بازدید 5001
۱

مدارس اغلب شهرهای خوزستان روز دوشنبه تعطیل شد

به علت پیش‌بینی بارش شدید باران مدارس اغلب شهرهای استان خوزستان روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ 16 December 2019

به علت پیش‌بینی بارش شدید باران مدارس اغلب شهرهای استان خوزستان روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش «تابناک« به نقل از مهر، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان یکشنبه شب برگزار شد و به علت پیش‌بینی بارش باران تصمیم گرفته شد مدارس برخی شهرهای استان خوزستان برای فردا تعطیل اعلام شود که البته این تعطیل به هیچ وجه شامل دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی نیست.

بر این اساس فردا دوشنبه مدارس شهرهای ماهشهر، هندیجان، بندر امام، رامشیر، بهبهان، امیدیه، آغاجاری، آبادان، اهواز، حمیدیه، باوی، شادگان، خرمشهر و کارون در تمامی مقاطع صبح و عصر تعطیل است.

همچنین مدارس شهرهای دشت آزادگان، هویزه، هفتکل و رامهرمز نیز در نوبت عصر دوشنبه تعطیل شد.

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان یکشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از فردا و از سمت جنوب و جنوب غربی استان وارد استان شده و دیگر بخش های استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این سامانه از نظر هواشناسی هشدار دهنده نیست، افزود: با توجه به حجم بارش ها در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ساعت و با توجه به وضع فاضلاب شهرهای ما، این بارش مشکل ساز خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به هشدار های هواشناسی به استان های همجوار، تصریح کرد: برای استان هایی ماننده بوشهر بارش ۲۰۰میلی متر در این بازه زمانی پیش بینی شده که میزان زیادی است.

سبزه زاری بیان کرد: در مناطق ما احتمال بارش باران در شهر های جنوبی مانند هندیجان، ماهشهر و امیدیه ۱۰۰تا۱۱۰ میلی متر و در اهواز ۳۵ تا ۶۵میلی متر خواهد بود.

وی گفت: بارش باران و رعد و برق شدید صبح از ماهشهر آغاز و اواسط روز به اهواز خواهد رسید، حجم باران در مرکز استان بعد از ظهر تا نیمه شب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: روز سه شنبه این سامانه بیشتر در شرق و شمال شرق استان خواهد بود و بعد از استان خارج خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
من از آغاجاری هستم. هوای امروز بسیار عالی است.هیچ خبری از باد و طوفان و....نیست.جون میده برای صحرا رفتن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر