بازدید 4422
۱

توضیحات مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت میلیاردی بودیمیر

کد خبر: ۹۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 03 December 2019

محمدحسن انصاری فرد درباره شکایت بودیمیر مهاجم کروات فصل قبل قرمزها از پرسپولیس توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس گفت: این بازیکن ۲۵ هزار دلار از ما پول گرفته بود و ۵۰۰ هزار دلار قرارداد داشت که اگر حق دادرسی و حقوق وکیل هم روی آن بیاید باید مبلغی که بپردازیم حدود ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود. او قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید ماهی ۱۵۰۰ یورو می‌گرفت و مشکل اینجاست که فیفا می‌گوید ما باید مابه التفاوت دریافتی قبل و بعد این بازیکن را بپردازیم و این مسئله مشکل ساز است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما هم شکایتی را جلو بردیم، اما احتمال موفقیت در آن ضعیف است چرا که ما اعلام کرده بودیم که پول آماده است، اما این مسائل برای فیفا مورد قبول نیست. قصد ندارم مدیریت قبلی را زیر سوال ببرم، اما ما در شرایط سخت مالی قرار داریم و شکایت‌های انضباطی متعدد پیش روی ماست. همچنین شرکت ریحان فیلم از ما شکایت کرده و شکایات خارجی‌ها هم در حال رسیدن به باشگاه است. از طرفی تیم‌های پایه ۱۲ ماه است که حقوق نگرفتند. هر چند که با این وضعیت ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و مربیان تیم پرداخت شده است، اما باید ۲۳ میلیارد به بازیکنان برای سال‌های قبل بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیم سوگولی با نتایج مهندسی شده و جام های اسنپی و فرمایشی زیاد توی این سه سال و حیف و میل بیت المال جز زیان برای ایران نبوده و پرسپولیس مصداق فوتبال آلوده در ایران است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل