بازدید 98619
هزار و هشتصد و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمله کیهان به رشیدپور به خاطر آوردن نام عادل فردوسی پور / پاسخ قاطع روحانی به پیشنهاد رقص با ترامپ! / ماجرای عجیب ممنوع کردن چلوکباب برگ در خراسان / خواسته نماینده مجلس درباره پشت‌پرده مذاکرات روحانی و آبه/مهاجرانی به ایران بازگشت؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فرهاد: جوانترین کولبری که جان خود را از دست داد / دفاع روزنامه اصولگرا از ردصلاحیت نامزد‌های اصلاح‌طلب / تذکر یک نماینده به روحانی: مردم قدرت نفس کشیدن ندارند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 22 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فرهاد؛ جوانترین کولبری که جان خود را از دست داد

رئیس هلال احمر شهرستان سروآباد گفت: فرهاد خسروی جوانترین کولبر جان باخته چند سال اخیر است. فرهاد در روز حادثه در حالی که لباس مناسبی به تن نداشته، تمام تلاش خود را برای رسیدن به پایین کوه کرده و حتی خود را به خانه باغی رسانده بود و با شکستن شیشه آنجا، گویا در پی یافتن پتو و یا وسیله گرمایشی بوده، اما راه به جایی نبرده است. جسد بی‌جان فرهاد بعد از چهار روز تلاش و جستجوی صد‌ها نفر از اقشار مختلف مردم منطقه و حتی شهرستان‌های اطراف توسط نیرو‌های مردمی پیدا شد. رده سنی کولبرانی که در ارتفاعات کردستان دچار حادثه می‌شوند تا ۶۵ سال هم می‌رسد. /ایسنا

اصولگرایی محدود به یک گروه تندرو شده است

آرین منش، فعال سیاسی اصولگرا گفت: فقدان یک تعریف مشخص از اصولگرایی، نبود احزاب بزرگ و فراگیر و تمامیت‌خواهی برخی جریانات تندرو و تمامیت‌خواه باعث شده که دایره اصولگرایی هر روز در مقایسه با گذشته محدودتر و تنگ‌تر شود و برخی طیف‌های تندروی اصولگرا دایره اصولگرایی را به خودشان محدود کنند. شخصیت‌هایی چون آقای لاریجانی، ناطق نوری و بزرگانی از این دست که تعدادشان هم بسیار فراوان است، به دلیل تنگ‌نظری‌ها و برخورد‌های پردافعه ترجیح دادند که در زمین اصولگرایی بازی نکنند. اکنون تکلیف لیست ۵ نفره مشهد مشخص است، یک نفر از لیست خارج شده و یک نفر هم که سهم آقای قالیباف بوده، مشخص شده، بنابراین سوال این است که جایگاه شورای ائتلاف کجاست؟ /ایسنا

مجلس: انتقال ایدز در لردگان بر اساس روش‌های شایع بوده است

امینی‌فرد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش مقدماتی به کمیسیون اعلام شد و طبق گزارشی که این تیم آماده کرده‌اند، هیچ گونه دخالت سوئی که منجر به شیوع بیماری ایدز در چنار محمودی شود، صورت نگرفته است و انتقال بیماری بر اساس روش‌های شایع در دنیا صورت گرفته است. هرگز سرنگ آلوده عامل شیوع ویروس HIV در این روستا نبوده است. وزارت بهداشت متعهد است که رایگان، خدمات مربوط به درمان بیماری ایدز را در اختیار مبتلایان در روستای چنارمحمودی قرار دهد و حمایت روانی لازم را هم از آسیب‌دیدگان انجام دهد.

نسل جدید اصولگرایان یک تهدید جدی هستند؟

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان به خبرآنلاین گفت: اصولگرایان قربانی غرور تاریخی خودشان شدند. مرحوم آقای عسگراولادی خیلی آدم واقع‌بین و شریفی بود، اما خصلتی داشت و می‌گفت: مردم به ما رو آورده‌اند و به ما اعتماد دارند و هر که را ما انتخاب کنیم می آید؛ من سر این موضوع با ایشان تماس گرفتم و گفتم که آقا شما به خانه طرف رفته‌اید و به طرف گفته‌اید که بیاید برای خبرگان رهبری، طرف را از خانه‌اش بیرون کشیدید، اما اهل این کار‌ها نیست، اصل کار مراجع کشور است. گفت: خواهیم دید آقا صادق. مردم به علما احترام می‌گذارند و به ما هم احترام می‌گذارند. ما امنای مردم هستیم، اتفاقا همین هم شد. یعنی طرف در تهران در انتخابات یک‌میلیون و خرده‌ای رای آورد. من می‌خواهم به شما بگویم که این نگاه دیگر جواب نمی‌دهد، در خود اصولگرایان هم جواب نمی‌دهد، نسل جدید اصولگرایان تهدید جدی اصولگرایان هستند.
 
دفاع روزنامه اصولگرا از ردصلاحیت نامزد‌های اصلاح‌طلب

روزنامه جوان نوشت: جواد امام، علی شکوری‌راد و آذر منصوری از جمله فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هستند که صلاحیت آن‌ها برای هیات اجرایی احراز نشده است. اهمیت رد صلاحیت این افراد همین نکته است که وضعیت سیاسی آنان به گونه‌ای است که حتی اگر تلاش‌های‌شان برای حذف نظارت استصوابی یا حتی حذف کل شورای نگهبان نتیجه بدهد، باز هم آنان شایستگی ورود به مجلس را نخواهند داشت. آنان با علم به شرایط کاندیداتوری، در انتخابات ثبت‌نام کردند تا با افزودن به آمار ردصلاحیت‌شده‌های یک جناح خاص، وانمود کنند که شورای نگهبان با حضور یک سلیقه سیاسی خاص در انتخابات مخالف است.
 
حمله کیهان به رشیدپور به خاطر آوردن نام عادل فردوسی پور

کیهان نوشت: رضا رشیدپور که خواهان عفو قاتل درویشی داعشی سه پلیس جوان در سال ۹۶ شده بود، در برنامه شامگاه جمعه، بدون اینکه به یاد بیاورد او و امثال او برای رای آوری دولت فعلی، در نقش یک مبلغ تمام‌عیار ظاهر شدند، با چهره‌ای محزون، معضلات کنونی را برشمرد و تلاش کرد از خود چهره‌ای مردمی و غمخوار نشان دهد! این فرد که خط مشی سیاسی مشخص و ثابتی ندارد، دو بار آرزو کرد که یک گزارشگر برکنار شده ورزشی، بر سر کار بیاید. این آرزو در حالی بیان شد که گزارشگر هدف نظر در شبکه ورزش به تهیه‌کنندگی مشغول بود و به‌ دلیل تخلفات متعدد در شبکه سه، هدف واکنش اداری قرار گرفت. باید خطاب به این مجری مدعی همه‌چیزدانی گفت؛ یکی از دلایل وجود معضلات کنونی، شما و امثال شما هستید که در انتخابات بدون مطالعه و صرفا برای زدن نامزد رقیب، به فریب دادن مردم و به حمایت از فرد و طیفی پرداختید که کارنامه‌ای قابل دفاع نداشتند!
 
رونمایی از اصلاح طلبان بدون اسمِ به شدت باسواد!

ابراهیم فیاض درباره معادلات انتخابات مجلس شورای اسلامی به نامه نیوز گفت: همه اصولگرایان اعم از قالیباف و پایداری باورشان این است که دیگر رأی آورده‌اند و انتخابات را برده‎‌اند؛ بنابراین دائم درباره تصمیماتی که می‌خواهند در مجلس آینده برای اداره کشور بگیرند، حرف می‌زنند. وی افزود: البته اصلاح طلبان هم از این طرز فکر اصولگرا‌ها راضی هستند و بر آتش همین باور اصولگرا‌ها می‌دمند و بیشتر بیشتر فضای بازی در این زمین را برای آن‌ها مهیا می‌کنند، چون یادمان نرفته که همه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ باور داشتند که رأی آوری رئیسی قطعی است، اما همین تصور باعث شکست آن‌ها شد. وی ادامه داد: احتمالا نسل جدیدی بدون اسم که من به آن‌ها «اصلاح طلبان بدون اسم» می‌گویم، از شهرستان‌ها برای انتخابات مجلس رأی خواهند آورد. این گروه نه اصولگرا و نه اصلاح طلب است، اما به شدت باسواد هستند و می‌توانند کشور و نظام را نجات دهند. اگر نسل جدید سیاسی در انتخابات مجلس رأی نیاورد نظام دچار مشکل خواهد شد، چون چرخش نخبگان رخ نخواهد داد. فیاض با بیان اینکه سیاسیون فعلی کشور همه فسیل شدند و دیگر نباید در انتخابات مجلس سرکار بیایند، توضیح داد: این افراد وضع مالی شان هم خوب است و دیگر وقت آن رسیده که استراحت کنند و خاطراتشان را بنویسند. ایران در حوزه سیاست خارجی به خاطر قدرت نظامی و نفوذ‌های منطقه‌ای به ثبات رسیده است؛ امروز بزرگترین مشکل کشور فسیل‌های سیاسی هستند برای اقتدار آینده نظام، باید فسیل‌ها کنار بروند و جوان‌ها بیایند.
 
پاسخ قاطع روحانی به پیشنهاد رقص با ترامپ!

ماکرون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به «حسن روحانی» گفته است که «برای رقص تانگو، دو نفر لازم است»، اما با پاسخ محکم او مواجه شده است. به گزارش لوموند، نشریه فرانسوی لوموند نوشت: دولت فرانسه به این نتیجه رسیده که تلاش‌های برای وساطت میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است. پاریس از کارت‌های لازم برای اثرگذاری بر دو طرف برخوردار نبود. یک فضای دو تا سه ماهه از تابستان تا نیمه نوامبر (اواخر آبان) وجود داشت. این فضا اکنون بسته شده است. ماکرون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به «حسن روحانی» گفته است که «برای رقص تانگو، دو نفر لازم است» و پاسخ شنیده است که «مذهبی‌ها تانگو نمی‌رقصند».
 
ماجرای عجیب ممنوع کردن چلوکباب برگ در خراسان

عبدالرضا هاشم‌زایی مسن‌ترین نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید می‌گوید: در سال ۶۰ معاون سیاسی-امنیتی استاندار خراسان بودم، به همراه کارشناسان و امور اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که چلوکباب برگ را در استان خراسان ممنوع کنیم. با این استدلال که پولداران چلوکباب برگ و مستضعفان آشغال‌گوشت مصرف می‌کنند.
 
نماینده مریوان: مشکل کولبران با پیام تسلیت حل نمی‌شود

نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: آقای جهانگیری با تسلیت و همدردی مشکلات کولبران حل نمی‌شود. آقای روحانی تا کی می‌خواهید شرمنده مردم کردستان باشید؟ کولبران برای کسب روزی حلال و لقمه نانی، جانشان را از دست می‌دهند. منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول دی) پارلمان و در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به خانواده دو کولبری که در سرمای زمستان برای لقمه نانی، جانشان را از دست دادند و با تشکر از مردم مریوان و سروآباد گفت: آقای روحانی وقتی از مظلومیت کردستان و کولبران سخن می‌گوییم قصد سیاه نمایی نداریم. وی افزود: در سراسر استان کردستان به ویژه مریوان و سروآباد که مستعد سرمایه گذاری هستند، کارخانه‌های صنایع تبدیلی وجود ندارد و با ایجاد محدودیت‌های سرمایه گذاری، مانع از ایجاد کارخانه‌ها شده اید. آقای رئیس جمهور چگونه انتظار دارید این شهرستان با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر بدون ایجاد اشتغال پایدار به کولبری روی نیاورند. نماینده مریوان در مجلس تصریح کرد: آیا اگر مسئولان فرزندانشان در فقر و گرسنگی به سر ببرند، برای سیر کردن فرزندانشان به شغل کاذب روی نمی‌آورند؟ ما نمایندگان با چه زبانی با دولت مواجه شویم که بالاخره به فکر معابر کولبری باشید. به تذکرات ما هیچ توجهی نمی‌شود. مرادی در پایان مطرح کرد: آقای جهانگیری با تسلیت و همدردی مشکلات کولبران حل نمی‌شود. آقای روحانی تا کی می‌خواهید شرمنده مردم کردستان باشید؟ کولبران برای کسب روزی حلال و لقمه نانی، جانشان را از دست می‌دهند.
 
تذکر یک نماینده به روحانی: مردم قدرت نفس کشیدن ندارند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قانون نحوه‌ی جلوگیری از آلودگی هوا گفت: مردم در شهر‌های بزرگ توان نفس کشیدن ندارند. علی‌محمد شاعری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: مردم قدرت نفس کشیدن ندارند، تورم و گرانی کمر مردم را شکسته و سفره مردم هر روز کوچک‌تر می‌شود از سوی دیگر دولت هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و گوش اجتماعی‌اش کر شده است. وی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین، کاهش قدرت خرید مردم و کاهش ارزش پول ملی مردم را مایوس کرده است فکری به حال آن‌ها کنید. نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پنج میلیون تن مرکبات در داخل تولید شده که دو میلیون تن از آن‌ها مازاد است و چرا در صادرات آن اقدامی نمی‌شود. این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: چرا قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا اجرا نمی‌شود و امروز شاهد این هستیم که مردم شهر‌های بزرگ توان تنفس ندارند. از سوی دیگر اعتبار لازم به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص ندادید جلوی تردد خودرو‌های فرسوده را نگرفتید و صنایع آلوده را از شهر‌های بزرگ خارج نکردید.
 
«سردار فضلی» از بیمارستان مرخص شد

سردار جانباز «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) که به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی در بیمارستان بستری شده بود پس از طی کردن مراحل درمان از بیمارستان مرخص شد.
 
خواسته نماینده مجلس درباره پشت‌پرده مذاکرات روحانی و آبه

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، خواستار افشای پشت پرده مذاکرات «روحانی» و «شینزو آبه» شد. در پایان جلسه علنی نوبت صبح روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری شفاهی، گفت: رئیس‌جمهور مذاکرات پشت پرده‌ای با شینزو آبه داشته که باید این مذاکرات شفاف شود تا ببینیم علاوه بر آب، نان هم دارد. چطور آبه به ترامپ در مورد مذاکرات گزارش می‌دهد، اما نمایندگان نباید از این مذاکرات اطلاع داشته باشند؟ وی تصریح کرد: چرا دولت در برجام به نحوی عمل کرد که اروپایی‌ها امروز شمشیر مکانیزم ماشه را بلند کردند و ما را تهدید می‌کنند؟ متأسفانه واکنش دولت هم انفعالی است. عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به ماجرای سیل خوزستان در فروردین ماه سال جاری، اظهار داشت: دولت از فروردین ماه تا امروز برای جلوگیری از تکرار فاجعه سیل چه اقداماتی انجام داده است؟ چرا امروز باز هم اهواز با مشکل فاضلاب مواجه است؟ سلیمی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مردم یارانه کمک معیشتی را دریافت نکرده‌اند؛ مجلس بررسی کند که آیا دولت واقعاً به ۶۰ میلیون نفر یارانه کمک معیشتی داده است؟
 
پیشنهاد جالب کدخدایی به دانشجویان برای انتخابات

کانال تلگرامی ناظر امین نوشت: کدخدایی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره مکانیزم رای گیری در شورای نگهبان به نکته جالبی اشاره میکند. وی می گوید در شورای نگهبان آرا کاملا شورایی و با نظر همه اعضاست؛ تصمیم گیر ۱۲ تن هستند مثلا در یکی از دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری فردی را داشتیم که از ۷ رای برای تایید صلاحیت، ۶ رای آورد و اگر یک رای می‌آورد می‌توانست تایید صلاحیت شود، اما این اتفاق نیافتاد. قائم مقام دبیر شورای نگهبان در این جلسه یک پیشنهاد جالب برای دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی داشت که با استقبال آن‌ها رو به رو شد؛ کدخدایی پیشنهاد کرد که آن‌ها می توانند نمایندگانی معرفی کنند تا در روز انتخابات مجلس یازدهم به صورت افتخاری ناظر شورای نگهبان باشند و در صورت تخلف احتمالی آن را به این شورا گزارش کنند. دخترم فرمودند: آیا از زنان هم در بحث‌های پژوهشی و کارشناسی پژوهشکده شورای نگهبان استفاده میکنید یا خیر؟ بله درباره مصوباتی که مربوط به زنان و خانواده است همواره از خانم‌های کارشناس این حوزه استفاده کردیم از جمله خانم‌ها دکتر آیت اللهی، خزعلی و دیگران. البته از نظرات کارشناسی خانم‌ها در پژوهشکده شورای نگهبان نیز استفاده کرده و میکنیم. این پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به پرسش دبیر خواهران دفتر تحکیم وحدت بود. دغدغه یکی از خانم‌ها این بود که بداند آیا پژوهشکده شورای نگهبان از زنان پژوهشگر نیز در مورد مسائل مربوط به زنان هم استفاده می‌کند یا نه که کدخدایی از خانم‌ها آیت اللهی و خزعلی به عنوان کسانی که دائم به شورای نگهبان مشاوره می‌دهند، نام برد؛ دانشجویان از این موضوع مطلع نبودند، اما کدخدایی گفت: فقط این دو بزرگوار از خانم‌ها نیستند که به شورای نگهبان مشاوره می‌دهند. عزیزان! حتما درست درس بخوانید و مدارج علمی را خوب طی کنید؛ درس را برای درس بخوانید نه مدرک تا انشاالله روزی که مدیر جمهوری اسلامی شدید همین روحیه انقلابی گری را حفظ کنید و سعی کنید از جمله مسئولان پاسخگو باشید؛ این جملات پایانی عباسعلی کدخدایی با نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی بود که دو سال به طول انجامید.
 
واکنش دادستانی به درخواست آزادی مشروط نازنین زاغری

محمود بهزادی راد وکیل مدافع گفت: دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی و نرگس محمدی فعال سیاسی، مخالفت کرد. محمود بهزادی‌راد وکیل مدافع نازنین زاغری و نرگس محمدی با اعلام این خبر گفت: دادستانی همچنین با درخواست اعطای مرخصی موکلانم مخالفت کرده است. این وکیل دادگستری درباره پرونده نرگس محمدی افزود: قرار بود به موکلم مرخصی داده شود و حتی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط پرونده موافقت کرده بود، اما متاسفانه دادستانی با آن مخالفت کرد. بهزادی‌راد درباره روند درمانی موکلش نیز گفت: خوشبختانه چند وقت قبل، دادسرا موافقت کرد و موکلم برای انجام مسائل درمانی و معاینه توسط پزشکان متخصص از زندان خارج شد، اما پزشکان گفته بودند باید به صورت مداوم و حداقل هر ۶ ماه یکبار معاینه شود، اما اکنون چندین ماه است که معاینه نشده است. وی درباره نازنین زاغری نیز گفت: نازنین زاغری چند مرتبه برای معاینه پیش روانپزشک اعزام شده و او نیز وضعیتی مشابه نرگس محمدی دارد. این وکیل دادگستری اضافه کرد: هم برای نازنین زاغری و هم نرگس محمدی درخواست آزادی مشروط و مرخصی داده بودیم که دادستانی با هر دو مخالفت کرده است در حالی که موکلانم طبق قانون مشمول بهره‌مندی از آزادی مشروط می‌شوند. نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به ده سال حبس قطعی محکوم شده است. او چهارم مهر ماه سال گذشته به دلیل اطلاع از وضع نامساعد پدرش به مدت سه روز به مرخصی آمد و هشتم مهر به زندان بازگشت. به گفته بهزادی راد، نرگس محمدی ۶ سال و هشت ماه از ۱۰ سال محکومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است.

دورهمی میلیاردی آقای مدیری
روزنامه اصولگرای فرهیختگان، نزدیک‌ به دانشگاه آزاد، نوشته است که سازندگان شوی تلویزیونی «دورهمی»، به مجری‌گری مهران مدیری، برای هر قسمت از این برنامه تقریبا یک‌میلیاردو۲۰۰میلیون‌تومان به جیب می‌زنند. به نوشته این روزنامه، گویا مصطفی احمدی، تهیه‌کننده دورهمی، برای ساخت هر قسمت از دور تازه این برنامه، «یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون‌تومان»، پیش‌نهاد داده و مرتضی میرباقری، معاون سیما، آن را پذیرفته. فرهیختگان نوشته اما مسئولان رده‌بالاتر سازمان صداوسیما نگران آن بوده‌اند که با علنی‌شدن چنین قراردادی، نرخ برنامه‌سازی در این سازمان بالا برود و قرار شده پول پیشنهادی دورهمی‌ها یا حتی بالاتر از آن به‌شیوه‌ای دیگر به آن‌ها داده‌‌شود. حالا قرارداد ساخت دورهمی به‌شیوه‌ای بسته‌شده که برای هر قسمت ۳۵۰میلیون‌تومان پرداخت شود و افزودن‌ بر آن، ۳۰درصد از درآمد تبلیغات بازرگانی پیش و پس و نیز در زمان پخش برنامه هم به تهیه‌کننده دورهمی داده می‌شود.

پاسخ تند مسیح مهاجری به اظهارات امام جمعه قزوین علیه «ریشه‌داران انقلابی»
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دو روز بعد از آنکه رهبر انقلاب اسلامی در جمع خصوصی ائمه جمعه مراکز استانها و اعضاء شورای سیاستگزاری ائمه جمعه، توصیه اکید کردند که خطبه‌های جمعه را به پرخاشگری علیه افراد تبدیل نکنید و اگر انتقادی دارید حتماً پدرانه و با زبان ملایم و دلسوزانه مطرح نمایید، امام جمعه قزوین در خطبه نمازجمعه 29 آذرماه خود برخلاف این نصیحت رهبری به جان افرادی افتاد که از نظر او برای ورود به مجلس شورای اسلامی صلاحیت ندارند. ایشان درباره افرادی که به دلایلی صلاح دانستند برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کنند تعبیراتی از قبیل «عمله» و «بی‌ریشه» بکار برده و آنها را برای مردم نامطلوب تلقی کرده است. متاسفانه این روش که دقیقاً خلاف توصیه‌های رهبری و خلاف اقتضائات جایگاه نمازجمعه است، در دستور کار امام جمعه فعلی قزوین قرار دارد بطوری که بسیاری از اقشار جامعه از ایشان گلایه دارند و حتی عده‌ای از قضات و مسئولین نیز با نگارش مطالب اعتراضی خود، خواستار تغییر این روش شده‌اند. مردم از امام جمعه انتظار دارند نقطه‌نظرهای خود را در قالب انتقادهای خیرخواهانه و منطبق بر دستور قرآنی «وجادلهم بالتی هی احسن» به زبان بیاورد تا اولاً موثر واقع شود و ثانیاً مشکلی از جامعه حل کند و ضمناً موجب جذب افراد شود نه دفع آنها.ائمه جمعه باید قدرت جذب داشته باشند و هر هفته که خطبه می‌خوانند عده‌ای را به اردوگاه انقلاب و نظام جذب کنند. این، هنر است نه روشی که هر روز و هر هفته عده‌ای را از این اردوگاه دور کند، دل‌ها را نسبت به همدیگر پرکینه نماید و به جای وحدت، تفرقه ایجاد کند.

تلاش مطهری برای اعلام وصول استیضاح وزیر کشور


در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، علی مطهری که عهده‌دار جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور است، به جایگاه هیئت رئیسه رفته و در حال رایزنی با اعضای هیئت رئیسه است. علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس در این خصوص گفت: هیات رئیسه و آقای مطهری در مورد عدد امضاهای استیضاح وزیر کشوراختلاف نظر دارد. وی افزود: هیئت رئیسه معتقد است که امضاهای طرح اسیتضاح وزیر کشور، عدد قانونی برای اعلام وصول را ندارد اما آقای مطهری معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر کشور دارای نصاب قانونی می‌باشد.

دادستان کل کشور: اغتشاشات آبان ماه در ۸ استان کشور «محدود» بود
محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور: دشمن در تلاش است با ایجاد ناامنی بین امت اسلامی مانع هر گونه پیشرفتی شود، حوادث منطقه را که می‌بینیم نه فقط حوادث کشور ما نه فقط حوادث آبان ماه کرج و اطراف کرج که یکی از نقاطی بود که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده بود، هشت استانی که در آبان ماه گرفتار اغتشاشات محدود بود را نمی‌گوییم؛ منطقه را ببینید در شرق کشور ما دشمن چه ناامنی هایی به وجود آورده است، جنوب کشور را ببینید در یمن و بحرین در قسمت‌های دیگر غرب کشور در عراق، سوریه و لبنان در شمال آفریقا، اینها همه حساب شده است، چطور دشمن روی این منطقه انقدر سرمایه گذاری می کند؟ چرا در نقاط دیگر عالم انقدر جنگ و خونریزی و جنایت نیست آیا اینها علتی ندارد که ما را به اندیشه وادارد؟

تایید تکذیب ورود مهاجرانی به ایران

از چند ساعت پیش اخباری در خصوص ورود عطاءالله مهاجرانی به کشور در برخی رسانه‌ها منتشر شد. ایلنا نوشت: کانال اعتماد آنلاین در خبری آورده است: گفته می‌شود عطاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات که سال‌های زیادی در لندن زندگی می کرد به ایران بازگشته است. گفتنی است،‌ هنوز این خبر رسما تایید و دلایلی برای بازگشت وزیر پیشین ارشاد در دوران اصلاحات عنوان نشده است.

ساعتی پیش اما جمیله کدیور در اینستاگرامش خبر ورود همسرش به ایران را تکذیب کرد و نوشت: از یکی دو ساعت قبل دوستان و آشنایان درباره خبر بازگشت عطاالله مهاجرانی به ایران سوال می‌کنند. خبر صحت ندارد. همین.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۹۵
بدترین دولتی که سرکار امده این دولت فعلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
دولت بعدی و. دولت های بعدی بدتر خواهند بود،فرقی نداشته کی سر کار بوده هر چهار سال یک بار به صورت تصاعدی فقیرتر شدیم.قبلنا چون از دلار هفت تومن شروع شد خیلی تصاعدی بالا رفتنش محسوس نبود اما از حالا به بعد کمربندامون رو باید محکم ببندیم
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
با دوعدد تخم مرغ وکمی روغن ودوسه عدد پیاز و1 عدد گوجه به اضافه 1 لیتر آب و4 عدد نان می شود اشکنه پخت برای 3 نفر ولی 20000 تومان می شود.این 20000 تومان را چگونه بدست بیاوریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
منفی دادم،چون ربطی به دولت ندارد.
کلاً دولت از بیخ تعریف نشده است!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
منفی بهت دادم چون دولت و مجلس رای از مردم میگیرند ولی سیاست گذار نیستند مجلس جنبه مشورتی دارد و دولت مجری سیاست های اوامر هست بیخودی خودت را به تکرار کردن هر شب خسته نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اخه دولت چکارست؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
منفی دادم هرچند در بد بودن این دولت شکی نیست
ولی اساسا گفتن این جمله دادن آدرس اشتباه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
کی رئیس بعدی بهتر از رئیس قبلی بوده ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
این کیهانی ها از رای دادن ما به روحانی هنوز عصبانی هستند میخوام بگم با اینکه از روحانی دل خوشی ندارم ولی باز با مقایسه با نامزد های مورد قبول کیهانی ها بهترن الان هم روحانی کاندید بشه ما به روحانی رای میدیم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
شب دراز وقلندر بیدار اخر دولت احمدی هم همین اش وهمین کاسه بود دولت خاتمی هم همینطور تابحال یاد ندارم دولتی با نان نیک رفته باشد از اول انقلاب از بازرگان خدا بیمرز تا روحانی این عادت هست وکلا سیاست ایران خوش استقبال وبد بدرقه حتی اگر از اسمان هم کسی بیاید وقتی گفتن میخواهد برود همه چیز بر ضد او میشود فراموش نکردید که زمان حضرت علی هم طبق روایات که اقایان برای ما گفته اند چون با عدالت رفتار کرد همه مردم را برگرداندند بطوریکه مقتی ضربت خورد در محراب گفتند مگر امام نماز میخواند پس اصلا قضاوت نکنید که همه چیز را نمیدانیم بگذارید خودشان هرکس را اوردند وهرکس را بردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ربطی به دولت نداره باید وسیع تر فکر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
دولت فقط تدارکاتچی هست و هیچ اختیاری ندارد سپر بلای دیگران هست کدام دولت از اول انقلاب مورد انتقاد قرار نگرفته است؟ کدام رئیس جمهور از اول انقلاب تا بحال مورد عنایت ویژه گروه تمامیت خواه قرار نگرفته است
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
بد ترین دولت احمدی نژاد بود دستپخت اصولگراها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ناشناس ۱۰:۳۲ آخر دولت خاتمی از نظر وضع اقتصادی مثل دو دولت احمدی نژاد و روحانی نبود بلکه رشد اقتصادی مثبت پنج درصد بود و تورم حدود سیزده درصد طوری که همه نامزدهای ریاست جمهوری از جمله احمدی نژاد شعار تک رقمی کردن تورم می دادند که هنر خاصی هم نبود چون نزدیک به تک رقمی شدن بود.

هیچ دولتی مثل دولت خاتمی آرامش اقتصادی و رشد پایدار نداشتیم. دلیلش هم این بود که با دنیا سرشاخ نکردیم خودم‌ون رو در آن زمان. احمدی نژاد این کار اشتباه را کرد و روحانی که آمد سعی کرد چالش ارث برده را حل کند و موفق هم شد اما متاسفانه بعدش گرفتار ترامپ وحشی شدیم.
درسته که حافظه تاریخی. مردم ضعیفه اما دیگه نه اینقدر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
منفی هات رو ببین. اما وقتی اواخر دولت احمدی نژاد حتی پس از دور اولش اینچنین گزاره ای از سوی کاربران مطرح می شد مثبت هاش بیشتر بود.
بابا برنامه ۹۰ تموم شد و رفت پی کارش و چقدر هنوز دنبال ان هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
نه خیر! برنامه ۹۰ اسمش عوض شده ! راستی مگر فردوسی پور چه کاری کرده که روزنامه کیهان از اوردن اسمش در صدا و سیما ناراحت است ، یکی بگوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فردوسی پور شفاف سازی میکرد و آقایان کلا از شفافیت بدشون میاد
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جناب عادل فردوسی پور یکی از صدیق ترین و سالم ترین مجریان تلویزیون بودند که حتی در طول 20 سال مجری بودن یک شبکه ورزشی کسی متوجه نشد ایشون طرفدار پرسپولیسه یا استقلال....!!!!! این نشان از اصل بی طرفی مجریان داره که فقط ایشون داشت.... ولی نویسنده مقاله کیهان با وقاحت کامل ایشون رو به تخلفات متعدد محکوم می کنه بدون اینکه کوچکترین سندی ارایه کنند..
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
تیتر مورد نظر اشتباهه. حمله کیهان به رشیدپور بخاطر دفاع وی از دولت فعلی در زمان انتخابات است نه بخاطر آوردن نام فردوسی پور
سعدی فرمود:
...
بباید هوس کردن از سر به در /که دور هوسبازی آمد به سر

به سبزه کجا تازه گردد دلم / که سبزه بخواهد دمید از گلم؟

تفرج کنان در هوا و هوس / گذشتیم بر خاک بسیار کس

کسانی که دیگر به غیب اندرند / بیایند و بر خاک ما بگذرند

دریغا که فصل جوانی برفت / به لهو و لعب زندگانی برفت

دریغا چنان روح پرور زمان / که بگذشت بر ما چو برق یمان

ز سودای آن پوشم و این خورم / نپرداختم تا غم دین خورم

دریغا که مشغول باطل شدیم / ز حق دور ماندیم و غافل شدیم

چه خوش گفت با کودک آموزگار / که کاری نکردیم و شد روزگار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بهت منفی دادم . چون شعرای دیگری مثل مولانا و حافظ . خصوصا حافظ خیلی جالبتر نیست ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فردوسی پور کاری نکرده و کیهان هم کاری به فردوسی پور نداره کیهان میگه چرا رشید پور که تمام قد از روحانی دفاع میکرد حالا که مردم گرفتارند شده دلسوز مردم و مشکلات رو یکی یکی می شماره مشکلات رو کی درست کرد همونی که رشید پور ازش دفاع کرد همین
باقی
| - |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
با تشکر از نظر جنابعالی که بسیار محترم است.حتما شعرای بزرگی چون مولانا و حافظ دارای منزلتی والا هستند. ولی جالبتر بودن یا نبودن سلیقه ای است.
کبهان اگر نقش دیگری در این کشور بجز نفرت پراکنی و تخریب چهره های محبوب و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و دشمن تراشی در سطح منطقه و بدترین توصیه ها برای کشور داری .. نقش دیگری دارد لطفا بفرمایید تا بعد برسیم به دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
شما ها که می گفتین صدا و سیما نمی بینید ان وقت طور شد برای یک نفر ان دارید گلویتان را پاره می کنید؟
خخخخخه
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ناشناس محترم 21:58
ندیدن تلویزیون با ندیدن برنامه 90 دو چیز متفاوته که ظاهرا شما اصلا در جریان نیستی..... فقر ذهنی شما کاملا مشهوده....
اقای روحانی و تیمشان مخفی کاری زیادی دارند که ضررش از منفعت ان بیشتر بوده و این تیم در هر کجای دنیا می بود الان محاکمه شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مذاکره پشت درهای بسته
جمع کنید این سیستم مضحک ومسخره ثبت نام خودرو را .یک دانشجوی کامپیوتر بهتر از غول اقتصادی دو خودروساز می توانست ساز وکار ثبت نام طراحی کند.تابناک یک گزارش تهیه کن.امروز یک نفر را دیدم گفت 3 ماهه می خوام یک خودرو بنویسم نمی شه.
- اولا شما عملتون طوری باشد که اگه از کسی حمایت کردین مردم اطمینان کنن تا هی انتخاب اشتباه رو گردن این و اون نیندازین
- دوما این کار بچه گانه چیه مد شده اسم این شخص یا تصویرش تو تلویزیون نیاد که چی چه تاثیری رو نگرش مردم به اون شخص داره ، بابا رسانه های دیگه ام است مردم میبینن و میدونن کی راست میگه که دروغ
ما دولت داریم.مجلس داریم.مجمع داریم.خبرگان داریم.بانک مرکزی داریم اما قیمت اجناس توسط استیوین منوچین تعیین می شود.حالا شما بگو ما اقتدار داریم یا اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مثل اینکه ما تنگه هرمز را می بنیدیم.اگر قرار باشد ما نفت بفروشیم .هیچ کس هم نباید بفروشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
درود بر شما که اصل مطلب را در یک جمله کوتاه بیان کردی.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
بسیار عالی گفتید
اینهمه روزنامه بدون خواننده فقط بستری برای سواستفاده ورانت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
رانت کاغذ
و فروش آگهی ترحیم تاسیس و تغییرات شرکتهای ورشکسته
و تبلئغات شرکتهای دولتی و خصولتی
مسئولان در مشهد چه کار میکنند ؟؟؟؟؟

مشهد در زمان شما به این مشکلات و بی عرضگی مبتلا شده
هوای دیماه سرد است لاکن آتش گرم است
پاسخ ها
پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
از مسخره کردن خسته نشدی.؟
مورچه از فیل کوچکتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
و آدم بیکار زیاد و بیکارتر از تو تابناک که مطالب تو را نشر می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
تابناک محترم نظریه های واقعی را منتشر نمیکنی اما این اراجیف مانند را که از طرف عدهای حقوق بگیر خاص منتشر میشود جلوگیری نمیکنی
ب د
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فرض كنيم.. مثلا آزادي تفكر معني اش را بذاني و من مخالف 23:05 باشم اين درست است؟ شايد سن شما نمي رسد به اين حرفها ..
روزنامه کیهان که از بیت‌المال وجیب مردم می خوره در مقابل مرگ مظلومانه یک هم وطن ساکته ، اما در مقابل خواست مردم تمام قد می ایسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
آیا حسین شریعتمداری مطالب و به ویژه نظرات و آراء مردم که در سایت شما (تابناک ) منتشر می شود را مطالعه می کند تا ببیند تا چه اندازه بین مردم طرفدار !!!!!!! دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
روزنامه وابسته سیاسی = کیهان = شریعتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
در غیراصولی بودن مشی روزنامه کیهان هیچ شکی نیست ولی تو هم ساکت شو و سریع سوءاستفاده قومیتی نکن. مرگ هرچند اسفناک یک نوجوان هیچوقت مسئله ملی نیست
این روزها اکثر مردم برای کسب درآمد جان خود را در کف دست گرفته اند و همه کولبر شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
آیا پیک های موتوری در داخل شهرهای بزرگ
کولر نیستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ناشناس محترم 09:33
پیک موتوری اجناس قاچاق جابجا نمی کند
بگذارید اصولگرایی را از دید عوام معنی کنیم.اصولگرایی یعنی پافشاری بر روی یکسری اصول به صورت افراطی و لجبازی بچگانه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
ایکاش بچگانه بود میشد کاری کرد . تفکرات سیاسی خودشان را هم رنگ قدسی میدهند . یعنی برای اینکه مردم نتوانند به سیاست های که اتخاذ میکنند انتقاد نکنند مجبور به این هستند که حالت قدسی تعریف کنند تا دهانها بسته شود . حتی مخالفت با روسیه و چین
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
اصولگرایی یعنی پاسخگو نبودن.اصولگرایی یعنی تکرار حرف های تکراری.اصولگرایی یعنی من مرکز هستی هستم وهمه هستی نوکر من..اصولگرایی یعنی من ودیگر هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اصلاح طلبی یعنی چی ؟
یعنی برجام - یعنی دلار سر به فلک کشیده - یعنی بی برنامگی - یعنی خبر نداشتن از افزایش قیمت
بنزین - یعنی امریکا مرکز هستی وهمه هستی نوکر آن و دیگر هیچآ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
درود بر22:10.اصولگرایی یعنی عدم پذیرش دنیای مدرن و پافشاری بر عقاید کهنه
با این دولت ناتوانی که داریم حتی اگر انتخابات مجلس به خوبی هم برگزار بشود بی فایده است با احترام به معلولین عزیز مثل آدمی که مغزش کار کند ولی دست و پا یا همان قوه مجریه نداشته باشد الان کشور ما هم فاقد قوه مجریه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
افرادی مثل تو فکر می کنن نهایتا دو درصد جامعه ان. دولت تو ایران یکی تدارکاتچی کیسه بوکس
آیا این بار هم نرمشی دیگر در راه است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
به کوری اصلاحات نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خدا کنه به کوری چشم کاسبان بی چشم و روی تحریم، نرمشی اصولی در راه باشد
کیهان تند و آتشین رو برای درست کردن زغال استفاده کنید خیلی مؤثره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جهت اشتفاده از جنش خوب
کیهان با مردم و کسانی که محبوب مردم هستند سر سازگاری ندارد
کیهان و عده قلیلی که هم فکرش هستند میخواهند افکار خودشان را به اکثریت جامعه تحمیل کنند
یکی از دلایل وجود معضلات کنونی امثال روزنامه کیهان هستند که وقتی مطالبش را بصورت گذارا از طریق رسانه های دیگر میخوانیم ابتدا ان را به طنز و مسخره و جوک میگیریم و بعد در کمال تعجب میبینیم توصیه های ....ایشان جدی گرفته شده و بعضا بدان عمل میشود!!! لازم نیست نابغه باشید تا بفهمید توصیه های روزنامه کیهان به راحتی برای نابودی هر کشور و تمدنی کافیست!!!
عبدالرضا هاشم‌زایی
از اول هم دنبال پاک کردن صورت مسئله بودید و هستید
به جای غنی کردن فقرا ، کباب رو ممنوع کردید، و یک دارا رو از حق طبیعی و قانونیش منع
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فقط نمیدونم چرا برای خودرو همین تفکر رو پیاده نکردند
بعد می گویند چرا مردم عصبانی میشوند. همین امسال ماجرای دختر آبی را داشتیم که برای کوچکترین حق انسانی خود یعنی تماشای فوتبال خودسوزی کرد. این چقدر مردم را عصبانی کرد. حالا فرهاد خسروی پسر باربر که در برف یخ زد. آن هم از وضعیت خوزستان که مردمش بین گرد و غبار و فاضلاب حق انتخاب دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جنس دختر آبی ملی است کاملا متفاوت از جنس قومی فرهاد
آقازاده ها در پر قو می خوابند بچه های مردم در پر برف
خداوکیلی فرض کن مرگ فرهاد خسروی و فرهادها برای مسئولین ما کمترین اهمیتی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
احتمالا بله چون چند روزه دیدارهای مردمی فرمایشی نداشته اند احتمالا از غصه مریض شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مسائل ملی بسیار بزرگتر و مهمترین از این اهمیتی داشته؟
آقای روحانی منظورش این بوده که بیا مسائل رو حل کنیم و یک ملت 80 میلیونی رو از زیر فشار تحریم خارج کنیم. البته شما که جزء 1 درصدی هستین نمی دونید 80 میلیون چه وضعی دارن
پاسخ ها
حضرتی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
این یک ضرب المثل انگلیسی است و اصلا ربطی به رقصیدن ندارد که ایشان فرموده باشند که مذهبی ها نمی رقصند. مفهوم ضرب المثل پای کار بودن و صدا نداشتن یک دست است. مثلا در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل کرده اند!!!
کی دلش برای بچه رعیت سوخته تا بوده همین بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
من دلم می سوزد
اصولگراها حسن روحانی را نگه داشته اند که سال 1400 قربانی کنند
در جواب آقای فیاض. وقتی ارگان های دیگری تصمیم های اساسی را میگیرند. حال چه با سواد و چه بیسواد سودی ندارد. به طور قطع اصولگرایان رای می آورند حال چه پیر یا جوان
دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
این سخن هیچ فرقی با انشایی سر کلاس دهه ۵۰ ندارد . فرزند کمتر زندگی بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
مگر تو قراره خرج بچه های مردم را بدهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
هر آنکس که دندان دهد نان دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
صورت مسئله را پاک کردن است.
مدیریت اصلاح شود اختلاسگران سرشان به سنگ بخورد یا اگر نخورد بمیرند این کشور ظرفیت ها و منابع و فرصت هایش بیش از این هاست.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
کشته شدن زیر برف برای نان ....واقعا که . چرا اقا زادها کوله بری نمیکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
یکنفر نان داشت بینوا دندان نداشت
آنیکی دندان داشت اما نان نداشت
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خاک بر سرت با این نظرت
جناب نماینده مجلس از روحانی و ابه ژاپنی انتظار از روحانی بعنوان اولین شخص اجرایی کشور حق شماست اما برنامه شما در مورد بنزین را دیدیم با شعار که مشکل مردم حل نمی‌شود نماینده که مرد مردانه پشت ملت باشد نیست دنده عقب شما را دیدیم حالا دنبال شفاف سازی هستی ،ایا چهل سال شعار بر علیه آمریکا دادیم فایده داشت ،بنظر شما علت تماس آبه با ترامپ چی بود مگر ژاپن یکی از قطب‌های اقتصادی جهان نیست اما قبول دارد که باید از سلطان جنگل تبعیت کرد ترامپ با یک امضا برخلاف انسانیت متاسفانه بخاطر دولتمردان ما عرصه را بر مردم تنگ کرده و جای رسیده که سفره ای تو خونه ها وجود ندارد و ما هم میدانیم چوب بی تدبیر ی مسولین را میخوریم و جناب نماینده بدان تا ترامپ سر کار هست مطمئن باشید نه نونی هست و نه آبی ،وقطعا ما هم بدلیل نداشتن نماینده مردم و دولت بی تدبیر همچنین مابقی آقایون که خودشان مشکل زندگی ندارند جای گرسنگان اتیوپی و ...یمن را خواهیم گرفت ،
همچین تیتر زدین "ماجرای عجیب ممنوع کردن چلوکباب برگ در خراسان" که فک کردم اینم آقای علم الهدی ممنوع کرده
کیهان نشینان اگه راست بگن اگه صادق باشن آقای رشید پور فرزند شهید عزیز مجری با سواد بامعرفت وهمینطور آقای فردوسی پور آگه شک دارید واز مباهله نمیترسید درهمین سایت اصولگرای تابناک یک نظر سنجی بگذارید درضمن میتوانید مدیریت شبکه 3 را هم درکفه کیهانیان قراردهید
عجیب تر از ممنوعیت چلوکباب برگ ممنوعیت نوشتن با دست چپ و فلک کردن چپ دستها بود!!!! و عجیبتر از هر دوی اینها فیلتر سایتها و جلو گیری از اگاهی مردم بود.که البته این سومی را بیست سال بعد بهش خواهیم خندید!!!
فرآیند اعتراضات در جهان امروز
فرانسه خروش مردم پاریس علیه ماکرون
ایتالیا اعتراضات میلیونی شهرهای ایتالیا را فراگرفت
یونان مردم یونان علیه دولت به خیابان آمدند
ترکیه تظاهرات در ترکیه
لبنان ناآرامی های لبنان ادامه دارد
عراق آشوبگران عراقی به مراکز دولتی حمله کردند
وارد مرز میشویم ایران فتنه گران اراذل و اوباش کشور را به آشوب کشاندند و با مردم درگیر شدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
معترضین ایرانی توروریست نامیده شدند .
یکی از سایت ها عکس ماشین های پسر .. را منتشر کرده من اسم ماشین ها را نمی دانم ولی فکر کنم کلکسیونی از ماشین های لوکس به قیمت میلیارد ها تومان باشد بعد هوتن را با فرهاد مقایسه کنید هر دو در یک کشور ببینید رانت نفت در خانه کی می رود و فرهاد بیچاره چه مرگ وحشتناکی داشته و در آخرین لحظات حیات چه تلاشی برای زنده ماندن کرده خدایا مرگ ما را نزدیک کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
چه نظر مسخره‌ای
این دو هیچ ربطی بهم ندارند
مردم ایران برای دولت نامحرمند ابتدا باید بیگانگان باخبر شوند و بهره برداری شان را بکنند تا بعدش به دلخواه خودشان گزینشی به گوش مردم ایران هم برسانند
نمیدانم چرا اکثر خبرها نشان از تف سربالا
در دولت ،مجلس ،صدا و سیما و مطبوعات را دارند .
آقای روحانی تو به عنوان رییس جمهور و مدافع حقوق شهروندی وظیفه داری آمار و نام کشته شدگان آبان را اعلام کنی
کیهان لطفا با پول ما حرف خودت رانزن .
ای خدا حسن روحانی میرود کوه فرهاد خسروی هم میرود کوه یکی برای تفریح یکی برای کولبری یکی با محافظ یکی تنها یکی با تله کابین یکی یخچال به دوش یکی جای گرم و نرم یکی هراسان به دنبال جایی که یح نزند یکی 70 سال یکی 14 سال یکی آن دنیا یکی این دنیا خدایا این قشنگ نیست
پاسخ ها
اردلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
یک حسن در پایتخت و یک حسن در ناکجا
هر دو در کوهند اما این کجا و ان کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فرهاد تموم شد رفت
آقای شریعتمداری شما که خودتان برای محمود سینه چاک کردید کردید یادتان رفته؟! حالا به رشیدپور انتقاد دارید؟! اگر شما حافظه ندارید مردم دارند! جالب است ......؟!
من نمیدونم چرا دایم دنباله گرفتار کردن مردم هستن .بابا این رمز دوم پویا چیه اخه .دوروزه گرفتار بانک هاشدیم .شدیم موش ازمایشگاهی تو این مملکت .
امریکا ابر قدرت است. نظامی و اقتصادی. ژاپن با بمب اتم امریکا نابود شد. مسئولانشان با درایت و منطق کشورشان به کجا رساندند.واقعیت ها را باید فهمید. اگر فقط مسئولین برای منافع مردم قدم بردارند کشور با اینهمه منابع طبیعی بهشت روی زمین برای مردم خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
جنگ امپراطور ژاپن برای کسب قدرت از برای مردم نبود برای خودش بود . یعنی به بخش شرقی چین حمله کرده بود چون در جبهه متحدین بر علیه سوسیالیست ها المان بر علیه شوروی و زاپن بر علیه چین و ایتالیا در افریقا و ترکیه ......نتایج آن این شد که سرمایه داران غربی به سرکردگی آمریکا و انگلیس ها چین و روسیه که روزی بر علیه غربیها تبلیغ و میجنگیدند با هم در جبهه واحد بر علیه المان و زاپن رفیق شدند
خفه شدیم.نه هوا داریم.نه غذا داریم.نه دارو داریم نه سیستم فاضلاب داریم .آنفلونزا.کیک با قرص وکپسول.زلزله.سیل....این چه جهنمی است درست کردید.
واقعا متاسفیم برای پرداختهای صدا و سیما به این افراد ؟ ای کاش حداقل این برنامه ها یک زیبایی داشت . چند نفر اوردن و یک قصه تعریف کردن و این همه پرداخت ؟ انهم در کشوری که حداقل حقوق ماهیانه 1.5 م است ؟
روزنامه همه چیز دان به مجری همه چیز دان گفت . مگر شما نمیدانید که شما سلبیریتی ها به حمایت روحانی شعار دادید و مردم‌را گول زدید در صورتی رقیب روحانی در امر و امور کشور تخصص خیلی بالای داشت و میتوانست کشور را نجات دهد ! دوست داشتم رای دادم . به روحانی رای دادم که در سختی زندگی کنم . مگر شعار کیهان همین موارد نیست . مگر قرار نیست مردم در سختی و تحریم آبدیده شوند . خوشحالی و رفاه را دوست ندارید . . باز هم رای میدهم که در سختی زندگی کنم . مشکلی بود ؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
این مجری به اصطلاح همه چیز دان شما تعدادی آدم رو توی برنامه آورده وچقدر قشنگ به هم نون قرض دادن واز هم تعریف و تمجید وقربون صدقه ولاس یک قرونی.همین آدم که برنامه هاش رو حداقل با دوتا نوچه شروع میکنه همون آدمی بود که شو وکمپین حمایت از روحانی روباشعار با روحانی تا1400راه انداخت
اونوقت با کف وسوت وهیاهو وجنجال سلبریتی های بیسواد روحانی رو دوباره به مسند آورد.کی میدونه شاید علت معافیت به اصطلاح هنرمندان نون قرضیه 2سال پیش حضرات بوده؟اینطور نیست؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
شما شاید خودت رو بخوای از پشت بوم بندازی پایین.اون به خودت مربوطه اما دیگه اجازه نمیدیم افراد فرهیخته ای مثل شمابرای بقیه تصمصم بگیرند
قرتی بازی ورقاصی هم شب کریسمس توی پاریس واستانبول آزاده خوش باشی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
من به روحانی رای داده بودم که راحت تر زندگی کنم اما دیدم تندروها گفتند ما راحتی و خوشی و کنسرت و حصور زنان در ورزشگاه و ازادی بیان و عقیده را نمیخواهیم . تندروها گفتند ما دنبال حجاب اجباری هستیم . ما میخواهیم با عرب در همه ابعاد در تقابل باشیم . ما میخواهیم مردم همیشه از ما ترس و وحشت داشته باشند . ما میخواهیم مردم فقط پای صندوق رای حاضر باشند ولی رای انها بی تاثیر باشد و اقتصاد زیاد مهم نیست . انا اما من و روحانی هم‌مثل شماها بمرور زمان زایقه سیاسی و مطالبه ما عوض شد و گفتیم چه خوب ما هم‌مثل شما دوست داریم گرانی باشه . بیکاری باشه . فاضلاب شهر را بگیره . زلزله پشت سرهم کشور را تکان بده . و مقصر همه انها یا بی حجاب های داخلی هستند یا خارجی ها دخیل هستند . من هم مثل شما . دیگه نمیخواهیم برقصیم . میخواهیم مثل خودت گریه کنیم شاید مشکلات حل شد . آره ؟
اولویت های کاری مجلس جهادی و انقلابی یازدهم در حوزه قانونگذاری و نظارت مستمر و موثر بر دولت و وزراء در گام دوم حیاتی و ضروری انقلاب و کشور که در طول ده۱۰ دوره گذشته مجلس و ۴۰ سال گذشته عمدا و یا سهوا با غفلت روبرو گردیده و برزمین مانده و در نتیجه از تمامی ظرفیت های بلقوه و بلفعل قانون اساسی در کشور استفاده نگردیده بنحوی که منجر به تضعیف جایگاه و شان مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت به مرور زمان در کشور از دید مردم گردیده ، می بایستی توسط رسانه های خبری ،انجمن ها و اتحادیه های دانشجویی و بسیج کشور بویژه در عرصه های عدالت ، رفع تبعیض و اصلاحات اقتصادی،شفاف سازی و مبارزه با رانت و فساد ، تا پاسخگویی منظم و جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با سخنگو و نمایندگان مجلس، تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس فهرست و لیست بندی گردیده و از جریان انقلابی و جهادی کاندیدای حضور در مجلس مطالبه گری شود.
و شورای ائتلاف جریان انقلابی-شاجا-نیز ملزم به تهیه و ارائه میثاق نامه ای با تضامین کافی از افرادی گردد که از سوی جریان انقلابی و جهادی جهت حضور در مجلس یازدهم به مردم معرفی می گردند.و این میثاق نامه به اطلاع عموم مردم برسد تا خدایی نکرده به سرنوشت جریان بدفرجام اصلاحات در مجلس و دولت دچار نگردیده و ملعبه و بازیچه افراد سودجو ، منفعت طلب و دو زیست فرصت طلب قرار نگیرد.
و بدینوسیله نتنها زمینه اتحاد نیروهای جریان انقلابی و جهادی بیش از پیش فراهم می گردد،بلکه زمینه لازم جهت ایجاد امید ، انگیزه و اعتماد در مردم جهت شرکت در انتخابات و همچنین زمینه سازی برای روی کار آمدن دولتی جوان،انقلابی،کارآمد ، با برنامه و پاسخگو به مردم،قشر دانشجو و فرهیخته کشور که مورد اعتماد و وثوق نظام ، رهبری معظم و مردم در عرصه داخلی و بین الملل می باشد، فراهم می گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
چه سخنان و شعارهای قشنگی ؟ به به . جوانگرایی . کارهای ارمانی و جهادی ....شعار جدید برای خام‌کردن مردم . ...‌ علم و تجربه در اقتصاد و دمکراسی در سیاست در کجای ایده شما قرار دارد یا ندارد ؟
It takes two tango معنيش اين نيست كه با هم برقصند . كنايه از اين است كه هر دو طرف در به وجود امدن وضعيت موجود مسئول هستيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
اصلاح مي شود it takes two to tango . با عرض معذرت از اشتباه تايپي
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
وای چه باسواد.....؟
اقای کدخدایی . دانشجویان با فعالیت اساتید می آمدن پای صندوق . دانشگاه برای دانشجویان ش لالایی می خواند . رای بی رای ... حالا خواهیم دید
یکی از نمایندگان گفت . در شهرهای بزرگ از مردم توان نفس کشیدن گرفته شده است . با تورم سفره مردم کوچکتر شده است و ..... هیچکدام ربطی به دولت ندارد . همه این مشکلات را باید گروه اصولگرایان پاسخگو باشند نه دولت . دولت و مجلس را میشود تغییر داد اندیشه سیاسی تندروها باعث اینهمه خسارت مالی و جانی شده است
خدا آن سه پلیس شهید شده در حوادث خیابان پاسداران را رحمت کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
پس سلاح جنگی واسه چی بود ؟ مگر برای دفاع نبود ؟
فقرای جامعه بیشتر از اونکه به کمک های مالی نیاز داشته باشند به آموزش و به خصوص آموزش روش های ضد بارداری نیاز دارند.


فردی که فقیر هست و آه در بساط نداره به امید چه آینده ای و با کدوم پشتوانه بچه دار میشه
اعتراض به لغو اعدام مگر ده سال زندان داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جرمهاي ديگه شو نام نبرده ، بطور كلي گفته : و چند اتهام ديگر
ورود دمکراسی برای کشورهای خاورمیانه خاورمیانه مانند افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه و لبنان و ایران و هندوستان و ......خیلی زود بود . نمونه آن انتخابات افعانستان هست که دو طرف بازنده و برنده همدیگر را قبول ندارند . یعنی دو مشکل عمده وجود دارد . از یک طرف سطح شعور سیاسی سیاسیون افعانستان بالا نیست و از طرف دیگر مردم در سنت و فرهنگ و نژاد باعث اختلافات هست و مردم از سواد کافی برخوردار نیستند . منطورم ابن هست که وقتی سواد مردم بالانرود و از طرف دیگر عوامل خشونت و اختلاف مانند برتری نژاد و زبان و قبیله و عصبیت خونی وقتی وجود دارد . در صورتی دمکراسی برای این بود این این مسایل اختلافی در سیاست نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
هزاران مثبت(لایک )
واقعا جای تاسف داره که ببینیم مسئولین اینقدر سطحی فکر میکنن
چرا کولبری؟ عوارض سنگین گمرکی باعث شده کالاهای مصرفی عمدتا مورد مصرف خانوار به قیمتی بالاتر از کشورهای همجوار در ایران توزیع شود تعرفه های که هدف آن قرار است حمایت از تولید داخلی ونهایتا حمایت از مردم باشد اما کدام صنعت وکدام نتیجه صنعتی عمدتا مونتاژ آنهم از کشورهای با سطح تکنولوژی پایین نتیجه این تعرفه ها افزایش قیمت کالاهای مصرفی ونهایتا هزینه زندگی مردم به بهای کسب درآمد برای دولت‌های پر خرج وکم بازده و ایجاد پدیده های درد آور مثل کول بری بوده مقرارت صادرات و واردات در قبضه شعار زدگی وسیاسی کاری وکاسبکاری دولت‌هاست به عوارض واردات خودرو توجه کنید که چه مصیبتی برای مردم شده
بالاخره کیهان دلیل تعطیلی نود را اعلام کرد. فردوسی پور تخلفات متعدد در شبکه 3 داشته است اما مدیران شبکه به جای ارسال پرونده او به مراجع ذیصلاح قضایی، صرفا برنامه اش را تعطیل می کنند. و البته شبکه ورزش هیچ مانعی برای فعالیت این فرد متخلف احساس نمی کند چرا؟!!! چون مدیر شبکه 3 به جای ارسال پرونده به دستگاه قضایی و اخذ حکم قضایی برای او، خودش او را محاکمه و مجازات کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
ادم باید ساده باشه حرف های کیهان را باور کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
روزنامه کیهان تفکرات و اندیشه یک گروه را نشر میدهد نه یک ملت را . . اندیشه یک ملت در پای صندوق رای داده شد منتها گوش ها نمیشنود . یا اگر میشنوند آنرا به نفع سیاست های خود باز تعریف میکنند . کیهان یک ایدولوژی شخصی شده و کانالیزه شده هست . از نظر دیدگاه کیهان وقتی که هر روز صبح دم روزنامه فروشی ها اگر مردم میخرند مدیران این روزنامه چنین تلقی ذهنی دارند که هر کسی مطالب روزنامه را خوانده واجب شرعی دارد که مطالب را بدون کنش و تحقیق بپذیرد و اطاعت کند .
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
عادل فردوسی پور باید اعدام می شد.این از رأفت کیهان است که هنوز حبس خانگی نشده
کسی میدونه هزینه چال گونه چند میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
کندنش یا پر کردنش؟
ایدز هیچ درمانی ندارد
؟؟؟
اگر صدا و سیما, بهزیستی, کمیته امداد و وزارت رفاه منحل میشدند و بودجشون صرف ایجاد مسکن و شغل برای نیازمندان میش الان یک فقیر نداشتیم
امروز در مراسم فوت سوم بستگانی مسجد رفتم روحانی بالای منبر بجای موارد و حواشی فوت و اموات صحبت کند اینچنین سخنان خود را شروع کرد . چرا اجازه میدهند بالای قله ها خانه میسازند . چرا دولت روحانی با این گرانی بمردم میخندد. . چرا نباید بیشتر از سه تا فرزند داشته باشید ........ در صورتی این سخنان سیاسی هیچ ربطی به سیاست نداشت و هیچ بار معنوی برای عزاداران ...... یعنی اصولگرایان از هر فرصتی دارن سو استفاده سیاسی میکنند
عزیزانم خوب درس بخوانید که اسنپ به افراد تحصیل کرده نیاز دارد
چه جالبه. روزنامه کیهان به مجری رشیدپور میگوید همه چیزدان !
این همسایه بغلی ما صبح زود غارغارک خودش را روشن می کند وهی گاز می دهد تا گرم شود ، اعصاب ما را به هم ریخته .می خواستم از کیهانی ها بپرسم چکار باید بکنم
پاسخ ها
قربانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
پاسخ کیهانی: تو هم پاشو 3دور دور خودت بچرخ اونوقت با کف دست راستت محکم بزن پس کله ات آماده شو برو بیرون ی لقمه نون در بیار...؟
قسمت پاسخ به نظرات برای من باز نمیشه فقط هم توی بسته خبری این شکلیه
؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
حسادت و کینه ببماری خطرناکی است که متاسفانه عده ای بع اون مبتلا هستتد و حاضر نیستند محبوبیت افراد دو تحمل کنند
توپ تانک مسلسل دیگه عسل نداره ؟؟؟؟؟؟
بنام خدا
خوانندگان محترم شاید این ربطی به تیتر خبر نداشته باشد ولی به این ربط داره که بدانید ثبت نام خودرو بی کیفیت داخلی چند روزی شروع شده که بخاطر استفاده از سهمیه بنزین ۳۰۰لیتری خودروهای باری متقاضیان زیادی برای این نوع خودروها اقدام به ثبت نام می کنند مثل همیشه افراد خودشان مستقیما نمی توانند ثبت نام کنند و این فقط از طریق مراجعه به نمایندگیها امکان پذیر است. نمایندگیها هم با بی انصافی هر چه تمام تر اقدام به اخذ دومیلیون تومان از متقاضیان بابت کمیسیون میکنند.در تماس با شرکت خودرو ساز و با اطلاع موضوع فوق شرکت اظهار داشته که در این مورد ورود پیدا نمی کنند. عزیزان خواننده این رو داشته باشید یه چند وقت دیگه منتظر دراز کردن یه چند نفر با عنوان سلطان ثبت نام خودرو از طریق برنامه بیست و سی باشیم .
با توجه به سخنان مطهری که گفتند برخی از اعضا حاضر نیستند بخاطر منافع اقتصادی از تصویب لوایح وشفافیت مالی و پولی مخالفت میکنند . بحث خود تحریمی انهم تحریم اقتصادی و خود تحریمی مالی واقعا برای کشور انهم در عصر جدید خطرناک هست . این روند نمیتواند سودی به حال ملت و مملکت داشته باشد . بنظرم در اینده نزدیک لوایح تصویب خواهند شد و در اینده دور با امریکا در دقیقه نود مذاکره انجام خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مطهري اگه راست ميگفت با شفافيت آراء نمايندگان مخالفت نميكرد. شفافيت راي نمايندگان برايملتي كه اونا رو انتخاب كردن نه و شفافيت همه تراكنش هاي مالي ملت ايران و مملكت براي آمريكا كه بااستفاده از همين اطلاعات ميخوان طناب تحريمها رو دور گردن ملت محكمتر كنن آري؟!1! عجب
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
شفافیت رای برای کشوری خوب هست که قانون باشد . کیست که با شفافیت مخالف باشد . شفافیت فقط برای مجلس و دولت چه ارزشی دارد . همه ارکان باید شفاف باشد
نوشتهاي كيهان خواننده ندارد لطفا سايت هم انها را ابتشار ندهد وزخم بر دل مردم نكذارد
اصول گرایی یعنی اینکه ما بینهایت خوبیم و بقیه بینهایت بد.
جناب حاجی میزایی چرا بخشنامه رتبه بندی رو به ادارات ابلاغ نمیکنی ؟ نکنه میخای از این نمد هم برای خود دم انتخابات کلاهی بدوزید و بعد به بهانه کمبود بودجه لغو کنید ؟؟ از این دولت که هر چی بگی میاد ؟؟
اين كيهان كي هست؟؟؟
بگذريم ، حالا صحبت هاش چه اهميتي داره، نون شما رو ميده؟
چرا افرادی مثل شریعتمداری و رسایی و زاکانی و کدخدایی پای کوه گیر نمیکنند؟؟؟!
احتمال اینکه مردم برخی روستاهای دیگر هم مانند چنار محمودی ایدز داشته ولی بی خبر باشند وجود دارد.
نوشتهاي شريتمداري براي بچه هم زياده
مگر کیهان که این همه از احمدی نژاد تعریف می کرد نهایتا با توجه به کارها و مسایل ایجاد شده توسط احمدی نژاد به کسی پاسخ داد که حالا رشید پور را زیر سوال می برد. واقعا" خجالت داره
متاسفانه کسانی که به نوعی در سرگرمی جامعه مشغول کار هستند بعد از شهرت, ابتدا و شروع کار خود را فراموش میکنند و معمولا در جلوی سیستمی که به انها امکانات داد تا به شهرت برسند می ایستند و چرند گویی میکنند آن آقای رشید پور و فردوسی پور هم همینطور کردند. صد در صد با مطلب آقای شریعتمداری در رابطه با اینها موافقم. آقای شریعتمداری, بابت عکسهای مسابقات شصت ونه همدان نیز از شما سپاسگزارم.
کیهان عامل بدبختی این ملت است الان معلوم می شود که تعطیلی برنامه 90 از کجا آب می خورد. روحانی را شورای نگهبان تایید کرد و ماهم به او رای دادیم و از رای دادنمان هم پشیمان نیستیم. شما که از استعفای روحانی هم وحشت دارید. برجام را زمینگیر کردید. چوب لای چرخ دولت گذاشتید و الان هم دارید دولت را نا کارآمد نشان می دهید اگر عادل مثل مزدک عمل می کرد راحت می شدید.
یک گروه توی مملکت با هر چی مردم موافق باشند مخالفند. دنبال نا امید کردن و غمگین کردن مردم هستند. زمان قضاوت خواهد کرد که چه کسی و چه کسانی فراتر از قانون عمل کرده اند در این دنیا هیچ عملی بدون پاسخ نمی ماند.
"حمله کیهان به رشیدپور به خاطر آوردن نام عادل فردوسی پور"
کیهان چرا اینقدر به همه حمله میکنه،؟؟
اصلا کار دیگه ای جز حمله کردن بلده؟؟؟
پس کی آروم میشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
مدیر مسول روزنامه ای شب که شد برای صرف شام با کله پاچه چاق و چله و آب لیمی شیراز تنگش میزنه و یک‌نان سنگگ گرم هم بهش تیلیت میکنه . شب خواب های رویایی میبینه فکر میکنه که صبح روز بعد اگر هر تیتر سیاسی که در مرقوم کرده مردم باید دست بسته و عقل تعطیل کرده باید مطیع باشند . این انتطاری بیخودی هست
به کیهان پیشنهاد میکنم حالا که مدیر محترم شبکه نیز از خودتان است خوب است به جای فردوسی پور جناب آقای دکتر حسین شریعتمداری را برای اجرای برنامه نود بفرستید. بالاخره مخاطب چند ده میلونی کهان حق اش است یک برنامه تلویزیونی پر مخاطب نیز داشته باشد.
اقای کیهان خداوکیلی یک نظر خواهی مستقل و عاری از رانت در مورد مقبولیت برنامه نود - رییس شبکه و روزنامه کیهان بگذارید و بعد نتایج نظر سنجی مورد اول با مجموع مورد دوم و سوم مقایسه کنید. آن وقت هرچه نظر مردم بود به آن عمل کنید.
فرآیند اعتراضات در جهان امروز
فرانسه خروش مردم پاریس علیه ماکرون
ایتالیا اعتراضات میلیونی شهرهای ایتالیا را فراگرفت
یونان مردم یونان علیه دولت به خیابان آمدند
ترکیه تظاهرات در ترکیه
لبنان ناآرامی های لبنان ادامه دارد
عراق آشوبگران عراقی به مراکز دولتی حمله کردند
وارد مرز میشویم ایران فتنه گران اراذل و اوباش کشور را به آشوب کشاندند و با مردم درگیر شدند
به به چه جالب مدعي العموم هم داشتيم و نمي دونستيم . . .
چشم ما روشن
چه خوب چه عالي . . .
وزارت بهداشت عزیز حالا که از طریق شایع ایدز بین مردمان چنار محمودی به وجود اومده پس روند درمان رو هم از طریق شایع و معمول پیگری کنید چرا رایگان کردید؟
حتما موردی و مشکلی وجود داشته که رایگانش کردید؟ از بس دروغ گفتید دیگه نمیدونید کجا چی باید بگید
دولت ایران که حریف ترامپ نمی شود ومقابل او ایستاده است چرا باگرانی بنزین وارز به مردم فشار می آورد.
کیهان یه روزنامه مزخرفه که حتی اصولگرایان هم نمی خوننش هر چی می خواد بگه.
هرکی بر علیه نظرش حرف بزنه ترور شخصیتش می کنه. اصن اگر فردوسی پور مشکلی داشت محاکمه اش می کردین. توی دادگاه علنی. جمع کن بابا خود تلویزیون جرات نکرد یه همچین حرف مفتی بزنه.
خیلی دوست داشتین که بره توی یه شبکه ماهواره برنامه تولید کنه بگین دیدین ما میدونستیم اون با خارج همکاری می کنه.
در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنیم جز رفراندوم آن هم زیر نظر سازمان ملل
الان اين سخنان معناهاي هزار تو دارد.
كيهان هم يكروز با يكي دوست فردا دشمن.مشكلات جامعه ما حرفي نيست عمل گرايي است.
خب اگه شما يكماه روزنامه كيهان را تعطيل كنيد آيا شريعتمداري سر به زير قانون مي شود؟آههم بي حاشيه؟
سوال برای من اینه آن 6نفر چرا تایید کردند و آن یک نفر چرا رد کرد ؟ آیا این اعمال سلیقه فردی نیست ؟ مگر شما بر اساس مقررات خاصی مبتنی بر ادله کار نمی کنید ؟ چطور 6نفر به نتیجه رسیدند که او صلاحیت دارد ولی یک نفر گفت نه ؟
پس پشت پرده تعطیلی برنامه نود کیهان بود:
کسی هست که روزنامه کیهان بخواند؟
این جملات پایانی عباسعلی کدخدایی با نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی بود که به مدت ۲ سال به طول انجامید.
دو سال!!!!!!!واقعا؟صحبت های اقای کدخدایی با دانشجویان دو سال بطول انجامید؟
کیهان البته قبلا هم بین مردم جایی نداشته وگرنه به مجری که مردم با بالاترین رای انتخاب کردند وبه پاک دستی مشهور است وصله تخلف نمی زد.البته همان طور که گفتم خودشان هم می دانند بین مردم جایی ندارند.
هر کسی را که کیهان نقد کرد و یا بر علیه ان شخص چرندیات گفت بدانید که ان شخص ادم بسیار پاک و لایق و صادفی هست.
آقای نماینده شفاف سازی بسیار خوب است و بهتر است از خودتان شروع کنید و بگویید چقدر از مجلس دریافت میکنید و آن را در رسانه اعلام نمایید.
شریعتمداری باید بره کولبری تا دیگه حرف های صد من یه غاز نزنه
سرپست موسسه کیهان اولین بار نیست که علیه عادل فردوسی پور محبوب ترین برنامه ساز، مجری و گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی موضع گیری میکند .اگر فردوسی پور جرمی مرتکب شده است این همه دستگاههای نظارتی و انتظامی اداری وجود دارد چرا باید کیهان دامن عادل را بیلاید . ایا نبایدجلوی سرکشی کیهان گرفته شود
محل رای گیری مجلس و خبرگان را جدا کنید تا مشارکت افزایش یابد وگرنه آنهایی که مایل نیستند در انتخابات خبرگان شرکت کنند برای مجلس نمی آیند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
آنهایی که میل به شرکت در انتخابات خبرگان نیستند مایل به شرکت در هیچ انتخابات دیگری هم نیستند
البته اقلیت کوچکی که در انتخابات شرکت می کنند در هر دو انتخابات رای می‌دهند
ای مردم از فرزند آوری بپرهیزید که عذابیست علیم
انتقاد کیهان کاملا وارد بود. همین رشیدی پور و فردوسی در بدبختی مردم موثرند
این روزنامه کیهان آدم را یاد دادگاه های تفتیش عقاید می اندازد. این سردبیرش نمیخواهد بازنشسته شود و برود برای خود تقاضای مغفرت الهی کند
(حمله کیهان به رشیدپور به خاطر آوردن نام عادل فردوسی پور ) .من هم موافقم زشید پور با جوک گفتن در سلام صبح بخیر مطرح شد و الآن خود را کارشناس معرفی میکند با خنده های عوام فریبش .
(پاسخ قاطع روحانی به پیشنهاد رقص با ترامپ!) همین الآن فریدون در حال رقص تانگو هست اما بروز نمیدهد .
(تلاش مطهری برای اعلام وصول استیضاح وزیر کشور) من خودم شخصا این دولت را به رسمیت نمیشناسم . اما کی خود مطهری را استیضاح میکند با افکار ویژه خودش؟؟؟ =
گفته که مذهبی ها نمیرقصند. ولی علم پزشکی ثابت کرده رقص برای سلامتی بسیار مفید است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
احتمالا منظورش خشکه مذهبی ها بوده که نان از راه مذهب می‌خورند
چند سال پیش یکبار یک نفر میخواست پشت در خانه مان شوهر من را فقط به علت اینکه روزنامه کیهان دستش بود کتک بزند‌ کامنتهای برخی طرفداران متعصب اصلاحات را که می خوانم یاد آن شخص می افتم.
ممنوعیت چلوکباب برگ توسط آقای عبدالرضا هاشم‌زایی گویای این است که مسئولین به جای ساده زیستی و همنوایی با مردم چگونه مشکلات کشور را حل میکنند! و چقدر سطحی و بی مطالعه تصمیم میگیرند .
اگر عادل فردوسی پور متخلف بود شماها همگی جنایت کار هستین! یعنی اگر تو این مملکت کسی درست کار کرد و شفاف سازی و اطلاع رسانی درست کرد از نظر آقای کیهان خلاف کار و مجرم است؟؟؟
خداوند مردم ایران را از شر گفتار و پندار و کردار حسین شریعتمداری و امثالهم در امان‌ بدارد
امین یا رب العالمین
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار