بازدید 4542

ابلاغ دستورالعمل جدید خوابگاهی درباره اجاره بها

کد خبر: ۹۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 04 December 2019

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاه های دانشجویی از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) پس از مهلت قانونی مقرر وجود ندارد.

به گزارش مهر، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص عملکرد خوابگاه و عدم امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاهی از نقدی به بدهی پس از مهلت قانونی بخشنامه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

براساس دستورالعمل اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ها، دانشجویان ملزم به پرداخت اجاره بهای خوابگاه ها در ابتدای هر نیمسال تحصیلی هستند که دراین صورت مشمول ۱۰ درصد تخفیف اجاره بها می شوند.

همچنین با توجه به تبصره یک ماده یک دستورالعمل مزبور، حداکثر ۱۰ درصد از دانشجویان متقاضی خوابگاه با شرایط خاص به تشخیص معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از پرداخت نقدی اجاره بها معاف شده و بدهی خود را به صندوق (در صورت ثبت در سامانه فاز ۲) پس از فراغت تحصیل به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

اخیرا مکاتبات متعددی در خصوص حذف و یا تبدیل وضعیت بدهی خوابگاه دانشجویان از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) با صندوق صورت می گیرد که علل آن غالبا مشخص نیست.

از این روبه روسای ادارات تابع ابلاغ می شود براساس ضوابط و مقررات ذیربط و همچنین حسب تاکید دستگاه های نظارتی، امکان حذف بدهی و یا تبدیل مطالبات خوابگاه های دانشجویی از نقدی به شرایط اقساط (بدهی) پس از مهلت قانونی مقرر در دستورالعمل های مصوب صندوق وجود ندارد.

لذا مقتضی است دقت نظر لازم دردرج نحوه پرداخت اجاره بها به هنگام ثبت نام دانشجو از سوی کارشناسان دانشگاه ها صورت پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان