بازدید 8607
۲

توییت های ناشیانه و جنجال ساز یک مقام وزارتی: گوشی را از مازیار بگیر!

کد خبر: ۹۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 04 December 2019

مراسم بهترین‌های سال 2019 آسیا روز دوشنبه در کشور هنگ‌کنگ برگزار شد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم حضور داشت اما نتوانست بهترین بازیکن سال آسیا شود و این جایزه به اکرم عفیف قطری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، روز قبل از برگزاری این مراسم مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در توییتر خود خبر از برنده نشدن علیرضا بیرانوند در این مراسم داد.

توییت مازیار ناظمی واکنش‌های منفی‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت. وکیل بیرانوند هم شدیدا از توییت ناظمی انتقاد کرد. مشخص نیست در روزهایی که برخی از مردم از وضعیت معیشتی رضایت ندارند و تیم ملی هم نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان چه اصراری داشت تا زودتر خبر برنده نشدن بیرانوند را اعلام کند! ناظمی که حسابی با برخی از اظهار نظرهای خبرسازش در فضای مجازی شناخته می‌شود،  بعد از انتقادهایی که از او شد، در توییتر از علیرضا بیرانوند عذرخواهی کرد. 

سخنگوی وزارت ورزش چند هفته پیش، قبل از بازی با عراق هم از پرداخته شدن حقوق ویلموتس توسط این وزارتخانه خبر داده بود و به مهدی تاج به دلیل پافشاری بر مستقل بودن فدراسیون طعنه زده بود. این خبر البته درست بود، با این حال برخی توییت‌های فوتبالی ناظمی در این یک سال برایش حاشیه‌ساز شده است. در ادامه توییت‌های یازده ماه گذشته‌ی او که در مورد فوتبال بوده است را بررسی کرده‌ایم.

 

طلوع دوباره با زیدان، مورینیو و کلینزمن!

تیم ملی ایران با شکست سنگین مقابل ژاپن وداع تلخی با جام ملت‌های آسیای 2019 داشت. با حذف ایران از این رقابت‌ها و مشخص شدن اینکه کارلوس کی‌روش بعد از 8 سال دیگر کار خود را در ایران ادامه نمی‌دهد، ناظمی در توییتی عجیب به طلوع دوباره فوتبال ایران با سرمربیان شناخته شده دنیا پرداخت. توییتی که مشخص بود هیچ پایه و اساسی ندارد. کمتر از یکسال از توییت ناظمی گذشته و هر سه گزینه‌ای که او از آن‌ها به عنوان گزینه‌های تیم ملی نام برد، صاحب تیم شده‌اند. زیدان به رئال مادرید برگشته. مورینیو به تازگی به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شده و کلینزمن هم هدایت هرتابرلین را بر عهده گرفته است. تا مدت‌ها بعد از این توییت ناظمی در فضای مجازی برای هر ناکامی‌ فوتبال به طعنه از عبارت "دوباره طلوع می‌کنیم" استفاده می‌شد!

 

با ویلموتس طلوع کردیم

فدراسیون فوتبال ایران چند ماه بعد از جام ملت‌های آسیا و رفتن کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به کلمبیا، مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد. ناظمی که مشخص بود از رفتن کی‌روش خوشحال است، برای انتخاب ویلموتس از هشتگ "بالاخره طلوع کردیم" استفاده کرد. از اظهار نظرهای عجیب ناظمی بعد از ناکامی کلمبیا با کی‌روش که بگذریم، طلوعی که ناظمی از آن صحبت کرد یکسال از آن نگذشته که بعد از دو شکست تلخ در آستانه فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال قرار دارد. طلوع مورد نظر ناظمی، خیلی زود در فوتبال ایران غروب کرد.

 

وقتی خبری از حضور بانوان خبرنگار در لیگ برتر نشد

یکی از توییت‌های فوتبالی مازیار ناظمی در مورد حضور بانوان خبرنگار و عکاس ورزشی در لیگ برتر فوتبال ایران بود. ناظمی قبل از شروع لیگ نوزدهم این خبر را اعلام کرده بود و حالا بیش از 10 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و شنبه‌ای که ناظمی از آن برای ثبت نام خبرنگاران و عکاسان اعلام کرده بود، هنوز فرا نرسیده است. 

نکته جالب در مورد این توییت ناظمی این است که مسوولان سازمان لیگ اصلا اطلاعی از این موضوع نداشتند و در آن روزها بعد از تماس خبرنگاران و نحوه ثبت نام برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار بی اطلاعی می‌کردند. وزارت ورزش در این سال‌ها چند قدم موثر برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برداشت و احتمالا ناظمی تصور می‌کرده که این موضوع هم اجرایی خواهد شد.

 

مشارکت در میزبانی جام جهانی

جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود. رابطه سیاسی ایران و قطر خوب است و همین رابطه خوب باعث شد برخی فکر کنند که قطری‌ها حاضر هستند از ایران برای میزبانی در جام جهانی در بخش‌های فوتبالی کمک بگیرند. ناظمی هم در توییتی این خبر را اعلام کرد. حتی صحبت‌هایی مطرح شده بود که ایران و قطر با ساخت کمپ در کیش میزبان تیم‌هایی باشد که به جام جهانی صعود می‌کنند اما این اتفاق به هیچ وجه نمی‌افتد و ایران در بخش فوتبالی هیچ همکاری‌ای با قطر نخواهد داشت. جام جهانی 2022 در پاییز برگزار می‌شود و تیم‌ها هم در زمان برگزاری جام جهانی اجازه ندارند از قطر خارج شوند. از طرفی زمان برگزاری جام جهانی کمتر از 10 روز بعد از تعطیلی لیگ‌ها است و امکان گذاشتن کمپ برای تیم‌ها در کیش وجود ندارد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ظاها کاندیدای نمایندگی شده
ماشالله این مازیار خان هم جواد خیابانی هست برای خودش ها !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر