بازدید 27372
۱

حمایت معیشتی دهم و یارانه بیستم هر ماه واریز می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 09 December 2019

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر نوبخت در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری افزود: یارانه نقدی آذر بجای بیست و ششم ۲۰ آذر به حساب خانوارها واریز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: سال آینده ۱۳ سد جدید افتتاح خواهد شد و در مجموع ۳۰ طرح آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت افزود: امسال و پارسال ۸۳۶ کیلومتر راه آهن افتتاح کردیم و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه آهن دیگر نیز در دو سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه جدید سال آینده افتتاح خواهد شد.

نوبخت اظهارداشت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان دیگر برای گازرسانی به روستاها و بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برق رسانی روستایی اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از دو سال قبل با کسب اجازه از مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد شغل اختصاص یافته که تاکنون ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار آن پرداخت شده است.

نوبخت افزود: سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال هزینه کردیم.

وی گفت: حتی صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرده است که اقتصاد ایران سال آینده از رکود خارج خواهد شد.

به گفته نوبخت؛ در سال آینده ۸ میلیارد دلار از پول فروش نفت را برای واریز به عنوان سهم صندوق توسعه ملی پیش بینی کرده‌ایم.

او گفت: دولت اکنون ۴ میلیون میلیارد تومان دارایی دارد که در سال آینده قسمتی از منابع بودجه از راه مولدسازی بخشی از این دارایی‌ها تامین و محقق خواهد شد.

نوبخت افزود: ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن خودروها در سال آینده در نظر گرفته‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
کاری کردید که همه مردم بجز خودتان شده اند صدقه بگیر !!!!! واقعا هم دنیای مردم رو آباد کردید وهم آخرتشان را !!!!! برایه یه لقمه نان یا باید سطل های زباله را بگردند ویا تن فروشی و............کنند تا شکمشان را سیر کنند !!!!! در این 40سال چه شد مملکتی که مردمانش در نعمت بودند و در دنیا برایشان ارزشی قایل میشدند به این فلاکت افتادند وکاری کردید که جوانان برایه کار باید به افغانستان مهاجرت کنند !!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر