بازدید 8497
۴

تداوم آلودگی هوا در پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز(۲ دی ماه) هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود آلودگی هوا تا فردا (۳ دی ماه) ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 23 December 2019

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز(۲ دی ماه) هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود آلودگی هوا تا فردا (۳ دی ماه) ادامه داشته باشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با توجه به پایداری جوی و عدم وزش باد مؤثر در نخستین ساعات امروز (۲ دی ماه) همزمان با ازدیاد تردد خودروها، در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار دارد.

با تداوم وضعیت پایدار جو و آسمان صاف و آرام طی روز شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت نامطلوب باقی می‌ماند.

به‌تدریج با افزایش موقتی سرعت باد در غروب دوشنبه (۲ دی ماه) تا حدی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد. با این‌حال همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

شرایط جوی آرام و پایدار تا صبح فردا (۳ دی ماه) ادامه دارد و با آغاز تردد خودروها، تجمع ذرات معلق همراه با انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت و احتمال می‌رود کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم قرار بگیرد.

طی روز عدم وزش باد مؤثر و پایداری جو همراه با وارونگی دما، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند و به‌ تبع آن پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر وقت فردا (۳ دی ماه) در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم قرار بگیرد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۴۲ و هوا همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
آخه يك مسئولي بگه چيكار ميخان بكنند
اينكه همش بشينيد و اعلام كنيد وضعيت هوا خوب نيست و ناسالم است و ...... چه فايده اي داره.؟؟؟. اينكه چپ و راست مدرسه و دانشگاه تعطيل كنيد چه سودي داره؟؟؟ بجاي اين مسخره بازيا ،جناب آقاي محيط زيست!!!!!!! فكر چاره كار باشيد.. همه ميدونن مشكل از بنزين و گازوئيل فوق العاده مزخرف و غير استاندارده.... حالا هي بشين تعطيل كنيد ببينيم به كجا ميرسين..؟؟.... واسه يبارم كه شده تو اين عمر به درد نخورتون يه كار درست انجام بدين... يك بار
دست استانداری و شهرداری تهران برای مقابله با آلودگی هوا به شدت خالی است و عملا هیچ طرح و برنامه موثری برای مقابله با آن ندارند. فقط بلدن شهر را به حالت نیمه تعطیل بیاورند و منتظر باد بمانند شاید فرجی شود و فردایش در بوق و کرنا جار بزنند که برنامه هایشان جواب داده.
شاخص دستکاری میشه. با یه نگاه ساده به نقشه متوجه میشید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر