بازدید 4562

مربی تیم ملی ژیمناستیک بخاطر انتقاد از فدراسیون برکنار شد

کد خبر: ۹۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 27 November 2019

دبیر هیات ژیمناستیک استان مازندران درباره علت برکناری‌اش از مربیگری تیم ملی ترامپولین گفت: پس از اینکه از اعزام نشدن به جام جهانی اسپانیا انتقاد کردم، اینچه درگاهی مرا برکنار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید موسوی درباره علت برکناری اش از مربیگری تیم ملی ترامپولین اظهار کرد: شهریور امسال بعد از بازگشت از جام جهانی روسیه قرار بود من به همراه ۲ ژیمناست دیگر یک هفته بعد از این مسابقات راهی جام جهانی اسپانیا شویم که فدراسیون متاسفانه مانع این اعزام شد. بعد از این که در رادیو ورزش در این خصوص انتقاد کردم رئیس فدراسیون من را برکنار و ناصر خضری را جایگزین من کرد. متاسفانه الان شرایط به گونه‌ای است که فدراسیون افراد فنی و قوی در این رشته همچون حسین شاملو، نوظهوری و خود من را خانه‌نشین کرده و اجازه فعالیت به ما نمی‌دهد.

وی همچنین از اعزام یک ورزشکار و مربی تیم ملی ترامپولین به مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن خبر داد و گفت: دوشنبه شب از سوی فدراسیون ژیمناستیک محمد سعید آبادی (ورزشکار ترامپولین) به همراه ناصر خضری سرمربی تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی جهان ژاپن برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند. البته این که چرا فدراسیون بدون برگزاری هیچ گونه انتخابی و اردویی و تنها یک ورزشکار ترامپولین را راهی ژاپن کرده برای مربیان این رشته تعجب‌آور و غیرقابل توجیه است.

موسوی خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم حداقل با ۴ ورزشکار در این مسابقات شرکت کنیم و شانس بیشتری را برای کسب سهمیه داشته باشیم، اما این که چرا فدراسیون قبل از اعزام ورزشکار هیچ فراخوان و یا اطلاعی در این زمینه نداده برای من که سالیان زیادی مربی تیم ملی ترامپولین بودم، غیرقابل باور بود. ما حداقل ۳ ورزشکار مطرح در ترامپولین داریم که هم‌سطح سعید آبادی هستند. انتظار داشتم فدراسیون پیش از اعزام ورزشکار فراخوان می‌داد و اطلاع‌رسانی می‌کرد تا شاگردان ما نیز به این تورنمنت اعزام می‌شدند نه این که فدراسیون یک دفعه یک ورزشکار و مربی را به ژاپن اعزام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل