بازدید 5322

توقع مدال المپیک از وزنه برداری با ماکارونی و حلواشکری

کد خبر: ۹۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 07 December 2019

قهرمان وزنه برداری جهان نسبت به امکانات اردویی و تغذیه تیم ملی وزنه برداری گلایه کرد و گفت: وضعیت اصلا المپیکی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، علی هاشمی با گلایه از اینکه شرایط خوبی برای حضور در المپیک مهیا نیست بیان کرد: ما 8 ماه دیگر بازی‌های المپیک را در پیش داریم اما فضا المپیکی نیست. اردوهای ما کوتاه مدت است که اصلا چرا باید 9 روز اردو گذاشته شود. اگر مسابقات گزینشی المپیک مهم است پس باید اردوهای طولانی‌تری گذاشته شود. در این میان هزینه‌های رفت و آمد و حقوق‌های ما هم پرداخت نمی‌شود و ما برای اردوهای کوتاه مدت شاید مجبور باشیم چند مرتبه از شهرهای خود به تهران بیاییم و برگردیم و خود شما حساب کنید چند میلیون تومان باید برای بلیت هواپیما هزینه کنیم.

او ادامه داد: از طرفی ما در اردو نه ماساژور داریم، نه فیزیوتراپ و نه حتی روانشناس و حتی تغذیه ما مناسب نیست و پزشک تغذیه هم نداریم. در حالی که برای تیمی که قرار است در المپیک شرکت کند کادر باید کامل باشد. در این شرایط هم مردم انتظار دارند که ما در المپیک مدال بگیریم و ما هم فقط برای مردم است که داریم تلاش می‌کنیم در المپیک بتوانیم افتخار آفرین باشیم. من مدال‌هایم را گرفته‌ام و المپیک هم رفته‌ام اما بخاطر مردم دوباره دارم تلاش می‌کنم چون از ما انتظار دارند در غیر این صورت با این شرایط کنار می رفتم.

قهرمان وزنه برداری جهان همچنین گفت: من از وزیر ورزش و آقای صالحی امیری گلایه دارم و انتظار دارم در این شرایط که نزدیک المپیک هستیم بیشتر مدیریت کنند و  شرایط بهتری را برای ما فراهم کنند اما در حال حاضر حتی ما ماساژور هم نداریم.

اظهارات و گلایه‌های علی هاشمی در حالی مطرح شده است که تصاویری که در ایسنا منتشر شده نشان می‌دهد کیفیت غذای ملی‌پوشان وزنه‌برداری در صبحانه و ناهار مطلوب نیست. 

صبحانه ملی‌پوشان وزنه‌برداری

 

ناهار ملی پوشان وزنه‌برداری
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل