بازدید 2461

رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی شرکت می‌کند

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سفر رسمی هیئتی از این رژیم به امارات و دیدار با مسؤولان ارشد این کشور و نیز امضای توافقنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه اکسپو در سال ۲۰۲۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 11 December 2019

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سفر رسمی هیئتی از این رژیم به امارات و دیدار با مسؤولان ارشد این کشور و نیز امضای توافقنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه اکسپو در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، این وزارتخانه تاکید کرد: هیئت اسرائیلی به ریاست یووال روتم، دبیرکل وزارت امور خارجه روز یکشنبه به صورت محرمانه‌ به امارات سفر و در دبی با مسؤولان عالی‌رتبه این کشور دیدار کرد.

این هیئت توافق‌نامه رسمی برای مشارکت اسرائیل در نمایشگاه اکسپو که امارات سال آتی میزبان آن است به امضا رساند و یک هفته دیگر کارهای ساخت غرفه این رژیم در نمایشگاه آغاز خواهد شد.

همچنین وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در هیئت یاد شده مسؤولان برجسته از دفتر نخست وزیری و وزارتخانه‌های مختلف حضور داشتند.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه این رژیم با انتشار بیانیه‌ای در صفحه خود در فیسبوک اعلام کرد: حضور اسرائیل در این نمایشگاه فرصت ویژه‌ای برای به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و دستاوردهایش را می‌دهد.

شبکه عبری زبان کان نیز اعلام کرد: گفت‌وگوها در امارات شامل احتمال اعطای ویزا به مسؤولان اسرائیلی برای سفر به دبی در دوره نمایشگاه بود اما در این مرحله به صورت قطعی درباره موضوعی توافق نشد.

نمایشگاه بین‌المللی اکسپو هر پنج سال یکبار به مدت شش ماه برگزار می‌شود و میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان دارد، این نمایشگاه اکتبر ۲۰۲۰ در دبی آغاز به کار خواهد کرد.

امارات تا این لحظه واکنش رسمی نسبت به بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل