بازدید 7816

واکنش فرشید اسماعیلی به درگیری در رختکن + عکس

کد خبر: ۹۴۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 23 December 2019

هافبک شماره ۸ استقلال نسبت به اتفاق‌های بازی با ماشین سازی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در پایان بازی استقلال و ماشین سازی اتفاق عجیبی در رختکن رخ داد که البته خبر آن از دید رسانه‌ها پنهان نماند و این خبر خیلی زود رسانه‌ای شد. فرشید اسماعیلی در واکنش به این اتفاق‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

*در پنج فصلی که با افتخار پیراهن مقدس استقلال را پوشیده‌ام، هیچ فصلی به اندازه امسال تیم ما متحد، منضبط و یک‌دست نبوده. همه باهم دوست هستیم و اگر سو تفاهمی هم بوده، با گفتگو حلش کردیم. در سخت‌ترین روز‌ها که مشکلاتی بین باشگاه و آقای استراماچونی پیش آمد و تیم ما بدون سرمربی شد، اگر اتحاد اعضای تیم نبود، شرایط بدی رقم می‌خورد، اما ما این روز‌ها را هم گذراندیم. پس از بازی با ماشین‌سازی جر و بحث‌هایی در رختکن شکل گرفت که همان شب همه کدورت‌ها برطرف شد. البته بعضی رسانه‌ها متاسفانه اخبار دروغی از رختکن ما منتشر کردند که به خوبی می‌دانم شیطنت چه کسانی بوده! نوشتند که با میلیچ درگیر شدم یا کسی را زدم که همه این خبر‌ها دروغ است و از طریق وکیلم علیه منتشر‌کننده‌های این اخبار شکایت خواهم کرد.

*به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ استقلال فکر می‌کنم جای درست و کم ایراد باشگاه در شرایطی فعلی همین مجموعه تیمی ماست.

*کاش متوجه باشند که بعضی رفتار‌ها و شیطنت‌ها نسبت به این تیم حکایت همین ضرب المثل است: «آمد اَبرویش را درست کند، چشمش را هم کور کرد»

اسماعیلی همچنین عکس خودش را با هروویه میلیچ استوری کرد تا نشان بدهد مشکلی با این بازیکن ندارد.

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل