«محمود ترفع» رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی شد
کد خبر: ۹۴۴۲۳۲
| | 6204 بازدید
با رفتن پیمان سنندجی از سازمان اتوبوسرانی، «محمود ترفع» رئیس این شرکت شد.
به گزارش تابناک، پیمان سنندجی از شرکت واحد اتوبوسرانی رفت و با تصمیم مدیران شهری «محمود ترفع» ریاست این شرکت را برعهده گرفت.
به گفته محسن هاشمی، ترفع از قدیمی های شرکت اتوبوسرانی است.
گزارش خطا



