بازدید 17919
۹

اولتیماتوم استقلال به استراماچونی

کد خبر: ۹۴۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 17 December 2019

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که به سرمربی ایتالیایی تیمشان تا پایان امروز فرصت بازگشت به ایران می‌دهند.

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) چک پرداخت مطالبات استراماچونی را آماده کرد و سرمربی ایتالیایی این تیم می‌تواند با حضور در بانک این چک را دریافت کند و امروز (سه‌شنبه) به ایران برگردد. با این حال هنوز استراماچونی برای گرفتن این فقره چک اقدام نکرده تا باعث ایجاد شک و شبهه درباره تصمیم او راجع به بازگشت به ایران شود.

در همین راستا، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: بانک سپه و سفارت ایران در ایتالیا توانستند تا ساعت ۱۳ یک فقره چک به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو صادر کنند. متاسفانه تا این لحظه نه آقای استراماچونی و نه وکیلش برای دریافت چک مراجعه نکرده‌اند. ما در ایمیلی که تا چند دقیقه دیگر به آقای استراماچونی ارسال می‌کنیم، تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه) برای بازگشتش منتظر خواهیم ماند و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری که به احتمال زیاد انتخاب جایگزین او است، می‌گیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
بهترین تصمیم.چقدر باید این ملت را کوچک کرد.البته به او هم باید حق داد.مدیریت ضعیف همه چیز را زیر سوال می برد.
متاسفم
مرگ بر آمريكا!!!!!!!
مدیران نالایق و نا کارآمدکه معلوم نیست چگونه انتخاب می شوند دقیقه نود از خواب بیدار می شوند؟ ... واقعا فکر می کنید بقیه هم مثل شما هستند ؟
اگر نحوه پرداخت وجه قرارداد با متن محتوی آن مغایرت داشته باشه که داره شده مشکلات حقوقی پیدا میکنه، اگر قرار باشه در هر مرحله پرداخت این چنین جنجالی بپا بشه که طرف قرارداد زیربار نمیره پس بهتره یکجانبه اولیماتوم صادر نکنید که بعدا پشیمون بشید و منجر به عذر خواهی ختم بشه .
پول پیر زن ، یتیم, معلولین، روستای‌های بی‌ بضاعت ...برای تفریح تهرانی‌ ها
گفتن پول رو دادن بهش چرا دروغ ؟آبرو کشور را بردید.
تو رو به خدا بیشتر از این آبروی خودتون مردم و کشور را نبرید . بسه دیگه ندانم کاری بی انضباطی ، سومدیریت ، قلدر بازی و زورگویی . را نمیخواهیم قبول کنیم کار ما عیب داره و باید رفتار منطقی در دنیای کنونی را مد نظرقرار دهیم ؟؟؟؟؟
یک مربی درجه دو همه راسرکارگذاشته !
آقای خلیل زاده، استراماچونی پیشخدمت هتل کادوس نیست که با وعده و عید گول بخوره، بانک سپه از اولین بانکهایی بود که تحریم شد و دریافت از این بانک به معنی تحریم شدن و انسداد همه حساب های بانکی استراماچونی هست. چرا وقتی نمیخواین پول رو بدین الکی از خودتون فیلم در میارین؟ یادتون باشه فیفا اداره کار رشت نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل