بازدید 9725
۲

کار‌های اداری سفر کریمی و خانواده اش به کانادا در مرحله نهایی

در همین حال گفته می‌شود منطقی نیست که کریمی در میانه سال تحصیلی با سه فرزند و همسرش راهی سفری طولانی و بلند تفریحی در دوردست‌ترین نقطه دنیا شود و احتمال تصمیمات جدی‌تر در این زمینه وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 25 November 2019

علی کریمی بدون تردید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزش ایران است و همیشه یک پای ثابت حمایت‌های اجتماعی در مسایلی، چون زلزله و سیل و فقر و بیماران خاص بوده است و در مدت زمان وداعش از فوتبال حرفه‌ای نیز بیشتر رویکردش به خصوص در فضای مجازی، نقد‌های اجتماعی بوده که بعضا با واکنش‌های دولتیان همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا جادوگر که حتی یک پست ساده اش در اینستاگرام چندصدهزار لایک و کامنت می‌گیرد، در این ماه‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری سکوت اختیار کرده و سعی می‌کند حتی در مباحث جدی فوتبالی نظیر شکست مقابل عراق و بحرین حرفی نزند!

او زمانی منتقد جدی عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال بود، در این ماه‌ها به ندرت این موضع‌های رادیکال را ادامه داد. آخرین اخباری که از او منتشر شده است، تلاش و تمرینات انفرادی سختی بود که در سالن بدنسازی به شیوه احمدرضا عابدزاده انجام می‌داد و مشخص بود که او روی فرم ایده آلی از لحاظ بدنی قرار دارد.

با این حال خبری که امروز منتشر شد و حاکی از سفر علی کریمی به مقصد کانادا بود، دوباره او را به تیتر اول اخبار جامعه بدل ساخت. اطلاعات تازه تایید کننده این سفر است و گفته می‌شود او اکنون در حال انجام مراحل نهایی و امور اداری مربوط به این سفر است و بزودی به همراه خانواده اش به کشور کانادا سفر خواهد کرد، اما آنچه از سوی برخی نزدیکانش درباره علی کریمی گفته می‌شود این است که این یک سفر تفریحی و کاری است و او قصد مهاجرت ندارد. البته آن‌ها بیشتر امیدوارند اینطور باشد. در همین حال گفته می‌شود منطقی نیست که کریمی در میانه سال تحصیلی با سه فرزند و همسرش راهی سفری طولانی و بلند تفریحی در دوردست‌ترین نقطه دنیا شود و احتمال تصمیمات جدی‌تر در این زمینه وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خوب این آقا می خواد بره خارج. خب بره. چرا یه موضوعی را اینقدر بزرگ می کنید. این بنده خدا بازیکن خوبی بوده و مورد احترام اما به اندازه خودش نه بیشتر نه کمتر!!!
کارش بسیار منطقی است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار