بازدید 22586

عمل بینی با قالب کنترلی

یکی از نگرانی‌های افراد برای عمل بینی این است که در صورت پرداخت هزینه و تحمل سختی جراحی، بینی‌شان مطابق به خواست و سلیقه‌شان نشود و مجبور شوند که یا ظاهرشان را تحمل کنند یا جراحی ثانویه انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 28 November 2019

یکی از نگرانی‌های افراد برای عمل بینی این است که در صورت پرداخت هزینه و تحمل سختی جراحی، بینی‌شان مطابق به خواست و سلیقه‌شان نشود و مجبور شوند که یا ظاهرشان را تحمل کنند یا جراحی ثانویه انجام دهند. به منظور ارتقاء کیفیت عمل زیبایی بینی مجموعه طراح طب به کمک جمع کثیری از پزشکان و مهندسین، موفق به ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی برای عمل بینی شده است.
در این مجموعه متقاضی می‌تواند نتیجه جراحی خود را قبل از جراحی ببیند و همچنین سلیقه و خواسته‌اش بیش از قبل در نتیجه جراحی نمود پیدا کند. در این مقاله در خصوص عمل بینی با قالب کنترلی صحبت شده است تا کسانی که متقاضی این جراحی هستند با اطلاع از جدیدترین روش‌ها برای آن اقدام کنند.

دلایل نارضایتی بعد از عمل بینی

متقاضی قبل از انتخاب یک دکتر خوب برای عمل بینی، با پزشکان مختلف جلسه مشاوره خواهد داشت که بعد از صحبت با آن‌ها و مشاهده نمونه کارهایشان یکی از آن‌ها را برای انجام عمل بینی انتخاب می‌کند. در جلسه مشاوره متقاضی نیازها و خواسته‌های خود را به جراح می‌گوید و پزشک نیز بعد از بررسی نوع بینی از نظر گوشتی یا استخوانی بودن و آناتومی بینی به او می‌گوید که چه میزان از خواسته‌هایش قابل اجراست. در این میان چه اتفاقی می‌افتد که متقاضی از نتیجه جراحی خود ناراضی می‌شود؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که ممکن است پزشک خواسته متقاضی را به صورت کامل متوجه نشود زیرا اطلاعات تصویری در این میان ارائه نشده و بپزشک نمی‌تواند متوجه شود که متقاضی دقیقا چه خواسته‌ای دارد. از طرف دیگر ممکن است پزشک به متقاضی بگوید که تنها چند درصد از خواسته‌هایت قابل اجراست اما متقاضی دقیقا درک نکند که منظور جراح چیست.
علاوه بر آن ممکن است پزشک و متقاضی خواسته یکدیگر را متوجه شوند اما پزشک در حین جراحی فراموش کند که خواسته متقاضی چه بوده یا در حالتی دیگر به یاد داشته باشد، اما نداند که برای رسیدن به فرم مورد نظر دقیقا چه تغییراتی باید اعمال کند.
همه موارد گفته شده می‌تواند به این موضوع منجر شود که متقاضی بعد از جراحی از ظاهر بینی خود رضایت نداشته باشد و از جراحی خود پشیمان شود.

راه حل مشکل چیست؟
در مجموعه طراح طب برای حل مشکلات ذکر شده خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی ارائه شده است. به منظور استفاده از این خدمات لازم است که متقاضی قبل از جلسه مشاوره با پزشک اسکن سه بعدی انجام دهد. برای اسکن سه بعدی از زوایای مختلف چهره متقاضی عکسبرداری شده و توسط نرم افزار خاص مدل سه بعدی چهره او ساخته می‌شود. در مرحله بعد در جلسه مشاوره، پزشک بعد از شنیدن خواسته متقاضی و معاینه بینی تغییرات مورد نظر خود را بر مدل سه بعدی بینی اعمال می‌کند و متقاضی می‌تواند به صورت سه بعدی و نزدیک به واقعیت نتیجه جراحی خود را مشاهده کند. اگر متقاضی از نتیجه جراحی مجازی خود رضایت داشت می‌تواند از پزشک مورد نظر وقت عمل بگیرد. در این مرحله نرم افزار با مقایسه بینی اولیه و طراحی بینی ثانویه مشخص می‌کند که تغییرات بینی چه خواهد بود. به طور مثال نوک بینی به چه اندازه باید بالا رود یا پل بینی به چه میزانی باید قوس داده شود. همچنین بر اساس مدل سه بعدی بینی ثانویه یکسری قالب‌های کنترلی توسط پرینتر سه بعدی ساخته می‌شود. این قالب‌ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ها برای سنجش درستی تغییرات اعمال شده در ناحیه خاصی از بینی به کار می‌آید. در جراحی بینی با قالب کنترلی، عمل تنها زمانی به پایان می‌رسد که بینی با قالب کنترلی تطبیق لازم را داشته باشد.

فواید استفاده از اسکن سه بعدی و قالب کنترلی

  • مشاهده نتیجه جراحی پیش از جراحی
  • مشاهده تغییرات مختلف بر بینی و انتخاب فرم بینی مناسب برای چهره. به طور مثال متقاضی می‌تواند امتحان کند که آیا بینی عروسکی برای چهره‌اش مناسب‌تر است یا بینی طبیعی؟
  • افزایش دقت در جراحی
  • اجتناب از خطای چشمی و برقراری تقارن در دو سمت بینی
  • جلوگیری از تصمیمات لحظه‌ای جراح و اعمال سلیقه شخصی
  • مد نظر قرار دادن سلیقه متقاضی
  • استفاده از نسبت‌های طلایی صورت برای طراحی بینی

آیا نتیجه جراحی در این روش کاملا شبیه به طراحی خواهد شد؟

بسیاری از پزشکان بر این باور هستند که قبل از عمل نمی‌توان گفت که بینی چه شکل خواهد شد و تنها با بالا بردن پوست بینی و مشاهده ساختارهای زیرین آن این موضوع مشخص می‌شود. اگرچه این موضوع تا حدی درست است اما عمل بینی با استفاده از قالب کنترلی سبب می‌شود که تا جایی که امکان دارد فرم از پیش تعیین شده بینی پیاده سازی شود. در این روش از تصمیمات لحظه‌ای جراح و اعمال سلیقه شخصی جلوگیری شده و تا حد زیادی نتیجه جراحی مطابق با طراحی بینی خواهد شد.

نسبت‌های طلایی صورت چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضی از افراد به نظرتان زیبا باشند اما زمانی که تک تک به اجزای چهره آن‌ها نگاه کرده‌اید نتوانسته‌اید زیبایی خاصی پیدا کنید. دلیل زیبایی این افراد متناسب بودن اجزای چهره آن‌ها با یکدیگر است. متخصصین زیبایی شناسی دریافته‌اند که اجزای چهره افراد زیبا از نسبت‌های خاصی پیروی می‌کند که این موضوع در خصوص بینی نیز صادق است. به طور مثال عرض بینی بهتر است که یک پنجم عرض صورت و با فاصله میان چشم‌ها برابر باشد. علاوه بر آن طول بینی نیز باید با نسبت‌های طولی صورت همخوانی داشته باشد، در نتیجه یک بینی خیلی کوچک همیشه زیبا نیست و بینی باید در تناسب با سایر اجزای چهره باشد تا سبب زیبایی بیشتر شود. جراح بینی باید علاوه بر مهارت پزشکی با زیبایی شناسی و هنر نیز آشنایی داشته باشد.

هزینه عمل بینی با قالب کنترلی

استفاده از خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی هزینه‌ای برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. همان طور که گفته شد افراد برای انتخاب جراح لازم است که با پزشکان مختلف مشاوره شوند و هزینه ویزیت پرداخت کنند. در مجموعه طراح طب بعد از پرداخت هزینه اسکن سه بعدی می‌توانید به صورت رایگان با چندین پزشک جلسه مشاوره داشته باشید.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص عمل بینی با قالب کنترلی به سایت طراح طب tarahteb.com مراجعه کرده و برای گرفتن نوبت با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته یا از طریق سامانه نوبت دهی آنلاین اقدام نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها