بازدید 4610

تاکید نماینده بوشهر بر رفع بیکاری و بهتر شدن اقتصاد خانواده‌ها

کد خبر: ۹۴۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 08 December 2019

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت اگر نمی‌تواند جهت رفع بیکاری قدم بردارد شغل‌های ناپایدار را مختل نکند، گفت: دلیلی ندارد که با مدیریت مصرف سوخت شغل صیادان زحمتکش مختل شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا روا بود در شرایطی که درآمد مردم برابر یک کیلو گوشت منجمد سر تعظیم فروآورده است قیمت بنزین را یک شبه سه برابر افزایش دهید و داد ملت را بلند کنید؟ در پی افزایش قیمت بنزین برخی افراد قیمت اجناس و کالاهای ضروری مردم را بی رویه افزایش دادند اگر نظارت دقیقی بر این روند صورت نگیرد، این اتفاق ادامه‌دار خواهد شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا همسان سازی حقوق کارگران را اجرایی نمی‌کنید؟ بازنشستگان لشکری و کشوری که اکنون باید در آرامش و آسایش زندگی کنند با کوله باری از مشکلات از عدم متناسب سازی شکایت دارند. از همکاران می‌خواهم که در لایحه بودجه ۹۹ در کمیسیون تلفیق به این مهم توجه کنند.

خدری خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: آیا خبر دارید که خیل عظیم جوانان بوشهر نظاره‌گر صنایع استان هستند و به علت بیکاری حرص این صنایع را می‌خورند. این جوانان با شغل کاذب آینده خود و خانواده را به چالش می‌کشند.

وی ضمن ترسیم وضعیت معیشتی مردم بوشهر خطاب به رئیس جمهور گفت: این استان علیرغم دارا بودن چاه‌های نفت و گاز مردمش را در صف نفت برای روشن کردن وسایل گرمایشی نگه داشته است. آیا روا است که مردم این استان برای تهیه کپسول‌های گاز صف طولانی بکشند. آیا رواست بوی گاز به مشام مردم برسد اما اندر خم یک کوچه باشند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس در پایان نطق خود ضمن تاکید به رفع بیکاری و افزایش بهتر شدن اقتصاد خانواده‌ها گفت: دولت اگر کاری نمی‌کند با بهانه‌های واهی شغل‌های ناپایدار را مختل نکند، دلیلی ندارد که با مدیریت مصرف سوخت شغل صیادان را مختل کنید. با تخصیص سهمیه سوخت برای قایق‌های صیادی مجوز صادر کنید و نگذارید سفره این افراد خالی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر