بازدید 7245

سرلیست ائتلاف اصولگرایان تهران مشخص نشده است

کد خبر: ۹۴۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 02 December 2019
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: تاکنون لیست ۳۰ نفر تهران از سوی این ائتلاف مشخص نشده و بناست پس از ثبت نام در بین افراد بررسی شود و در نهایت درباره سرلیست تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از آنا، سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شکل کاملی گرفته است، اظهار کرد: شورای ائتلاف توانسته یک وفاقی بین احزاب، تشکل‌ها و مجموعه‌های مختلف نیرو‌های انقلاب ایجاد کند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: شورای ائتلاف جلسات مختلفی با رسانه‌ها، دانشگاهیان و بانوان دارد که پیشنهادات و ابهامات مطرح شود تا بتوانیم با شرایط بهتری برای انتخابات ورود پیدا کنیم.

وی افزود: در استان‌ها مجمع عمومی هر شهرستان را برگزار می‌کنیم و بالغ بر ۲۰۰ مجمع عمومی تشکیل شده تا افراد گزینه‌های نهایی را مشخص کنند. در زمینه برنامه‌ها تیم‌های مختلف کار‌های فکری می‌کنند تا اولویت‌های ما در مجلس آینده چه خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: تاکنون لیست ۳۰ نفر تهران مشخص نشده و بناست پس از ثبت نام در بین افراد بررسی شود و در نهایت درباره سرلیست تصمیم‌گیری می‌شود. درباره ترکیب لیست در حال تصمیم گیری هستیم و سرلیست تاکنون مشخص نشده است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مردم شناختی نسبت به نمایندگان فعلی مجلس ندارند، یادآور شد: عده‌ای در لیست قرار گرفتند که هیچ مزینی ندارند و صرفاً با لیست بالا آمدند. برای انتخابات آینده مجلس افرادی که از سوی شورای ائتلاف در سراسر کشور معرفی می‌شوند افرادی موجه بوده و در یک حوزه خاص تخصص خواهند داشت و پاسخگوی نیاز‌های کشور خواهند بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار