بازدید 13523
۵

چرا طرح «زوج و فرد» بازگشت؟

رئیس پلیس راهور پایتخت، علت اجرای طرح زوج و فرد از در منازل درمواقع آلودگی هوا را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 20 December 2019

رئیس پلیس راهور پایتخت، علت اجرای طرح زوج و فرد از در منازل درمواقع آلودگی هوا را تشریح کرد.

به گزارش تابناک سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با  فارس، درخصوص علت اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در مرحله اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: در حال حاضر در پایتخت طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی در حال اجرا است و در بقیه معابر پایتخت هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ در واقع طرح زوج و فرد ظرفیتی است که می‌توان از آن برای بقیه معابر خارج از دو حلقه فوق بهره برد.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در روز‌های عادی شاهد حجم بالای تردد خودرو‌ها در معابر، میادین و به خصوص بزرگراه‌های پایتخت هستیم؛ در بزرگراه‌ها به دلیل تردد زیاد خودروها، ترافیک سنگینی را در برخی مقاطع شاهدیم؛ ترافیک، توقف بیشتر وسایل نقلیه و در ادامه آلودگی را بدنبال دارد.

وی با بیان این مطلب که با اجرای محدودیت زوج و فرد در روز‌های آلوده به دنبال کاهش تردد در معابر پیرامونی طرح‌ها هستیم، گفت: در روز‌های گذشته وقتی شاخص آلودگی هوا به مرحله اضطرار رسید طرح زوج و فرد را از در منازل به مرحله اجرا گذاشتیم تا تعداد خودرو‌های موجود در سطح معابر بخصوص بزرگراه‌ها کاسته شده و در ادامه ترافیک کمتر شود؛ مزیت اجرای این محدودیت، سرعت بالاتر خودرو‌ها در بزرگراه‌ها، توقف کمتر و در نتیجه کاهش آلودگی بوده است.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در مواقع آلودگی هوا به معنای اجرای یک فاز اضافه‌تر بر محدودیت‌های موجود در معابر از جمله طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
وقتی طرح زوج و فرد از منزل می گذارید اونم برای مسیرهایی که نه به مترو راه داره نه تاکسی و اتوبوس بهتر نیست ادارات رو تعطیل کنید؟ فکر این رو نمی کنید که چطور باید به محل کار رسید اونهم با بچه ای که مدرسه یا مهدش تعطیل شده و باید بیاد به محل کار مادرش؟
فقط مای بدبختی که ساکن این محدوده هستیم برامون هزینه ساختن خودشون هم میدونن که فایده نداره این طرح بدتر کرده همون زوج و فرد قبلی باز عادت کرده بودیم هم اینکه هر کسی ماشین در نمیاورد فقط به بهانه پول طرح رو برداشتن عوض کردن
پلیس راهور بیکارترین و ناکارآمدترین نیروهای حقوق بگیر در سراسر کشور هستند در تهران سخت ترین کاری که انجام می دهند پارک کردن کنار بزرگراهها و روشن کردن چراغ آبی قرمز خودروی پلیس است و برای همین کار هم حقوق و هم اضافه کاری می گیرند از چنین پلیسی توقع دارید به جز زوج و فرد کردن چه کار دیگری بلد باشد؟؟؟؟
مردم کار و زندگی دارند شهر رو تعطیل کردید!
جمع کنید این طرحهای رنگارنگ و بی نتیجه رو. مناطق داخل طرح رو مثل یه دژ خارج از دسترس به جاهای دیگه کردید و مردم رو روانی. بعد برید مناطق خارج از طرح رو بویژه بخشهای خوش نشین رو ببینید که چطور آزادانه ویراژ میدن و اینور و انور میرن و بنزین رو به دود تبدیل میکن. در این طرحها نه عدالت رعایت شده نه مساوات.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر