بازدید 5474

ساخت ناو آموزشی لقمان در بندرعباس

کد خبر: ۹۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 30 November 2019
فرمانده کارخانجات نداجا از آغاز عملیات ساخت ناو آموزشی لقمان در بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناخدا یکم عباس فاضل نیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ای امروز آغاز کردیم ناو آموزشی لقمان است که از نظر ابعادی دو برابر ناو سهند است.

وی ادامه داد: ساخت این ناو یکی از برنامه‌هایی است که حسب امر فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل ارتش در راستای ارتقای توان رزم در گام دوم انقلاب اسلامی ایران دنبال می‌شود.

فرمانده کارخانه جات نداجا بیان کرد: کارخانجات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تجهیزات و شناور‌هایی را که می‌سازد صد در صد بومی است و با اتکا به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های متخصصین انجام می‌شود.

فاضل نیا افزود: هم اکنون در فناوری ساخت ناوشکن‌ها، ساخت زیر دریایی سبک و ساخت زیردریایی‌های نیمه سنگین به خود کفایی رسیده‌ایم و جزو معدود کشور‌هایی هستیم که فناوری این آرایه‌های نظامی را در اختیار داریم.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که نیروی دریایی ارتش به دنبال دارد این است که افسرانی که از دانشگاه امام خمینی (ره) فارغ التحصیل می‌شوند بتوانند با اتکا به عمل پرورش پیدا کنند.

فرمانده کارخانه جات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناو لقمان برای آموزش افسران در نظر گرفته است ضمن اینکه می‌تواند در بحث ارتقای توان رزم همچون سایر ناو‌ها ایفا نقش کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل