بازدید 62340
هزار و هشتصد و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دستور رهبر انقلاب برای رفع مشکل اهواز / روایت هاشمی طبا از روزی که مجلسی‌ها به احمدی‌نژاد خندیدند / سرلیستی قالیباف جدی مطرح است / توصیه‌های سردار نقدی به زوج‌های جوان / بزرگترین دغدغه شورای ائتلاف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کنعانی مقدم: گام پنجم تیر خلاص برجام خواهد بود / انتقاد حکیمی پور از بیانیه ۷۷ اصلاح‌طلب / مژده سخنگوی سپاه در مورد اقتصاد کشور و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 20 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روایت هاشمی طبا از روزی که مجلسی‌ها به احمدی‌نژاد خندیدند
 
عضو هیات موسس حزب کارگزاران از عدم تحقق برنامه‌های پنج ساله انتقاد کرد و گفت: آقای احمدی نژاد که برنامه پنج ساله را خمیر کرد و مجلسی‌ها هم خندیدند و گفتند، عجب خمیرکنی است. سیدمصطفی هاشمی طبا که از اعضای هیات موسس حزب کارگزاران است و سال ۹۶ در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بود، با بیان اینکه دغدغه من حفظ ایران است، خاطرنشان کرد: چرا باید شهری مثل آبادان با یک بارندگی زیر آب برود؟ آیا ما نمی‌توانستیم در این مدت چاره‌ای بیندیشیم؛ بنابراین دولت‌ها به فکر بهبود زیستگاه ما نبودند و به حفظ زیستگاه بی‌توجهی شده و ما در این چهل سال انواع و اقسام روسای جمهور را دیده و آزمایش کرده‌ایم، اما می‌بینید که فقط ۱۵ درصد از برنامه‌های پنج‌ساله ما تحقق یافته است.
عضو هیات موسس حزب کارگزاران گفت: آقای احمدی نژاد که برنامه پنج ساله را خمیر کرد و مجلسی‌ها هم خندیدند و گفتند عجب خمیرکنی است؛ از این روی، معتقدم هر کسی بیاید فرقی ندارد، چون ما در سیاست‌های کلی کشور راه درست را انتخاب نکردیم.
 
مرعشی اعلام خطر کرد!

سخنگوی حزب کارگزاران می‌گوید: اصلا مساله اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست، الان هر کس که جزو نیرو‌های ارزشی وفادار به مجموعه نظام و سیاست‌ها نباشد، نمی‌تواند در عرصه انتخابات خیلی نقش آفرینی کند؛ چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا. حسین مرعشی، عضو شاخص حزب کارگزاران در بخشی از گفت‌وگوی خود در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین به انتقاد از طرح سرا پرداخت و گفت: «طرح سرا و بقیه طرح‌ها مثل گریه کردن سر قبری است که در آن جنازه‌ای وجود ندارد.» وی درباره ایده رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان هم می‌گوید: «اصلا شورای نگهبان تصمیم گیر نیست. شورای نگهبان مجری سیاست‌هاست.»
 
دستور رهبر انقلاب برای رفع مشکل اهواز

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.
 
سرلیستی قالیباف به طور جدی مطرح است

حسینی درمورد سرلیستی قالیباف و حضور موثرش در مجلس گفت: با توجه به تجربه آقای قالیباف در نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری تهران که تهرانی‌ها حالا بهتر متوجه خدمات ایشان می‌شوند، او به عنوان یک نیروی مجرب و کارآمد می‌تواند در مجلس حضور موثر داشته باشد، البته تاکنون لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تهیه و سرلیستی ایشان هم نهایی نشده است، اما احتمال این موضوع بجد مطرح است.
 
کنعانی مقدم: گام پنجم تیر خلاص برجام خواهد بود

تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: گام پنجم کاهش تعهدات هسته‌ای تیر خلاصی به برجام خواهد زد. حسین کنعانی مقدم تحلیلگر مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با مهر، درباره تهدید‌های مکرر اروپایی‌ها علیه ایران در موضوع فعال کردن مکانیسم ماشه، اظهار داشت: سیاست‌هایی که اروپایی‌ها اتخاذ می‌کنند، خارج از سیاست‌های آمریکا نیست. وی ادامه داد: آن‌ها بنا  بر این دارند که از اهرم مکانیزم ماشه علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و موضوع را به شورای امنیت سازمان ملل متحد بازگردانند و قطعنامه ۲۲۳۱ را زیر سوال ببرند. هدف آن‌ها از این کار این است که هم بتوانند فشار‌ها را علیه ایران افزایش دهند و هم اینکه به طوری هم راستا با سیاست‌های آمریکا حرکت کنند که کشورمان از برجام خارج نشود. تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به نظر می‌رسد در حال حاضر برجام بر خلاف برآورد‌های اولیه که ما تصور می‌کردیم یک بازی برد ـ برد است، تبدیل به یک بازی باخت ـ برد شده؛ به این معنا که باخت برای ایران است و برد برای دیگر طرف‌های توافق هسته‌ای حاصل شده است؛ بنابراین آن‌ها سعی می‌کنند از این اهرم علیه جمهوری اسلامی بیشتر استفاده کنند تا بتوانند پرونده کشورمان را به شورای امنیت برده و در کنار آن، روسیه و چین چاره‌ای جز تبعیت از سیاست‌های آن‌ها نداشته باشند. مگر اینکه ایران بخواهد کوتاه بیاید و برجام‌های دیگری را بپذیرد.
 
انتقاد حکیمی پور از بیانیه ۷۷ اصلاح‌طلب

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: اینکه عده‌ای دور هم جمع شوند و بیانیه بدهند، کنش سیاسی لوْث می‌شود. این‌گونه موضع‌گیری‌ها، متعلق به دوره ماقبل نهادهای مدنی است. احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملّت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانیه ساختارشکنانه ۷۷ اصلاح‌طلب در جریان ناآرامی‌های پس از مدیریت مصرف سوخت، گفت: انتشار این بیانیه در آن مقطع، مقداری عجولانه بود و باید بعد از معلوم‌ شدن ابعاد مختلف ماجرا، موضع‌گیری انجام می‌شد. وی با انتقاد از این نحوه بیانیه دادن گفت: کنش‌گران سیاسی اصلاح‌طلب باید کنش خود را در چهارچوب هنجارهای حقوقی و قانونی تعریف کنند. بنده کار فردی و طوماری را یک کنش سیاسی نمی‌دانم. حکیمی‌پور با بیان اینکه بهتر است افراد امضاکننده این بیانیه در قالب تشکل‌های رسمی و قانونی حرف‌شان را بزنند تا بتوانند از موضع خود دفاع کنند، گفت: این بیانیه، بیانیه فردی است و نمی‌شود آن را موضع اصلاح‌طلبان به‌حساب آورد، چرا که بیانیه اصلاح‌طلبان در قالب بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که همه امضا کردند، منتشر شد.
 
توصیه‌های سردار نقدی به زوج‌های جوان

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از جوسازی، جنگ روانی و انحرافاتی که دشمنان در فضا‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای بر هم زدن خانواده‌ها ترویج می‌دهند، پرهیز کنید و به خداوند و نماز پناه آورید. سردار محمدرضا نقدی شب گذشته (۲۸ آذر) در مراسم ازدواج ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، اظهار کرد: خداوند در قرآن وعده می‌دهد که با ازدواج فقیر غنی می‌شود و باید به این ایمان داشت که در عمل به وعده‌ها هیچ کس خوش قول‌تر از خداوند نیست. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سن جوانی که شور و نشاط دارید ازدواج کنید و زود فرزند بیاورید، گفت: پیامبر می‌فرمایند مردی که برای امرار و معاش خانواده اش زحمت می‌کشد و روزی کسب می‌کند مانند مجاهد در راه خدا و یک رزمنده است. نقدی با بیان اینکه در فراز و نشیب‌های زندگی دست یکدیگر را بگیرید و صبر داشته باشید، عنوان کرد: از جوسازی، جنگ روانی و انحرافاتی که دشمنان در فضا‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای بر هم زدن خانواده‌ها ترویج می‌دهند از آن‌ها پرهیز کنید و به خداوند و نماز پناه آورید.
 
تکذیب شایعه شهادت سردار فضلی

یک منبع آگاه اخبار منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خصوص شهادت سردار علی فضلی را تکذیب کرد. یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، اخبار منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خصوص شهادت سردار سرتیپ پاسدار جانباز حاج علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین را تکذیب کرد. به گفته وی، حال سردار فضلی خوب و در حال طی مراحل درمان قرار دارند.
 
مژده سخنگوی سپاه در مورد اقتصاد کشور

سردار رمضان شریف گفت: منکر نارسایی‌های اقتصادی در کشور نیستیم، اما این نارسایی‌ها به فرصت تبدیل خواهیم کرد و از این بابت نگران نیستیم. در گام دوم انقلاب، چنان اقتصاد پایداری در کشور حاکم خواهد شد که در باور نمی‌گنجد.
 
دلیل لغو استیضاح زنگنه و رحمانی فضلی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر کشور و وزیر نفت در مجلس اظهار داشت: اصلاح یکباره قیمت بنزین و نارضایتی‌های مردم موجب شده بود که نمایندگان مجلس طرح استیضاح دو وزیر را مطرح کنند، اما در یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی، امضای خود را پس گرفتند. اسدالله عباسی با تأکید بر در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی تصریح کرد: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود، با توجه به انتخابات پیش روی و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح دو وزیر نیز در این راستا بود.
 
بزرگترین دغدغه شورای ائتلاف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در بخشی از گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره آخرین تلاش‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای وحدت بین اصولگرایان گفت: در شورای ائتلاف، بحث بر سر ائتلاف حداکثری هم‌چنان ادامه دارد و خبر‌هایی که دوستان داده‌اند، دو نشست با اعضای جبهه پایداری ـ که هر کدام سه ساعت بوده است ـ داشته‌ و گفته‌اند که به یکدیگر نزدیک شده‌ایم، اما هنوز خبر نهایی که از اینکه جبهه پایداری به ائتلاف پیوسته باشد، نیست. وی افزود: امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و آن‌ها هم به ائتلاف بپیوندند و حتی اگر دیگرانی هم باقی مانده‌اند به جمع ائتلاف اضافه شوند و ما شاهد لیست واحد باشیم. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هم‌چنین تاکید کرد، هم‌چنان بزرگترین دغدغه شورای ائتلاف، جبهه پایداری است.این چهره سیاسی اصولگرا درباره سهم‌خواهی در میان گروه‌های اصولگرا هم گفت: انتخاب افراد بر اساس ملاک‌ها خواهد بود، نه بر اساس سهم‌خواهی احزاب. همه متعهدند که سهم‌خواهی نکنند.
 

مردم آمریکا اگر واقعاً حضرت مسیح را قبول دارند، باید دست رد به سینه ترامپ بزنند


آیة الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به فشارها به شیخ ابراهیم زکزاکی، برای سلامتی رهبر شیعیان نیجریه دعا کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر مفتح، وی را منادی وحدت حوزه و دانشگاه دانست و گفت: برای مقام ایشان در پیشگاه خدا علو بالاتری را مسالت می‌کنیم. امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) گفت: مردم آمریکا اگر واقعاً حضرت مسیح را قبول دارند باید دست رد به سینه حاکم نالایق آمریکا بزنند. مردم آمریکا بدانند اگر این نالایق و جاهل رأی بیاورد، در تمام خون‌هایی که می‌ریزد شریک خواهند بود.

قالیباف: جریان اصلاح‌طلب استارت استعفای روحانی را زده است


محمدباقر قالیباف ضمن انتقاد از متوقف کردن کشور توسط دولت با بهانه های مختلف، یادآور شد: وضعیت فعلی کشور به دلیل بی ثباتی اقتصادی است و دولتی ها برای هر اقدامی منتظر موضوع اینستکس و FATF و امثال آن هستند. قالیباف با تاکید بر بی عملی و بدعملی دولت خاطرنشان کرد: برخی برای تشدید اختلافات در سطوح مختلف نظام کار می‌کنند. وی با اشاره به برخی زمزمه های مشکوک پیرامون استعفای رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان‌ به صورت صریح فرمودند کسی که حرف از استعفای رئیس دولت بزند در پازل دشمن حرکت می‌کند؛ اما جریان اصلاح‌طلب استارت استعفای رئیس‌جمهور را زده است و قطعا طرح چنین مساله ای اتفاقی نیست. قالیباف با اشاره به تحرک خوبی که امروز در قوه قضائیه شکل گرفته است، تصریح کرد: امروز متاسفانه ضعف عملکرد در حوزه مجلس و دولت به حساب نظام و ناکارآمدی دین در حوزه اجتماعی گذاشته می‌شود تا مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنند. وی در جمع بندی این بخش از سخنان خود با طرح این پرسش که وظیفه ما در این شرایط چیست، گفت: بدون شک ما نیازمند یک‌ خیزش ملی و مردمی برای نجات کشور از بی عملی و اجرای تصمیمات غلط به روش‌های غلط هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی: ۷۴ درصد بودجه کشور متعلق به شرکت‌های دولتی زیان‌ده است


غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ما نگران سال ۹۹ هستیم، عنوان کرد: چشم‌انداز مثبتی را نمی‌بینیم و بودجه‌ای که به مجلس ارائه شده، نگرانی را چند برابر می‌کند. ۷۴ درصد بودجه‌ کشور متعلق به شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی بوده، در حالی که درصد بالایی از آنها سال‌هاست زیان می‌دهند. دست ما از دولت کوتاه است، امیدواریم مجلس به این پیشنهادها در خصوص بودجه توجه کند و تغییرات مثبتی در بودجه‌ کشور به وجود آورد.

مطهری: معلوم نیست در انتخابات با چه جریان سیاسی همراه شوم


نماینده مردم در تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعدا معلوم می شود در انتخابات مجلس شورای اسلامی با چه جریان سیاسی همراه می شوم. علی مطهری در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که در انتخابات مجلس با چه جریان سیاسی همراه خواهید بود، اظهار کرد: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و باید جلوتر برویم تا بعدا معلوم شود.  من با همه دوست هستم و مشکلی ندارم. وی همچنین در پاسخ این پرسش که آیا صلاحیت شما در هیات های اجرایی تایید شده است، گفت: بله تایید شده است.

ادعای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: برخی اصولگرایان با پرونده فساد مالی تایید صلاحیت شدند


رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در واکنش به ردصلاحیت تعدادی از اصلاح‌طلبان در سراسر کشور از سوی هیات‌های اجرایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات (شامل سی حزب اصلاح‌طلب) در نشست فوق‌العاده‌ای، ردصلاحیت‌های صورت گرفته در فرمانداری‌ها و هیات‌های اجرایی را مورد بررسی قرار داد و با انتقاد از وزارت کشور، خواستار تصحیح این روند شد. مصطفی کواکبیان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در گفت‌وگویی، با اشاره به ردصلاحیت برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب مدعی شد: براساس اطلاع ما برخی چهره‌های شاخص منسوب به  جریان اصولگرایان که حتی دارای پرونده‌های اقتصادی و متهم به فساد مالی هستند از سوی هیات‌های اجرایی تایید شده‌اند اما تعدادی از نمایندگان فعلی اصلاح‌طلب متاسفانه رد صلاحیت شده‌اند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۶۶
آقای هاشمی طبا الان شیش سال احمدی نزاد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
آقای هاشمب طبا عضو کارگزاران است که هشت سال هاشمی و چهار سال اول خاتمی همه امور اقتصادی را در دست داشتند.
دولت امید نیز بیش از هر دولتی به کارگزاران و هاشمی نزدیک است.
خب چرا کار نکردید؟
احمدی نژاد خارج از گردونه قدرت بود و مجلس هم بیشترین استیظاح بعد از انقلاب را از دولت او داشت.
همه از هاشمی تا لاریجانی و اصلاح طلبها و... مخالفش بودن
اما خوب کار کرد
خوب پول درآورد
خوبم خرج کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
میگن شکم سیر میشه ولی چشم سیر نمیشه !! شما چشماتون سیر نمیشه دیگه
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مطهری: معلوم نیست در انتخابات با چه جریان سیاسی همراه شوم!!!هههخخخ

صبر کن ببین باد به کدوم جهت میوزه، به همون سمت!!!هههخخخ
۱ اصفهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مردم تهران چهارسال پیش 30 (سلفی با موگرینی بگیر) را روانه مجلس کردند از محمدرضا عارف سرلیست امیدیها که فقط و فقط بقصد رییس مجلس شدن اومد و چون نتونست به هدفش برسه هفته پیش کاندید نشد تا فاطمه حسینی آقازاده جناب آقای صفدر حسینی که دقیقا زمانیکه حقوقهای نجومی ایشان برملا شد از جانب جناب نوبخت سرمایه نظام نامیده شدند
30نماینده تعداد کمی نیست و تهرانیها باید پاسخگوی اقداماتشان باشند
به امید روزی که پایتخت از تهران به اصفهان یا مشهد منتقل شود تا دیگر شاهد این اتفاقات خسارت بار به کشور نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
معلوم نیست که چرا مراسم استقبال از رحانی درجایی برگزار شد که شبیه سالن فوتسال یا والیباله حتی اگر باران هم درحال باریدن بود میتوانست شکیل تر صورت بگیرد ایا اگر ترامپ هم بود اینچنین برایش مراسم استقبال و سان دیدن برپا میکردند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
منظور هاشمی طبا این است که احمدی نژاد با نابود کردن برنامه ۵ ساله و خندیدن نمایندگان به اینکار
روش غلطی را جا انداختند
و اصولا روسای جمهور در کشور کاره ای نبوده اند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
امان از ترسوها که بدجور از قالیباف گرخیدن و میدونن که وضعیت دهشتناک و اسفناک کنونی دولت ، بهترین موقعیت را برای رییس مجلس شدن قالیباف فراهم کرده
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خان‌محمد علی . خیلی دوست دارم نگاه سیاسی خود و طرفداری خودت را از قالیباف برای کاربران شرح دهی که واقعا شماها با اکردن چنین افرادی به بهانه عدالت و کارکرد در جاده و پل و راه ووو ‌ ابا واقعا دعدعه شناها همین‌مواردی هست هستید یا نه ؟ دنبال مطالبات درون حزبی و ناگفته های حودتان که ۹۰ درصد ان برنامه ها برای بیرون از مرزهای کشور هست میگردید ؟ من این سخنم را اینجوری تکمیل کنم که بعد از اتفاقات اخیر و دو سال پیش به این تحلیل سیاسیون اصولگرا در قدرت به این نتیجه رسیدم که به چیزی که فکر نمیکنید اقتصاد مردم هست . به موارد مذهبی فکر میکنند درصورتی انقلاب در کشوری اتفاق افتاد که مردم‌مسلمان بودند . آیا اشتباه میکنم ؟
ناشناس
| Australia |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
( ما گلهای خندانیم.....)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
اقای هاشمی طبا ظاهرا هنوزهم مثل ایام انتخابات دلت برای
رییس جمهور شدن روحانی غنج می رود این مملکت در طی 24 سال به دست همجناحی های خودت از هاشمی گرفته تا خاتمی و روحانی اداره شده احمدی نژاد فقط 8 سال بود اگر محیط زیستی از بین رفته در ان ایام بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
اینجا تابناک است
.... تر و خشک باهم می سوزه
ممگنه خیلی افراد بخواهند و بتوانند خدمت کنند و شایستگی هایشان را هم نشان داده باشند اما خرابکاری خیلی های دیگر باعث شده مردم به آنها هم اعتماد نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
برنامه الان شبکه خبر در باره برکناری بنی صدر است و در حالی که روحانی ژاپن است و شاید میترسدند روحانی هتمایل به مذاکره کند
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
جناب ناشناس منظورتون مفهوم نیست.اما اگر منظورتان عدم توجه به اقتصاد کشور ومردم فرودست جامعه از سوی اصولگرایان است واقعا بی انصافی است.
آیا ساختن اتوبان وپل و پارک در جای جای تهران وکاهش حداقلی توسعه ورفاه بین شمال وجنوب شهر ویا ساختن هزاران مسکن مهر برای مردم کم در آمد در جهت افزایش رفاه وتوسعه پایدار کشور نبوده است؟
البته منکر اشتباهات وخطاهای آنان نبوده ونیستم. اما از قدیم گفته اند دیکته نوشته نشده غلط ندارد
هاشمی طبا گفتند. چرا باید آبادان و اهواز با یک بارندگی زیر فاضلاب باشد . جواب ؟ برای اینکه مسولین صبح که بیدار میشوند دغدغه مشکل مردم ایران را ندارند . اصلا وقت پیدا نمیکنند که فکر کنند چون سرگرم توییت در فضای مجازی هستند . شنا فکر کن وقتی روز و شب دغدغه یک کشوری نجات ده کشور دیگر جهان باشد آیا فرصت دارد به مردم خودش فکر کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
آخرش آب و روغن قاطی کردی. نگو نجات یه کشور دیگه. چه برسه به ده کشور دیگه. ما اگه آمریکا و عواملشو از کشورای همسایه دور کنیم، این فقط نجات اونا نیست، بلکه نجات خودمونه. آره ما یه سری مسئول داریم که به فکر مردم نیستن، ولی چنین خدشه ای به مدافعان درون مرزی و فرامرزی این مملکت که مخلصانه جونشونو فدا میکنن نمی چسبه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
آقای فرانسه! از دیشب اومدی تابناک ول کن هم نیستی. طبق کامنتات احتمالا شصت سالیت باشه و توی فرانسه مشغول ریختن اشک تمساح هستی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
من همم همسن شماها هستم . انهای که ۶۰ ساله هستند پای ماهواره و رادیو و تلگرام و شب یلدا پای سفره آجیل نشستند . منطورم را متوجه نشدی ؟ منطورم این هست که خود شما اگر تا ساعت ۱۲ شب عیر از سایت تابناک اگر ده سایت دیگر نظر دههی یا مطالعه کنی . آیا فرصت میکنی حتی سرکشی کنی ؟ آیا نگاه و نظر در ده سایت برای شما هزینه ایجاد نمیکند ؟ آیا اگر در ده سایت بررسی اخبار داشته باشید آیا فرصت میکنید به مسایل شخصی حتی مسواک و اتو کشیدن لباس و موارد شخصی برسید . اصلا فرصت داری چای بخوری . شما نگاه به اخبار کشور بیندازید صبح که بیدار میشویم مسولین دم به ساعت دارن از اندیشه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و دمکراسی و روابط خارجی غربیها در حال چالش کشیدن هستند ایا فرصت میکنند به عیب و ایراد خودشان فکر کنند . تا فرانسه و آلمان و ایتالیا تطاهرات میشود خوب هست ولی در عراق و سوریه و لبنان خوب نیست در یمن‌نلاید اعتراض شود . ولی در عربستان باید اعتراض شود ولی ایران نه . همه تین‌موارد بهم بستگی دارد . شنا بگو چرا چرا بهم ربط ندارد . اصلا وقت نمیکنند به محیط زیست در حال تخریب فکر کنند . در دوره هاشمی یک در اقتصاد و مخیط ریست حرکتی انجام شد با تهدید و فشار و شعار گفتند ایشان لیبرال هست و طرفدار سرمایه دار هست . ابا هاشمی میخواست ما ونزویلا باشیم یا ژاپن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
پرچم فرانسه
کاملا درست گفته و مسولان ما اولویتهای اصلی سان نجات ده کشوربیگانه دیگر است
و بعد خانواده و جناح و قبیله خودشان
بس
حتما باید رهبری دستور بدهد تا اقایان یک تکانی به خود بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
به قول آقای هاشمی طبا: ما گلهای خندانیم.....
این که اقتصاد ایران جز بهترین ها خواهد شد شکی نیست و مثل روز روشن است چون الان دو ضلع کشور که سیاسی و امنیت و نظامی است جز قدرت های دنیا است و تا چند دهه اینده اقتصاد ایران هم به ان دو جز می پیوندد و این بازی های داخلی که می بینید فقط نون عده ای اجر دارد می شود که سنگ اندازی می کنند در ان ولی اخرش راه به جایی نمی برند و به سمت اقتصاد پیشرفت سوق داده خواهیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خوش خیال یا بی سواد
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
داداش از نظر ملت یکم خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بعد از چهل سال هنوز الگو نداریم . یعنی نه سرمایه داری هست نه اقتصاد سوسیالیستی هم‌نیست . یه جورایی بینا بین هست . اداره صد میلیون شهروند بدون الگو خسارت بار هست آیا اصلا مقوله عدالت اقتصادی و از بین بردن فاصله طبقاتی با این تعاریف از شهروندان به خودی و عیر خودی و فتنه گر و اعتشاش گر و باغی و یاغی واقعا امکانپذیر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خواهد شد ولی نه با این مسولان !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خطاب به پرچم انگلیس
شما با سواد نمی گفتی ونزوئلا ما داریم می اییم با تورم های هزار صدی در پارسال؟
ولی همون موقع می زدیم تو دهنتون که برو چند وقت دیگر بیا و این متن من هم روی ان که برو چند سال دیگر بیا و هنوز زودت است بفهمی از این چیزها
خظاب به نظر پایین تر
یعنی تو دوست داری مردم رنگ ارامش نبینند؟
پس برو خجالت بکش که خواهان اذیت شدن مردم هستی
چرا مسئولین قبل از دستور رهبری نسبت به مسائل توجه کمتری دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
در مورد کامنت شما آدم نمی دونه منفی های برای چه هستند و مثبت ها برای چه. هم میشه منفی زد هم مثبت. نه میشه منفی زد نه مثبت. اما یک سوال دارم مشکلات دستوری حل نمی شود کما این که در این 40 سال نه تنها نشده بلکه مشکل روی مشکل تلنبار شده است.
زود ازدواج کنید و زود صاحب بچه شوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
میشه بگی این حرفها رو از خودت میگی
یا پول میگیری؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
متلک میپرونه. واقعا لازمه که برا گرم کردن تنور بحث هر کامنتی درج بشه، من سی و پنج سالمه، هم دیر ازدواج کردم و هم دیر کار گیرم اومد، ولی پسر عموهام سریع ازدواج کردن و بچه دار شدن و در همه زمینه ها از من جلو زدن. روزی دهنده خداست. بعضی فک میکنن خدا حتما باید جلوشون ظاهر شه و پول بذاره کف دستشون ولی خدا اونقد کریمه که طوری روزی میده که آدم اصلا متوجه نمیشه، چه فرد شاکر باشه، چه کافر
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
پس معلومه بسته خبری را خوب نخوندی . این بخشی از نظرات فردی مسول در همین بسته خبری هست . ۹۰ درصد نطرات بر گرفته از متن همین بسته خبری و تحلیلی سیاسیون ایران هست تازه من بیشترش را ننوشتم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
قضاوت گرانی بنزین و سپس اعتراض قشر محروم جامعه . واقعا جمع کردن این تناقصات و پادوکس های دل بهم زن با هم قابل جمع نیست . اداره کشور را با علم و تجربه اداره کنید و دیت از این شعارها بردارید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
جواب اعتراصات همین فرزندان اب و خاک بودند بعد سرنوشت آن فرزندان بیکار چگونه بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مشکلی هم بود با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
و بعد به تعداد مفلوکین کودک سر چهار راه ها
و مواد فروشان
و قاتلان و دزدان و اراذل و فواحش و معتادان
اضافه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
منظور ایشان کسانی هستند که دولت به آنها مواجب می دهد و مشکلی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
من زود ازدواج کردم
دارم از فقر میمیرم
صبح تا شبم سر کارم
مهندس برق هم هستم خیر سرم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
جلوی فرزند آوری را خودتان بگیرید که هیچ آینده ای ندارند
فراموش کنیم بدون بمب اتم در کار اتم بمانیم . کاری ابتر است .
مطهری:باید ببینم باد از کدام سمت می وزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
از تابناک در این زمینه کمک بگیر تجربه خوبی داره
اقای هاشمی طبا اگر کشوری را میخواهید نابود کنید کافیست ادمهای بیصلاحیت را مسئولیت بدهید و این دقیقا اتفاقی است که در کشور ما میافتد. کوچکترین تخصص و دانشی مطرح نیست و میزان فقط کیفیت شرکت در نماز جماعت و بستن چفیه میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
ا .. اوا ... جناب هاشمی طبا معدن تخصص و البته شاعر بزرگ !!
تاید علی مطهری یعنی نابودی مملکت ایبن آدم درتمامن طول نمایندگی وغصب کردن صندلی مجلس یک قرون برایژ مردم کار نکرد وفقط خودش را می خواست نشان دهد ولی به حول وقوه خدا دیگر آب بهارستان را نخواهد خورد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
یکنفر خلاف میل خودتان را هم نمیتونید تحمل کنید؟؟؟حتی یکنفر؟؟؟؟ببندید در انچنان مجلسی را
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خخ میترسید از مطهری اره؟ زیاد بله قربان نی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بگذارید چند نماینده شجاع هم در مجلس باشند . فقط نماینده بله و چشم و قربان‌گو چه فایده دارد
مردم آمریکا اگر حضرت مسیح را قبول دارند باید دست رد سر سینه ترامپ بزنند و دست این فرد خون ریز را از سر خود کوتاه کنند . سوال اساسی و سیاسی دارم . اگر ما ملت در انتخابات اشتباه کردیم دمکراسی این حق را داده که مردم اشتباه خود را در دوره بعد جبران کنند آیا مسولین کشور این اجازه جبران انتخاب را به مردم ایران‌میدهند یا نه این‌موارد فقط برای کشورهای دمکراتیک هست . الان ما چکار کنیم . چرا به نمایندگان حق استیضاح گرفته شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
ایا ما هم که مسلمان و از حصرت محمد ص و امامان معصوم ع تبعیت میکنیم
میتوانیم چنانچه اکثرا از برخی مسئولان فعلی خود ناراضی هستیم
و نحوه اداره کشور را قبول نداشته
و بدبخت و بیکار و فلکزده شدیم
برخی مسئولان خود را کنار بگذاریم؟
بدون آنکه انگ های خلاف واقع به ما ندهند ؟
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
برای چی به ترامپ رای ندهند .رونق اقتصادی جلوگیری از مهاجرت بی رویه کاهش هزینه ها دوری از جنگ سلطه بیشتر بر خاورمیانه با کمترین هزینه و.....از اقدامات ترامپه
در دوره دوم انقلاب اون چنان اقتصاد پایداری در کشور حاکم خواهد شد که در باور نمی‌گنجد

بزک نمیر بهار میاد

این اون چنان و چنان ها پدر ملت رو در اوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مثل روحانی عزیز .. کاری کرد که واقعا به یارانه احتیاج نداشته باشیم .. پاسپورت با اعتبار ... پول باارزش ... نه اینکه بخوابی صبح بیدار شی دلار بالا رفته باشه .. کارت سوخت چیه مگه مردم گدا هستن و این حرفا
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
حالا بدو و بدو بریم به تیوری قالیباف و اصولگرایان رای بدهیم که دوباره این گروه بگویند عربیها نگداشتند ودر داخل کشور دخالت میکنند و تحریم هستیم .....روز از نو روزی از نو . آلان به جای نطریه پردازی باید در ۱۴۰۰ کسانیکه کاندید میشوند به چند سوال اساسی راهکار داشته باشند . ادامه تحریم ها . روابط بانکی بین امللی . تجارت جهانی . فروش نفت . آینده عراق و سوریه و لبنان و یمن ..... آزادیهای سیاسی و حق اعتراض و احزاب و حق و حقوق مردم .فقط با شعار دهن‌پرکن مشکلات حل نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
دوره اول که کلی فرصت داشتیم و مردم اعتماد داشتند این شد وای به دوره دوم که همین اولش کاری نداشت که برای همیشه...
قالیباف با تاکید بر بی عملی و بدعملی دولت خاطرنشان کرد: برخی برای تشدید اختلافات در سطوح مختلف نظام کار می‌کنند
این جمله قالیباف میتواند بعنوان توضیح پارادوکس و تناقض در دانشگاهها تدریس شود.زدن دولت خود بنوعی تشدید اختلافات در سطوح مختلف نظام است.اگر بحث استعفای دولت مطرح میشود بخاطر همین تناقضات و عدم درک صحیح شرایط کشور بخاطر جنگ اقتصادی توسط امثال قالیباف است.مردی۴ درصدی حامی مردم ۹۶ درصدی!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
اقای قلیباف باید نظرات و شلارهای انتخابانی را در غالب حزب به مردم‌معرفی کند . اگر خارج از چهار چوب حزبی باشد فرقی با کارکرد احمدی نزاد و روحانی ندارد . یعنی مشکل جامعه و ساختار سیاسی و سیاست گذاری باید به اجماع نظر رسید . حالا این اجماع در مجلس هست . باید کاری انجام‌گیرد که مجلس در راس امور باشد . مجلس در راس کارها و سیاست گداریها نباشد نتیجه نمیدهد
علی
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
قالیباف کسی است که در زادگاه خود در طرقبه حامی ندارد، چطور می تواند که خود را با حمله به ناکارآمدی این و آن توانمند نشان دهد. او باید بپذیرد که تاریخ مصرف او تمام شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
عجب پشتکاری داره این آقای قالیباف! ول کنم نبست
این هاشمی طبا هنوز هم در فاز مناظرات انتخاباتی است که دست راست روحانی بود و فکر میکند که هنوز هم دست راست روحانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
چرا ... بیشتر شبیه دست چپ روحانی میمونه ، کاربرد دست چپ رو داره
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
کاربرد دست چپ داره رو خیلی خوب اومدی
قالیباف . امروز استارد استیضاح دولت توسط مجلس و اصلاح طلبان زده شده است . لذا ناکارمدی دولت و مجلس به پای نطام نوشته میشود . قضاوت و تفسیر با خود کاربران‌. مجلسی که نمیتواند وزیری را برکنار کند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
استارت البته
احمدی نژاد مرد بود
مَرد
این دولت با پذیرفتن برجام حتی باندازه "نفت در برابر غذا" هم نمی تواند ازین معاهده استفاده کند
تنها مانده با پذیرفتن FATF همین مقدار دور زدن تحریم را هم روی خودش ببندد.

کسی در داخل و خارج این دولت را به خاطر خودش حساب نمی کند.
اگرم حساب می کنند به خاطر عظمت ملت ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
این هایی که منفی دادن احتمالا از شرایطی که این دولت ساخته بسیار خرسند هستن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
ما هم نگفتیم ، که زن بوده !؟
فقط می دانیم پدر اقتصاد را درآورد
و ۸۶۰ میلیارد دلار پول نفت را به نابودی داد
و ۳۶۵ میلیارد دلار را گم کرده اند !؟
با دادن شعارهای محو اسرائیل و انکار هالو کاست
تحریم های ۷ گانه فلج کننده به اقتصاد کشور را باعث شد
البته با کمک دکتر جلیلی
سردار عزیز گام اول هم همین قول و قرارها بود که به مرحله عمل نرسید.متاسفانه برای گام دوم کمی خسته وکمی بیحوصله هستیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
کفش تن تاک بپوش خسته نشی
......گفتند ؟ شعار خیزش ملی و مردمی نیاز هست که از این مشکلات عبور کنیم . واقعا . از کدام خیزش؟ مردم چکار باید انجام دهند . مردم‌کاره ای هستند . آیا قدرت و ثروت و سیاست گذاری دست‌مردم هست یا نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
چه کسی این حرف را گفت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
راست میگی فیلتر شکن استفاده نکن .. بچه ها بیان بهت بگن چقدر تاثیر گذاری تو
بنام خدا
جناب آقای مهندس هاشمی طبا :
روزیکه در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدی ریاست جمهوری شعر دبستانی فرزندان ایرانیم ......رو خواندید کسی به شما نخندید.دوست عزیز و سیهنه چاک و ضربه گیر انتخابات شما و امثال تان علی الخصوص تعداد زیادی از سلبریتیهای پر مدعا مخ توده مردم دو زدید تا به دولت محبوبتان رای دهند حالا منتقد شدید و طلبکار .کمی به خودتان بیایید و از درگاه خدا استغفار کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
دکتر زیباکلام هم بود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
این حرفها که زدی چه ربطی به انتخاب مردم و این دولت داشت؟تحریمها بخاطر سیاستهای کشور هست که این دولت و اون دولت باشن هیچ فرقی در اوضاع مردم بدبخت نخواهد کرد.سعی نکنید ناکارامدی خودتون رو به رای مردم نسبت بدین.شما دنبال یک قربانی میگردین
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
تحریم ها . گرانی . بیکاری . خشونت . فاصله طبقاتی . اختلاس . رانت اعتراض . گرانی بنزین حاصل و نتیجه سیاست های کلان کشور هست . برای دلیل نظرم این هست که این موارد چرا در آلمان و زاپن و سوییس نیست ؟
خب پس مشکل حل شد بریم بعدی
آقای شریف سالی که نکوست از بهارش پیداست آلمان در عرض چهل سال از یک کشور جنگزده ویران به کشور ثروتمند قدرتمند تبدیل شد تازه تو میگی منتظر 40سال دوم بمونیم عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بزرگترین اقتصاد دانان دنیا در آلمان درس خواندند و در المان نطریات خود را به علم تبدیل کردند . آیا مسولین ایرلن حاضر هستند اقتصاد بر مبانی علمی اقتصاد در بورس . بانک . صادرات و واردات . تولید . کشاورزی و صنعت و روابط خارجی بر خارج از نطریه پردازی شخصی عمل کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
اصلا پیشرفت یعنی چه
آقای هاشمی طبا خمیرمایه کارگزاران تبعیض و اشرافیت و رانته و البته طیف شما متخصص خمیرکردن دیگرانه
اتوبوس و مینی بوس هر دو برای حمل مسافر هستند لاکن اتوبوس بزرگتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
َاَااااا تو هنوز اینجایی؟ شفا نیافتی؟
در مورد صحبتهای امام جمعه هم باید گفت اگر استیضاح ترامپ که از ابتدای روی کار امدنش قابل پیشبینی بود دلایل و اسناد متقن و کافی میداشت و میتوانست علاوه بر دموکراتها چند نفری از جمهوری خواهان را نیز راضی به استیضاح نماید قطعا موقعیت ترامپ در نزد مردم امریکا تضعیف میشد.اما به نظر میرسد با توجه به اینکه فقط دموکراتها به استیضاح او رای دادند امریکا برای کنار گذاشتن ترامپ قانع نشده و اگر تا رسیدن دور بعدی انتخابات ترامپ رسوایی جدیدی ببار نیاورد احتمال پیروزیش در انتخابات بعدی بالاتر خواهد بود.به عبارتی این استیضاح بمانند چیدن میوه نارس نتیجه عکس داده و موقعیت ترامپ را تقویت خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
استیضاح ترامپ نشان دهنده قدرت دموکراسی در آمریکا است که شخص اول آمریکا را دارند محاکمه می کنند
زندگی در ایران دار مکافات هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
تدارکاتی تمرینی قبل از ورود به جهنمه .. خدا میخاد آماده باشیم کمتر فشارربیاد
آقای هاشمی طبا ، اگر شما حرف نزنی کسی نمیگوید چرا حرف نمیزنی ، مقصود اینکه اگر حرف نزنی بهتر است ،
تنها راه نجات کشور عمل به فرامین گهر بار رهبریست ، جلوتر از رهبری حرکت کردن یه عده افراطی سم مهلکی برای کشور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
معلوم نبود اگه رهبری جلوی کودتا بر علیه دولت رو دو سال پیش به گفته ضرغامی نمیگرفتند چه بلایی سر ؟؟کشور می اوردند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بلایی نمیومد فرافکنیها تموم میشد
یادم هست قالیباف گفت که فقط 3میلیون تو حسابم است و آن روز بمن اثبات شد که او راست نمی گوید و من چطور به او رای بدهم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
الان ثابت شد روحانی همه چیز رو راست گفته اونوقت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
من باور دارم که حتی دیوار کشی خیابانها را درست گفته بود . چون در جلسات شرکت داشت . الان روحانی از مردم عبور کرده است . چون از روحانی چنین خواسته اند که شعارهای انتخابات فقط مصرف انتخاباتی دارد . ارزش کارکردی و سیاست گذاری ندارد . این‌مطلب را روحانی بمرور زمان بهش رسیده است .
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
رای دادن اشتباه است بحث به کی رای بدهیم مطرح نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
سردار خلبان دکتر شهردار موتور سوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بانک شهر مال ایشان است اونوقت فقط 3 میلیون تومان در حسابش دارند. البته بعید نیست راست گفته باشند چون مسئولین بهتر از هر کس می دانند که به دلیل تورم بالا نباید گذاشت پول تو حساب بمانه و باید با آن تجارت کنند.
حکیمی پور گفت . نامه ۷۷ نفر یک اشتباه بود است .‌در وقت نامعین و خلاف مسایل حقوقی و عجولانه بوده است . منطورش این هست که دهان را ببندید . صبر کنید تا موقع انتخابات تا بشود دوباره مردم را پای صندوق رای کشاند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
برخی فقط حفظ صندلی برایشان مهم است و بس
حال اگر بلااثر هم بودی
عیب ندارد
فقط باشیم ، همچون دکور داخل یک مجلس بی اثر
تابناک جان به هر بهونه ای شده یه خبر از قالیباف هر روز داری ...
تبلیغات هنوز زمانش شروع نشده .. بپا تخلف نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بزار دلش خوش باشه ما که رای نمی دیم خودشون ببرن و بدوزن
درود بر لشکر ۷۷ همیشه پیروز خراسان ،
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
درود بر پدران و مادران داغدار
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
البته این سایت کلا با دکتر مشکل داره
دیماه کشور ابستن حوادث زیادی خواهد بود ؟؟ لطفا افراطبون بر طبل تفرقه نکوبند ؟ این ملت زخم خودده و عصبی هستتد لطفا تر و خشک را با هم نسوزانید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مردم در صف نانوایی و مغآزه و تاکسی و خیابان بشدت عصبانی شده اند . فقط کافیست به انها ناخوداگاه پشت سرش بگویی پخ . تخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
گرانی و مشکلات اقتصادی وجوددارداما هنوززندگی ازبین نرفته.
دیدیم داعش در عراق و سوریه چه برسر مردمی که تقریبا همزبانشان بودند آورد.
ردپای گروهک کثیف الاحوازیه در حوادث خوزستان و دراین آخرین بار ماهشهر بخوبی قابل دیدن است از کلیپها و شعارهای اغتشاشگران.
مردم بایدهوشیارباشندکه درصورت قدرت گرفتن این گروهها هیچکس درامان نخواهد بودوآنچه برسرمردم عادی عراق و سوریه آمدبرسرمردم عادی و شیعه ما هم خواهند آورد.
جالبه از روزی که بحث استعفای روحانی جدی شده ، افراطیون داخلی به وحشت افتادن ؟ شما که ارزوی استفای دولت رو داشتید چه شده ؟؟ خودشون هر کس غیر لز روحانی رییس جمهور میبود کشور تبدیل به سوریه دوم شده بود ؟؟؟ البته کسی غیر از روحانی مرد معاملات پشت پرده نیست ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
با استعفای روحانی هم وضع بهتر نمیشود
چنان اقتصاد پايداري در كشور حاكم شود كه در باور نگنجد . عجب !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
کشک کلسیم فراوان دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
اب و برق و اتوبوس و مسکن مجانی !؟
چه زود دیر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیارچنبر میاد.
به همین خیال باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
به قول ناصر خسرو:
در دیاری که عقل معزول است
هرچه خواهی بگو که مقبول است
فقط درهم امارات.
تهرانی های عزیز تورو هرکی میپرستین رای بدین قالیباف برای اولین بار دربیاد مجلس دیگه پوششی نباشه
پاسخ ها
یی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
بلیط ده تومنی اتوبوس کرد هزار تومن
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
تهرانی ها بیش از هر کسی سوء مدیریت شدید قالیباف را لمس کرده اند در ضمن رای بی رای
یا این رویه مدیریت کشور تغییر میکند یا همه پشیمان خواهند شد
آقای قالیباف اگرطرفداران اصلاح طلبان پای صندوق رای حاضرشوند شمانفرچهل وپنجم هم نمیشی از من به تو نصحیت برو از دهاتهای مشهد کاندیدشویدرای میاری
یعنی تا حالا منتظر دستور بودن برای رفع مشکلات؟
در گام اول انقلاب قرار بود آب و برق را مجانی کنید ، اتوبوس را مجانی کنید مسکن بسازید برای فقرا ما را به مقام انسانیتمان برسانید.
قرار بود اونچنون رونق اقتصادی ایجاد کنید که مردم نیازی به یارانه نداشته باشن .
حالا در گام دوم قراره آنچنان اقتصاد پایداری ایجاد کنید که در باور نگنجه.
خدا خیرتون بده. خیلی خوبید. ممنون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
راست می گه همینی هم که در گام اول درست کردن 40 سال پیش در باور نمی گنجید
چرا با اين وضعيت باز مسئولينن كه ميخوان به ملت توصيه كنن چرا يه مسئولي پيدا نميشه بگه مردم توصيه هاتونو به من بگيد ، عجب...
اهواز فقط یک مثال مدیریت ناکارآمد است مسوولین در این مدت ایران را رها کردن و مشغول ساخت آپارتمان و جاده برای لبنان و سوریه بودن، فیلمهاش هست
"تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به نظر می‌رسد در حال حاضر برجام برخلاف برآورد‌های اولیه که ما تصور می‌کردیم یک بازی برد-برد است، تبدیل به یک بازی باخت-برد شده،"

شما خ چرا برخلاف تمام نظرات دلسوزانه ما که تذکر دادیم این تله برای به دام انداختن ایران است چنین برآورد غلطی داشتید.
مردم تهران بیش ازهمه مردم ایران آقای قالیباف رامیشناسندوباارادتی که به ایشان دارندخوب بخاطردارندکه چه بلاهائی برسرتهران آمددرزمان شهرداری نامبرده واقعا چطورماراآنهمه ب بو تصورفرمودندولی نه بابااینقدر
مطهری: معلوم نیست در انتخابات با چه جریان سیاسی همراه شوم
اینطور که پیداست از رئیس جمهور!!! وزیر کشور !!! استاندار خوزستان !!!فرماندار !!! شهرداران استان !!! و خلاصه کلیه مدیران اجرایی کشور هیچ ابی گرم نمیشه ...
جناب سخنگو:پس این فرصتها کی فرصت ظهورپیدا میکنند؟باشعار،شعاردهن کسی تابحال ششیرین نشده
آقای هاشمی طبا حرف های قشنگی می زنه با ایشون چای قند پهلو خوردن می چسبه
منغعت کشور و ملت در کار نبوده آقایان خانه ملت مردم چی فرض کردید ترس از رد صلاحیت و منافع خودتان بوده و نه منغعت مردم کشور که مبادا در وزارت کشور رد صلاحیت بشوید
خیلی زحمت کشیدند آقا واقعا شرمنده ایم اگه‌دستور نمی دادند چه بر سر مردم میومد . با تلاش شبانه روزی این مرد پر تلاش که این همه کار مفید تو اون مملکت انجام میشه.
احمدی نژادبرحق بود همه مصیبت های امروز کشور دقیقآ بخاطر اینه که به احمدی نژاد خندیدید
درود بر احمدی نژاد.خیلی خوب بود
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فقط عشق دکتر مانند زمان امیر کبیر هر کس بخواد مملکت را درست کنه نمیزارند
توایران همیشه مسولی دستوری میده اگرنتیجه خوب دراومد تعریف وتمجیداگه خراب شد من نبودم دستم بود!خلاصه یامیندازن گردن امریکاواسراییل یا خودمردم!
درودبر دکتر احمدی نژا د دوستت داریم....قهرمان
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
عشق منی نادر که طرفدار دکتری
کدام اقتصاد، اکثر مردم از روی ناچاری دزد شده اند.
با آمریکا مذاکره کنید ومردم را از گرانی وفلاکت نجات دهید،
اگه بگم تو این یکی دو ماه سرنوشت کشور تأیین میشه آیا قبول دارید که اینطور است؟ fatf و گام بعدی برای کاهش تعهدات به برجام و جلسه شورای امنیت برای حقوق بشر در ایران و انتخابات در ایران رو میشه از عوامل این اتفاق دانست.
سردار رمضان شریف گفت: منکر نارسایی‌های اقتصادی در کشور نیستیم، اما این نارسایی‌ها به فرصت تبدیل خواهیم کرد و از این بابت نگران نیستیم. در گام دوم انقلاب، چنان اقتصاد پایداری در کشور حاکم خواهد شد که در باور نمی‌گنجد.
دقيقا شبيه رونق اقتصادي روحاني!!!!!
بدجوری نظرات مخالف قالیباف سانسور می شود دیگه خیلی تابلو سانسور می کنی
وقتی برای هر شهری استاندار و فرماندار و صد رقم دیگه مسئول قرار میدن باید دست آخر رهبر دستور بده تا به داد مردم رسیدگی شود پس مسئولین برای چه حقوق میگیرن
آقای احمدی نژاد که برنامه پنج ساله را خمیر کرد و مجلسی‌ها هم خندیدند و گفتند عجب خمیرکنی است...
اینهمه خرج روی دست بیت المال و مردم میگذارید که عده ای کمدین جمع شوند و در برابر خیمرسازها بخندند؟
قالیباف هنوز جواب املاک بخشیده شده در زمان خودش در شهرداری را نداده، فساد گسترده ای انجام شده
یا حضرت مسیح ترامپ دوباره رای بیاره
اونی که توصیه به جوانان میکنه اول خودشو جای اونا تصور کنه
قالیباف پرونده های متعدد دارد و حتی حضورش در مجلس باعث بی اعتباری مجلس می شود
مردم آمریکا اگر واقعاً حضرت مسیح را قبول دارند، باید دست رد به سینه ترامپ بزنند
اینجانب مردم امریکا پیام شما امام جمعه محترم را شنیدیم.ما هر جمعه به طور مستقیم خطبه های نماز جمعه تهران را میبینیم.لذا چشم .اینجانب مردم آمریکا دست رد به سینه ترامپ میزنیم.مگر بر آمریکا.همچنین پرچم خود را هم میسوزانیم.برای ما دعا بفرمایید.ممنون از شما امام جمعه محترم
--- 1 -سردار شریف سخنگوی سپاه :
"در گام دوم انقلاب، چنان اقتصاد پایداری در کشور حاکم خواهد شد که در باور نمی‌گنجد."
ملت در نظرسنجی طور دیگری نظر دادند. بهتر نیست که سپاه از نظرسنجی آگاهی پیداکنند ؟
--------------------------------------------------------------------------------
مژده سخنگوی سپاه در مورد اقتصاد کشور / خدا به دادمون برسه
اين دوره مجلس فقط بدست كساني خواهد بود كه مستقل باشند و نه وامدار اين گروه و اون گروه. واقعا شرم بر كساني كه به خاطر وامداري به چپ و راست در برابر خواسته گروهي حزب ها و يا عوامل بالادستي تسليم ميشن.(تورو خدا از شهدا كمي درس بگيرن كه جانشان را با شرافت فقط براي آرامش مردم فداكردند). دوستان اگه راي هم ميدين به كساني بدين كه فقط وامدار مردم هستند.همين
عجب توصیه های مهم و راه گشایی ارائه کردید جناب نقدی.اصلا هم تکراری نبود این حرفا.کاملا حرفایی نو با زاویه دیدی جدید.
اصلا خراب این شیوه مدیریت کشورتون شدم.دولت نشسته دستشو گذاشته زیر چونه اش منتظر ببین رهبر چه میفرماید؟بخدا خیلی باحالید ما هم باهاتون حال میکنیم شما ادامه بدید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر