بازدید 8968
۴

ترامپ: نانسی یک دیوانه است!

ترامپ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور را یک دیوانه توصیف کرده و مدعی شد که دموکرات‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 22 December 2019

ترامپ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور را یک دیوانه توصیف کرده و مدعی شد که دموکرات‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران از شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با این ادعا که اگر کسی استیضاح شود هیچ جرمی مرتکب نشده است نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور را که برای استیضاح ترامپ تلاش کرده یک دیوانه توصیف کرده و مدعی شد که دموکرات‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.

ترامپ مدعی شد: «هیچ جرمی صورت نگرفته است. هیچ اقدامی صورت نگرفته است. اگر شما استیضاح شوید هم مرتکب جرمی نشده اید. هیچ استیضاحی وجود ندارد. جهان در حال تماشای ما است.»

وی افزود: «نانسی یک دیوانه است. او نمی‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. آن‌ها دوست دارند که قانون اساسی را نقض کنند. آن‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.»

ترامپ گفت: «من و از کسانی که در کنگره که این هفته از من دفاع کردند، تشکر میکنم. ما حتی شاهد حمایت برخی از دموکرات‌ها هم بودیم. آن‌ها افراد بزرگی هستند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دیوانه چو دیوانه ببیند ؛ خوشش آید
دراذهان مردم ايران اينطور القا شده كه امريكا خالق شايسته سالارى ورقابت ازادانه افراد درصحنه هاى مختلف جامعه است از نسبت هاىى كه اقاى ترامب به رئيس مجلس ويا ايشان وديگران مطرح درامريكا وجهان به اقاى ترامپ ميدهند ثابت ميشود پيش فرض شايسته سالارى وازادى رقابت درامريكا دروغ است
به نظرم کاپ طلایی خود شیفتگی را باید به ترامپ بدهند
ترامپ فکر میکنه خودش خیلی عاقل هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل