بازدید 26792
به دلیل تداوم آلودگی هوا؛

مدارس «تهران» و چند شهر دیگر استان تعطیل شد

باز هم آلودگی، مدارس تهران را تعطیل کرد و موجب شد، طرح‌های تکراری قدیمی مانند زوج و فرد کردن تردد خودرو‌ها از در منازل در دستور کار قرار گیرد؛ دستور کاری که تا اطلاع ثانوی جریان خواهد داشت و در باقی ابعاد نیز تکراری است.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 29 November 2019
تابناک اجتماعی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس استان تهران فردا شنبه به استثنای فیروزکوه دماوند و پردیس در دو نوبت صبح و عصر به دلیل تداوم آلودگی هوا خبر داد.
 
به گزارش «تابناک»؛ محمد تقی زاده عصر جمعه در کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران از تعطیلی مدارس استان تهران به استثنا فیروزکوه دماوند و پردیس خبر داد.

تقی زاده گفت: فردا شنبه مدارس در تمام مقاطع در استان تهران فیروزکوه دماوند و پردیس در هر ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

وی بیان داشت: فردا تردد خودرو‌ها در تهران از درب منزل توسط راهور اجرا خواهد شد و معادن شن و ماسه تا اطلاع ثانوی در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود و مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر تهران با محدودیت روبه روست.

گفتنی است، کمیته اضطرار کاهش آلودگی استان تهران دلیل این تعطیلی را افزایش غلظت ذرات آلایندگی هوا معرفی کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۰
تابناک چرا شما پیگیر افزایش واگن مترو و راه اندازی قطار شهری یا تراموا نیستید ؟!
"تردد خودروها از درب منازل اجراخواهدشد " یعنی چه ؟؟؟ بی سوادی هم حدی داره همه شون هم دکترن
من مهر و آبان ماشین نیاوردم بیرون که توی آذر از ۲۰ روزم استفاده کنم... الان حق من چی میشه؟
از تابناک خواهشمندیم تعطیلی ادارات رو هم پیگیری کنین. به عنوان یه مبتلا به آسم و مشکلات ریوی که محل کارم مرکز شهر هست واقعن در حال عذاب کشیدنم.
مسئولین که هیچ برنامه اجرائی برای کاهش آلودگی دههاساله تهران نداشتند ولی میتوانستنداز اول سرما طرح ترافیک را محکم اجرا کنند تا به خفه گی آذر ماه نرسیم ولی حیف که همه کار میکنند الا خدمت واقعی ؟
کار عوامل خارج از کشور می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
البته نفوذ هم بي تأثير نيست .
شما که مچنمی نمی تونین برای وضعیت معیشت مردم کاری کنید، حداقل برای سلامت تهرانی ها کاری کنین. داریم خفه میشیم تو دود. مدرسه رو تعطیل میکنین که چی بشه. بچه رو چی کار کنیم؟؟؟!! حداقل ادارات روچمد روز تعطیل کنیم که از تهران بریم.
هنوز هم معادن شن و ماسه در سطح شهر تهران وجود دارد. یکی تو این مملکت وجود نداره تا اینا را تعطیل کنه!
امروز من تو اتوبان بابایی فعالیت شن و ماسه البرز و جاده تلو و شهرک امام خمینی را شاهد بودم
دانشجوها آدم نیستند؟؟؟
الان اینی که نوشتین تردد خودرو‌ها در تهران از درب منزل توسط راهور اجرا خواهد شد یعنی چی؟
آقا یکی این صحبت ما رو به افراد تصمیم گیر برسونه : ما کسی رو نداریم بچه مون رو بزاریم پیشش ... تعطیلی پشت تعطیلی ... تعطیل می کنین ادارات رو هم تعطیل کنین . هوا آلوده می شه عزا می گیریم.
این بلای است که خود مسئولان با بی تدبیری خودشان وبا اجرای قانون من در آوردی زوج فرد سر مردم آوردند ومی آورند.
اگر مسئولان شهامت دارند بیایند در مورد دست آوردهای زوج وفرد توضیح دهند برای مردم
چرا کامنت ها رو تایید نمی کنین؟!
علت آلودگی هوا فقط و فقط بنزین بی کیفیت است که در دنیا بدترین کیفیت تولید را دارد انواع گازهای سمی و آلاینده و ذرات معلق را روانه هوا می کند و این بنزین سرطان زا را به گرانترین قیمت در دنیا به مردم ایران تحیول می دهند شهردار جهادگر خلبان هم تا توانست در تهران برج سازی کرد تا جلوی جریان طبیعی هوا را بگیرد و الان داریم نتیجه این خیانت ها را می بینیم
نمی‌دونم مشکل از مردمه یا مسوولان شهری که در سال تنها دوماه هوای تمیز داره چرا باید قیمت مسکن در این شهر نجومی باشه چرا باید تمام امور کشور در این شهر متمرکز واقعا ما برعکس دنیا و استاندارد دنیا حرکت می کنیم کل کارها رو در تهران متمرکز کردند و مردم هم بدنبال کار روانه تهران حالا همه دارند خفه میشند و هیچکس هم توان دل کندن از خطر مرگ رو نداره واقعا چرا!
با سلام
مسئولین محترم اگر پیش بینی هوا آلودگی را برای چند روز ادامه دار و پایدار می‌کند اعلام نمایند تا خانواده‌ها برای حفظ سلامت از شهر خارج شوند
فردا تردد خودرو‌ها در تهران از درب منزل توسط راهور اجرا خواهد شد!
یعنی چی؟
مترو و اتوبوس كه كم داريم . خودرو هامون به قول قديمي ها فكسني با مصرف بالا هستند . واردات خودروي كم مصرف نداريم چون با مافياي خودرو كه از طرف بخشي از حكومت حمايت مي شود نميشه در افتاد . بنزينمون هم كه خدا مي كي دونه چه كيفيتي داره . پس همينه كه هست چون خودمون انتخاب كرديم اينطور زندگي كنيم !!!
ادعا در حد مدیریت جهان در عمل این که می بینیم
پس ادارات چی؟ تعطیل کنید دیگه
اگر ما آلودگی هوا رو به شکل « زباله » ببینیم و در صدد جمع آوری اون باشیم ، اون موقع هست که میتونیم به رفع این معضل امیدوار باشیم . . .
انشالله گه این تعطیلیهافقط بخاطرآلودگی هواباشه
اقای معاون ترافیک. کجاست که میگفتی شهر پارسال مدیریت الودگی کردی. اخوی تو خودت پرونده رجا و راهن و همه چیز با رانت بازی و دروغ پردازی الودست اخوی.
امسال هم اینجا خدا ابروت برد.
الودگي هوا نتيجه نبود تفكر بسيجي جهاديه .
موندم این خودرو سازها کی هستن که با این همه هزینه تعطیلی و محیط زیستی و سلامتی مردم هم گمرک ماشینو بر نمیدارن مملکت نابود نشه
یعنی چی تردد خودرو ها از درب منزل توسط راهور انجام خواهد شد.

یعنی اسکورت میشیم؟
سلام
خدا را شکر که حداقل به فکر تهرانیها هستند در شهر کرمان که در بعضی روزها آلودگی هوایش از تهران هم بیشتر است حتی گزارش آن را هم اعلام نمیکنند چه برسد به تعطیل نمودن آن
نتیجه ۴۰ سال مدیریت
و خودکفایی در تولید بنزین
آلودگي تهران بخاطر ساخت برج هاي تو در توي ٤٠ طبقه در شرق تهران است . شهردار وقت مجوز داد. شوراي عالي معماري و شهرسازي ناديده گرفت و محيط زيست خوابيده بود. تا قبل از اين برج هاي سر به فلك كشيده سطح اشغال ١٥٪؜ و حد اكثر تراكم ١٢٠٪؜ ( يعني ٦ طبقه روي پيلوت) بود تا مسير عبور هوا از غرب به شرق تهران با مشكل مواجه نشود. شهرك صدرا با همين ضابطه ساخته شد. الان سطح اشغال اراضي در اين منطقه به ٨٠٪؜ هم مي رسد با توجه به ٤٠ طبقه يعني تراكم ١٢٠٪؜ را به ٣٢٠٠٪؜ يعني تراكم ٢٦ برابر حد مجاز . جائي براي عبور هوا باقي نمانده است. اين موضوع را رسيدگي كنيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی