بازدید 4285

مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی تمدید شد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان گفت: با توجه به درخواست دانشگاه‌ها، مهلت ثبت و ارایه لیست وام‌ها و تسهیلات دانشجویی نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۹ تا پایان آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵ 22 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت پرداخت و ثبت وام‌ها و تسهیلات دانشجویی مربوط به نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۹ خبر داد.

وی گفت: پیش از این طی جدولی، زمان‌بندی تسهیلات نیمسال اول سال تحصیلی جاری به دانشگاه‌ها اعلام و در آن، زمان‌بندی آغاز و پایان ثبت نام و ثبت تسهیلات ابلاغ شده بود.

سجادی ادامه داد: برای ارایه تسهیلات نیم سال جاری، تغییراتی در سامانه مربوط به ثبت نام تسهیلات ایجاد شده بود و همچنین از دانشگاه‌ها خواسته شده بود که حتماً به سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم تحقیقات و فناوری متصل شوند.

به گفته وی، امسال همه دانشجویان برای ثبت نام وام باید درخواست خود را در سامانه دانشجویی ثبت می‌کردند و دسترسی به این امکان هم از ۱۵ مهرماه آغاز شده بود. در همین سامانه، هنگام ایجاد پرونده وام، دانشگاه استعلام مشخصات فردی دانشجو و ضامن را از سازمان سامانه ثبت احوال انجام می‌داد و در نهایت قرار بود دانشگاه‌ها پس از ثبت اطلاعات متقاضیان لیست‌های وام‌های درخواستی را در بازه تعیین شده ارائه کنند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: با اینکه زمان ثبت برخی از این وام‌ها به پایان رسیده است، اما با توجه به تغییرات سیستمی امسال، برخی دانشگاه‌ها درخواست کردند که مهلت ثبت تسهیلات تمدید شود و برای مساعدت با دانشگاه‌ها این زمان تا آخر آذر ماه تمدید شده است.

* مبالغ وام‌های دانشجویی امسال

مبلغ وام‌های دانشجویی برای نیم‌سال جاری به شرح زیر است.
مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی تمدید شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر