باشید ؟؟ کولبران ۱۴ ساله را که در سرما تلف میشوند را نمیبیتید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مجلس صدای مردم را شنیده ولی از دستش کاری برمیاید . دولت هم خواست جذب سرمایه خارجی داشته باشد ولی تندروها با چند التیاتوم گفتند اجازه نخواهیم داد که اقتصاد کشور دست اجنبی بیفتد . چون محرم و راز ما نیستند .
جناب نقدی ایا فکر کردین چرا ملت محبورند بنزین ۳۰۰۰ توماتی مصرف کنند ؟؟ ایا فکر کردید این بودجه ۴۸۰ هزار میلیاردی به جیب چه کسانی میرود ؟؟ ایا فکر کردید که چرا بودجه اموزش و بهداشت کشور که روزی ۶۰ دزصد بودجه کشور بوده چرا کمتر از ۱۵ درصد تقلیل یافته ؟؟
جا داشت امروز سردار حاجی زاده در تلویریون ظاهر میشد تا بر شایعات مهر ابطال میزد ؟؟خداوند یار و یاور سرداران سپاه و همه حافظان این مرز و بوم باشد .
دلم‌ برای این‌مجلس میسوزه که هر چی تصویب میکنه تایید نمیشه و هر چی رییس جمهورش شعار داده و برنده انتخابات بوده با ترفند خاص افراطیون مهارشده . . کسی هست بمن بگوید ارزش رای من و مردم به چیست ؟
اقای قاضی پور تولیدات کشور با دستگاهای امربکائی و اروپائی انجام میگیرد اگر ان دستگاهها خراب شوند دیگر تولیدی نیست بنظر میرسد تا کنون‌به کارخانجات صنعتی نرفته اید والا
چنین سخنانی بی پایه نمی گفتید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
۶۰ درصد مادر بورد صنایع و کارخانجات مربکط به شرکت های امریکایی هست شما کمتر شرکتی در دنیا میبینید که در ان آمریکاییها مشارکت در تولید و سهم نداشه باشند . بخاطر همین در ۵۰ سال پیش ایران از روس و انگلیس فاصله گرفت و مستقیم بسمت امریکا رفته بود
اقاي خبرنگار كيهان ! كوتاه بيا برادر . همه رو موشك باران كردي رفت . بقيه دنيا هم ساكت ميشينن تا تو با موشك نابودشون كني ديگه اره ؟ عجب !
روحانی هم میگه که میخواسته دو تا وزیر زن معرفی کنه ولی نذاشتن رهبری هم مخالفتی ندارن حالا چی این وسط مانعه معلوم نیست . فقط در همه عرصه ها از ورزش گرفته تا سیاست و اجتماع و اشتغال و... در حق زنان اجحاف زیادی صورت می گیره در این سرزمین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
سیاست های پنهان
هرچی مینویسیم تابناک سانسور میکنه... خداییش بچه اوردن تو این دوران وانفسا یه خیانته. حیف از ایران قدرتمند البته واقعی نه ادعایی. کل بودجه رو بدید به نهادها . اوضاع درست میشه مشاور اقتصادی کل هم این نماینده محترم بشه
احتیاج به تکذیب نیست
یک کلیپ از سردار پخش کنید تا مردم مطمئن شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اون۲نفری که منفی دادن فازشون چیه واقعا؟وجدانا فازتون چیه؟حرف بدی زده که میگه سردار بیاد تلویزان؟خلافه این حرفه؟
وجدانا چرا منفی دادید برادرا؟
فردوسی فرمود:

...
پیاده همه پیش سام دلیر / برفتند و گفتند هر گونه دیر

ز بیدادی نوذر تاجور / که بر خیره گم کرد راه پدر

جهان گشت ویران ز کردار اوی / غنوده شد آن بخت بیدار اوی

بگردد همی از ره بخردی / ازو دور شد فرهٔ ایزدی

چه باشد اگر سام یل پهلوان / نشیند برین تخت روشن روان

جهان گردد آباد با داد او / برویست ایران و بنیاد او

که ما بنده باشیم و فرمان کنیم / روانها به مهرش گروگان کنیم

بدیشان چنین گفت سام سوار /که این کی پسندد ز من کردگار

که چون نوذری از نژاد کیان / به تخت کیی بر کمر بر میان

به شاهی مرا تاج باید بسود / محالست و این کس نیارد شنود
چقدر نظر مزخرف اینجا می بینم. فقط می خواهند مردم را ناامید کنند. آزادی بیان با آزادی مزخرفگویی متفاوت است. بزنید منفیها را.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مگر هنوز تو امیدواری که صیغه و چند همسری لغو میشه ؟
نرم تراز این هم خواهندشد حتی بیشتراز نرم تنان !!!
براد ارجمند آقای سردار نقدی:
نظرتان در مورد همسانسازی حقوق بازنشستگان که میگویند بودجه نداریم چیست
سی سال خدمت کردم به امید اینکه خدمتی به میهنم کرده باشم اما دریغ که نه خدمت به میهن بود ،و نه خدمت به خودم و خانواده ام ؟ در کشوری که گنجیشک را رنگ میکنند ،و بجای قناری به ملت میدهند ، صحبت از بسی رنج برم در این سال سی عبثی بیش نیست ؟ آنان که به امیدی جا ماندند ، دیگر هرگز نمیرسند ؟ بازنشستهٔ پیش از سال ۸۸ اگر هر روز هم در مقابل محلس تجمع کنند ، دیگر هیچگاه بجایی نمیرسند ؟ آنانکه بار خود را در دوران کاری بستند ، از فقر رستند ؟، و به ریش مدعیان صدوق خدمتیها خندیدند ،و رفتند ؟،،
مشکل تو ایران اینه که در حال حرکت برای حرف زدن زیاده ولی اجراش چون خیلی پیچیدگی پیدا میکنه دیگه پیگیری نمیشه
تمام دستگاهها و‌ نهادهایی که در بند ۱۷ هستند باید حذف بشود بودجه شان تا کار مملکت سامان بگیرد آنوقت اقای نقدی چه انتظاری دارند ....؟؟
خودتون میگید امام جمعه باید یه حرفی بزنن
" در جلسه امروز سردار نقدی در ادامه به وضعیت بودجه سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت که در ارتباط با مظلومیت اعتبارات این حوزه همین بس که بودجه سپاه و بسیج در جدول ۲۲ قرار دارد نه در جدول ۷." !

به خدا سوگند اين حرف مثل نمك پاشيدن روي زخم مردم بدبخت است !
هرنهادی که زور بیشتر دارد پول بیشترمیگیرد آموزش وپرورش وبیش از بیست میلیون دانش آموز ودانشجو مظلومترین وزرات خونه است که متاسفانه آنها راهم به گرفتن پول ارمردم وادارمیکنند .یکسری راحت بودجه میکیرند وپقیه دستشون توجیب مردمه چون بودجه ندارند
زاد و ولد نکنید بگزارید نسلتان از بین برود نسلی که غیر از فلاکت چیزی نمیداند بگزارید اختلاسگران زاد و ولد کنند همانا پس از پایان یافتن منابع خدادادی انها هم به فنا خاهند رفت...
عاقبت به خیر شدن امری مربوط به شخص و خداست
خانم سخنگو فرق بین بودجه و بیانیه تبلیفاتی انتخاباتی را نمی فهمد و اتفاقا یکی از دلایل وضع موجود استفاده از کارنابلدان در مدیریت سازمانها هست
روحانی هم مردم را چوب زد .هم پیاز به خوردشان داد تا اشتهاشون باز شود
خوب معلومه که باید مقاومت کنیم و مرگ بر آمریکا و درود بر تحریم ها بگیم .... ضمنا ّFATF هم خیلی بده ....
جناب قاضی پور ما 5 تا کارخانه هواپیما سازی ور شکسته داریم . ده بار پرتاب ماهواره ناموفق و...
این را سران رژیم صهیونیستی بهتر از هر کس می‌دانند و یک بار در ابعادی به مراتب کوچک تر، در تاسیاست نظامی و راداری خود در نزدیکی بلندی‌های جولان تجربه کرده اند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی