بازدید 10530
۱

دولت قطره چکانی تعطیلات را اعلام نکند

کد خبر: ۹۴۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 01 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک: حجت نظری در تذکری در جلسه شورای شهر تهران اظهارکرد: متاسفانه شاهد چند روز بسیار آلوده‌ در هوای شهر تهران بودیم و دراین بین عمده انتظارات برای کاهش آلودگی هوا از مدیریت شهری بود اما باید توجه داشت که تنها مرجع برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا، مدیریت شهری تهران نیست.
وی ادامه داد: مدیریت شهری این انتظار را در مردم ایجاد کرد و زمانی که سال گذشته به دلیل نزولات آسمانی هوا بهتر شد، مدام گفته شد که دلیل بهترشدن هوای تهران، اجرای طرح ترافیک جدید بود در صورتی که این طرح در همین صحن شورا و در بین کارشناسان مخالفان زیادی داشت و دارد.
این عضو شورای شهر بیان کرد: به‌نظر می‌رسد که نتوانسته کارآمدی خودش را در کاهش آلودگی هوا نشان بدهد که آلودگی هوا در روزهای اخیر این موضوع را نشان داد.
نظری افزود: تقاضا دارم از شهرداز تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک که برای سال آینده در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا تجدیدنظر کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه دولت مقاومت شدیدی در تعطیل کردن ادارات و بخش عمومی می‌کند که به‌نظر می‌رسد اگر این اتفاق از پیش اطلاع داده شود، می‌تواند منجر به خروج بخشی از مردم از شهر و کنترل شود.
وی افزود: دولت قطره چکانی تعطیلات را اعلام نکند، این اتفاق مثبتی را برای کاهش آلودگی هوا رقم نخواهد زد.
نظری گفت: نه به دولت قبل که منتظر بود با هربهانه‌ای کشور را تعطیل کند و نه به این دولت که در بدترین شرایط آب و هوایی هم حاضر به تعطیلی نیست و این متاسقانه نشان می‌دهد که سلامت مردم در اولویت نیست.

وی بیان کرد: انتظار دارم که دولت حتما رسیدگی کند و در روزهایی که پیش بینی افزایش شاخص آلودگی هوا می شود، چند روز را از پیش تعطیل اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
اگه از چند روز پیش اعلام شده بود که از چهارشنبه تا یکشنبه مدارس تعطیل هستند، ما هم مرخصی میگرفتیم و دست زن و بچه رو میگرفتیم و از تهران خارج میشدیم. اینطوری هم 5 نفر آدم از تهران کم میشد و در نتیجه رفت و آمد و ترافیک و آلودگی هوای کمتری ایجاد میشه و هم اینکه میتونستیم چند روز بریم جایی که بتونیم حداقل هوا تنفس کنیم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار