بازدید 67977

خودروی خود را با قطار به سفر ببرید!

کد خبر: ۹۴۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 04 December 2019
آیا می‌دانستید که بلیط قطار تنها برای هر نفر نیست و شما برای وسیله نقلیه خود مانند ماشین سواری هم می‌توانید اقدام به خرید بلیط قطار نمایید؟

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌ها برای سفر‌های داخلی سفر با ماشین شخصی است. وسیله‌ای که آزادی بیشتری در سفر به شما می‌دهد و می‌توانید وارد هر جاده‌ای که بخواهید بشوید. با این حال سفر با ماشین و رانندگی در جاده‌های کشورمان، با خستگی، نا امنی و مشکلات فراوانی روبرو است. از این رو یکی از بهترین روش‌های سفر، خرید بلیط حمل خودرو با قطار است. شما می‌توانید همراه با خرید بلیط قطار برای خود و همراهانتان، برای ماشین سواری خود نیز بلیط تهیه کنید و بدون نیاز به رانندگی از تمام لحظات سفر در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید. می‌توانید بلیط قطار سواری خود را از آژانس‌های گردشگری معتبر تهیه کنید تا از خرید خود مطمئن باشید. در ادامه تمام نکاتی که برای این شیوه سفر نیاز است بدانید را شرح می‌دهیم.
 
 
خودروی خود را با قطار به سفر ببرید!
 


نحوه خرید بلیط قطار برای خودروی سواری

برای سفر با قطار و حمل خودرو شخصی سه روش وجود دارد. آسان‌ترین روش، خرید اینترنتی بلیط حمل خودرو با قطار است که اگر به اینترنت متصل باشید، یک انتخاب عالی است. روش دوم خرید حضوری بوده که مطمئن‌ترین روش برای خرید بلیط قطار است. تنها کافی است که به آژانسی معتبر مراجعه نموده و با پرداخت هزینه حمل خودرو با قطار و خرید بلیط به تعداد مسافران، مقدمات سفر را فراهم نمایید. این روش به دلیل خرید بلیط قطار از کارشناسان سفر بهترین روش است؛ اما برای کسانی که امکان حضور در آژانس‌های مسافرتی را ندارند، روش دیگری پیشنهاد می‌دهیم. این افراد با برقراری تماس تلفنی با شماره ۸۵۴۰-۰۲۱ در تهران می‌توانند بلیط خود را خریداری کنند. پس از اتمام خرید، بلیط قطار برای آن‌ها ایمیل شده و از طریق پیامک نیز، برایشان ارسال خواهد شد. جهت مشاهده نرخ آنلاین بلیط قطار کلیک کنید.

برای چه شهر‌هایی می‌توان بلیط حمل خودرو با قطار خرید؟

در ایران برای تمامی شهر‌های بزرگ به جز شمال کشور، می‌توانید اقدام به خرید بلیط حمل خودرو با قطار نمایید. امکان خرید بلیط قطار برای حمل خودرو به شهر‌هایی مانند تهران، مشهد، تبریز، بندرعباس، اهواز، یزد، کرمان و اصفهان وجود دارد. در نتیجه اگر قصد سفر به اندیمشک را دارید، می‌توانید بلیط قطار اهواز را برای خانواده و ماشین شخصی خود خریداری کند. سپس از اهواز به سمت اندیمشک را زمینی سفر کنید.

نکاتی برای سفر با قطار به همراه خودروی شخصی

کسانی که تصمیم به سفر‌های طولانی به مشهد یا اهواز را دارند، بهتر است که بلیط قطار مشهد یا بلیط قطار اهواز را خریداری کنند. سپس برای وسیله نقلیه شخصی خود، بلیط قطار حمل بار ماشین بخرند. به این مسافران توصیه می‌شود که برنامه سفر خود را حداقل از یک ماه پیش داشته باشند و خرید بلیط خود را انجام دهند. از آنجایی که برای حمل خودرو با قطار محدودیت وجود دارد و به سرعت به فروش می‌رسد، بهتر است بلیط خود را زودتر از همیشه خریداری کنید. ظرفیت هر قطار بین ۱۰ تا ۱۲ خودرو است. برای سفر با قطار به شهر‌های پرجمعیت و پر از گردشگر، مخصوصا در روز‌های اعیاد و تعطیلات حتما از یک ماه قبل بلیط خود را تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://www.eligasht.com/train/

خودروی خود را با قطار به سفر ببرید!

یکی از نکاتی که پس از خرید بلیط قطار حمل خودرو اهمیت دارد، زمان تحویل خودرو به ناوگان ریلی مورد نظر است. این موضوع را با یک مثال برای شما توضیح می‌دهیم. تصور کنید که حرکت قطار شما از مبدأ برای ساعت ۱۶ است. در این صورت از ساعت ۷ صبح همان روز تا ۳ ساعت قبل از حرکت زمان دارید تا وسیله نقلیه خود را به راه آهن تحویل دهید. هنگام تحویل خودرو به راه‌آهن، بهتر است که از قرار دادن وسایل ضروری و با ارزش یا چمدان‌های بزرگ در ماشین خودداری کنید. وسایل شخصی خود را در یک چمدان به داخل کوپه قطار خود ببرید و در ماشین نگذارید.

جهت ارتباط با شرکت الی گشت با شماره ۸۵۴۰-۰۲۱ در تهران و یا ایمیل info@eligasht.com تماس بگیرید و یا به آدرس تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی کوچه ۲۳ پلاک ۷ مراجعه کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی