بازدید 12424

معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

کد خبر: ۹۴۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 21 December 2019

پس از یک دهه فعالیت سایت ایران استخدام در زمینه انتشار اخبار و آگهی استخدام ، کاریابی اینترنتی ایران استخدام با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.

کاریابی ایران استخدام با هدف ایجاد ارتباط  مناسب و مفید میان کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور راه اندازی شده  است و استفاده از خدمات کاریابی مجازی ایران استخدام برای کارجویان رایگان بوده و ارائه این خدمات قبل و یا بعد از گماردن به کار، هیچ‌گونه هزینه‌ای برای کارجویان ندارد.

معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

امکان ثبت نام در کاریابی مجازی ایران استخدام به صورت رایگان برای تمامی کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور به صورت رایگان وجود دارد.
با عضویت در کاریابی اینترنتی ایران استخدام، امکان دسترسی کارفرمایان و شرکت‌های معتبر به رزومه کارجویانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم می‌شود.
و از طرف دیگر کارفرمایان گرامی در سراسر کشور قادر خواهند بود تا با اعلام فرصتهای شغلی مجموعه خود در سامانه ایران استخدام، از کارجویان مورد نظر دعوت به همکاری نمایند.

یافتن شغل خوب برای کارجویان و یافتن نیروی کار متخصص برای کارفرمایان یکی از دغدغه های مهم می باشد. در این بین دسترسی به بهترین ابزارها و امکاناتی که بتوانند بهترین کارایی را جهت جذب نیروهای مورد نیاز کارفرمایان فراهم نمایند، مهمترین نقش را ایفا میکند.

در گذشته افراد جویای کار به منظور یافتن شغل مورد نیاز خود، صفحات نیازمندی روزنامه ها و مجلات مختلف را ورق میزدند، که با توجه به متمرکز نبودن و سختی و کندی جستجوی شغل و بالا رفتن هزینه ها، این کار شاید روزها و هفته ها به طول می انجامید و ممکن بود درنهایت نتیجه ای هم حاصل نشود.

اما امروزه کیفیت و سرعت انجام بسیاری از کارها با توجه به گسترش خدماتی که در بستر اینترنت طراحی و ارائه میشوند و دسترسی آسان همگان به گوشی و لپ تاپ، به نسبت روش های سنتی و قدیمی انجام آنها، به مراتب بالاتر رفته است.

کاریابی مجازی ایران استخدام Www.IranEstekhdam.IR از بزرگترین خدمات دهنگان حوزه کاریابی اینترنی برای کارفرمایان و کارجویان سراسر کشور است.

برخی از مزایای متمایز خدمات سایت ایران استخدام:

  • فعالیت‌های سایت ایران استخدام با اخذ مجوزهای قانونی از سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.
  • ایران استخدام دارای اپلیکیشن استخدام (مخصوص گوشی همراه) و همچنین نرم افزار مخصوص کامپیوتر به صورت اختصاصی و رایگان جهت دریافت آگهی های استخدامی با بیش از 200 هزار نصب فعال می باشد.
  • خدمات بخش کاریابی ایران استخدام برای تمامی کارجویان سراسر کشور ربه صورت رایگان ارائه میگردد.
  • ایران استخدام با دریافت مجوز رسمی از وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی بستر امن و مفیدی را برای درج و مشاهده رزومه های کارجویان سراسر کشور توسط کارفرمایان گرامی فراهم نموده است.
  • علاوه بر خدمات مربوط به کاریابی ایران استخدام و دسترسی به بانک رزومه های کارجویان برای کارفرمایان معتبر، کارفرمان گرامی قادر خواهند بود تا با استفاده از خدمات بخش انشار آگهی در سایت ایران استخدام، اقدام به انتشار فرصت های شغلی خود از طریق آگهی استخدامی نیز نماید.

*با توجه به امکانات سایت ایران استخدام و استقبال بالای کارجویان سراسر کشور از خدمات این سایت، درج آگهی استخدام در سایت ایران استخدام به صورت تضمینی خواهد بود.
* ایران استخدام مفتخر به جلب اعتماد کارفرمایان شرکت‌ها و مؤسسات مهم و برتر ایران، طی یک دهه از فعالیت خود می‌باشد؛ پشتیبانان تلفنی سایت ایران استخدام مشاور کارفرمایان گرامی سراسر کشور  جهت جذب نیرو کار مفید و متخصص هستند، برای مشاوره رایگان جهت جذب نیروی کار خود به سایت ایران استخدام مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن 02191300013 تماس حاصل کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل