بازدید 31240

شرط پرداخت حقوق کارکنان در سال آینده

از این رو از تیرماه سال بعد تخصیص اعتبار حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دارای شناسه دستگاه‌های اجرایی صرفا براساس اطلاعات سامانه کارمند ایران انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 08 December 2019
در سال آینده تنها در شرایطی اعتبار حقوق کارکنان اختصاص پیدا می‌کند که اطلاعات آن‌ها در سامانه کارمند ایران ثبت شده باشد.

به گزارش ایسنا، در بودجه سال آینده و به منظور ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی شرایط پرداخت حقوق کارکنان منوط به ثبت اطلاعات عمومی شده است.

براین اساس دستگاه‌های اجرایی که در قانون برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته و به نحوی از انحا بودجه عمومی استفاده می‌کنند مکلفند اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین و همچنین کارگری را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال اینده در "سامانه کارمند ایران" ثبت و یا بروزرسانی کنند.

از این رو از تیرماه سال بعد تخصیص اعتبار حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دارای شناسه دستگاه‌های اجرایی صرفا براساس اطلاعات سامانه کارمند ایران انجام می‌شود.

همچنین هرگونه پرداخت مستقیم و مستمر از محل اعتبارات هزینه‌ای به سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال ۱۳۹۹ صرفا پس از ثبت اطلاعات آن‌ها در "سامانه کارمند ایران" از محل اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی ذیربط توسط خزانه داری کل کشور به ذی‌نفع نهایی انجام خواهد شد.

البته درج این اطلاعات هیچ‌گونه حقی برای استخدام و به کارگیری اشخاص ایجاد نمی‌کند.

این درحالی است که ثبت حقوق کارکنان در سه سال اخیر با توجه به قانون برنامه ششم توسعه باید در سامانه حقوق و دستمزد انجام می‌شد که هنوز وضعیت ورود به اطلاعات کارکنان در این سامانه مشخص نشده و با وجود این‌که برخی دستگاه‌ها برای اعلام حقوق و مزایا ورود کرده‌اند برخی دیگر همچنان تکلیف مشخصی در این رابطه ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نمایندگان تنها کار مثبتی و اثر گذاری که می توانند انجام دهند مالیات بر عایدی سرمایه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
هیچ کار مثبتی نیست چون روی املاک و ماشینهایشان مالیات را چند برابر میکشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
مالیات بر عایدی سرمایه عادلانه ترین مالیات و اثر گذار ترین مالیات است و از ایجاد ثروت های باد آورده که هر روز شاهد آن هستیم جلوگیری می کند و روند آنرا متوقف و اصلاح می کند و گردش ثروت در کشور را مدیریت می کند
تا الان کجا بودند.
اینهمه آمار میگیرید اطلاعات جمع میکنید و ... که چکار کنید؟؟ تمامی اطلاعاتی که از هر نهادی بخصوص در خصوص تورم اعلام میشود با در نظر نگرفتن فاکتورهای زیادی مانند اجاره مسکن , بنزین و ... لحاظ نمیشود.
با اینکارها فقط میخواهید با حق و حقوق کارمندان که همه الف تا ی حقوقشان دستتان است بازی کنید .
مگر برای مردم چیزی باقی گذاشتید که باز هم میخواهید از آنها بگیرید؟؟
مجلس در راس همه ی امورات ست. مجلس ما از بهترین مجالس نمره یک جهان ست . نه دروغ بلدند نه نجومی خوری کردند نه ویلا ساختند نه کوه خواری کردند نه چرت می زنند همه باسواد توپ توپ
سلام.اگر این قانون اجرا شود انظباط در پرداخت ها ایجاد می شود .
ملیونها نفراسمشان در لیست حقوق بگیرهای نجومی هست ولی خودشان نبستند علی برکت الله
این داستان جدید دیگه چه هستش؟ بعد از افزایش قیمت بنزین دولت دنبال چیه؟ با بهانه بودجه نداریم از ارائه همه خدمات شانه خالی میکنه؟ آقایون دولت نقش دولت در جامعه چیه ؟ رسیدیم به زمان شوالیه ها ؟ همه چیز در خدمت مسئولان و فقط مالیات بگیری زوری و فقط حفظ منا صب دولتی ها؟؟؟
پیگیری اجرای امور و قوانین و آیین نامه های اجرایی بسیار کار درست و به جایی است .ولی نمایندگان محترم لطفا پرداخت حقوق مسولین دستگاه های نظارتی رو هم منوط کنن به پیگیری:
-مالیات برفعالیت 150هزار میلیاردر فراری مالیاتی
-مالیات برخانه های خالی
-16هزار میلیارد فساد بانک سرمایه
-بدهی بانکی 110نفر دانه درشت به ارزش بیش از 150هزار میلیلرد تومن
-فرار مالیاتی 10 هزار میلیاردی پزشکان
-فرار مالیاتتی 10 هزار میلیاردی وکلا
-فرار مالیاتی 30هزار میلیاردی بازرگانان
-و ....
خب منظور از ثبت اطلاعات کارمندان و کارگران در سامانه به چه منظوری میتونه باشه؟این اقشار که قبل از هر دریافتی مالیاتشون از درامدشون کسر و به حساب خزانه دولت فخیمه واریز میشه.اگه اراده ای برکنترل جریان مالی میخواد باشه باید به گردش های مالی بالا توجه بشه که حقی ضایع و ناحقی حق شناخته نشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل