بازدید 7219
۱

هشدار پلیس به زنان جوان درباره موبایل قاپ‌ها

کد خبر: ۹۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 21 December 2019

متهمان از زنان جوانی که در حال مکالمه تلفنی بودند، گوشی‌های شان را سرقت می‌کردند.

به گزارش تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در یک ماه اخیر، خبر داد و گفت: متهمان از زنان جوان که در حال مکالمه تلفنی بودند، سرقت می‌کردند.

سرهنگ "جهان شاه تیموری"، گفت: مامورن انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری با صحنه درگیری تعدادی از شهروندان برخورد کردند و برای بررسی موضوع به صحنه درگیری نزدیک شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با حضور ماموران، ۲ فرد که سلاح سرد در دستشان بود، به طرف ماموران حمله ور شدند که با کنترل و مدیریت صحنه درگیری، هر ۲ فرد دستگیر و خلع سلاح شدند.

وی با اشاره به اینکه خانم جوانی حدود ۳۰ ساله به واحد گشت مراجعه کرد، گفت: این فرد مدعی بود که با تلفن همراهم در حال مکالمه بودم که ترک نشین موتورسیکلت از آن پیاده شد و به سمتم حرکت کرد و دریک لحظه موبایلم را دزدید و سوار بر موتورسیکلت شد که با کمک خواستن از شهروندان، موتورسواران که قصد متواری شدن از صحنه سرقت را داشتند تعادل شان را از دست دادند و به زمین برخورد کردند و با کمک مردم هر دو موتورسوار را دستگیر کردیم.

تیموری با بیان اینکه گوشی مال باخته در بازرسی از متهمان کشف شد، عنوان کرد: هر ۲ موبایل قاپ به کلانتری منتقل شدند و به جرم خود اعتراف و اظهار کردند در یک ماه اخیر ۲۰ فقره موبایل با همکاری یکدیگر سرقت کرده ایم.

کلانتر محله نبرد گفت: متهمان در ادامه اظهار داشتند با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، خانم‌های جوانی را که در حال مکالمه بودند، انتخاب می‌کردیم و در یک لحظه از غفلت آن‌ها استفاده و گوشی شان را سرقت می‌کردیم و به سرعت از محل متواری می‌شدیم.

این مقام پلیسی تصریح کرد: تاکنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی شدند و هر ۲ متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
دزدان و زورگیران با امنیت کامل و بدون حضور موثر پلیس و با اطمینان از اینکه پس از دزدی هم هیچ کسی با آنها کاری ندارد روز به روز ناامنی را در جامعه زیادتر می کنند اصولا نهادهایی چون کلانتری ، پلیس آگاهی و دادسراها فقط برای شکایت کردن و پول گرفتن از مردم بابت پرونده شکایت وجود دارند اما در عمل هیچ تلاشی برای پیش گیری از جرم نمی کنند همه سارقان و زورگیران وقتی تصادفا گیر می افتند سابقه دار هستند و نشان می دهد این افراد اصولا زندانی هم نمی شوند.فقط سری به کلانتری ها و دادسراها و پلیس آگاه بزنید تا به اوج ناکارآمدی پلیس و دادسراها پی ببرید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان