بازدید 72309

رازهای بزرگ موفقیت در خرید و فروش بیت کوین

ارزجو به عنوان نخستین و بزرگترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال علاوه بر ارائه خدمات خود به مخاطبان، در فرهنگ سازی، آموزش و ارتقای دانش کاربران فعالیت های بسزایی داشته است. تهیه ویدئوها، پادکست ها، مقالات آموزشی و برگزاری دوره های مختلف آشنایی با صنعت ارز دیجیتال از جمله این فعالیت هاست.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 26 November 2019

رازهای بزرگ موفقیت در خرید و فروش بیت کوین

ارزجو به عنوان نخستین و بزرگترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال علاوه بر ارائه خدمات خود به مخاطبان، در فرهنگ سازی، آموزش و ارتقای دانش کاربران فعالیت های بسزایی داشته است. تهیه ویدئوها، پادکست ها، مقالات آموزشی و برگزاری دوره های مختلف آشنایی با صنعت ارز دیجیتال از جمله این فعالیت هاست.

دراین نوشتار، نکات اساسی عنوان می شود که هر کاربری برای شروع خرید و فروش بیت کوین باید بداند:

ریسک پذیری

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری بلند مدت است که معمولا نیاز به صبر و ریسک پذیری سرمایه گذار دارد. کاربرانی که با نوسان قیمت و به صورت هیجانی تصمیم میگیرند در بازار ارزهای دیجیتال خیلی نمیتوانند موفق شوند.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید ولی از ریسک بالای آن می ترسید می توانید با مطالعه مقالات آموزشی و مشاهده ویدئوهای تحلیلی ارزجو ، سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی را با کمترین ریسک تجربه کنید.

رازهای بزرگ موفقیت در خرید و فروش بیت کوین

انتخاب پلتفرم(صرافی) امن

انتخاب یک مرجع برای خرید ارز دیجیتال با توجه به تنوع و تعداد زیاد آنها یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاران است. صرافی های آنلاین در بستر وب یا اپلیکیشن محیطی برای خرید و فروش ایجاد می کنند. از ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام معاملات و پرداخت ها از طریق وب سایت و اپلیکیشن در دسترس و کاربر پسند
  • خرید و فروش با امکان ثبت نام و احراز هویت
  • بروز رسانی لحظه ای قیمت ها
  • ارسال و دریافت ارز دیجیتال به صورت لحظه ای و بدون تاخیر
  • وجود نشانی و تلفن ثابت معتبر
  • امکان پرداخت آنلاین
  • و موارد دیگری که در اعتماد کاربران به یک کسب و کار نقش دارد.

ارزجو، از سال 1396 به عنوان نخستین صرافی تخصصی ارزهای دیجیتال شروع به کار کرد و اکنون بزرگترین مجموعه و تامین کننده ارز دیجیتال در کشور است.

رازهای بزرگ موفقیت در خرید و فروش بیت کوین

انتخاب کیف پول امن

انتخاب کیف پول قدم بعدی برای ورود به دنیای ارز دیجیتال است. کیف پول جایی است که سرمایه شما را نگهداری میکند پس انتخاب یک کیف پول امن و در دسترس از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارزجو که نخستین کیف پول ایرانی را در نمایشگاه الکامپ 2019 رونمایی کرد توصیه میکند ویژگی های زیر را در انتخاب کیف پول در نظر بگیرید:

  • امنیت بالا و استفاده از رمز دو مرحله ای
  • ارسال سریع و بدون تاخیر
  • دسترسی 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • عدم تحریم کاربران ایرانی و پشتیبانی ایرانیان
  • کارمزد پایین انتقال
  • گزارشات کامل از تراکنش های دریافتی و ارسالی

کیف پول ارزجو علاوه بر ویژگی های ذکر شده مناسب ترین کیف پول برای ماینرها و استخراج کنندگان ارز است. زیرا انتقال و فروش بیت کوین از کیف پول ارزجو کارمزد ندارد و به صورت لحظه ای انجام می شود.

خرید ارزان و فروش گران

یکی از نکات مهمی که برای شروع خرید بیت کوین و یا فروش آن باید در نظر بگیرید قیمت آن است. سود سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در این است که با پایین ترین قیمت بخرند و به بالاترین نرخ بفروشند. ارزجو با بروز رسانی لحظه ای قیمت ها و رعایت کمترین اختلاف قیمت خرید و فروش حتی در مواقع پامپ و دامپ این سود را به کاربران خود می دهد.

اجتناب از وعده های وسوسه انگیز

همواره و در هر بازاری سودجویانی هستند که به شیوه های مختلف سعی در اغفال کاربران و جذب سرمایه های آنان دارند. وعده هایی مانند اعطای سود، درصد از خرید، زیر شاخه گرفتن و مواردی از این دست همگی از شیوه های کلاهبرداری است. خرید و فروش بیت کوین هیچ ارتباطی به زیر شاخه گرفتن و شرکت های هرمی ندارد و بنابر این ارزجو شدیدا توصیه می کند سرمایه گذاران در دام این نوع افراد گرفتار نشوند.

نتیجه گیری:

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار تکنولوژی محور و جدید است که پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد. ولی مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به تحقیق و مطالعه ابزار و پیش نیاز ها دارد. ورود هیجانی به این بازار و اتخاذ تصمیمات احساسی موجب متضرر شدن کاربران و از دست دادن سرمایه هایشان می شود.

مجموعه ارزجو با بهره گیری از تیم فنی، کارشناسان خبره ارزهای دیجیتال، پلتفرم امن و قدرتمند خرید و فروش ارز دیجیتال، تامین 24 ساعته، ارسال آنی به کیف پول کاربر، و مشاوره و آموزش همراهی مناسب برای سرمایه گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال است.

آکادمی ارزجو به عنوان نخستین آموزشگاه تخصصی ارزهای دیجیتال و بلاکچین پذیرای حضور علاقمندان به این حوزه نوپا است. جهت هماهنگی و ثبت نام می توانید با شماره 02188484068  تماس حاصل نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی