بازدید 4427

انفجار گاز در شهر ری و تخریب دو طبقه مسکونی

کد خبر: ۹۴۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 10 December 2019

انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی چهار‏طبقه در جنوب تهران منجر به تخریب دو ‏طبقه مسکونی و مصدومیت سه نفر از ساکنان ساختمان شد.

به گزارش ابتکار، ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه یکشنبه در پی انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر ری، چهار‏‏راه خط آهن، کوچه شهید اشرفی، شاهدان این حادثه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و این حادثه را اطلاع‏رسانی می‌کنند.

ستاد فرماندهی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷۹ و ۹ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه روانه کرده و آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع برق و گاز منزل مسکونی به تیم‌های دو‏نفره تقسیم شده و جستجوی محبوس شدگان و آوار‏برداری در طبقات را آغاز کرده‌اند. با توجه به اینکه انفجار به وجود آمده، آتش‌سوزی در پی نداشت، آتش نشانان توانستند ۴ نفر از ساکنین را که در داخل ساختمان حضور داشتند به بیرون هدایت کنند.

وی بیان کرد: در بین این چهار نفر یک کودک ۵ ساله و دو خانم میانسال نیز دچار آسیب‏دیدگی از ناحیه دست و صورت و همچنین قفسه سینه شده بودند که آتش نشانان پس از آوار‏برداری و اطمینان از عدم وجود محبوس‏ شده در ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های مجاور با همکاری عوامل شهرداری، نیروی انتظامی، اداره برق و گاز اقدام به ایمن‏سازی محل حادثه کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند. گفتنی است علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‏نشانی تهران در حال بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر