بازدید 3914

بهای آب مصرفی دستگاه‌های اجرایی معادل قیمت تمام شده دریافت می‌شود

شرکت‌های تولید نیروی برق حرارتی دولتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای مکلف هستند منابع خود را پس از گردش در خزانه، بابت رد دیون و یا سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه حرارتی و توسعه شبکه انتقال کشور پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 08 December 2019

به گزارش فارس، بر اساس تبصره 15 لایحه بودجه 99 شرکت‌های تولید نیروی برق حرارتی دولتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای مکلف هستند منابع تعیین شده در بودجه مصوب سالانه خود را پس از گردش خزانه به ترتیب به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و شرکت توانیر بابت رد دیون و یا سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه حرارتی و توسعه شبکه انتقال کشور پرداخت کند.

همچنین به منظور اصلاح الگوی مصرف برق و گاز شرکت‌های توانیر و ملی گاز ایران موظفند از طریق اپراتورهای تلفن همراه نسبت به شناسایی، ارتباط فعال و وصول مطالبات با مشترکین با نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکین عمده یا پرمصرف اقدام و هزینه مربوط را به صورت اقساطی از مشترکان دریافت کنند.

بر اساس بند "ه" لایحه بودجه سال 99 تعرفه سوخت نیروگاه‌های خود تامین که بنا به اعلام وزارت نیرو اقدام به تحویل تمام یا بخشی از برق تولیدی خود به شبکه سراسری می‌کنند به میزان سوخت مصرفی برای برق تحویل شده به شبکه معادل تعرفه سوخت نیروگاهی بر اساس متوسط بازدهی نیروگاه‌های حرارتی سال 97 خواهد بود.

همچنین بر اساس بند "و" تبصره 15 به منظور فرهنگسازی و مدیریت مصرف آب شرکت‌های تابعه و وابسته به وزارت نیرو مکلفند تعرفه بهای آب مصرفی کلیه دستگاه‌های اجرایی مندرج در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه را معادل قیمت تمام شده دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر