بازدید 5997
فرمانده انتظامی استان خوزستان:

۲۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۲۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز با ۹۹۰ فشنگ مربوطه در سطح استان خوزستان کشف شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 14 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودرو‌ها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در ۵ روز گذشته با هماهنگی قضایی در طی چندین عملیات پی‌درپی ۱۳۶ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۱ قبضه سلاح جنگی ۱۹۰ قبضه سلاح شکاری جمعاً ۲۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۹۹۰ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، بیان کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر