بازدید 6413
۶

مجلس: نسخه فارسی قرارداد ویلموتس را قبول نداریم

کد خبر: ۹۴۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 15 December 2019

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رییس فدراسیون فوتبال با انتشار متن قرارداد ویلموتس با این فدراسیون در رسانه‌ها مخالف است، اظهار کرد:، اما ما در این باره قائل به شفافیت هستیم؛ چرا که بسیاری از فدراسیون‌ها در کشور‌های مختلف متن اصلی قرارداد را در سایت اصلی خود منتشر می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سید احسان قاضی زاده هاشمی درخصوص آخرین وضعیت ارائه قرارداد ویلموتس به مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز تا به این لحظه متن اصلی قرارداد به دست ما نرسیده است. در جلسه‌ای که با آقای سلطانی‌فر و آقای تاج به بررسی این موضوع پرداختیم توضیحات شفاهی را ارائه کردند و ما هم عنوان کردیم توضیحات شفاهی یا ارائه متن فارسی قرارداد مورد قبول ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید متن زبان اصلی قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران که امضای طرفین پای آن است به مجلس ارائه شود اظهار کرد: در واقع تاکید ما بر این است که متن زبان اصلی برای راستی آزمایی به مجلس ارائه شود که هنوز این متن به دست ما نرسیده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اینکه آیا امکان انتشار متن قرارداد در رسانه‌ها وجود دارد یا خیر؟ بیان کرد: ما قائل به شفافیت هستیم. البته در آن جلسه آقای تاج عنوان کرد که این متن محرمانه بوده و نباید در رسانه‌ها چیزی از آن منتشر شود، اما به هر حال ما قائل به شفافیت هستیم. در هیچ جای دنیا موضوعاتی این چنینی را محرمانه اعلام نمی‌کنند. خیلی از فدراسیون کشور‌های مختلف در صفحه اصلی سایت خود متن اصلی قرارداد را منتشر می‌کند. برای مثال قرارداد آقای ویلموتس با ساحل عاج در صفحه سایت فدراسیون ساحل عاج قرار داده شد و رقم و عدد قرارداد نیز کاملا مشخص است.

در تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به خبرنگار ایسنا گفته بود که کمیته فرهنگی کمیسیون با حضور سلطانی فر و رییس فدراسیون فوتبال به بحث و بررسی بر سر قرار داد‌های ویلموتس و استراماچونی پرداخت؛ در پایان این جلسه مقرر شد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قرارداد‌های مربی تیم ملی فوتبال و تیم استقلال را برای بررسی به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خوب اینجا برای اینکه گندش درنیاد که چه سوتی های قراردادی دادند اعلام نمیشود. اصلا وقتی پولی از بیت المال باید هزینه بشود چرا نباید مشخص شود ؟ ممکن است جایی هم قرارداد محرمانه باشد ولی بیشتر جاها مبلغ قرارداد و شرایط معلوم است. مگر قرارداد نظامی بستید که محرمانه است؟
اخه این چه وضعیت است که مجلس برای یک مسئله کوچک دخالت کند،مسئولین ورزشی اگر نمیتوانند استعفا دهند ،با حیثیت مملکت چه قدر بازی میکنند تین مدیران نالایق...
مگه ارث پدرتون رو دارید میدید که محرمانه هست. یکی نیست جلوی اینا رو بگیره
ببینید چقدر پررو هستند که حاضر به ارایه متن اصلی چپاول ملت ایران نیستند...
جالبه که اینقدر سنگ فوتبال را به سینه میزنید. اما آیا به فکر بیت المال ملت هم هسید؟؟؟پولایی که میلیاردی خرج مربیان خارجی میکنید و میزارن و میرم و حتی نتیجه هم نمیگیرند. چرا پیگیری نمیشه؟؟؟چرا قوه قضاییه دخالت نمیکنه و بعنوان نماینده مدعی العموم این قانون شکنیا پیگیری نمیشه؟؟؟
آیا مردم فقط با قضیه کارتی و سهمیه بندی شدن بنزین فقط باید
تو شرایط تحریم ها صرفه جویی کنند؟؟؟؟؟ این بریز و بپاش های بی نتیجه که در فوتبال ملی و حتی باشگاه های مثل پرسپولیس و استقلال میشه نباید صرفه جویی بشه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
حرف حساب جواب نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل