بازدید 6419
۱

حسن یزدانی به المپیک می‌رسد؟

کد خبر: ۹۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 22 December 2019

پزشک معالج حسن یزدانی تاکید کرد با تلاش کادر پزشکی این قهرمان کشتی ایران با بهترین شرایط به المپیک خواهد رسید.

به گزارش تابناک، دکتر سهراب کیهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حسن یزدانی فردا دوشنبه جراحی خواهد شد، اظهار داشت: مصدومیت یزدانی از ناحیه مینیسک خارجی است که پس از جراحی می‌تواند بعد از یک هفته تمرینات بالا تنه خود را شروع کند.

وی در تشریح روند درمانی یزدانی گفت: طبق برنامه‌های درمانی یزدانی می‌تواند سه هفته بعد از عمل جراحی نیز تمرینات پایین تنه را استارت بزند و سپس با گذشت ۶ هفته از جراحی به تمرینات کشتی برسد.

دکتر کیهانی با تاکید بر اینکه این قهرمان کشتی قطعا به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، گفت: در این خصوص جای هیچ تردیدی نیست و با توجه به زمان باقیمانده تا المپیک و همچنین تلاش تیم پزشکی، یزدانی می‌تواند در المپیک کشتی بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه رباط صلیبی وی سالم است و مصدومیت خاصی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا او با تلاش و درمان لازم هر چه زودتر به شرایط تمرین برسد.

دکتر سهراب کیهانی در پایان گفت: حسن یزدانی یکی از امید‌های مدال طلای کاروان ورزش ایران در المپیک است و تیم پزشکی تمام تلاش خود را خواهد کرد که خواسته مردم را محقق کند و این قهرمان خوب کشورمان با بهترین شرایط در المپیک شرکت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوب نرسد. اینکه ما گشنه ایم مهم تر است یا اینکه فلانی به المپیک نرسد؟ یا استراماچونی برنگردد یا ...؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان