بازدید 77506
هزار و هشتصد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جزئیات جدید از پرونده «پسر آخوندی» / بهروز نعمتی: محال است نماینده‌ای با پول وارد مجلس شود! / رکوردی که رحمانی فضلی در مجلس زد! / هشدار مشاور روحانی به صداوسیما / روایت علی مطهری از جدیدترین نامه‌اش به رهبری

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نارضایتی‌ها از اقشار بالا و متوسط به اقشار پایین رسیده است / خودکشی معاون احمدی‌نژاد تکذیب شد / یاسین رامین برای پنجمین بار ممنوع‌الخروج شد / توصیه رئیس دولت اصلاحات به زنان اصلاح‌طلب و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 10 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فتح‌الله‌زاده: ایراد از چشم‌های زرینچه است که تویوتا را موتور گازی دیده!

علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به اظهارات جواد زرینچه که گفته، فتح‌الله‌زاده با موتور گازی کار می‌کرد، اما از استقلال به خیلی چیز‌ها رسید، گفت: یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود آقا جواد به حقش نرسد، همین موارد است. آدم‌های خناسی هستند که از روحیه جواد که زود عصبانی می‌شود، سوء استفاده کرده و کاری می‌کنند بنده خدا با همه درگیر شود. وی افزود: من عکاس نبودم و افتخار می‌کنم سردبیر یک مجله پرتیراژ کشور بودم که در روزنامه اطلاعات منتشر می‌شد. اگر اطلاعات آدم ناقص باشد، موجب خجالت او می‌شود. من قبل از اینکه به استقلال بیایم ده سال مدیر جشنواره تئاتر فجر بودم که خودش یک وزارتخانه است. متأسفانه زرینچه حرف‌هایی می‌زند که پرت و پلا است. من ماشین تویوتا کریسیدا داشتم و اگر این خودرو به چشم جواد موتور آمده، مشکل از چشم‌هایش است نه من. عکس‌هایم موجود است و می‌توانم آن را منتشر کنم. به زرینچه پیشنهاد می‌کنم حرمت بزرگ‌تر‌ها را نگه دارد تا فردا نیز به او احترام بگذارند. من ده سال مدیر جشنواره تئاتر فجر و سردبیر مجله جوانان در روزنامه اطلاعات بودم.

مطهری: طبق اعتراف نهاد‌های اطلاعاتی خودمان، توده فقیر جامعه بودند که معترض شدند

علی مطهری، نماینده تهران در نطق میان دستور خود به حوادث تلخ آبان ماه اشاره کرد و گفت: حوادث تلخ آبان ماه نشان داد که سران قوا نبض جامعه را در دست ندارند و تصمیم بدی که گرفته شد و اجرای بدتری که انجام شد. متاسفانه این حوادث تلخ را بوجود آورد. به نوشته خبرآنلاین وی افزود: تحلیل غلط هم نباید کرد، نباید مسائل را به گردن منافقین و سلطنت طلبان بیندازیم، اگرچه آن‌ها وسط داستان وارد شدند و سوءاستفاده کردند، طبق اعتراف نها‌های اطلاعاتی خودمان، توده فقیر جامعه بودند که معترض شدند و باید فکری به حال آن‌ها بکنیم. مطهری با بیان اینکه اگر جامعه در شرایط عادی بود جای داشت رئیس جمهور را استیضاح کنیم، خاطرنشان کرد:، اما در شرایط خاص هستیم و حداقل کاری که مجلس می‌تواند بکند این است که وزیر کشور را به عنوان مسئول اصلی این تصمیم استیضاح کند و انشاءالله این کار انجام می‌شود.

به درخواست «شورای امنیت ملی» آمار کشته‎‌ها اعلام نشده

علی ربیعی، سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری خود با رسانه ها، درباره اعداد و ارقامی که برای کشته شدگان حوادث آبان ماه امسال ذکر می‌شود نیز اظهار نظر کرد. ربیعی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا آمار کشته شدگان حوادث اخیر اعلام نمی‌شود، تصریح کرد: تعداد مجروحان نیروی انتظامی بیشتر از مجروحان عادی است، بالاخره در این ماجرا عده‌ای مظلوم واقع شدند و ما نمی‌توانیم مثل آمریکا آمار فله‌ای بدهیم. او با بیان اینکه عدد و رقمی که از سوی آمریکایی‌ها درباره قربانیان حوادث اخیر اعلام شده، غیرواقعی است، گفت: شاهدی بر ادعا‌های آنان وجود ندارد. ما صادقانه و به تفکیک استان‌ها و علت، آمار را اعلام می‌کنیم. اگر تا به حال هم صبر کردیم و اعلام نشده به دلیل درخواست شورای امنیت ملی است. دولت با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت کشور این آمار را به زودی اعلام می‌کند.

سردار جعفری: متاسفانه شورای نگهبان، مبانی فکری کاندیدا‌ها را چندان بررسی نمی‌کند

سردار جعفری: در یک دولت چشمه‌هایی از این را مردم دیدند، اما کامل و جامع نبود. مدیریت کشور باید با همان نگاه رهبری که نگاه اسلام ناب است هماهنگ شود. اگر کسی در این مبانی اشکال داشته باشد، سنجش آن، وظیفه سنگین شورای نگهبان است که فکر نمی‌کنم شورای نگهبان با این دقت نگاه و روی مبانی فکری افراد برای تایید صلاحیت تمرکز کنند. الان در همین کشور‌هایی که مهد دموکراسی هم هستند باید نگاه فرد با نگاه حکومت بخواند. اما آقایانی که اینجا روی کار می‌آیند ابایی ندارند که بگویند دیدگاه ما با رهبری اختلاف دارد. خوب اگر دیدگاهت اختلاف دارد برای چه آمدی؟
 
احتمال سونامی در نوار شمالی کشور وجود دارد؟

علیرضا شهیدی، رئیس سازمان زمین شناسی کشور گفت: ایران مستعد زلزله‌های بسیاری است. در قسمت‌های مرکزی به دلیل سفتی زمین احتمال خسارات بالاست. این در مقایسه با قسمت‌های جنوبی کشور که زمین حالت پلاستیکی بیشتری دارد برآورد می‌شود. در این پیام‌ها برآورد ما از نقشه‌هایی است که تنها گسل‌های فعال را نشان می‌دهند. در درجه خطرپذیری زلزله در نواحی البرز و شمال کشور خطرناک توصیف می‌شود. اگر این زلزله‌ها در شمال کشور با مرکز زلزله در دریا اتفاق بیفتد احتمال سونامی در نوار شمالی کشور وجود دارد. /ایلنا

لاریجانی: وضعیت تحریم‌ها جدی است

علی لاریجانی، رئیس مجلس در مراسم بهره‌برداری از آبرسانی به ۵۵ روستای استان کرمانشاه گفت: منفی‌بافی برای کشور سم مهلکی است و مردان کاری کسانی هستند که در شرایط سخت کار کنند. عده‌ای تنها منفی‌بافی و دل مردم را خالی می‌کنند، باید به‌جای منفی‌بافی وفاق را گسترش دهیم. برای هر انتخابات نباید دستگاه‌های زحمت‌کش تخریب شوند، ادب انتخاباتی باید رعایت و برادرانه رفتار شود و تخریب نکنند. همه باید با هم به‌فکر مردم باشیم و مسئولان به مکان‌هایی بروند که مشکلات مردم بیشتر است. وی گفت: این اقدامات در شرایط سخت انجام شده و وضعیت تحریم‌ها جدی است، در چند سال اخیر در زمان بودجه منابعی تنها برای آبرسانی به روستا‌ها تخصیص داده می‌شود و همین مجلس در چند سال اخیر بودجه‌ای برای آبرسانی به روستا‌ها در نظر گرفت و از مقام معظم رهبری درخواست کردیم که اجازه دادند از صندوق برداشت شود و این کار مجلس بود.

فلاحت پیشه: مجلس را به بازی گرفتند

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: واقعیت این است که در مجلس کنونی نقاط قوتی داشت، اما نقاط ضعف به‌ویژه در جلسات غیرعلنی مشخص می‌شد زمانی که مجلس را وادار می‌کردند که یک سری تصمیمات اتخاد کند که یکی از نمونه‌های آن افزایش قیمت بنزین بود. مجلس هر چه بیشتر به آخر خود نزدیک شد، مورد بازی قرار گرفت. امیدوارم مجلس غیرسیاسی، معتدل و اقتصادی داشته باشیم، اما نگران فضای افراطی مجلس یازدهم هستم. /ایلنا

روایت علی مطهری از جدیدترین نامه‌اش به رهبری

علی مطهری، نماینده تهران در نطق میان دستور گفت: حوادث تلخ آبان ماه نشان داد که سران قوا نبض جامعه را در دست ندارند. نباید مسائل را فقط گردن منافقین و سلطنت طلبان بیندازیم، آن‌ها وسط داستان وارد شدند و سوءاستفاده کردند. طبق اعتراف نهاد‌های اطلاعاتی خودمان، توده فقیر جامعه بودند که معترض شدند و باید فکری به حال آن‌ها بکنیم. مجمع تشخیص تبدیل به شورای نگهبان دوم شده است که مصوبه مجلس را دست می‌برند و اصلاح می‌کند. دراین خصوص نامه‌ای خدمت رهبری نوشتم و اشکالات را خدمت ایشان بیان کردم. تا بهمن ماه برای تصمیم گیری درباره پالرمو و سی‌اف‌تی وقت نداریم والا وارد لیست سیاه خواهیم شد. مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات دهان آمریکا را می‌بندد، صندوق رای تنها راه اصلاح امور است. نباید مردم را تقسیم به انقلابی و غیرانقلابی، کنیم. ملاک اسلام است نه انقلاب.
 
توصیه رئیس دولت اصلاحات به زنان اصلاح‌طلب

فاطمه راکعی در پاسخ به اینکه حضورش در انتخابات به دعوت رئیس دولت اصلاحات بوده است یا خیر، توضیح داد: «ما به عنوان اعضای کمیسیون زنان بنیاد باران با آقای خاتمی چند ماه پیش جلسه داشتیم و ایشان بسیار بر حضور پررنگ زنان در انتخابات مجلس تاکید کردند، وقتی مساله ۳۰ درصد هم مطرح شد، گفتند چرا؟ تمام زنانی که سال‌ها تلاش کردند و دارای تخصص هستند بیایند تا کشور از ظرفیت‌شان بهره ببرد و معتقد بودند کف خواسته ما ۳۰ درصد باشد نه سقف آن.»
 
هشدار مشاور روحانی به صداوسیما

مشاور رئیس‌جمهور تاکید کرد: صدا و سیما مراقبت کند؛ تبلیغات سیاسی برای شخصیت‌های ملی با تبلیغات تجاری برای محصولاتی مثل عالیس متفاوت است.
حسام الدین آشنا در دو توئیت جداگانه نوشت: ‌صدا و سیما مراقبت کند؛ ‌تبلیغات سیاسی برای شخصیت‌های ملی با تبلیغات تجاری برای محصولاتی مثل عالیس متفاوت است. تجربیات گذشته نشان داده است سپردن مدیریت تصویر ملی به برخی افراد در صدا و سیما ضررش از فایده‌اش بیشتر است؛ آن‌ها در تخریب چیره‌دستند، ولی برای ساختن چهره‌های ملی خیر! مجریان سیاست پیشه از اوج آغاز می‌کنند تا به مجلس برسند. ابتدا در افق ظاهر می‌شوند، با گذراندن جامع‌المقدمات به شبکه سه رفته و در سپهر سیاسی شناخته می‌شوند؛ هیچ‌گاه پاسخگو نیستند چرا که همواره میزبانند و سائل. ‌کمی بعد احساس مسئولیت می‌کنند و به سوی فتح استصوابی مجلس پیش‌می‌روند.
 
رکوردی که رحمانی فضلی در مجلس زد!

عضو هیات رئیسه مجلس تعداد طرح‌های استیضاح‌هایی که در مجلس دهم تدوین شده را اعلام کرد که برای وزارت کشور شش بار استیضاح انجام شده است. علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دور دهم مجلس ۳۸ استیضاح انجام شده است، گفت: اکنون هم استیضاح وزرای نفت، کشور و آموزش و پرورش در مجلس مطرح است. وی با اشاره به تعداد هر استیضاح در وزارتخانه‌های مختلف اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش ۴ بار، اقتصاد و دارایی ۳ بار، نیرو ۴ بار، وزارت راه و شهرسازی ۳ بار، وزارت علوم و تحقیقات ۳ بار، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ۴ بار، وزارت کشور ۶ بار، وزارت جهاد کشاورزی ۴ بار، وزارت نفت ۲ بار، وزارت صنعت ۲ بار، وزارت ورزش و جوانان ۲ بار و وزارت امور خارجه یک بار استیضاح انجام شده است.
 
یاسین رامین برای پنجمین بار ممنوع‌الخروج شد

قاضی مسعودی مقام که نامش به واسطه محاکمه مفسدان اقتصادی و آقازاده‌ها سر زبان‌ها افتاده، دستور ممنوع‌الخروجی "یاسین رامین" که در دادگاه بدوی جمعاً به ۱۷ سال حبس و رد مال محکوم شده را تمدید کرد. در پرونده شرکت رشد وابسته به جمعیت هلال احمر که "یاسین رامین" متهم آن است، شعبه ۱۰۵۸ مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت، در سه فقره اتهامی، رامین را جمعاً به ۱۷ سال حبس و رد مال محکوم کرده است. رامین در این پرونده بابت خیانت در امانت به سه سال حبس و بابت دو فقره اتهام انتقال مال غیر، هر کدام به ۷ سال حبس محکوم شده که طبق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی در صورت قطعیت یافتن محکومیت صادره، مجازات اشد یعنی هفت سال اجرا می‌شود. پس از صدور این حکم، رامین به آن اعتراض کرد که برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظرخواهی، به شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام ارسال شد. قاضی مسعودی مقام که این روز‌ها به واسطه محاکمه مفسدان اقتصادی در شعبه سوم ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی سر زبان‌ها افتاده، دستور ممنوع‌الخروجی رامین را تمدید کرده است.
 
بهروز نعمتی : محال است نماینده‌ای با پول وارد مجلس شود

بهروز نعمتی با اشاره به حمایت باند‌های وابسته به پول‌های کثیف از نمایندگان برای حضور در مجلس، توضیح داد: عادت بدی در کشور باب شده است؛ بحث‌های بگم بگم‌ها و... یک زمانی آقای رحمانی فضلی بحث پول‌های کثیف را مطرح کرد. من همان موقع در صحن مجلس تذکر دادم که اگر این پول‌ها وارد مجلس شده بیایید و به مردم بگویید. نظام با کسی تعارف ندارد و این پول‌ها متعلق به هر کسی که هست بیایند و بگویند؛ بنابراین بحث بیشتر تخریبی است. در ثانی، چرا این موضوعات بیشتر در زمان انتخابات مطرح می‌شود؟ مشخص است جناحی از این موضوع سود می‌برد که آن را مطرح می‌کند. این عضو هیات‌رئیسه مجلس در پایان گفت: چندین سال است که من کاندیدا شدم و محال ممکن است کاندیدایی بتواند با پول به مجلس راه یابد. مگر می‌شود اعتقاد و عقیده مردم را با پول خرید؟ حتماً نمی‌شود.
 
جزئیات جدید از پرونده «پسر آخوندی»

پرونده محمدمهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. سوم آذر ماه امسال بود که رسانه‌ها از بازداشت "محمدمهدی آخوندی" فرزند عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی خبر دادند؛ خبری که ۹ روز بعد غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه آن را تأیید کرد و علت این بازداشت را مسائل و موضوعات مالی اعلام کرد. اسماعیلی در نشست خبری روز ۱۲ آذر خود گفت: "این فرد تنها نیست و چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است. "بر اساس این اعلام، مهدی آخوندی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی شعبه بازپرسی به قرار صادره اعتراض کرده و پرونده وی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک برای تصمیم‌گیری در خصوص اعتراض متهم به قرار بازداشت، ارسال شده است. بر اساس آنچه تا‌کنون در تحقیقات مشخص شده، فرزند آخوندی در یک فقره فقط از محل واگذاری پروژه پردیسان قم، ۵۰۰ میلیارد تومان منتفع شده است. همچنین این فرد بر اساس روابطی که داشته، از یک نهاد و سازمان، ساختمانی به ارزش ۴ میلیارد تومان در یکی از مناطق شمال شهر تهران را ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کرده است.
 
خودکشی معاون احمدی‌نژاد تکذیب شد

وکیل مدافع حمید بقایی از بستری شدن موکلش در بیمارستان مهرگان خبر داد. مهران عبدالله پور وکیل مدافع حمید بقایی (معاون رئیس جمهور سابق) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر خودکشی موکلش اظهار کرد: این خبر شایعه و کذب است. وی گفت: در حال حاضر موکلم در مرخصی از زندان به سر می‌برد و در بیمارستان مهرگان بستری است. وی درباره علت بستری شدن موکلش در بیمارستان گفت: موکلم مشکلات جسمی زیادی دارد و به همین دلیل در بیمارستان بستری است.
 
زمان سفر روحانی به ژاپن مشخص شد

یک خبرگزاری ژاپنی اعلام کرد حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران ۲۸ آذر به ژاپن سفر می‌کند. رویترز به نقل از یک خبرگزاری ژاپنی اعلام کرد «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) به ژاپن سفر می‌کند. آبه، اولین نخست‌وزیر ژاپن پس از سال ۱۹۷۸ میلادی است که در خرداد ماه گذشته به ایران سفر کرد. پیش از این در مهرماه نیز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار با آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن که در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد، ضمن اشاره به سفر آبه به تهران، بر پیگیری اجرای هر چه سریعتر توافقات این سفر تاکید کرده بود. رئیس جمهور همچنین از تلاش‌های دولت ژاپن برای حفظ و تداوم اجرای برجام تشکر و بر حفظ و توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها و به ویژه روابط اقتصادی تاکید کرده بود.
 
نارضایتی‌ها از اقشار بالا و متوسط به اقشار پایین رسیده است

صادق زیباکلام در بخشی دیگر از گفته‌های خود تصریح کرد: «دیگر مساله مهم این است که اعتراضات خرداد ۸۸ بیشتر برآینده اعتراض طبقات مرفه و متوسط جامعه بود؛ در حالی‌که اعتراضات آبان ۹۸ بر اساس مشاهداتم از تهران -فارغ از دیگر شهرها- آن قشری که اعتراض را در ۸۸ با راهپیمایی سکوت خود را نشان داد، اکنون بسیار کم پیدا بودند؛ برخلاف این در وضعیت جدید کسانی طغیان کردند و دست به اعتراض زدند که از طبقات بسیار ضعیف و مستضعف جامعه بودند. این مساله را می‌توان زنگ خطری برای کلیت سیستم و نظام ارزیابی کرد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۸۵
یک خبر بد برای اقایان.مردم دیگر میدانند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
گوشت گوسفند کوهستانی 3 ساله شقه ای 110000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
گوشت بخوره تو سرت
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
این فتح ا... زاده هم عین یه پرنده توی آسمون میچرخه و پرواز میکنه تا ببینه که چه وقتی استقلال با مدیرعاملهاش به مشکل برمیخوره تا مثل یه شوالیه! بیاد و برای nامین بار مدیرعامل استقلال بشه!
کلا تو ایران قحط الرجاله دیگه چه میشه کرد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
پنج لیتر بنزین امروز زدم شد 15تومن!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
پنج لیتر بنزین امروز زدم شد 15تومن!!!!!!!!!!!!!!1 پس بگو «علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقایی که قیمت اعلم میکنی...دمت گرم...شیوه اعتراضی شما حرف نداره...ممنونم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
وقتی تیتر های بالا را می خوانم غمگین می شم. می بینم تمام مسئولین همه داستان می گویند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
یه مرور کنی می بینی مردم همیشه فک می کنن می دونن.
اقای مطهری fatf چی هست؟
توضیح بده ببینم چند مرده حلاجی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
یک جفت لاستیک یزد تایر اورانوس سایز سمند 650000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
یعنی اف ای تی اف . یعنی اف ۱۴ . یعنی ‌ ت. ت. . ف. ف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
اقای جنتی رئیس محترم خبرگان متن فارسی و انگلیسیشو خونده از ایشون معنیشو بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
جناب ناشناس سنگ پرت میکنی در دریا ودنبالش میگردی کمی زحمت بکش ومطالعه کن خودت متوجه بشوید صدبار بهتر از توضیح است شاید پس از مطالعه صاحب نظر هم شدی خدا را چه دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقای مطهری سلام استیضاع وزیر چه دردی از مردم علاج میکند حد عقل بعد از این همه مشکلات سهمیه بنزین رو مقداری بالا می بردید
قند خورده شده 5 کیلو 37000
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
فلفل دلمه اعلای دزفولی کیلوی 10000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
فلفل نخور برای یبوست شما خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
شما اول برو املای قند خرد شده را یاد بگیر بعد بیا تو نت افاضه فضل کن

تردیدی در این نیست که یک عده کم سواد در وزارتخانه های مختلف دارن کشور را بر باد میدن اما فاجعه اینجاست که یک عده بیسواد مطلق بیرون گود نشستن و هی انتقاد میکنن و میخوان جای اونارو بگیرن! خدایا ما تاوان چی را داریم میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
پس همگی بگیم،،، علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
نکند از سرکوچه احمدی نژاد خرید داری شکر کیلویی 45000ریال از تعاونی خریدیم
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
کسر بودجه با گودی زیر چشم هردم ارتباط مستقیم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
خرده عزیزم
با افزایش قیمت بنزین و دادن پول ان به خودشان بر اساس تجربه های گذشته توده های ضعیف بیشتر بهره مند خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
بگیر بخواب شاید تو خواب ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
بستگی به تعریف شما وانها از توده دارد اینها هرکس خانه داشته باشد جزطبقه مرفح جامعه حساب میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
فکر میکنی و بعد حرف میزنی؟
یا فقط حرف میزنی؟!؟!؟
اقای جعفری خود رهبری اعتقاد به تشتت ارا دارند و تنها با نظرات مختلف و بحث درباره انهاست که میتوان بهترین راهکار را جستجو کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
عزیز منظورش این بود افرادی که اعتقادی به نظام ندارن نباید در سیستم حکم بگیرند و این در همه جای دنیا چیز عادی است چون فسم می خورد که وفادار به قانون مربوطه باشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
منظورش را خوب متوجه نشدی . منطورش این هست که مثلا اگر در سایت تابناک هر خبری به مخاطب داده شد کاربر این سایت باید بدون چون و پرا و سوال فقط بخواند ولی حق ندارد در بخش نطرات خود را بنویسد . یا مثلا در حوزه سیاسی بلاتر از سایت میشود کشور را مثال زد که مردم فقط از طریق نمایندگان حق انتخاب نفرات نمایندگان را دارند و حق ابراز سیاسی یا عقیده رای به نمایندگان را در سیاست گداری از طریق قانون را ندارند و یا مثلا در حوزه افراد اگر گفته شد هاشمی خوب هست قبول کرد و گاهی هم قبول نکرد اگر در حوزه خارجی گفتیم امریکا بد هست ولی روسیه خوب هست نباید پرسش کرد یا سوال کرد بیشتر شرح دهم ؟
یک قواره کفن جنس ترک با کافور وتابوت شیک مجلسی 7500000
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
من این مبلغ رو به عهده میگیرم..
فقط اعدام می تواند اندکی از عصبانیت ملت غیور ایران را که به عدالت اسلامی رای دادند تسکین بخشد. آخوندی با تعطیل مسکن مهر بزرگترین خیانت را به محرومان جامعه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
چرا از عقل و علم و شعور و تجربه در ادراه کشور استفاده نمیکنید ؟ چرا برای حل هر مشکلی از اعدام حرف میزنید . وقتی دستاوردهای اداره کشور در ممالک پیشرفته را به تمسخر میگیرید بیشتر از این از شماها انتطار نمیرود .باش تا اوقاتت بگذرد
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
چرا از اعدام حرف میزنی؟!!
این دزدی های که اینها کردن یک درصدش در کشور چین شده بود اعدامشون میکردن
از غربی ها چیاشون رو میخواهید کپی کنید؟ اون چیزهای که شما ها رو پول دار تر میکنه!
ولی اون قسمتی که پارتی بازی نمیکنن، فک فامیلاشون رو مثل عباس آخوندی و نعمت زاده و روحانی نمیارن سرکار اینکه رای نماینده هاشون شفاف هست اینکه همه مالیات میدن اینکه انحصار در تجارت ایجاد نمیکنن و هزارتا چیز دیگه رو نمیخواهید کپی کنید
چقدر جالب
چند تا کتاب در مورد سیستم های مدیریتی غربی ها خوندی ادای با کلاسارو در میاری ژیگولی!!
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
برای اینکه فقط اعدام میتونه چلوی تو و هم حزبی های تو رو بگیره که خون میردم نکنید تو شیشه
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
کجا شو دیدی اعدام میکنیم که هیچی
جنازشونو هم برای عبرت موجوداتی مثل تو میذاریم 2 ماه تو میدون شهر آویزون بمونه کسی دیگه از این غلطا نکنه
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
اگر قرار باشه بین مردن مردم فقیر و برخی مسئولین اختلاسگر یکی رو انتخاب کنیم قطعا مسئولین اختلاسگر مستحق مرگند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
خطاب به منتقد: هرچند ادبیات شما نشون میده از اونهایی هستید که بقول هم حزبیتون حنجره قویتری دارین ولی بخاطر منافع سرزمینم بشما پاسخ میدم.
لابد شنیدین که اقای استرا مربی استقلال بخاطر تحریمهای ما پولهایی از طریق صرافی براش بعنوان دستمزد واریز میشد که منشا اون مشخص نبود و حالا در کشور خودش متهم به پولشویی شده!.میدونی این یعنی چی؟یعنی دولت باید بر تومن به تومن پولی که وارد حسابهای افراد میشه نظارت داشته باشه نه اینکه برای پرداخت یارانه از مردم برای بررسی حسابها اجازه بخواد..مرد نابودی اختلاس و فساد هستی؟برو دنبالش که در امد تک تک افراد و مالیاتی که میدن و حسابهای بانکیشون و مخارجی که در ماه میکنن مشخص و شفاف بشه اونوقت اگر یکنفر اختلاسگر و دزد تو این کشور باقی موند بیا اینجا از حنجرت استفاده کن.حاضرم قسم بخورم در این کشور اراده و توانی برای مبارزه با فساد نیست که اگر بود باید قوانین شفافیت مالی اجرا میشد.بگرد و ببین کدوم جناح با شفافیت مالی مخالف هست و وجدان خودت رو قاضی کن.اونها که بعنوان مسئول باید مدعی شفافیت مالی در جامعه باشند خود مخالفان اصلی هستن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
سلام بر منتقد . منطورم را متوجه نشدی . من منطورم این هست که وقتی در هر انتخابات چرخش قدرت حزبی وجود ندارد وقتی در حوزه اقتصاد دولتی و بنگاهی و نهادی و نطامی اداره میشود شک نکن که اختلاس های بدتری در سالیان دیگر رخ میدهد . بنابراین من نمیدانم چگونه بیشتر شرح دهم که قابل درج نطرم باشد . باید با اصلاحات سیاسی و اقتصادی هم قدرت و هم تولید و هم ثروت و پول از ان مردم باشد . مدیرلن و وزرا باید در هر دوره برکنار شوند . قدرت احزاب دولتی و حکومتی نباشد . اگر شرایط بسمت علم و تجربه نباشد همیشه باید اعدام را داشته باشی . رانت و اختلاس فقط با راهکار علمی از بین میرود سو استفاده از قدرت از طریق قدرت مردم و چرخش نخبگان از بین میرود .
ساندیس خوب است لاکن با کیک
عباس آخوندی
به چه حقی بچه شو ورداشته اورده وزارت خونه اختیار قراردادههای وزارت راه رو داده دستش؟
مگر هر کسی مدیر یه جا شد باید فک و فامیلاشو برداره بیاره اونجا !

نماینده ها باید قانون بزارن کسی نتونه فامیلاشو با اتوبوس برداره بیاره محل کارش بهشون پست بده
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
چه کسی آخوندی را آورده؟ جواب این سئوال بقیه چیزها رو معلوم میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
اینها خودشان صاحب خانه هستند به مالک خانه که نمیگویند به این اتاق وارد نشو وهمان طور که همهشان حق دارند هرکاری بکنند وکسی هم جرات سئوال ندارد وچون همه انها که هستند مثل هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
یاد حرفهای آخوندی توی مجلس افتادم میگفت توی حساب من 4 میلیون پول هست و توی حساب بانکی دخترم 600 هزار تومن. حالا خبرش در میاد که تو یه فقره 500 میلیارد تومن خوردن
اقای مطهری خودت حاضری خانه که داری به شکل برجام معامله کنی شماها حاضر نیستید مجلس شفاف بشه ولی حاضرید اقتصاد کشور برای غب شفاف بشه خدا میدونه چی در ذهنتون از کیسه خلیفه نبخش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
تازه جالبی ان این است که این اف ای تی اف باعث نمی شود که پولشویی و فساد در کور را جلوگیری کند بلکه درجهان سیستم جداگانه و داخلی ان است که جلوی فساد را می گیرند
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
از جان مجلس چه میخواهید . چرا فقط به مجلس گیر دادی . شفافیت حقوق و رای نماینده چه مشکلی از تو حل میکنه . چرا شفافیت تمام دستگاها و نهادها در رای . حقوق . و بودجه را نظر نمیدی
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
نماینده های مجلس از جون مردم چی میخوان
رفتن اونجا فقط برای بدهکاران بزرگ بانکی و زمین خواران کار میکنن ارث درشون رو هم از ملت میخوان
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
سینا . ؟ . ما رای به نمایندگان دادیم که مطالبات مردم را پیگیری کند . ایا توانستیم نمایندگان شجاعی مثل خانم سلحشوری وارد مجلس کنیم ؟ ایا رد صلاحیت نمیسون ؟ مگر خانم سلحشوری سخن دل مردم را نگفت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ناشناس23:13
من در نماز شبم براي خانم سلحشوري دعا ميكنم.آيا اين كافي نيست؟
آيا اين ادبيات براي شماآشنا نيست؟
نماينده مجلسي كه دعاي خودش براي يك مسئول رو ملاك صلاحيت اون مسئول ميدونه، خودش صلاحيت نمايندگي مردم درمجلس رو داره ؟ بااين سطح از درك و استدلال ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقا سینا نمایندگان تو مممممممممممجلس حرف زیاد میزنند ولی در رای گیریها و تصمیمات نظر دیگه دارند. حرفهای پشت تریبون برای جمع آوری رای در انتخابات هست نه دالواپسی ملت
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
اینو نگاه بچه ها !!
وسط ااین بحث یهو اومده پروانه سلحشوری رو کشیده وسط!!
پروانه خانم باید برای کمپین تبلیغاتیش ادم های هوشمند تری رو استخدام میکرد
این مدلی که اصلا ضد تبلیغ شده
:)))))
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
چقدر خوب گفتی ناشناس!
یکی از مطالبات مردم اینه که بدونن پروانه سلحشوری برای کیا کار میکنه
قصید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
عالیه ناشناس !
ما مردم مطالبه میکنیم که پروانه سلحشوری کردش مالی حسابش در این چهار سال چقدر بوده و چقدر املاک به اسمش هست
ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ناشناس طرفدار پروانه عاشقتم
این مدل ترفند تبلیغاتی برای انتخابات نمایندگی مجلس تا حالا ندیده بودم
خدت ضد تبلیغی
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ناشناس دنبال مطالبه مردمی
میخواهیم منابع مالی و تبلیغاتی نماینده های مجلس مشخص بشه
اشکالی نداره از پروانه سلحشوری شروع بشه
در راستای تنویر افکار عمومی
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
واقعا جالبه
یهو وسط بحث مطهری اسم پروانه سلحشوری رو کشیدی وسط
سکته بدم مغزی بدم.قلبی بدم.نیمچه بدم کدوم بدم.
مرض قند بدم بالا بدم پایین بدم .فلجی بدم کدوم بدم.
نارسایی کلیه بدم.کبد چرب بدم.فشار خون بدم کدوم بدم.
همش بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
آلیس . عالیس . آلیس . کدام بدم . قند بدم . سرطان بدم . همشو بدم . کلافه شدیم از این حجم زیاد تبلیغات . سرسام فکری گرفتم . خسته شدم . رادیو الیس . تلویزیون علیس . خیتبانهای شهر من عالیس .آلیست جیب من خالیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
بيسكوييت جوين گرجي و بگو....وااااااااي.
از بس تبليغ كرده برعكس ازش متنفر شديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
شمايي كه مينويسي درود بر احمدي نژاد ويارانش كه همه يارانش يا در زندان هستند يا بيمارستان رواني مهرگان ...." درود بر احمدی نژاد و یارانش ..."
اقای نعمتی فرض محال محال نیست و بلاخره این شام چلوکباب و کیسه برنج و حلب روغنهای دم انتخابات از چشم مردم پوشیده نیست
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
اقای نعمتی یعنی تو نمی دونی شهرها فی چند بود؟ دونه دونه ش رو می دونی . چرا خودت رو بخواب می زنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقای نعمتی خدایش چندروز نهار وشام دادی چند تا چک دادی چقدر وام گرفتی که تا حالا البته چندین برابر انها را برداشت داشتید فکر نکنید مردم نمیدانند مردم همه چیز را میدانند واز حیایی که دارند پرده دری نمیکنند شما بهتر میدانید که از مقام وکالت چه بهره ها که نبردید مسافرتهای خارجی باخانواده عضویت در فدراسیون وحقوق جداگانه وگمارده واعزام خانواده فقط نگویید نه که خودتان میدانید
تو این شرایط زاد و ولد نکنید.

مردم همه بدبختن بازم بچه میارن که بدبختر از خودشون درست کنن.

خوب نکنین حداقل به اون طفل معصوم که قراره بیچاره بشه رحم کنید و نیارید بچه.

کی قراره عقل تو سرتون بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
گریه و زاری والدین جوانان چند روز احیر را دیدم علط بکنم که اول ازدواج کنم یا فرزندی داشته باشم . چرا باید فرزندی داشته باشم و یک عمر در اندوه و گریه و ناراحتی زندگی کنم .
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
بچه برکت است و شادی خانه... تک فرزندی و دو فرزندی باعث افسردگی و نقص در تربیت فرزندان خواهد شد...
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
هر چند که سیاست های کلی کشور خلاف حرف شماست اما کشور قدرت پاسخگویی به همین جمعیت را نیز ندارد منابع کافی برای آنها وجود ندارد و جوانان همگی بیکار وعلافند
اما لذت داشتن یک فرزند را از خودتون نگیریدباارزشترین و عزیزترین چیزی که خدا بهم داده تا الان دخترم بوده
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
عابد . وقتی پدر از گرسنگی و نداشتن بچه ها ش در رنجه برای تهیه ی معاش افسرده نیست ؟. کجای عقل ا م می گه که حق داریم بیش خودمون یعنی پدر و مادر که دو تا هساند باید جایگزین بزاریم در دنیایی که همه منابع و اب ش رو خالی کردیم در حال حاضر . انسان فرمانده زمینیان است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
بیش از 10 سالی هست که هرکی بمن میگه بچه دومی را بیار میگم بخدا کاش این یکی را نمی اورد توی این و بدبختش نمی کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
عقیم کردن ما رو بچه هم میخاییم نمیشه
مجلس ارزنوتیون رای نمی دیم بهتون
تاریخ علی مطهری تمام شده

ولی بدبختانه تاریخ همیشه در حال تکرار است !!!!!!!!
با وضعی که شما در مجلس درست کردین بهترین کار همان است که مصوبات غیر کارشناسی شما را مجمع تشخیص ان ملغی کند
در ضمن وقتی بین شما و شورای نگهبان اختلاف باشد وظیفه مجمع است که ورود کند
یعنی من موندم که شما چجوری به قوانین کشور اشراف ندارید یا می خواهید سیاسی کاری کنید
پسر آخوندی دويست هزار تومان نهايتش جريمه ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
حالا بیچاره چیکار کنه فقط 150 هزار تومن تو حسابش داره
سر مردم رو گرم میکنن با این پرونده ها
در درجه اول من رای نمیدم
اما اگر قرار بر رای دادن باشد من به نماینده ای رای خواهم داد که سه روز قبل از روز انتخابات و قبل از ورود به مجلس به اندازه نصف فیش های حقوقی اش طی ۴ سال نمایندگی پول نقد یا دلار به من تحویل بده.

رای من میلیاردها تومان ارزش داره

رای خودتان را ارزان نفروشید

نماینده ها به محض ورود به مجلس همه چیز را فراموش میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقا من 9 ماهه که حقوق نگرفته ام !!!! 3 رأی خود و خانواده ام را دانه ای 2 میلیون میفروشم .
اینم مثل بقیشون تبرئه میشه
بخورید ببرید و اختلاس کنید لاکن اسراف نکنید
جزییات پروندش اینه که کانادا منتظر ش هست
پرونده ها را تو بوق کرنا می اندازند ولی تا حالا از مجازات چیزی نشنیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
کاش میشد نظرت رو هزار بار لایک میکردم
اقایان نه به خاطر وطن بخاطر خودشان هم شده باید چاره ای بیابند و باری به هر جهت کشور را اداره نفرمایند.راهکار مشخص است کم کردن تنشها با دنیای خارج و استفاده از متخصصان کاردان ولو خارجی در اداره مدیریتهای داخل،بستن کمر بند برای مقابله با فساد و اختلاس و جذب سرمایه گذاری خارجی. افزایش تنشها و خرید سلاح و کاهش قیمت نفت و....همه در راستای منافع همان کشورهایی است که علیهشان شعار میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
نه نه نه . اینطور نیست . مسولین میخواهند جور دیگری در حوزه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور را اداره کنند . شدنی نیست . کلا می خواهند که متفاوت از دنیا زندگی کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
مسولین کشور میگویند انقلاب شده است که دیگر کشورها و دیگر سیاست ها ی دنیا را به چالش بکشیم . اتفاقا میگویند به چالش کشیدن دیگر ممالک غربی و اروپایی بهتر از سازش هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
برای مبارزه با فساد دو کار باید انجام‌گیرد اقتصاد را خصوصی کنند دوم دمکراسی را اجرا کنند یعنی با این دو حرکت میشود هم گرانی و بیکاری حل میشود و هم صادرات رونق میگیرد . وقتی اقتصاد دست دولت ها باشد رانت ایجاد میشود وقتی دمکراسی ارزش نداشته باشد چرخش قدرت وجود ندارد و سواستفاده قدرت ایجاد میشود
اعتراضات اخیر به دو دلیل انجام شد. 1 عدم توجه مسیولین به نظرات مردم و درک نکردن شرایط جامعه و اقتصاد و تکیه کردم دولت به عده ای خاص و خارج از توده مردم 2 عدم اطمینان مردم به مسیولین که آقا زاده ها و خرج های آنچانی دارند.
اینهمه خشم و عصبانیت ناشی از فشار بیش از حدی بود که در حال تحمل آن هستند.
از خواندن این مطالب آدم خجالت میکشه نظر بده مردم را نفهم فرض کردید همه ی این چیزهایی که نوشتید مثل اینکه در ایران زندگی نمیکنید/
خیلی سخت هست در جایی از این کره زمین زندگی کنی که بیکاری و گرانی باشد ولی شادی کردن ممنوع باشد . اگر هر کاری مسئولانش انجام دادند مردم باید حق اعتراض نداشته باشند . حتی شکل پوشیدن لباس هم دست آن ها باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
خودمون میخوایم !!!!!!!!
آقا چه معنی داره توی این کشور هر فرمانده، هر مسئول، هر وزیر سابق بیاد و هی سخنرانی کنه و در باره بایدها و نبایدها صحبت کنه! بابا دوره مسئولیت تون تموم شده دیگه!برین بشیینین توی خونه تون دست از سرکچل ما بردارین!خسته مون کردین!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
برای اینکه سیاست ها و سیاست گداریها از داخل صندوق رای بیرون نمیاید بلکه حصور مردم فقط جنبه نماد سیاسی دارد
تابی جان . از اعتراضات امروز عراق چه خبر . خبری ننوشتید . ۲۰‌نفر با تویوتا با تیربار کشته شدند دستگیر شدند ؟
----
این رای دادنا مگه تا حالا چیزیو تغییر داده؟
واقعا تا حالا هیچ تفاوتی بین کسایی که امدن و رفتن حس کردیم؟
در ضمن کسایی که بیگناه یا گناه کار تو این اعتراضا کشته شدن مگه خانواده ندارن؟
جواب اونا رو کی میده؟
مطهری ....مردم را نباید به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کنیم ملاک اسلام هست نه انقلاب . تا دیر نشده باید لوایح را تصویب کنیم و اگر اینکار انجام‌نگیرد وارد لیست سیاه خواهیم شد
پس آخوندی میگفت من هیچی ندارم. وای بهتون که ایرانو به این روز انداختین. بدا بحالتون اگه رهبرم حکم جهاد علیه اختلاس گرا رو بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
کمتر دروغ بگو
چرا فرزندان فساد اقتصادی بیشتر از اصلاح طلبان است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
دلیلشو خودت نمیدونی شیطون؟چقدر اسم اصولگراها مطرح میشه ولی پرونده رسیدگی نمیشه؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
دلیل سیاسی داره . از کجا معلوم هست برنامه ریزی شده و هماهنگ عمل میکنند که طیف اصلاحات را بصورت ظااهری هم شده افراد بنام اصلاح طلب وارد چنین اتفاقاتی کنند که دوباره در ۱۴۰۰ چرخش قدرت انجام گیرد یعنی مردم بصورت ناخواسته و از سر اجبار به اصولگرایان رای دهند کلی اینبار مردم بجز طیف اقلیت بسیار هوشیار شدند . نه اصلاح طلب نه اصولگرا . نه تند رو نه کند رو . فقط دمکراسی
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
برا اینکه اصولگرایان مصونیت دینی دارند
حقوق نمایندگان مجلس و رییس جمهور باید مثل حقوق کارگران باشد بیشتر از این طبق قوانین اسلامی حرام است چرا باید بین حقوق این همه تفاوت باشد مگر نه اینکه ما میخواستیم حکومت عدل علی بر پا کنیم این قانون باید سریعا تصویب شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
بهت منفی دادم چون به دیگر حقوق های مسئولان حرف نزدی . چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
عدالت معنیش تساوی نیست...مگه تحصیلات،وظایف و مسیولیت نماینده مجلس با کارگر یه اندازست که حقوقشون یه اندازه باشه...
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
جواب ناشناس 22:01
بزرگوار تحصیلاتشون یکی نیست ولی اونا هستن که تصمیم گیرن در مورد مقدار حقوق و معیشت مردم. وقتی خودشون میلیونی حقوق بگیرن دیگه متوجه نمیشن اون کارگر و کارمند بیچاره چطور باید با حداقل حقوق زندگی کنه. به نظر بنده هم تصمیم گیران همگی باید از حداقل حقوق برخوردار باشن تا جامعه درست بشه.
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
گفت محال است کسی بتواند با پول وارد شود ولی نگفت موقع خروج وضعیت چگونه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
درسته باید حقوقشون با بقیه کارمندان همسان باشه.
دختر وزیر , پسر وزیر , نماینده مجلس , عضو شورای شهر , رییس بانک , آن آقازاده , این خانم زاده و صدها زاده دیگر و والدین زاده ها و ... به کی اعتماد کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
به همشون.
نماینده شهر ما با پول رفته 250 هزار یورو کجا رفت
از همچین ادبیاتی مثه محال است ، کذب محض است باید فهمید که کاملن قضیه بر عکسه
سردار جعفری: متاسفانه شورای نگهبان، مبانی فکری کاندیدا‌ها را چندان بررسی نمی‌کند مگر به همانهایی هم که شناخته شده اند تریبونی حتی برای دفاع از خود داده می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
ملاک تایید صلاحیت کاندیداها این هست سر وقت در مسجد محل در مراسم نماز جماعت و دیگر مراسم مدهبی حصور داشته باشند در اخر هر هفته بصورت پیوسته در نماز عبادی و سیاسی حصور داشته باشد .
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
2119 نه دی یادت رفت
تاریخ پر از تکرار و عبرت های نگرفته است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
کدام قسمت تاریخ . دوره صفویه یا قاجار
چون قشر مرفه فعلن قدرت وثروت دستشونه تا چهار روزه دیگه از مجلس و قوه مجریه بر کنارشون کنند ببین چه بلوایی تو این کشور راه بندازن
محال است نماینده‌ای بدون پول وارد مجلس شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تو و یکرنگی محاله محاله
خب واسه همينه كه ما ميگيم دولت و مجلس كاره اي نيستند سردار . چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است .
بهروز نعمتی : محال است نماینده‌ای با پول وارد مجلس شود.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ولی قطعا" با کلی پول خارج میشه
وقتی به مردم خودمان می گوییم پیاده نظام دشمن چگونه انتظار داریم اوضاع بهتر بشود؟ وقتی در خیابان راه میروم و احساس می کنم پیاده نظام دشمن هستم از خودم متنفر میشوم
ساختمان 4 میلیاردی رو میدن 380 بعد یسری اغتشاش میکنن که گرونیه و ... معلومه عوامل بیگانن این ها
کدام نارضایتی اینها که همگی از خارج وارد شده بودندودر جامعه ی ما که همه مطیع راضی و سر به زیرهستیم چون در بهشت ناب زندگی می کنیم و بایستی دست بوس همه ی مسولین عزیز و در دکشیده باشیم خدا عمر با عزت و با برکتی را به اینها هدیه دهدآخ چقدر ما خوشبختیم
نمایندگان عاشقان خدمت بوده ودینا ری نیز حقوق دریافت نمیکنندوشبانه روز بصورت جهادی در فکر رفاه ملت هستند
آقای سردار جعفری ، برادر من رهبر خودشان و با زبان خودشان فرمودند که اینکه کسی نظرش با نظر ما فرق داشته باشد اشکالی ندارد و حتی می تواند اعتراض هم داشته باشند ، حالا سردار میفرمایند خیر نمی شود ؟! وقتی میگویند بعضی ها جلوتر از رهبری هستند شوخی نیست واقعیت است.
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ناشناس عزیز من : سردار گفته درست رای بدید ... به آدم رای بدید ... گول نخورید ... بدونید به کی رای می دید ...
یعنی فقیر فقراجامعه اومدن پمپ بنزین آتش زدن؟دروغگویی تاکجا!من برجی یه ملیون هم درآمدندارم اما روزاعتراضات در برای جلوگیری از خراب کاریهایکی از پایگاههای بسیج رفتم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
نمیشه در موردت حرف زد
بابا بس کنید خجالت بکشید خجالت نمیکشید ارگانی درست کنید بساط توهین تهمت و منفعت خواهی ودزدیو از بین ببره
بابا این چیزها بجز خراب کردن حال خودو و حال مردم و بعد حال جامعه چیزی نداره
ازون صدا سیما که آتشفشان بد آموزیه تا.....
پاسخ ها
محمد ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
من 30 سالمه فوق لیسانس دارم ..کارگر ساختمانی هستم..ماهی 1 میلیون هم ندارم.من خودم در اعتراضات شرکت کردم.وقتی دستت به هیچ جایی بندنیست .وقتی کسی حرفت رو نمیفهمه به کی بگی.دردتو
پیش فرماندار .امام جمعه.شهردار رفتم ..ما بدبختیم ک تو این سن اروزی حداقلی ها رو میکنیم.ازدواج و مسکن ک اصلا بیخیال
روحانی گفت . انهایی را که تو صحنه و در خیابان ها دستگیر کردند انها را بیاورند و برای مردم توضییح دهند که چگونه و از کی دستور گرفتند که اعتراض کردند ....................................() ...........*؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انها بخاطر بنزین به خیابان امدند و جانشان را از دست دادند . انها فکر میکردند که چون موقع انتخابات شعارهای دمکراسی خوشگل و زیبا داده بودید میشود به سیاست های مناخبین خود انتقاد کنند اما به قیمت جانشان تمام شد . گرفتی ؟
جناب جعفری
طبق قانون اساسی تفنیش عقاید ممنوع است ، همه کشورهای کم و بیش این اصل را دارند
شما چطور میگید همه کشورها تفتیش عقاید دارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
قانون زیاد ملاک نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
جای قانون کجاست در کتاب قانون مجری کیست نویسنده قانون تفسیر قانون هم به عهده مجری است پس این قانونی که شما میفرمایید ورای قانون اینهاست
فرمودند ؟ اگر دیدگاهت اختلاف دارد چرا آمدی ؟ منطور اصلاح طلبان بودند ؟ آقایان و خانم های اصلاح طلب اگر دیدگاه سیاسی و بینش سیاسی در حوزه اقتصاد و سیاست و بین الملل اختلاف دارید چرا کاندید میشوید ؟
چرا باور ندارند که مردم مشکل دارند . چرا مشکلات را گردن امریکا و اسرائیل و عربستان می اندازند .
چین و روسیه با امریکا مشکل دارند ولی این مانع روابط تجاری و علمی نشده . در کشور ما مافیا حرف اول را میزند تحریم به نفع مافیا است .
قیام ایان قیام گرسنگان و بیکاران بود حالا هرچی می خواهید بگید نه خارج اومده بودند نه تحریک سلطنت طلبان بود
کابران‌محترم ؟ وقتی دلار به نرخ دولتی ۴۲۰۰ بود بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومان بود الان نرخ دولتی در غلب کالاهای وارداتی بجز دارو و لوازم‌پزشکی ۸۵۰۰ لحاظ شده است . حالا که امروز دلار به ۱۴۰۰۰ هزار تومان رسیده است‌تکلیف قیمت بنزین چی خواهد شد . ایا بعد از عید دوباره گرانی سوخت خواهیم شد . بنطرم بهترین‌کار در شرایط جیدید این هست که قیمت دلار در یک جای فیکس شود تا قیمت دیگر کالاها و خدمات و سوخت و صادرات و وردات بتواند هماهنگ حرکت کنند حتی الان حقوق کارگر و بنا و حقوق بگیران با مشکل مواجه شده است که صبح که بیدار میشود اگر کالا گران شد حقوق کارگر بالا برود یا ثابت بماند
صندوق رای تنها راه اصلاح امور است!!! آقای مطهری این حرف را اگه سال 76 میزدید مردم باور میکردن ولی حالا نه
انتخابات هیچ تاثیر مثبتی بر اصلاح اوضاع ندارد
با سلام من یک ایرانیم و پیشرفت کشورم پیشرفت من است ولی این دولت مردان با این همه ادعایی که دارن و این کشور با این همه ثروت که دارا میباشد آیا این ننگ نیست که این وضع اقتصادی مردم باشد یک مقدار نگاه کنید به کشور کوچکی مثل بلژیک که چیزی ندارد ولی فقیر ترین مردمش نفری نهصد یورو درماه حقوق دارد که از مالیات مردم داده می شود و همچنین خدمات اجتماعی دیگر .بله استعمار گربوده‌اند برای مردمش ،نه بر مردمش.این خیانت نیست که پولهای کشور افرادی ماننده آقای خاوری وأمثال اینها غارت بشود و سرریز کشورهای دیگر شود .ننگ است.من دشمن نیستم و برای دشمن هم کار نمیکنم.
یه لحظه فکر کردم علی مطهری برای اولین بار تو زندگیش داره یه حرف درست میزنه!!!!!!!بعد دیدم نه بابااااا منظورش اینه که مردم برن رای بدن.....آخه یه نفر نیست به اینا بگه وقتی رسانه ی میلی هر موقع بخواد ۱۰۰ نفر رو به ۱۰۰۰۰۰ نفر تبدیل میکنه اومدن و نیومدن ما پای صندوق چه فرقی داره??????????????? اگه این آمریکا نبود شما چجوری میخواستید سوار ملت بشید??
قطعادنیا با زنان جای امن تری خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقا من هی به رئیس شرکتمون می گم آقا چند تا زن استخدام کنیم تا شرکتمون امن بشه قبول نمی کنه
بعضی‌ها هنوز هم به عملکرد شورای نگهبان راضی نیستند توقع بیش از اینها از شورای نگهبان دارند
اقازاده هاي اصولگرا ها حاشيه امن دارند و اختلاس هاشون رسانه اي نميشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
مثال بگید و نمونه بیارید و البته اختلاسها را مقایسه کنید . امروز تعداد زیادی از مدیران و افراد برای اینکه میخواهن فرم زندگی خودشون را تغییر بدهند و یا نمیتواننند و نتوانستند جلوی رانت خواری و .. اقازاده هاشون را بگیرند به تدریج اصلاح طلب شدن
جناب مطهری
مرد ،مردونه حاشیه نرو
یک کلام
بگو توی این چند ساله چکار کردی؟
واقعا گند زدن با این مملکت داری
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
آن چیزی که مشهود است تاکنون نیست فقط تعداد اندکی اقرار به واقعیت اعتراضات را با احتیاط بیان می کنند تا موردغضب قرار نگیرند .آن چیزی که واقعیت اعتراضات آبان ۹۸است اینکه قشر ضعیف ومتوسط جامعه که آزهر نظراعم از اقتصادی .تبعیض ،کم توجهی ،وبتاراج رفتن منابع ومنافع مملکت برای قشری خاص که مسولین نیز دران دخیلند به ستوه آمده آند پس بهترین چاره بجای فرافکنی ها رسیدگی به درد مردم است نه متصل نمودن این حوادث به بیگانگان هرچند بیگانگان نیز نقش کوچکی دران دارند .
پسر این وزیر
دختر آن وزیر
برادر این رئس جمهور
برادر آن معاون اول
فامیل این
فامیل آ«
این همه فساد تا کجا و تا کی؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
عزیز من چه اشکال داره از این سرمایه ی عظیم مملکت یه ذره هم اینا ببرن??ما مردم عادی فقط باید حواسمان باشه اسلام به خطر نیفته
بهروز خان (بهروز نعمتی ) زیاد مطمئن نباش ، اول تحقیق کن بعد ادعا . بنظر میاد که از جامعه دوری .
انشاالله که پسر آخوندی بیمه بوده باشد ونگرانی ازاین مورد نداشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
سعید خان اصلاحطلبم ولی مثبت دادم .عالی بود عالی
امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
انشاءاله که با اشدمجازات تنبیه اساسی بشود و پولهای بادآورده نصیب خود وخانواده اش نشود اون پولها سهم شهدای حادثه قطار تبریز-پلاسکو-کشتی سمخته ومعدن شمال میباشد که وزیر راه مقصر اصلی انهاست
آقازاده های محترم و دوست داشتنی بخورید و بیاشامید ولی برای آقازاده های بعدی هم بزارین. طفلی ها کم گیرشون نیاد یه موقع ناراحت میشیم.....
بیمه شخص ثالث برای یکدستگاه پراید یک‌میلیون و سیصد و چهل و پنج هزار تومان و بیمه بدنه سایپا ۸۸۹۰۰۰هزار تومان با ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال گدشته انجام دادم . امروز نوبخت گفتند مردم ما را در شاریط سخت هستیم دعا کنند . من امشب چند بار دعا کردم که وقتی نمتوانید اقتصاد کشور و سیاست کشور را با خواست ملت اداره کنید برکنار شوید
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
پراید مدل 89 دوگانه فابریک 35میلیون
آقاي آخوندي در صحن مجلس گفت من تو حسابم 4 ميليون تومان پول هست و دخترم در حسابش 650 هزار تومان
اين از صد تا فحش به نمايندگان بدتر بود و نمايندگان به او راي اعتماد دادند
کشور اسلام
بهروز نعمتی : محال است نماینده‌ای با پول وارد مجلس شود
اما با پول کلانی ازمجلس خارج می شوند.
لطفا اصلاح کنید: محال است نماینده بی پول وارد مجلس شود
آقای نعمتی، نماینده ها محال است با پول وارد مجلس شوند ولی قطعا با پول کلان از مجلس خارج میشوند.
فرزند آخوندی در یک فقره فقط از محل واگذاری پروژه پردیسان قم، ۵۰۰ میلیارد تومان منتفع شده است. همچنین این فرد بر اساس روابطی که داشته، از یک نهاد و سازمان، ساختمانی به ارزش ۴ میلیارد تومان در یکی از مناطق شمال شهر تهران را ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کرده است.

پس از دريافت مابه التفاوت و تحويل مسكن سه سال بعد از واگذاري مسكن در پرديسان با تهديد گفتند و مكاتبه كردند كه ده ميليون ديگه بايد بدهيد پيش هر شير پاك خورده اي رفتم گفت حق با اوناست بايد پرداخت كنيد!
آقای ربیعی سخنگوی محترم دولت در مورد انسان داریم صحبت می کنیم که مدل کوچه و بازاری می گی نمی تونیم مثل امریکا فله ای عدد و ارقام بدیم. با ظاهر آراسته همراه با توهین به این مردمی که در سرما و گرما با انقلاب و مسئولان بودند، به والله که حق الناس هست.
خدا خودش ما را به راه راست هدایت کند
این که پول برده
نجفی ادم کشت بعدش خانواده استاد یکدفعه ساکت شدند و بعد تیر کمانه کرده خورده به زنش و بعد ... خلاصه ازاد شد
حالا شما میگید پول
در ضمن اقای مطهری یک کم زوده صبر کن یک ماه به انتخابات شروع کن به خودنمایی
آقای نعمتی با بی وفایی چطور؟ وارد مجلس نشدند؟
و باز تکرار ماجرا!!!!؟؟؟؟؟
همه ما رو دارن با یه مشت خبر بی خودی سرگرم میکنن. کو پیگیری گرونی های بعد از افزایش بنزین!!؟
کو آدمهای پاسخگو!؟ با زور بگیر و ببند میگن گرون نکنید اونم تا عید فقط همین الان همه چی 20 درصد گرون شد.
افى زيبا كلام نارضايتى مردم محصول عملكرد اگاهانه وبا برنامه شما ودوستانتان است توفيفى بدست نمى اوريد دست از تهديد برداريد عرض خود ميبريد وزحمت ما ميداريد
پراید مدل 89 دو گانه فابریک 35 میلیون
عالیس و قالیباف و احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!! این سه تا همه را می خوان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما قالیباف لایق هیچ مسئولیتی نیست
آقاي بهروز نعمتي! واقعا مردمو چي فرض كردي؟!
اقای فتح ا.. زاده قبلا هم کارمند بودند دبیر جشنواره و... چطوری تویوتا مینشستند انهم ان زمانها که اکثر مردم و کارمندان و حتی مدیران ماشین نداشتند و اکثر ماشین دارها هم پیکان داشتند؟؟؟
نزدیک به تمام ( باختلاف ده تا بیست نفر ) نماینده های مجلس طی پنج شش دوره اخیر با پول وارد مجلس شده اند خرید رای یک رویه کاملا معمول است آقای نعمتی از هوش کافی برای طرح موضوعات مبتلابه انتخابات بهره نمیبرند ، این همه تحمیق حق این مردم شریف و ستم دیده نیست
جناب آقای مطهری الان باید توضیح دهند این چه طرحی است که موجبات خسارت به توده های ضعیف جامعه است و جای آقای مطهری کرسی نمایندگی مجلس نیست این عذر بدتر از گناه است
نارضایتی‌ها از اقشار بالا و متوسط به اقشار پایین رسیده است:
در ایران مدتهاست که دیگر قشر متوسط نداریم، یعنی قشر متوسط و پایین در حال خفه شدن در زیر خط فقر هستند و این در حالی است خنده مقامات اجرایی از ار پی جی هم سنگین تر است.
100% به کلیه مسولین بی اعتمادی وجود داره! افتاد!نه جان من افتاد!
پول ها رو به کارت و حسابشون میدن برای همین پول بدست وارد مجلس نمیشوند بنده خدا راست یگه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی