بازدید 11134

اولین حراج اینترنتی بلیط و تور توسط سفرمارکت برگزار شد

چند سالی است که جمعه سیاه در ایران نیز توسط سایت‌های بزرگ برگزار می‌شود. امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، سایت‌های بزرگ تجارت الکترونیک در ایران نظیر دیجی کالا، تگ موند، مال‌تینا و ... تصمیم به برگزاری این رویداد گرفتند. اما تفاوت امسال با سال‌های گذشته این بود که برای اولین بار شاهد برگزاری تخفیف‌های فوق‌العاده بلک فرایدی در حوزه هاى گردشگرى تور و بلیط هواپيما بودیم.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 02 December 2019

اولین حراج اینترنتی بلیط و تور توسط سفرمارکت برگزار شد

چند سالی است که جمعه سیاه در ایران نیز توسط سایت‌های بزرگ برگزار می‌شود. امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، سایت‌های بزرگ تجارت الکترونیک در ایران نظیر دیجی کالا، تگ موند، مال‌تینا و ... تصمیم به برگزاری این رویداد گرفتند. اما تفاوت امسال با سال‌های گذشته این بود که برای اولین بار شاهد برگزاری تخفیف‌های فوق‌العاده بلک فرایدی در حوزه هاى گردشگرى  تور و بلیط هواپيما بودیم.

طی هفته‌های اخیر تبلیغات گسترده‌‌ی برند جديدى را در حوزه گردشگرى شاهد بودیم که با تبليغات ساير بازيگران صنعت گردشگرى كشور تا به امروز كاملا متفاوت بود، نام این برند سفرمارکت است و تحقیقات ما نشان داد که این شرکت زیرمجموعه‌ی هولدینگ ایرسا است که پیش از این سال‌ها در زمینه‌ی مرتبط به سفر اما در حوزه‌ی B2B فعالیت میكند و حالا با معرفی محصول جدید خود یعنی سفرمارکت، يك ماركت پليس در حوزه گردشگرى  جهت خرید ارزان و هوشمندانه عرضه کرده است. در واقع سفرمارکت یک بازار آنلاين سفر است که کمک می‌کند ارزان‌ترین بلیط‌ها و همچنین تورها را از بين ١٠٠ ها آژانس مسافرتى خريد نماييد. نکته‌ی جالب توجه در سایت سفرمارکت، تاکید این سایت بر عدم نیاز به گوگل در زمان خرید بلیط است و از کاربران خود خواسته تا به جای گوگل، سفر و بلیط ارزان خود را در سفرمارکت پیدا کنند.

این تبلیغات که در روزهای اخیر در سایت‌های زیادی دیده می‌شد، حکایت از تخفیف گسترده بر روی پکیج‌های سفر می‌داد. مراجعه‌ی ما به سایت سفرمارکت در روز جمعه خبر از برگزاری کمپینی با نام جمعه نارنجی می‌داد که در این کمپین تورهایی نظیر استانبول با ۲۹۰.۰۰۰ تومان، تور دبی با ۳۹۰.۰۰۰ تومان، تور کیش با ۴۹.۰۰۰ تومان و تور مشهد مقدس با ۱۹.۰۰۰ تومان به فروش می‌رسید که حرکتی جدید از این سایت تازه‌ تاسیس بوده است. روند فروش این تورها بدین گونه بود که هر تور به صورت رندوم در یک ساعت از شبانه‌روز نمایش داده می‌شد و اولویت با کسانی بود که سریع‌تر آن تور را خریداری کنند.

همچنین در این کمپین شاهد عرضه‌ی تخفیف‌های بزرگ بر روی بلیط هواپیما تا ۲۵۰ هزار تومان بودیم که خود نشان‌ دهنده‌ی حضور یک بازیگر جدید و جدی در این حوزه است.

حالا باید دید در آینده، سایت‌های فعال دیگر در حوزه‌ی گردشگری، حرکتی که از سفرمارکت آغاز شده است را چگونه ادامه خواهند داد؟ به نظر می‌رسد برنده‌ی راهی که سفرمارکت آغازگر آن بوده‌ است، کاربران ایرانی علاقه‌مند به سفر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل