بازدید 11360
سوژه

رکورد عجیب گل بخودی سوشا مکانی در پرسپولیس!

زوج این دروازه‌بان و محسن بنگر مدافع وقت پرسپولیس، سه گل بخودی ثبت کرده که شاید در تاریخ پرسپولیس بی‌سابقه و یک رکورد دست نیافتنی باشد.سوشا غیر از اینها یک گل هم در دربی معروف چهار بر دو به استقلال هدیه کرد تا شکست آبی ها سنگین تر نشود. او روی مهار یک توپ ساده لغزید.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 21 November 2019

سوشا مکانی قرار است فردا جمعه بار دیگر پا به استادیوم آزادی بگذارد و این بار بعد از درخشش در تیم نفت مسجدسلیمان طی دیدار‌های اخیر، امیدوار است بار دیگر بتواند نمایش درخشانی از خود مقابل تیم سابقش ارایه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سوشا مکانی چهره جنجالی سابق پرسپولیس که در این تیم از حواشی عجیب و غریب مثل عکس‌های مساله دار در صفحات اجتماعی تا شلوار باب اسفنجی کم نداشته، طی روز‌های اخیر بدون حاشیه دوباره در سطح لیگ برتر ایران عملکرد خوبی از خد برجای گذاشته است.

حالا باید دید مقابل پرسپولیس نیز قادر به ارائه همان عملکرد خواهد بود یا طلسم خودش و تیم شگفتی سازش شکسته می‌شود؟  اما بدنیست اشاره‌ای به رکورد عجیب این دروازه بان پرفرازونشیب در دوران حضورش در پرسپولیس داشته باشیم.

رکورد عجیب گل بخودی سوشا مکانی در پرسپولیس!

در میان بازی‌های خوب سوشا در ترکیب پرسپولیس، شاید ماجرا‌های گل‌های دریافتی او باعث تعجب باشد. در آن دوران زوج این دروازه‌بان و محسن بنگر مدافع وقت پرسپولیس، سه گل بخودی ثبت کرده که شاید در تاریخ پرسپولیس بی‌سابقه و یک رکورد دست نیافتنی باشد. یکی از این گل‌ها در ثانیه‌هایی ابتدایی دیدار با فولاد رقم خورد که پاس به عقب محسن بنگر را به شکلی عجیب به دنبال برگشت دادن به خودش بود، اما توپ به درون دروازه پرسپولیس غلطید.  

سوشا مکانی غیر از این‌ها یک گل هم در دربی معروف چهار بر دو به استقلال هدیه کرد تا شکست آبی‌ها سنگین‌تر نشود. او روی مهار یک توپ ساده لغزید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار