بازدید 5031
۲
انتقاد تند فائقی از وزیر ورزش:

زیر موشک و بمباران اجازه لغو میزبانی ندادیم، چطور جام جهانی کشتی را ازما گرفتند؟

حالا می‌فهمیم که دکتر توکل چه وزنه‌ای در کشتی ما بود که یک بار در آن زمان وضع‌مان این‌گونه نشد. مهد کشتی دنیا هستیم، دنیا به کشتی ما می‌نازد، اما متأسفانه نمی‌توانیم میزبانی جام‌جهانی را حفظ کنیم.مسابقات دهه فجر ما زیر موشک و بمباران برگزار می‌شد، این چه مدیریت ورزشی است که میزبانی را از ما می‌گیرند؟
کد خبر: ۹۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 26 November 2019

معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی گفت: در بدترین شرایط میزبان رویداد‌های بین‌المللی بودیم، اما در شرایط کنونی میزبانی را از ما می‌گیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید فائقی با اشاره به لغو میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم، اشکم درآمد. ما در بدترین شرایط ممکن، در جنگ تحمیلی مسابقات‌مان را برگزار می‌کردیم. مسابقات دهه فجر ما زیر موشک و بمباران برگزار می‌شد، این چه مدیریت ورزشی است که میزبانی را از ما می‌گیرند؟ چرا این‌قدر دیپلماسی ما ضعیف شده است؟

وی ادامه داد: دیپلماسی ورزشی ما به‌تدریج ضعیف شده است و جایگاه‌مان را هم در آسیا و هم در جهان از دست داده‌ایم. حالا می‌فهمیم که دکتر توکل چه وزنه‌ای در کشتی ما بود که یک بار در آن زمان وضع‌مان این‌گونه نشد. مهد کشتی دنیا هستیم، دنیا به کشتی ما می‌نازد، اما متأسفانه نمی‌توانیم میزبانی جام‌جهانی را حفظ کنیم.

معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی همچنین به واگذاری سالن شمشیربازی به کشتی و سپس گرفتن آن از کشتی و اعطایش به جودو، خاطرنشان کرد: این هم باز از همان کارهاست که خوب نیست، یعنی اینکه ما حتی از ساختن یک سالن ورزشی عاجزیم. سالن را از این فدراسیون می‌گیریم و به فدراسیون دیگر می‌دهیم و بعد از فدراسیون دیگر می‌گیریم و به یکی دیگر می‌دهیم. آنقدر فقیر نشده‌ایم که نتوانیم یک سالن بسازیم. شرکت توسعه و تجهیز می‌تواند در چند ماه یک سالن بسازد و تقدیم فدراسیون‌ها کند، این یعنی چه که چنین رفتار می‌کنند؟ من مانده‌ام که چرا این‌قدر به‌لحاظ مدیریتی ضعیف شده‌ایم و برنامه نداریم. کار به جایی رسیده است که یک سالن هم نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عجب سوالی کردی!! خواب تشریف دارین!!!
مثل اینکه اوضاع هنوز آرام نشده هاااا
آقای فائقی آن زمان جنگ با دشمن خارجی بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان