بازدید 42584
هزار و هشتصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نام نویسی نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت! / انتقاد آیت الله شبیری زنجانی از رواج مدرک گرایی در حوزه‌های علمیه / درخواست آشنا از اژه‌ای درباره فردوسی‌پور

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: احضار محمدحسین کروبی به دادسرا / علوی‌تبار: سرمایه اجتماعی دولت نابود شد / دلیل چرخش ناگهانی تاج به سمت گزینه ایرانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 08 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حق نداشتیم اینقدر بی‌مسئولیت باشیم!

محمد قوچانی، سردبیر روزنامه سازندگی و عضو شورای مرکزی حزب سازندگی گفت: امشب برای نخستین بار عاجز شدم از تیتر زدن برای خبر کسالت باری که ناگزیر بودم بر صفحه یک "سازندگی " بنشانم؛ نه اینکه به رسم این روزگار از انتخابات عبور کرده باشم بلکه بدان سبب که بی کفایتی شورای عالی اصلاح طلبان در راهبری انتخاباتی آنان را باید روایت می کردم. آقای عارف فکر کردند، چون خودشان نامزد نمی‌شوند نیاز نیست در مقام رییس شورای عالی اصلاح طلبان از دیگران دعوت کنند و دیگر بزرگان ... این روز‌ها آن قدر علیه نهاد انتخابات و اصلاحات حرف زدند که خودشان هم ظاهرا از اصلاحات و انتخابات پشیمان شدند و توبه کردند و از سر بی خیالی و بی برنامگی و به نظرم بریدگی ما را مقابل اصولگرایان جوان رها کردند. حتی اگر فکر کنیم مردم رای نمی‌دهند حق نداشتیم در برابر آرمان‌های اصلاح طلبی این قدر بی مسئولیت و باری به هر جهت باشیم. نمی شود هم حرف‌های انقلابی زد و هم حرف‌های انتخاباتی. نمی‌توان هم اپوزیسیون بود و هم چشمی به حاکمیت داشت. این آغاز یک پایان است. آغاز پایان اصلاح طلبان خسته و نااستواری که فقط در زمین هموار می‌توانند سیاست ورزی کنند. ما به یک شکست نیاز داریم تا به خود آییم و اصلاح طلبی را اصلاح کنیم ... ما اصلاح طلب می‌مانیم، حتی اگر در اقلیت باشیم ... این بی تدبیری است که ما را اقلیت میکند، نه رای اکثریت.

دلیل چرخش ناگهانی تاج به سمت گزینه ایرانی

فدراسیون فوتبال بعد از مذاکره با برانکو ناگهانی اعلام کرده حتی مربیان ایرانی هم می‌توانند جانشین مارک ویلموتس بلژیکی شوند. مجلس و دولت فدراسیون را به خاطر قرارداد‌های سنگین به شدت تحت فشار قرار داده اند و به همین خاطر تاج یک چرخش ناگهانی به سمت مربیان ایرانی داشته است. هیچ بعید نیست در روز‌هایی که بحث حضور برانکو کاملا جدی بوده، به ناگهان یک مربی ایرانی جای ویلموتس را بگیرد.

سهم صدا و سیما از بودجه سال ۹۹ چقدر است؟

لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور منتشر شد که بر اساس آن، سهم سازمان صداوسیما برای تولید برنامه‌های صوتی و تصویری از بودجه پیشنهادی معادل ۱۷۴۵ میلیارد تومان است. این در حالی است که بودجه مصوب امسال (سال ۹۸) مبلغ ۱۸۴۲ میلیارد تومان بوده است. /ایلنا

کاش انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرآنلاین: من ربطی به جبهه پایداری ندارم و نمی‌خواهم در مورد آنان صبحت کنم. امیداورم که انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند. من کاری به این ندارم که چه کسی برای کدام گروه است ندارم. باید چتر انقلاب انقدر گسترده باز باشد که به این چیز‌ها فکر نکنیم. تحزب درست است، اما تحزب اگر معنای واقعی وجود داشته باشد و حزب یک شبه نباشد، در انتخابات می‌تواند کمک کند.

صادقی خطاب به رحمانی‌فضلی: آیا مسئولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید؟

محمود صادقی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از حوادث اخیر به خانواده‌های جانباختگان اعتراضات تسلیت گفت و اظهار کرد: بر اجرای سریع دستور رهبری برای بررسی دقیق عوامل بروز ناآرامی‌ها و رسیدگی به وضعیت جانباختگان و خانواده‌های داغدارشان تاکید می‌کنم. وی با استناد به قانون به کارگیری سلاح در موارد ضروری تاکید کرد: ماموران انتظامی برای اعاده نظم و کنترل شورش و ناآرامی‌هایی که بدون به کارگیری سلاح قابل مهار نیست باید قبل از به کارگیری سلاح از وسائل دیگری مطابق مقررات استفاده کرده باشند و آن وسائل موثر نبوده باشد و همچنین باید با اخلالگران اتمام حجت کند. این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، اظهار کرد: چرا به حافظان نظم و امنیت آموزش و تجهیزات لازم برای کنترل ناآرامی‌ها داده نمی‌شود؟ چه کسی مسئول خون‌های ریخته شده است؟ آیا مسئولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید؟ صادقی در پایان تذکر خود بر اهمیت جبران خسارت‌های وارده به کسب و کار‌های اینترنتی در یک هفته قطع اینترنت ایران تاکید کرد. همچنین خطاب به استاندار تهران گفت: منشا آلودگی هوا و بوی نامطبوع تهران را پیدا کنید شهروندان از این مشکل رنج می‌برند.

یک پیشنهاد عجیب برای کاهش تنش‌های سیاسی

عباس عبدی در روزنامه اعتماد با اشاره به وجود تنش در ساختار قدرت نوشت: برای عبور از مشکلات موجود، چه در حوزه اقتصادی، چه در سیاست خارجی و چه امور سیاست داخلی نیازمند حداقلی از وحدت مدیریتی و سیاسی هستیم. راه اول اینکه دولت درصدد کسب رای اعتماد از مجلس باشد تا اگر رای گرفت با اقتدار به کار خود ادامه دهد. راه دومی که پیشنهاد می‌شود، تغییر کلی کابینه و آوردن افراد جدید و باانگیزه است. راه‌حل سوم انتخابات زودرس ریاست‌جمهوری است؛ انتخاباتی که می‌تواند همراه با انتخابات مجلس انجام شود.

چرا ۲۵۰میلیارد دلار ارز ارزان دولت احمدی نژاد را رها کرده اید؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر اساس اطلاعات و آماری که رئیس کل سابق بانک مرکزی ارائه داده، میزان کل مداخله ارزی دولت یازدهم در فاصله سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ از رقم یک سال دولت احمدی‌نژاد هم کمتر است. در ۱۳ سال از ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ و ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ بانک مرکزی در کل ۲۸۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار برای مداخله و مدیریت بازار ارز در بازار فروخته که ۸۱/۸ درصد آن مربوط به سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ یعنی دوره فعالیت دولت‌های نهم و دهم بوده است. اینکه درآمد ارزی ناشی از فروش نفت در آن ۸ سال با کل درآمد نفتی از زمان کشف نفت! برابری می‌کرده است، هرگز مشخص نگردید این نزدیک به ۶۱۸ میلیارد دلار چه سرنوشتی پیدا کرد؟
 
درخواست آشنا از اژه‌ای درباره فردوسی‌پور

مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد. این نامه در تاریخ ۱۰/۰۹/۹۸ برای رییس شورای نظارت ارسال شده‌است. حسام‌الدین آشنا با اشاره به آغاز برنامه هت‌تریک مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال و عدم تدبیر مناسب مدیران رسانه ملی در رقیب‌سازی نوشته است: «برنامه هت‌تریک با توجه به خلا ایجاد شده در شبکه سه، می‌تواند مخاطبی گسترده جذب کند. این در حالی است که با وجود برنامه ۹۰، سال‌ها هیچ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبانی توان رقابت با آن را نداشت، اما در اسفندماه ۱۳۹۷ با بی‌تدبیری مدیران سازمان صداوسیما، بدون ارائه هیچ ادله مشخصی، بهترین برنامه تلویزیون از نگاه داوران جشنواره جام جم و بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مخاطبان، تعطیل شد و یکی از بهترین برنامه‌سازان و مجریان تلویزیون خانه‌نشین شد». رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه نسبت به محدودیت‌های ایجاد شده برای عادل فردوسی‌پور انتقاد کرده و نوشته‌است: «در حال حاضر عادل فردوسی‌پور نه تنها اجازه اجرای زنده در هیچ یک از شبکه‌های تلویزیون را ندارد و حتی گزارش بازی‌های فوتبال نیز از او گرفته شده است، بلکه شواهد متعددی نشان می‌دهد که امکان اجرای زنده وی در آی‌پی‌تی‌وی‌ها و فضای مجازی نیز غیررسمی ممنوع شده است».
 
عضو موتلفه: کار در دولت احمدی‌نژاد جرم است؟

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تمام وزیران دولت نهم و دهم افرادی پاک دست و کارآمد هستند و شورای نگهبان آن‌ها را به جرم کار در دولت قبلی رد صلاحیت نمی‌کند. فاطمه رهبر درباره ورود احمدی نژادی‌ها به انتخابات و آخرین دیدارش با رئیس جمهور سابق، گفت: به خاطر ندارم آخرین باری که آقای احمدی نژاد را دیده‌ام، چه زمانی بوده است. در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، در سفر‌های استانی به تهران و دیدار‌های رسمی بین دولت و مجلس آقای احمدی نژاد را می‌دیدم و فقط یکبار برای یک مشورت کاری در ارتباط با آموزش و پرورش به دفتر ایشان رفتم. وی در خصوص اینکه آیا مدیران و چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد شانسی برای حضور در مجلس بعدی دارند، گفت: من جزو نمایندگان نزدیک به احمدی نژاد نبودم، ارتباطی هم با ایشان ندارم. از همان ابتدا نیز عضو حزب موتلفه‌ی اسلامی بودم و حتی توصیه شده هم نبوده‌ام.
 
علوی‌تبار: سرمایه اجتماعی دولت نابود شد

علوی‌تبار درباره تبعات افزایش قیمت بنزین برای دولت و تاثیری که بر انتخابات پیش روی خواهد گذاشت، عنوان کرد: گرانی بنزین آن هم با این وصف و سوءمدیریت شدید تیم اقتصادی دولت باعث نابودی سرمایه اجتماعی دولت در وهله اول و احتمالاً شکست دولت (حامیان اصلاحاتی) در انتخابات آتی مجلس و حتی انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ خواهد شد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره راهکار دولت برای بهبود شرایط کشور و ارتباط دوباره با بدنه اجتماعی تاکید کرد: یگانه راه مدیریت روند شکل‌گرفته و ترمیم فضا مابین مردم و دولت، رسیدگی به خواست ایشان و گفتگو است. همان‌طور که پیشتر اشاره کردم در حال حاضر دولت فاقد چنین کیفیتی به نظر می‌رسد، رئیس‌جمهور هم ساکت‌تر از همیشه و بدون کاریزمای یک قهرمان رفتار می‌کند. علوی‌تبار با اشاره به انفعال رئیس‌جمهوری بیان کرد: از آقای روحانی انتظار می‌رفت با این سابقه عملیات اجرایی توان پیشبرد جریان را به شکل بهتری از خود نشان دهد.
 
واکنش مرعشی به بیانیه موسوی در زمان اعتراضات بنزینی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی معتقد است که اگر بیانیه موسوی به اعتراضات بنزین با هدف گذر از نظام بوده باشد بسیار خطرناک است چراکه همه راه‌های دیگر ایران را وارد سیاه‌چاله می‌کند. حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی پس از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین گفت: آقای موسوی در بیانیه‌شان سه مطلب بود؛ یک نکته این بود که بالاخره ایشان یک مرزبندی با سلطنت طلب‌ها کرد که این به نظر من جدید بود که کسی تا به حال با این صراحت این مرزبندی را نکرده بود. نکته دومش که از نظر من دقیق نبود و آن مقایسه این حوادث با حادثه ۱۷ شهریور میدان ژاله بود. سومین نکته‌ای که از آن برداشت می‌شود این است که آقای موسوی از نظر خودش خواسته این اعتراضی را که حالا در جامعه ایران اتفاق افتاده است را مدیریتش را از خارج به داخل منتقل کند، ممکن است که این واقعی بوده باشد، ولی من این را واقعی نمی‌دانم. چون اعتراضاتی که اتفاق افتاد از جنس سیاسی نبود و به سیاسیون ملی هم اعتنایی نخواهد داشت. او در پاسخ به این که آیا این بیانیه به معنای گذر از نظام است، افزود: اگر این طور باشد خیلی خطرناک است، هیچ راهی جز متعادل شدن موازین جمهوری اسلامی در عرصه سیاست داخلی و خارجی و پایداری جمهوری اسلامی نیست، همه راه‌های دیگر به سیاه چاله منتهی می‌شود، ما فقط و فقط یک راه داریم و آن هم جمهوری اسلامی تعدیل شده‌ای که مردم ایران بتوانند به عنوان نظام واقعی که خودشان در استقرارش نقش داشتند آن را یک بار دیگر باورش کنند و بپذیرند.
 
احضار محمدحسین کروبی به دادسرا

محمدحسین کروبی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و فرزند مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. به گزارش اعتماد ملی فرزند مهدی کروبی توسط شعبه ٤ دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار شده است.
 
انتقاد آیت الله شبیری زنجانی از رواج مدرک گرایی در حوزه‌های علمیه
 
آیت الله شبیری زنجانی، با انتقاد از رواج مدرک گرایی در حوزه‌های علمیه فرمودند: علم را یا باید برای خدا و پاداش اخروی فراگرفت و یا برای خود علم و ارزشمندی آن. وقتی که کسی برای مدرک درس می‌خواند ملّا نمی‌شود. آیت الله شبیری زنجانی افزودند: آموختن علم نباید به خاطر امور دنیوی باشد. مرحوم آقای مجتهدی تبریزی، در ابتدای طلبگی به من گفتند که در دانشگاه برای مدرک گرفتن درس می‌خوانند، اما شما برای خود علم موضوعیت قائل هستید، اما الان طوری شده که طلاب وضع دانشگاهی پیدا کرده اند. از سیستم آموزشی دانشگاه، امثال شیخ طوسی و آخوند خراسانی بیرون نمی‌آید. شما افراد را تشویق کنید که این گونه درس بخوانند. ایشان با تأکید بر اینکه جامعه به طلاب باسواد، باتقوا و با اخلاق نیاز دارد فرمودند: در مسائل اخلاقی مشکلی که وجود دارد این است که مسائل دنیوی بسیار پررنگ شده است. در سابق طلاب بیشتر به دنبال مسائل اخلاقی بودند. متأسفانه در حوزه‌های اخلاقی هم کمتر زمینه شاگرد پروری وجود دارد. دوره میرزای شیرازی و دوره مرحوم آخوند چهار چهره اخلاقی تراز اول وجود داشتند: آخوند ملا فتحعلى سلطان آبادى، آخوند ملاحسینقلی همدانی، حاج شیخ اسماعیل قره باغی و حاج سید مرتضی کشمیری. الان متأسفانه اوضاع چنین نیست و موانع مختلف نمی‌گذارند که چنین افرادی تربیت شوند، اما نباید ناامید شد.
 
نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت!

ثبت‌نام نزدیک به ۱۴ هزار نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم از طرفی باعث شگفتی است و از سویی نشانی از رقابتی جدی در انتخابات دوم اسفند به حساب می‌آید. هزاران نفری که به گفته بیشتر آنان احساس تکلیف و شوق خدمت به مردم پای آنان را به فرمانداری‌های سراسر کشور کشانده تا بتوانند با نشستن بر صندلی‌های سبز بهارستان یکی از ۲۹۰ نماینده مجلس آینده باشند، ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از ساعت هشت صبح روز یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ با دستور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور خطاب به استانداران و فرمانداران آغاز شد و ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۶ آذر با ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۸۹۶ نفر (۱۶۰۵ زن و ۱۲۲۹۱ مرد) در سراسر کشور پایان یافت. سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان مهلت قانونی آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور گفت: در این دوره نسبت به دوره قبلی بیش از ۱۵ درصد افزایش ثبت‌نام داشته‌ایم و نسبت ثبت‌نام زنان به مردان ۱۲ درصد به ۸۸ درصد است. در میان ثبت‌نام‌کنندگان ۶۰۱ نفر معادل چهار درصد تحصیلات حوزوی دارند، ۱۴ درصد دارای دکترا، ۷۷ درصد دارای کارشناسی ارشد و مابقی دارای لیسانس و کمتر از آن هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۸۲
14 هزار تشنه خدمت لاکن گرسنه مال و منال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
فقط فکر کنم دیر به مهمانی رسیده اند
و باید زحمت شستن ظرفهای کثیف مهمانی را بکشند !؟
فکر کنم تعداد عاشقان خدمت !؟
از میزان رای دهندگان بیشتر باشند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
انصاری فرد و وزارت ورزشیا و فدراسیونیا راحت بخوابن استراماچونی رفت تبریک به تدبیرتان!؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
کجای دنیا خدمت گذار توی سر کسی که خدمت میدهد چماق میزند . کجای دنیا نمیشود آن خدمت گدار را بیرون کرد ولی هر بار که از در بیرون انداختی دوباره از پنجره وارد میشود ‌ . کجای دنیا خدمت کار اجازه نمیدهد دیگران هم فرصت خدمت کردن را بدهند . کجای دنیا از افراد مسن در خدمت گزاری اجازه فعالیت میدهند . باز نشسته میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
پزشک داریم با درآمد یک ماهش یه آپارتمان میخره تو تهران. اونوقت مالیاتش از یک کارمند دون پایه کمتره.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
مطمئن باشیم که ۱۴ هزار نفر در نتخابات شرکت می کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیلو گوشت گوسفند بدون استخوان ودنبه 125000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
شخصاً دست کم صد نفر از ثبت نام کنندگان را میشناسم که لیسانس و ارشد بیکار هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اگر این همه امتیازات و حقوقی را که به نمایندگان دارند محدود شود آنوقت تشنگان واقعی خدمت معلوم میشوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مجلس را تعطیل کنید . هزینه ای که برای کشور دارد بیش از فایده اش است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
80 درصد پزشکا مشکل اشتغال و معیشت دارن. هنر اداره مالیات پیدا کردن 10درصد تریلیاردر و مالیات نده هس............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
رای بی رای
شرایط مردم عادی در کشور از شرایط محاصره شدگان در شعب ابیطالب هم بدتر هست چراکه شعب ابیطالب تنها 3 سال طول کشید اما محاصره مردم عادی در ایران سال هاست که تداوم دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
حوادث و اتفاقات تاریخ کشورهای دیگر ربطی بما ایرانیان ندارد . انقلاب برای رفاه . عدالت و ازادی و دمکراسی بود . اگر هر کسی شک دارد یکبار دیگر یا فیلم های دوره انقلاب را ببیند یا از مردمی که الان سن انها ۵۰ تا ۶۰ و ۷۰ سال هست سوال کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
محاصره را خودی ها ایجاد کردن که به اسم اب خوردن رفتن برجام را امضا کردن و حالا هم چوبش را می خوریم وگرنه اگر به همان شکل قبل برجام ادامه پیدا می کرد الان نه جهش قیمت داشتیم و نه نفتی در بودجه می بود که دولت دستکاری در اقتصاد بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک عدد گردو 1500 تومان ویک عدد پسته 500 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
دوست عزیز حرف از برجام گذشته دیگه به بزرگتر از این مردم فکر میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
ناشناس محترم منظور از خودی ها همانهایی هستند که بلافاصله بعد از برجام یادشان افتاد فیل هوا کنند وبگویند انها امضا کردند ولی ما قبول نداریم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
ناشناس 21:57 قبل از برجام رو هم دیده بودیم... .و.قتی برجام امضا شد تازه داشت اثرات مثبتش رو نشون می داد که داخلی و خارجی نذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
به برجام چه ربطی داره ؟ برجام امضاء شد اونقدر پول آزاد شد کجا رفت؟مشکل مملکت ما برجام و این چیزا نیست . مشکل مملکت ما بی کفایتی مسئولانش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
این آدمی که ۲۱:۵۷ کامنت گذاشته واقعا تبش بالاست یکی سریع به دادش برسه خالش خیلی خرابه
تینها همه تشنه ثروت هستند نه خدمت؟؟!! ما هم میخواستیم بیایم برای ثبت نام اما از خودم خجالت کشیدم دیدم ما ضعفا نمیتوانیم در جرگه اینها قرار بگیریم؟؟؟!!! ما در انتظار عده ای کاردان و کار بلد!!!؟؟؟اما افسوس ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
غیرت سیاسی فقط در تن خانم سلحشوری بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک سیخ جگر 3000 تومان
مردم شهری از شدت گرانی بنزین به ستوه آمده بودند و هر چه با خود اندیشیدند چاره ای نیافتند. پس نزد شیخی صاحب کرامات فراوان رفتند.

شیخ در جواب درخواست کمک مردم گفت: من کارت سوخت نامحدود برای بنزین رایگان در اختیار دارم و مشکلی با قیمت بنزین ندارم. شما مردم هم میتوانید با صرفه جویی و توکل بر خدای متعال گرانی بنزین را تحمل نمایید و با استقامت از این مرحل هم گذر کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید و بدانید که این گرانی ها آزمایش الهی است.

مردم که از پاسخ شیخ بسیار خشمگین گشتند شیخ را تا سر حد مرگ کتک زدند و او را از شهر بیرون انداختند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خدایی راست گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک شلوار مردانه کتان 250000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
آخرش رو اشتباه گفتی، باید میگفتی مردم هم سرشون رو انداختند پائین و رفتند بنزین بزنند!!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
ای ول
طرف 24 سال. در مجلس بوده حالا دوباره کاندید شده با 75 سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
از دوران نامزدی خوشش میاد طفلکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیسه برنج طارم 10 کیلو229500
مردم تو رو اون جدتون دیگه زاد و ولد نکنید. بزارید حداقل دیگه یک انسان بیگناه رو به این سیاه چاله و شرایط اسفناک وارد نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
درود بر شما. کاملا موافقم. زاد و ولد در این شرایط اسفناک، خیانت به آینده فرزندانمان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک جفت لاستیک وانت پیکان با تیوپ دنا850000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
موافقم
من از روی فرزندانم خجالت می کشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
من با این دید تنها یه دختر دارم کاش اون هم را در این دنیای کثیف بوجود نمی آوردم!!!
اينها تشنه خدمت به خود و خانواده محترمشان هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اضافه کنید: اطرافیان و فک و فامیل خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک عدد پودر لباسشویی هوم کر 500 گرم 4300
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
نکند انتظار داشتید تشنه خدمت به ملت باشند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
چقدر شیفتگان خدمت داریم. نه تشنگان قدرت.!! شما را بخدا هزینه که بابت انتخابات مجلس و... میشود بدهید به نیازمندان. شورای نگهبان خودش با سران قوا نمایندگان را انتصاب کنند. رای بی رای به هیچ گروه. نه اصولگرایان و نه اصلاحطلبان و نه مستقل.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
دوست گرامی . اگر نسخه ای که شما گفتید که مجلس و دولت تعطیل شود انوقت گرانی و تنش ها و اتفاقات و بیکاری و گرانی و مشکلات به گردن چه کسی بیندازند . اینکار را میکنند که بگویند خود مردم مقصر هستند در صورتی مردم چون احزاب دستوری دارند نمیتوانند قدرت را به قانون و تمکین وادار کنند یعنی دولت و مجلس قدرتمند که سخن مردم و مزالبه مردم را طلب کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیلو شلغم مخصوص سرما خوردگی 4500
مدرک حفظیات به چه درد میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
با همین حفطیات میشه زد تو دهن‌مخالف سیاسی . میشه فلجش کرد . میشه به ثروت رسید . میشه چرا نمیشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیلو عسل گیاهی بدون شربت شکر 220000
فردوسی فرمود:

بخور هرچ برزی و بد را مکوش / به مرد خردمند بسپار گوش

گذر کرد همراه و ما ماندیم / ز کار گذشته بسی خواندیم

به منزل رسید آنک پوینده بود / رهی یافت آن کس که جوینده بود

نگیرد ترا دست جز نیکوی / گر از پیر دانا سخن بشنوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک قواره کفن جنس مرغوب ترک به اضافه کافور و متعلقات دیگر1500000 تومان
گدای قلچماق افلیج نما در حالیکه اسکناسهای درشت را در سوراخ سنبه های کت چرک مرده اش پنهان می کرد با حسرت می گفت : خاک بر سرم ؛ دیر فهمیدم!
مصباح کنار علم الهدی برود زوج شرق و پرتو نورشان کامل می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
گلابی اصل اعلا ایرانی کیلوی 20000
شاگرد به استاد: آقا اجازه
استاد: بفرمائید جانم
شاگرد آقا تشنگان خدمت یعنی چه؟
استاد :یعنی اینکه یک عده ای تشنه خدمت هستند!!
شاگرد:ببخشید استاد من فکر می کردم این عده تشنه اند ومی خواهند بجای آب خدمت بخورند.
استاده:خدمت یعنی پول چون تنها چیزیکه به انسان خدمت می کند و باعث داشتن رفاه می شود پول است.
شاگرد:آقا الان متوجه شدم چرا یک عده ای همیشه دنبال فداکاری،ایثار و تشنه خدمت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
روغن حیوانی 1 کیلو بدون افزودنی وسنتی از کره گوسفندی 200000
۱۴هزار تشنه ی خدمت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک جفت دمپایی از مواد یک 35000
کی رای میده !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
هیچ کس. رای ملت مهم نیست . اینا خودشون ردیف می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
یعنی ملت رای هم ندهند ویا10درصد طرفدار ونقع بیت المال رای بدهند اینها بعد انتخابات مارش پیروزی وحضور حداکثری میکوبند واعلام میکنند بیش از70درصد مردم درانتخابات شرکت کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
مگه قراره با رای برن مجلس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
مگر تو سایر انتخابات مردم رای می دادند.؟اینها استاد عدد سازی و فتوشاپ هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیلو پنیر گوسفندی سنتی با سیاه دانه 80000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مطمئن باش توی حوزه ها هیچکسی رو نمیبینی ولی بعدش اعلام میشه 90% واجدین رای دادن .
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اينها از خداشونه كه مردم مخالف نروند راي بدهند و با ده درصد حزب الهي هميشه در صحنه ! مثل زمان احمدي نژاد اول شورا و سپس مجلس و رياست جمهوري را بگيرند و دوباره نظر نزديكها و نورچشمي بر باد دادن هفتصد ميليارد دلارها كنند !
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
من رای می دهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
دشمن!
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تو آمریکا 40 درصد مردم رای میدن. اینجا هم میان
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مگه انتخابات ریاست جمهوری قبل مردم در صف های طولانی نایستادند. بلدند چجوری مردم را بکشانند پای صندوق
۱۴ هزار تشنه قدرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
و ثروت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
قبر که دیگه نمیشه روش قیمت گذاشت اگر خوش جا باشه وپا خورش زیاد باشه روی 1000000000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اااااااااااااااااااااا چقدر زیاد چشم نخورن یک وقت وافت بیتفته بینشان ورای نیاورند من که میگم 14 هزار نفر را قبول کنیم ودوتا یا سه تا مجلس تشکیل بدهیم امریکا بت 250میلیون جمعیت فکر کنم حدود پانصد نماینده دارد ما با 80میلیون 290نفر انها همه دنیارا مدیریت میکنند ورای برای همه دنیا میدهند وما برای مملکت خودمان رای های ابکی وبیفایده میدهیم حتی خود نمایندگان به رای خودشان اعتنادی ندارند
بعد از کیروش واوضاع خاص اقتصادی کشور از اول باید فکر مربیان داخلی میبودند نه حالا و کلی خسارت مالی و اجتماعی . اما بازهم خوبست میتوان از افراد توانمند و دلسوزی چون : دایی یا قلعه نویی یا ... استفاده کرد . در هر حال 100% بنفع ایران عزیز است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
بدبختانه فقط همیشه کار درست اول را
در آخر و با تاخیر انجام میدهیم !؟
هم پیاز را خوردیم
هم میلیون ها دلار و یورو را دادیم
و هم کتک را خوردیم
البته مدل کارکرد ، اکثر مسولان ما به همین شکل بوده و هست
ایکاش روزی نباشد !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیلو پسته اکبری خندان اعلا200000
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یقین بدون سود در آوردن مربی خارجی بوده.وگرنه قیمت ویلموتس یک پنجم چیزی بوده که باهاش قرارداد بستن.الباقیش کجاست؟الله اعلم
آقای صادقی از موجسواری خودتان هم بگویید. کسی که به ظاهر استعفا می دهد دوباره ثبت نام نمی کند. حالا یک دفعه طرفدار مردم شده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
دوچرخه کوهستان ویوا سایز 26 3300000
کسی میدونه قیمت سگ جرمن شپرد چند هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
گوجه فرنگی کیلویی ۱۵ هزار تومن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
هزینه تعویض لامپ جلو پراید 10000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
دو بر مخصوص گله سانن پاکستانی 5 ساله 5000000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
ببینید پرتقال فروش هم پیدا شد واصل زندگی یعنی همین
بهترین تصمیم اخراج تاج از فدراسیونه.تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج برو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
نان سنگک دو رو کنجد ایرانی با وزن چانه 600 گرم 3000
با این خبر رایحه خوش خدمت در فضای تابناک به یک باره پیچید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
شیره انگور سنتی 1 کیلو 65000
"نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت!" بهتر بگیم بیشترشان تشنه قدرت و مال و مقام هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
واقعا با چه رویی اینها به فرمانداری ها رفتند ؟
مردم چشمتان را باز کنید و فقط یکبار بصورت جدی فکر کنید
که این هایی که برای ثبت نام رفتند
در این سه هفته گذشته کجا بودند ؟
و چه می کردند ؟
الان چطور خودشان را راضی کردند ؟
قیمت زرشک نیز ارزان خواهد شد, بوی رایحه خوش خدمت می آید از مجلس نو.
اقای علوی تبار ؛چه انتظاری از اقای روحانی دارید ، مثلا انتظار دارید وردی بخواند و اوضاع را بهبود بخشد یا از او میخواهید دوباره راه مذاکره را در پیش بگیرد مسیری که ورود ممنوع است و به فرض هم که وارد ان شود دوباره اماج همه جور تهمت و افترا قرار گیرید ایشان به تجربه اموخته که دیگی که برای ما نمی جوشه بذار .. .. ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
حرکات روحانی بسیار قابل دقت و تامل بیشتر است
و بنظر من کاملا دارد پوست خربزه زیر پای تند روها می گذارد
و او خوب میداند که سرنوشت او چون اکثر روسای اجرایی قبلی خواهد بود
لذا انها را در سرنوشت خود شریک کرده است
یعنی ، بدون من هرگز !؟
من نباشم ، هیچکس نخواهد بود !؟
بودجه رسانه ملی کم شد ، حالا صداوسیما هی بگه برجام بد بود و اگه پولی واسش مونده. گاندو- ۲ بسازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
پول ساخت گاندو رو صداو سیما نداده
پولش از ارگانی تامین شده که نیازی به بودجه این مدلی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
وقتی اکثر برنامه های صدا و سیما تکرار دیگر کانال ها و اون هم روزی سه بار است بودجه میخاد چیکار؟
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
نگاه نکن مجبور که نیستی
منهم نفر پانزده هزارمی هستم. وحشتناک تشنه خدمتم.
خودمونیم تابناک, خوب با این تیترت احساسات خلق الله را تحریک نمودی حالا تا صبح فردا باید نظرات و پیشنهادات را در اینجا ثبت و ضبط کنی. البته این نظرات از همین مستطیل ثبت نظر بیرون نخواهد رفت چرا که تابناک در رازداری خوانندگان خود بسیار حساس و متعهد است.
اقای شبیری وقتی طلاب یا فلان مجتهد اظهار نظری بکند که با عقیده فلان وبهمانی خوش نیاید دچار هزار مشکل می شود واصولا کسی با او بحث نمی کند یک هیاهو وبگیر وببندی رخ می دهند کسی نمی فهمد مساله اصلی چه بوده.وقتی در حوزه های دینی دیگر مثل گذشته وحتی مثل صدر اسلام که هر کس سوالی داشت طرح می کرد ابن ابالعوجا بود امامان صادق وع وباقر ع بودند در همان قم شما فلان مدرسه در نزدکی حرم برخلاف مقررات شهرداری عقب نشینی نکرده ساخته می شود مدارس علمیه اغلب به سیستم های مدرن مجهز شده اند دیگر در حرم وحوزه ها بحث وگفتگو دیده نمی شود وخیلی بدتر از این ها خبرش می رسد فکر کنم مجتهدین ومراجع مسول این وضعیتند نه مردم وطلاب. زمان آقای بروجردی علامه طباطبایی سخت تحت فشار بودند که به طلاب فلسفه درس ندهند. یک تعدادی اندک را هم تحمل نمی کردند ولی علامه خون دلها خورد ومقاومت کرد که الان چهارتا مفسر وباسواد باقی مانده نتیجه سعی وزحمت ایشان ست ولی الان احدی مقاومت وتحمل نمی کند.دادگاه فلان وبهمان برو وبیا و...خود شما از فلان فعال سیاسی دفاع نکردید؟ الان حزب دارند و...خب یک جایی از کرسی آزاد اندیشی در حوزه وبیرون حوزه دفاع می کردید.وقتی اجازه بحث نمی دهند وهمه اش باید گفت چشم ویا شنونده بود چه رشدی چه ارتقایی ؟ مگر کلاس های علمی علما در قم غیر از این ست که باید سرتا بپا گوش بود وجزوه نوشت.وگفت چشم..
صدیقی ... در برخورد با معترضان به مال و جان مردم حکم خدا اجرا شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خدا فرموده بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
به خدا تلفن زده و نظرشو پرسیده بود.
من توی یه شرکت کار میکنم که آگهی جذب نیرو به تعداد حدود 20 نفر زد و حدود 2000 نفر ثبت نام کردن!! حالا واس انتخاب حدود 300 نماینده ثبت نام 14000 نفر زیاد هم نیس!!
جناب همتی دقیقا کجایی ؟؟؟ فکر نمیکنی خوابت کمی سنگین تر شده ؟؟؟ جالبه همین اقا ادعا کرد افزایش قیمت سوخت حداکثر ۴ درصد تورم زاست ؟؟ معلوم نیست کی به اینها مدرک داده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اوج گیری دلار مربوط به تحولات هسته ای و موشکی میشه، ربط دادن ان به بنزین رد گم کنی بود
1745000000000 میلیارد تومان داده اند به صدا و سیما که بدن به رامبد جوان آنجا برنامه اجرا کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
خداییش نوش جونش حلالش ازوقتی که نیستش من اصلاتلویزیون روشن نمی کنم 4تابرنامه خوب مگه تلویزیون داره به جایش یک سریال بیخودمانندفوق لیسانسه هارابه خورد مردم می دهندولی برنانه رامبد واقای مدیری ونود رامقایسه کنید
مگر ضد انقلاب هم کاندید شده اقای نوباوه؟تایید صلاحیت هم شده؟انقلابی را چه معنی میکنید؟معترضین ۹۸ هم انقلابی هستند؟
وقتی بودجه لایحه بودجه امروز با ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته باشد این ۲۵ درصد بدون احتساب صدور نفت از کجا تامین میشود . جیب مردم . صادرات عیر نفتی . مالیات . گران کردن طلا و ارز . گرانی اجناس و بنزین و سوخت .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
من شنیدم ۵٪ رشد
رقابت رسانه ای بین مزدک و عادل .... دلایل سیاسی که اقای اشنا عنوان کردند این هست که مثلا اگر به عادل فردوسی پور اجازه فعالیت رسانه ای در تلویزیون داده نشود ممکن هست عادل فردوسی پور را هم از دست بدهیم و ایشان هم راهی برنامه های ماهوار های شوند . و امکان دارد کروات زده ایشان را ببینیم ..
14000 تشنگان خدمت. ؟
جه خدمتی ؟ نمایندگان فعلی با اون همه خدم و حشم و محافظ و راننده و کارمند و دفتر و ...... از موضوع مهمی مثل گران شدن بنزین اصلا خبر نداشتند. صبح جمعه از اینور و اونور شنیدند.همون سران قوا و شورای نگهبان کافیه.حداقل بودجه اش رو بدند برای یه کاری دبگه.
پاسخ ها
ب د
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
نميشه..ميدوني چرا ؟بخاطر اينكه نميشه...چجوري بگم والا بلا نميشه.
بابا نميشه
مجلس ته امور جای دارد رییس‌جمهور هم تدارکچی است رای برای چی
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
تشنه ثروت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اول باید به قدرت رسید بعد به ثروت
در مناطق محروم کاندیداها در خانه ها را میزنند و میگویند که به ما رای بدهید و به فامیل های خود وعده استخدام به فقرا وعده تحت پوشش کمیته امداد یا وام از صندوق مهر رضا ...مثلا نماینده یکی از همین مناطق تمام فامیل های خود را در ادارات استخدام کرده و با سند قابل اثبات است
خاک بر سر من که حالا آقای اژ ه ای باید اجازه پخش ۹۰‌رو بده ؟؟؟ وا
حضرات اصولگرا به شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا بیشتر توجه داشته باشند''''' اینکه ضعف دولت اصلاح طلب باعث رای آوردن دولت اصولگرا میشه خیال خامی بیش نیست مسئله ی اصلی شماها کشاندن مردم پای صندوق رای هست...مطمئن باشید ما رای نمیدیم..در ضمن از آیت الله شبیری به خاطر شکستن سکوت و پرداختن به مسائل مهم کشورصمیمانه تشکر میکنم
من از نحوه مدیریت کشور بسیار بسیار راضیم. صمیمانه از مسئولین جمهوری اسلامی تشکر میکنم. دیگه چی بگم؟
حوادث و تاریخ کشورهای دیگر به ما ربطی ندارد؟ این چه حرفی است ؟ یک سوال چرا آمریکایی ها یا روس ها یا قدیمی تر از این ها انگلیسی ها در طول تاریخ به این نسخه شما گوش نکرده اند ؟ می دانی چرا چون آنها خوب می دانند این ابزار یعنی توجه و نفوذ در دیگر کشورها از ابزارهای لازم باری توسعه و کسب قدرت است چرا آمریکا و دیگر کشورهای بزرگ به دنبال بدست آوردن متحد در اقسا نقاط دنیاست ؟ چون داشتن متحد یعنی استفاده از آنها در وقت لازم است برای نفوذ و پیدا کردن متحد در میان کشور ها نیز ابتدا باید به فرهنگ و تاریخ و اتفاقات آن کشور توجه نمود بعد نفوذ و هوراه و متحد خود کرد که انگلیس خبیث در طول تاریخ برای استثمار دیگر کشورها در گذشته به خوبی این کار را با فرقه سازی و نفوذ و... کرده است کشورهایی که نام برده شد برای یغما بردن ثروت دیگر کشورها ابتدا خیلی خوب به تاریخ و حوادث کشور قربانی توجه کرده اند بعد به هدف خود رسیده اند. کشور ما بر اساس اهداف انقلاب اسلامی به مانند کشورهایی که نام برده شد هیچ وقت به دنبال آن اهداف نبوده بلکه با کمک به ستم دیدگان عالم به دنبال نفوذ در قلوب آنها بوده که این نفوذ هم انسانی است و هم مشروع بنا بر این اکنون با همین روش مشروع امروز در بسیاری از ممالک اسلامی نفوذ دارد و این ملت ها را همراه و متحد خود ساخته و می بینید که چقدر آمریکا و اذنابش دشمن این نفوذ ج.ا.ایران هستند و خودشان را به آب و آتش می زنند که جلو این نفوذ را بگیرند. امروز این توجه به دیگر ممالک و تاریخ و فرهنگ دیگر کشورها برای ایران متحد و همراه بوجودآورده و این یعنی امنیت برای ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
به همین خیال باش . دست بستگانت را بگیر پیش بسوی اهداف ایدولوژیک خودت . میخوای کشورهای دیگر را اباد کنی . ؟ همین قدر که این‌چند روز خرابی ببار امد اباد کن دنیا پیشکش .
محمد
| Canada |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اگه ایران می خواد نفوذ کنه باید روی سران کشورها نفوذ کنه، نه روی قلوب ستمدیده ها. اگه ستمدیده ها می توانستند کاری کنند کنند که ستمدیده نمی شدند.
باید نفوذ کنه تا کاندیدای مورد نظرش رئیس جمهور آمریکا بشه به این می گن نفوذ
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
ناشناس جون . قول میدی بعدا در ان کشورها در برخورد دمکراسی و حاکمیت رای مردم و در برخورد با مخالفین سیاسی و بیکاری و گرانی و حق اعتراض و اختلاف سیاسی و عقیده و حجاب اجباری و کنسرت .......................
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
قول میدی بعد از انکه در ان جاها . اینترنت ملی . اقتصاد خصولتی . ژن خوب . آبا قول میدی بعد از رای گیری در چنین جاهای که گفتی به شعور سیاسی مردمت احترام بگداری . ایا حاصری در جلوی همان ملت های که میگویی دست خط نوشته بدهی از خداوند باری تعالی در عملکرد سیاسی خودت سو استفاده کنی . قول میدی . قول میدی بعد از بدست گرفتن قدرت بگویی مردم کاره ای نیستند ایا ان ملت ها این موارد را گفتم میدانند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
ان‌مردمی که این دوست گرامی قرار هست برای انها عدالت و ازادی را به ارمعان ببرد هنوز در بالای ابرها سیر میکنند . هنوز نمیدونند
م ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
برادر ناشناس هميشه كم بنويس و گزينه كه بشه خواند...
آش آش گشنگان زد آتشم / خجلت از قابلمه خود می کشم .
کاشکی بنشن به این قیمت نبود / یا از اول نام من ثروت نبود!
خسته شدیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
من هم خسته شدم . خسته از سیاست . دروغ و ریا . دلیل دوم خستگی این هست که مشکلات باشد شادی هم ممنوع باشد . حداقل ممالک سوسیلیتی محدودیت فکر کردن در حوزه سیاسی را ندارند حداقل اواز و اهنگ و شادی دارند . اینطور نیست
خرید ۲ کیلو طلا مساوی سود روزانه تا ۱۵ میلیون سود ؟؟ علی برکت الله ؟ فعلا که همتی به روغن سوزی افتاده و سود ۱۷۰ میلیونی به راه افتاد ؟؟! خدا حفظ کنه روحانی که خیر برکت با خودش میاره؟؟؟
نه چک بزن نه چونه ؛ نه عذر و نه بهونه .
خدا خودش میدونه ؛ تا همه نشن دیوونه .
نمی رویم به خونه ؛ نمی رویم به خونه!
جناب میدونی پوشک چنده ، ما که پوشک لازم شدیم ؟؟!! از کما نمیخای خارج بشی ؟؟! تا اقلام به تبعیت دلار افسار پاره کرده؟ ؟؟ پکیچ ۴۰ دزصد گرون شد لوازم یدکی و.........همینطوز
هر اکابر رفته ای نمایندگان دوره های گذشته و آثار به جا مانده از آنها را می بیند می گوید چه من از آنها کمتر است.
فرماندار خانم منصوب می کنید باید تاوانش رو هم پس بدید
اینهمه آقای واجد شرایط من نمیدونم این ها چه کسانی هستند که این نمایش ها را اجرا می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
باورش سخت هست که زنی بتواند در سیاست چنان اچمز شود که چنین بی رحمانه حرف بزند . قابل توجه کسانی که میگویند زن قاضی نشود . اگر برخی زنان قاضی شود و فرمانده ارتش شود چی میشود ؟
نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت
اینا یا درکی از محیط پیرامون خود ندارند یا اینکه نقشه ای برای تهمانده اموال ایران دارند که به نظرم دنبال بردن مابقی سرمایه این ملت هستند
کنکور پزشکی شد. در مجلس ایران هر کی بیشتر پول دارد ترازش بالا تره.
در این برهه زمانه جای میرزازاده عشق خالیه.
زاد و ولد نکردن ایرانی ها, خواست و آرزوی دیرینه دشمن قسم خورده ایران یعنی عربستان سعودی است.
آب در مجلس و ما تشنه لبان می گردیم .
گوجه فرنگی الان همه جا کیلویی پنج هزار تومان است دروغ نگو لطفا زشته جو سازی الکی می کنی.
نبود قدرت احزاب و خلا قدرت مردم کم کم و بمرور زمان خودش را نشان میدهد . حجم زیاد ثبت نام ها بدون در نظر گرفتن قدرت حزبی و فقط با شکل و قیافه و شمایل خاص در هیچ کجای ممالک پیشرفته بدون پشتوانه سیاسی و فعالیت تخصصی امکان‌پدیر نیست .‌اگر نماز و روزه هست این شاخص ها حوزه شخصی هست و اصلا ربطی به تخصص مجلس ندارد . مگر قرار نیست کشور پیشرفت کند مگر نمایندگان کشورهای پیشرفته این کارها را میکنند
زن ها چقدر گاهی بی رحم‌میشوند
سيما از طرف بسياري از مردم از ديده شدن خارج شده تا قوم حداد باشه در مورد عادل باشه مردم شبكهاي خارج را ميبينند خيلي هم بهتر است
شهید بهشتی ؟ ما راست قامتان خدمتیم ؟ نه تشنهٔ قدرت ،، چگونه این ایده های آرمانی ، به باد رفت ؟ چه بر سر این ملت متمدن ، آرمانی و ایثارگر آمده است ؟ که جای خدا را با پول ،و قدرت عوض کرده اند ؟ کجا شد ،‌انگشتر ،‌النگو ،و خلخال ،و گردن بند ‌پیر زنان ،و نو عروسانی که تقدیم به جبهه های جنگ تحمیلی میکردند ؟، چگونه شد که شاگردان ، نتوانستند از اساتید از جان گذشتهٔ خود راستی ،، درستی ،و صداقت ،و پاکی را بیاموزند ؟، این حقارتها شایستهٔ ملت آرمانخواه ایران نمیباشد ؟ که برای یک صندلی خدمت آنهم بعنوان نماینده ،و ، وکیل مردم ، بیش از صد و پنج نفر ،، کاندیدا گردد ؟ شرایط نماینده بودن باید با رای بیش از نیمی از واحدین شرایط رای دهندگان باشد ،تا افرادی با سی ،چهل هزار رای تصمیم گیری برای ملتی هشتاد میلیونی نکند ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
دوست گرامی . بابت نطراتی که مینوسید و اینجور که من در طی چند سال در تابناک نطرات را میخوانم شما چند بار دیگر این سخن را تکرار کردید اما من نطری مخالف نطرلت شما دارم . من میگویم که اگر بر مبنای سخن شما اینکه کسی با شرایط و شاخص های اخلاقی که بر شمردید در حوزه سیاسی اداره کشور یا سیاست گداری یا مدیریتی را بر عهده بگیرد چون اخلاق نسلی هست یعنی فردی در یک زمانی رفتاری مناسب داشت امکان دارد در جای در زمانی دیگر ان‌موارد و محاسن اخلاقی را به دلابلی زیاد از دست بدهد . .....بنابراین من‌میگویم کنترل قدرت و سیاست را مردم تعیین‌میکنند و اگر فردی از قانون عدول کرد عزلش میکنند یا از قدرت سو استفاده کرد مردم برکنارش میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تابی جان . منطورم نسبی و نسبیت بود . یعنی زمانی کسی ممکن هست هیچ دروغ نگویید اما به دلایل شعلی یا سیاسی و یا مصلحتی دروغ بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
سلام سخنان شهید بهشتی را خراب نکن ایشان گفته اند"ما راستقامتان جاودانه تاربخ خواهیم بود"و "تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت""
همه این چهارده هزار نفر که برای رفتن به مجلس نیامده اند. خیلیهاشون میدونند که امکن نداره رأی بیارن، بنابراین فقط برای گرفتن سهم از رقیب اصلی وارد شدند. در زمان مناسب به نفع فرد مناسب میرن کنار، و سهم خود را به دهان میگیرند و سراغ زندگی پرمایه و پربار خود می روند.
با کمال احترام جسارتا در مورد فرمایشات ایه الله شبیری زنجانی عرض می کنم :
بله درس با باید برای خدا خواند .
نه مدرک
اما چگونه می توان فهمید که فلان مدرس حوزه چند سال شاگردی کرده ؟
باید مدرکی وجود داشته باشد
تا مجتهد خلق الساعه زیاد نشود.
در گذشته هم مراجع برگه ای به عنوان ( گواهی اجتهاد ) به برخی شاگردان می داده اند
این همان مدرک است.
چیز تازه ای نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مانتو اداری با شلوار جنس متوسط250000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
کجای کاری عامو؟
کار از این حرفا گذشته
كارنامه چهل سال گذشته مجلسيان براي مردم ايران مفيد نبوده مسلماً منبعد هم مفيد نخواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
یک کیو ارده اعلا 48000
من نمی تونم تو قسمت پاسخ به کامنتها نظرمو درج کنم!چرا اینجوریه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تخمه کدو مشهدی شور کیلوی 60000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
چون با سانسورچی باید دست پنجه نرم کنید .این را نفهمیدید .هرچه به صلاح باشد پخش می شود نه بیشتر نه کمتر
آیا مسئولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید؟
فرمانداری که نفرت ابدی را بخاطر حفظ این دنیا نصیب خود کرد
جالب هست. همه در مورد مجلس نوشتند! بیچاره عادل فردوسی پور! به دلیل محبوبیتش حذف شد. حالا هم مردم کم حافظه یاشون رفته ظلمی که به این بشر شد.
به نظر من باید از نفرات ثبت نام کننده یه آزمون ورودی راجع به مدرکی که دارن، سیاسی، اجتماعی، قوانین، وظایف و اختیاراتشون گرفته بشه و نمره شون هم اعلام بشه. به نظرم نتیجش خیلی جالب میشه!!
همین الآن سر نماز صبح یک فکر خوب برای اصلاح فوری مملکت به ذهنم رسید...
همه این 14000 نفر را کت بسته به یک جزیره نامسکون و دوافتاده تبعید کنید مملکت درست می شود!
تشنه خدمت عالی اومدی.
چه خوش گفت باید کاری کنیم که بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود .
و چه نیک به حرف او جامه عمل پوشاندند این سیاست نداران ما!!!!
نزدیک به ۱۴ هزار شیفتگان قدرت !!!!!!
وقتی اوضاع وشرایط آرام شد همه نظره پرداز میشوند ولی در شرایط بحرانی نه از آقای محمود صادقی ونه خانم سلحشوری ونه رفقایشان خبری نبود.
آقای قوچانی شما تازه از خواب بیدار شدید و گرنه اصول گرا و ااصلاح طلب خیلی وقت است که شکست خورده اند
هرجا دیدی ایرانی تو صف بود تنها به این فکر کن که همه دنبال منفعت خویش هستند نه دنبال چیز دیگه.
(نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت!)

ملتی که قریب 14 هزار تشنه خدمت دارد چه غم دارد
که این همه می نالد از مشکلات و گرفتاریها و وضعیت معیشتی و وووووووووووو
بی خود نیست که دنیا غبطه حال روز مردم ما را می خورند و
حضرات در بوق کرده اند که قصد دارن دنیا را مثل ایران کنند تا همه دنیا شیفت و تشنه خدمت شوند
فقط خدا کند تا ان موقع که دنیا مثل ایران می خواهد بشود (البته خدانکند واگر هم خواست بشود یک درجه کمتر)
دیگه امام زمان عج الله ظهور کنندانشاء الله
که یکدفعه حضرات به سرشان نزد قصد کنند از فرصت عدم ظهور استفاده کنند بخواهد بروند کره ماه را مثل ایران کنندکه بخدا در انجا موجودی زنده نیست که بخواهد تشنه و شیفته خدمت شود.
حضرات بخدا باور کنید
درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو واقعا پایین است .
(سهم صدا و سیما از بودجه سال ۹۹ چقدر است؟)
صدا وسیما تا حضرات هم باندی های خود در شبکه های 4و5وافق و پداران معنوی دارد
چه غم و چه نیاز به غیر خودی ها
(چرا ۲۵۰میلیارد دلار ارز ارزان دولت احمدی نژاد را رها کرده اید؟)
به دیگران چه مربوط ؟
حضرات فقط مسئول پی گیری اختلاس ها و تخلفات در این دوره هستند ان هم تا زمان پیروزی در انتخابات
مسئول این نیستند که کی برده وچرا برد و کجا برده و چکار کرده وبا اجازه کی اینکار رو کرده و کی خبر داره و ووووووو
این عزیزان فقط وفقط مسئول وپی گیری به تخلفات واختلاس ها در قید محصور زمان انتخابات هستند و قیود دیگر زمان همچون
زمان ماضی ، زمان حال ،برایشان معنا ومفهومی ندارد این عزیزان فقط به افق نگاه دارند
روحانیت نه تنها به مدرک گرایی رو آورده اند که با معادلسازی با مدارک دانشگاهی عنوان حجت الاسلام وموارد مشابه را کنار گذاشته عنوان دکتر را یدک می کشند .
بنده هم میخاهم تشنه خدمت بشوم....
من ازاین مغازه به اون تعاونی دنبال یک کیسه برنج پاکستانی هستم انتخابات رای یعنی چه
اينها تشنه خدمت نيستند بلكه تشنه مقام براى بدست اوردن ثروت هستند
چه عنوان جالبی
14000 تشنه خدمت. آیا با این بی اعتمادی و سابقه درخشان نمایندگان و دسته گل های بسیار از ایشان و عدم کارآیی نماینده و مجلس در کشور می توان به این عنوان بسنده کرد و آن را پذیرفت؟ من که برایم غیر قابل درک است.
از وقتی به سن رای گیری رسیدم به دلیل تکلیف شرعی و قانونی رای دادم. هر بار به این امید که کاندیدا یا کاندیداهای بعدی بهتر هستند و با انتخاب آنها ایران عزیز عزت خود را دوباره باز می یابد اما تنها چیزی که دیدم، منعفت طلبی بود و بس. لذا دیگر گول این حرفها را نخواهم خورد و هرگز رای نخواهم داد. نه به چپ نه به راست و نه به هیچ کس دیگر. والسلام.
تشنه خدمت نگویید بگویی تشنه قدرت ای مردم به نظر من اگر زن ها نماینده بشوند بهتر از نمایندگان ناکارامد مرد ها هستند. همه باهم پیش به سوی نمایندگان زن.
حوزه که مدرک به کسی نمیدهد 27 سال میخوانند و 23 سال هم مباحثه میکنند وقتی برای مدرک گرفتن باقی نمیماند
الملک یبغی باالکفر و لا یبغی با الظلم
"تشنه خدمت" خییییلی پر مغز بود مرسی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی